Yayınlar & Eserler

Makaleler 58
Tümü (58)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
Scopus (21)
TRDizin (29)
Diğer Yayınlar (15)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 76

1. ERASMUS + Project for Empowering Digital Competences of Teachers with Designing Digital Learning Materials Through Gamification: Empower Digi Teach

3 rd International Conference on Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.118, (Özet Bildiri)

2. EXPLORING CRITICAL THINKING IN DESIGN BASED PEDAGOGY: CASES FROM EUROPEAN TEACHER EDUCATION PROGRAMS

15. ESERA (Avrupa Fen Eğitimi Araştırmaları Derneği) konferansı, Nevşehir, Türkiye, 14 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Uygulanan Robotik Etkinliklere İlişkin Araştırmacı Görüşleri

3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, cilt.1, ss.7, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. The Evaluation of Digital Literacy Course Including Digital Learning Materials at the Level of Higher Education

International Perspectives in Education Conference (IPIE), Leuven, Belçika, 08 Nisan 2022, ss.37, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Developing Learning Environments for Enhancing Digital Literacy of University Students

4th IITEE 2022 - International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium, İzmir, Türkiye, 07 Şubat 2022, ss.11, (Özet Bildiri)

6. Tasarımın İlerlemesi ve Pedagojisi (P2D): Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojinin Kavramsallaştırılması

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021), Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, cilt.1, ss.139, (Özet Bildiri)

7. Improving the Digital Literacy of University Students: Challenges and experiences in the ERASMUS+ Project

INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Baku, Azerbaycan, 15 Ekim 2021, ss.2632-2644, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Investigation of Turkish University Students' Digital Literacy in the DIGCOMP Framework

2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.258, (Özet Bildiri)

9. Ortaokul Öğrencilerinin Robotik Etkinliklerine İlişkin Görüşleri

2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

10. Üniversite Öğrencilerinin DIGCOMP Çerçevesinde Dijital Okuryazarlıklarının Belirlenmesi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.258, (Özet Bildiri)

11. E-DigiLit Project: An Investigation of Digital Literacy Needs of Students in the View of Stakeholders

3rd IITEE International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium, 17 - 18 Eylül 2020, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Üniversite Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlıklarının Geliştirilmesine Yönelik ERASMUS Projesi : E-DigiLit

3rd IITEE International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium, 17 - 18 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

13. Examining Of Pre-Service Teachers’ Experiences In Developing Learning Materials With Three-Dimensional Printing Technologies

7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES), 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.198-199, (Özet Bildiri)

14. Okul Öncesi Eğitimine Yönelik Arduino Tabanlı Algoritma Eğitim Setinin Tasarımı ve Geliştirilmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

15. 2023 Eğitim Vizyonunun Bilişim Teknolojileri Açısından Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

16. Lise Öğrencilerinin Tablet Bilgisayarı Kabul Düzeylerinin Araştırılması

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

17. Üç Boyutlu Yazıcı Prototip Eğitim Materyalinin Geliştirilmesi ve Sınanması

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

18. Practitioners’ Handbook for Developing ICT Teacher Candidates’ Pedagogical Skills about Teaching Coding to Children

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

19. 2023 Eğitim Vizyonu Hedeflerinin Bilişim Teknolojileri Açısından Ele Alınması ve Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

20. Basit Makinelerin Öğretimine Yönelik Arduino Tabanlı Üç Boyutlu Öğretim Materyali Tasarımı ve Geliştirilmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

21. Erasmus KA203 Yüksek Öğretimde Stratejı̇k Ortaklıklar EDUCODE Projesı̇: BT/STEM Öğretmen Adaylarının Kodlama Öğretimı̇ Yeterliklerinin Geliştirilmesı

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.1, ss.1448-1457, (Tam Metin Bildiri)

25. Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

26. Bilgisayar Dersinde Sorgulamaya Dayalı HarmanlanmışÖğrenme Ortamının Etkilerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu (ICITS), 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

29. Eğitsel Mobil Türkiye Haritası Oyununa Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

31. Quantitative Investigation Of Scientific Process Skills With Mobile Telephones On The Rate Of ReactionExperiment

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

32. STEM (Science, Technology, Engineering and Math)

11. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.32, (Özet Bildiri)

33. Web Tabanlı Oyunlaştırma Yazılımına Yönelik Öğretmen Görüşleri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.704, (Özet Bildiri)

