Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Uygulanan Robotik Etkinliklere İlişkin Araştırmacı Görüşleri

3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, cilt.1, ss.7 Sürdürülebilir Kalkınma

Developing Learning Environments for Enhancing Digital Literacy of University Students

4th IITEE 2022 - International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium, İzmir, Türkiye, 07 Şubat 2022, ss.11

Tasarımın İlerlemesi ve Pedagojisi (P2D): Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojinin Kavramsallaştırılması

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021), Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, cilt.1, ss.139

Investigation of Turkish University Students' Digital Literacy in the DIGCOMP Framework

2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.258

Ortaokul Öğrencilerinin Robotik Etkinliklerine İlişkin Görüşleri

2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Üniversite Öğrencilerinin DIGCOMP Çerçevesinde Dijital Okuryazarlıklarının Belirlenmesi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.258

E-DigiLit Project: An Investigation of Digital Literacy Needs of Students in the View of Stakeholders

3rd IITEE International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium, 17 - 18 Eylül 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Üniversite Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlıklarının Geliştirilmesine Yönelik ERASMUS Projesi : E-DigiLit

3rd IITEE International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium, 17 - 18 Eylül 2020

Examining Of Pre-Service Teachers’ Experiences In Developing Learning Materials With Three-Dimensional Printing Technologies

7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES), 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.198-199

Okul Öncesi Eğitimine Yönelik Arduino Tabanlı Algoritma Eğitim Setinin Tasarımı ve Geliştirilmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019

2023 Eğitim Vizyonunun Bilişim Teknolojileri Açısından Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Lise Öğrencilerinin Tablet Bilgisayarı Kabul Düzeylerinin Araştırılması

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019

Üç Boyutlu Yazıcı Prototip Eğitim Materyalinin Geliştirilmesi ve Sınanması

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019

Practitioners’ Handbook for Developing ICT Teacher Candidates’ Pedagogical Skills about Teaching Coding to Children

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019

2023 Eğitim Vizyonu Hedeflerinin Bilişim Teknolojileri Açısından Ele Alınması ve Değerlendirilmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019

Basit Makinelerin Öğretimine Yönelik Arduino Tabanlı Üç Boyutlu Öğretim Materyali Tasarımı ve Geliştirilmesi

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019

Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018

Bilgisayar Dersinde Sorgulamaya Dayalı HarmanlanmışÖğrenme Ortamının Etkilerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu (ICITS), 2 - 04 Mayıs 2018

Eğitsel Mobil Türkiye Haritası Oyununa Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017

Quantitative Investigation Of Scientific Process Skills With Mobile Telephones On The Rate Of ReactionExperiment

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017

STEM (Science, Technology, Engineering and Math)

11. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.32

Web Tabanlı Oyunlaştırma Yazılımına Yönelik Öğretmen Görüşleri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.704

Özel Eğitime İhtiyaç Duyan Öğrencilere Yönelik Yazılım Geliştirilmesi

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017

Öğretmen Adaylarının Xbox Kinect Oyunlarını Eğitsel Amaçlı Kullanmalarına Yönelik Görüşleri

4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016

Students views on blended learning environmet for computer course

International Conference on New Horizons in Education (INTE), Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016

Hücre Organellerine Yönelik Eğitsel Mobil Oyun Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi

Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 26 Ekim - 28 Eylül 2015

Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Webe Özgü Özyeterlik Algılarının İncelenmesi

3. Uluslararası ÖğretimTeknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015

Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Görüşleri

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014

Yüksek Lisans Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Uygulamasına Yönelik Görüşleri

1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013

THE EFFECT OF MULTIMEDIA SUPPORTED WEB BASED WORKBOOK ON THE SIXTH GRADERS' ATTITUDES TOWARD INTERNET

5th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.803-808 identifier

A FRAMEWORK FOR AWARENESS OF MOBILE LEARNING: VIEWS OF ACADEMICS AND GRADUATE STUDENTS

5th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 1 - 03 Temmuz 2013, ss.2216-2226 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Mobile technologies and mobile activities used by prospective teachers

IADIS International Conference on Mobile Learning 2011, ML 2011, Avila, İspanya, 10 - 12 Mart 2011, ss.144-150 identifier

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretmeni İmajları

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Bilişüstü Yönlendirmeler Eğitim Yazılımına Nasıl Entegre Edilebilir

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.220-224

THE EFFECTS OF EDUCATIONAL SOFTWARE INTEGRATED WITH METACOGNITIVE PROMPTS ON PRIMARY STUDENTS' ACHIEVEMENT AND METACOGNITION

2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, ss.6582-6588 identifier

A Study on Prospective Teachers Attitudes towards Internet

International Science Education Conference 2009 (ISEC 2009), 23 - 25 Aralık 2009

The Development of an Attitude Scale Towards Science Experiments

International Science Education Conference, Nanyang Walk, Singapur, 24 - 26 Kasım 2009, cilt.2009, ss.745-755

İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Aktivitelerine Yönelik Tutumlarını Belirleyen Bir Ölçeğin Geliştirilmesi

Eğitimde Yeni Yönelimler–5: “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu., İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, cilt.2009

Fen ve Teknoloji Dersinde Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüş Ölçeğinin Geliştirilmesi

Eğitimde Yeni Yönelimler–5: “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, cilt.2009

Developing a scale aiming at determining the applications of constructivist approach in science course

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2795-2798 identifier identifier

The role of cognitive conflict in constructivist theory: An implementation aimed at science teachers

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2402-2407 identifier identifier

Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Kendi Kendilerine Öğrenmeye Hazır Oluş Düzeylerinin Incelenmesi

International Conference on Educational Sciences, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.100-104

Motivated Strategies for Learning Approaches to Learning Academic Achievement and Gender An Analysis of Pre Service Science Teachers

2th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction, Budapest, Macaristan, 28 Ağustos - 01 Eylül 2007, ss.337

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Öz Yeterlik İnançları Üzerine Bir Araştırma

VII. International Educational Technologies Conference, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.216-221

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Belirlenmesi

15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, cilt.2006, ss.424425

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okuryazarlık Durumları Üzerine Bir Çalışma

VI. International Educational Technology Conference, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Haziran 2006, cilt.1, ss.69-75

Biliş üstü ve Fen Eğitimine Yansımaları

Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, ss.80-83

İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Değişkenler

Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, cilt.2006, ss.182-185

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Deneylerine Yönelik Tutumları

VI. International Educational Technologies Conference, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.2006, ss.1669-1675

Yapılandırmacı Kurama Dayalı Fen Öğretimi

3th International Educational Technology Conference, Kıbrıs (Kktc), 29 - 31 Mayıs 2003, ss.1200-1209

İlköğretim Öğrencilerinin Fen Dersine Yönelik Görüşleri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.114

İlköğretim 7 Sınıflarda Kavram Haritaları İle Öğretime Yeni Bir Yaklaşım

Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.247-248

Kitap & Kitap Bölümleri

Sürdürülebilir Kalkınma ve Teknoloji

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Aydoğdu, B; Selanik Ay T., Editör, Vizetek, Ankara, ss.167-188, 2022

Sürdürülebilir Kalkınma ve Teknoloji

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Aydoğdu,B; Selanik Ay T., Editör, Vizetek, Ankara, ss.167-188, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Design Challenges in European Studies & Planning Design Process in Dokuz Eylul University

Design Based Pedagogy Book Design Based Pedagogical Content Knowledge Across European Teacher Education Programs, İbrahim DELEN, Editör, Anı Yayıncılık, ss.19-52, 2021

Design Challenges in European Studies & Planning Design Process in Dokuz Eylul University

Design Based Pedagogy Book Design Based Pedagogical Content Knowledge Across European Teacher Education Programs, Delen İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, ss.19-52, 2021

Ünite 1- Bölüm 