34. Alternatif Soru Çözüm Platformu Yazılımı Geliştirilmesi ve Kullanılmasına Yönelik Uzman Görüşlerinin Alınması

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

35. Özel Eğitime İhtiyaç Duyan Öğrencilere Yönelik Yazılım Geliştirilmesi

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

37. Öğretmen Adaylarının Xbox Kinect Oyunlarını Eğitsel Amaçlı Kullanmalarına Yönelik Görüşleri

4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

38. Students views on blended learning environmet for computer course

International Conference on New Horizons in Education (INTE), Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

39. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programına ait Öğretmen GörüşlerininIncelenmesi

3rd. International Conference on New Trends in Education, 26 - 29 Nisan 2016, ss.49-58, (Tam Metin Bildiri)

40. Hücre Organellerine Yönelik Eğitsel Mobil Oyun Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi

Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 26 Ekim - 28 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

41. İngilizce Rakam Ve Renk Öğretimine Yönelik Eğitsel Mobil Uygulama Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

43. Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Webe Özgü Özyeterlik Algılarının İncelenmesi

3. Uluslararası ÖğretimTeknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

44. Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

46. Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Web Pedagojik İçerik Bilgilerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi

9ndInternational Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon/ Sandıklı, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

47. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Görüşleri

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

49. Yüksek Lisans Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Uygulamasına Yönelik Görüşleri

1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

50. THE EFFECT OF MULTIMEDIA SUPPORTED WEB BASED WORKBOOK ON THE SIXTH GRADERS' ATTITUDES TOWARD INTERNET

5th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.803-808, (Tam Metin Bildiri) identifier

51. A FRAMEWORK FOR AWARENESS OF MOBILE LEARNING: VIEWS OF ACADEMICS AND GRADUATE STUDENTS

5th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.2216-2226, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

52. Mobile technologies and mobile activities used by prospective teachers

IADIS International Conference on Mobile Learning 2011, ML 2011, Avila, İspanya, 10 - 12 Mart 2011, ss.144-150, (Tam Metin Bildiri) identifier

53. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretmeni İmajları

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

54. Bilişüstü Yönlendirmeler Eğitim Yazılımına Nasıl Entegre Edilebilir

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.220-224, (Tam Metin Bildiri)

55. THE EFFECTS OF EDUCATIONAL SOFTWARE INTEGRATED WITH METACOGNITIVE PROMPTS ON PRIMARY STUDENTS' ACHIEVEMENT AND METACOGNITION

2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, ss.6582-6588, (Tam Metin Bildiri) identifier

56. A Study on Prospective Teachers Attitudes towards Internet

International Science Education Conference 2009 (ISEC 2009), 23 - 25 Aralık 2009, (Tam Metin Bildiri)

57. The Development of an Attitude Scale Towards Science Experiments

International Science Education Conference, Nanyang Walk, Singapur, 24 - 26 Kasım 2009, cilt.2009, ss.745-755, (Tam Metin Bildiri)

58. Su Farkındalığı” Projesi Uygulama Sonuçlarından Kesitler

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultay, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.473, (Özet Bildiri)

59. İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Aktivitelerine Yönelik Tutumlarını Belirleyen Bir Ölçeğin Geliştirilmesi

Eğitimde Yeni Yönelimler–5: “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu., İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, cilt.2009, (Tam Metin Bildiri)

60. Fen ve Teknoloji Dersinde Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüş Ölçeğinin Geliştirilmesi

Eğitimde Yeni Yönelimler–5: “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, cilt.2009, (Tam Metin Bildiri)

61. Developing a scale aiming at determining the applications of constructivist approach in science course

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2795-2798, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

62. Students' attitudes toward science and technology: an investigation of gender, grade level, and academic achievement

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2804-2808, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

63. The role of cognitive conflict in constructivist theory: An implementation aimed at science teachers

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2402-2407, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

64. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Kendi Kendilerine Öğrenmeye Hazır Oluş Düzeylerinin Incelenmesi

International Conference on Educational Sciences, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.100-104, (Tam Metin Bildiri)

65. Motivated Strategies for Learning Approaches to Learning Academic Achievement and Gender An Analysis of Pre Service Science Teachers

2th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction, Budapest, Macaristan, 28 Ağustos - 01 Eylül 2007, ss.337, (Özet Bildiri)

66. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Öz Yeterlik İnançları Üzerine Bir Araştırma

VII. International Educational Technologies Conference, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.216-221, (Tam Metin Bildiri)

67. İLKÖĞRETİM OKULLARINDA SAĞLIK EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞELRİ

15.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

68. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Belirlenmesi

15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, cilt.2006, ss.424425, (Özet Bildiri)

70. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okuryazarlık Durumları Üzerine Bir Çalışma

VI. International Educational Technology Conference, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Haziran 2006, cilt.1, ss.69-75, (Tam Metin Bildiri)

71. Biliş üstü ve Fen Eğitimine Yansımaları

Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, ss.80-83, (Tam Metin Bildiri)

72. İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Değişkenler

Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, cilt.2006, ss.182-185, (Tam Metin Bildiri)

73. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Deneylerine Yönelik Tutumları

VI. International Educational Technologies Conference, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.2006, ss.1669-1675, (Tam Metin Bildiri)

74. Yapılandırmacı Kurama Dayalı Fen Öğretimi

3th International Educational Technology Conference, Kıbrıs (Kktc), 29 - 31 Mayıs 2003, ss.1200-1209, (Tam Metin Bildiri)

75. İlköğretim Öğrencilerinin Fen Dersine Yönelik Görüşleri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.114

76. İlköğretim 7 Sınıflarda Kavram Haritaları İle Öğretime Yeni Bir Yaklaşım

Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.247-248, (Özet Bildiri)
Kitaplar 11

1. Eğitimde Yapay Zekâ Araçları

Sınıfın Geleceği: Öğretmen-Yapay Zekâ İş Birliği, Prof. Dr. Bülent Aydoğdu Doç. Dr. Koray Kasapoğlu Doç. Dr. Fatih Özdinç, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.23-44, 2024

2. 5.1. Problem Çözme

E-DigiLit Dijital Okuryazarlık Kitabı, , Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.211-222, 2023

3. 5.5. Bireysel Problem Çözme Stratejileri

E-DigiLit Dijital Okuryazarlık Kitabı, , Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.240-245, 2023

4. Sürdürülebilir Kalkınma ve Teknoloji

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Aydoğdu, B; Selanik Ay T., Editör, Vizetek, Ankara, ss.167-188, 2022

5. Sürdürülebilir Kalkınma ve Teknoloji

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Aydoğdu,B; Selanik Ay T., Editör, Vizetek, Ankara, ss.167-188, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Design Challenges in European Studies & Planning Design Process in Dokuz Eylul University

Design Based Pedagogy Book Design Based Pedagogical Content Knowledge Across European Teacher Education Programs, Delen İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, ss.19-52, 2021

7. Design Challenges in European Studies & Planning Design Process in Dokuz Eylul University

Design Based Pedagogy Book Design Based Pedagogical Content Knowledge Across European Teacher Education Programs, İbrahim DELEN, Editör, Anı Yayıncılık, ss.19-52, 2021

8. Ünite 1 - Bölüm 2: BT/STEM Öğretmenleri için Kodlama Eğitimin Önemi

EDUCODE - Öğretmen Elkitabı, Bahar Baran, Kürşat Arslan, Ercan Akpınar, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-38, 2019

9. Ünite 1- Bölüm 1 BT/STEM ÖĞRETMENLERİ İÇİN KODLAMA EĞİTİMİNİN ÖNEMİ

EDUCODE Ögretmen Elkitabı - Kodlamayı Etkili Şekilde Öğretme Rehberi, Bahar BARAN, Kürşat ARSLAN, Ercan AKPINAR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.15-24, 2019

10. Ünite 1- Bölüm 2 BT/STEM ÖĞRETMENLERİ İÇİN KODLAMA EĞİTİMİNİN ÖNEMİ

EDUCODE Ögretmen Elkitabı - Kodlamayı Etkili Şekilde Öğretme Rehberi, Bahar BARAN, Kürşat Arslan, Ercan AKPINAR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-36, 2019

11. BİYOLOJİ UYGULAMALARI II

Anı Yayıncılık, Erten Matbaası, Kızılay, ANKARA, Ankara, 2005
Metrikler

Yayın

148

Yayın (WoS)

20

Yayın (Scopus)

25

Atıf (WoS)

132

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

157

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

255

H-İndeks (Scholar)

6

Atıf (TrDizin)

115

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

766

H-İndeks (Sobiad)

14

Atıf (Diğer Toplam)

356

Proje

17

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları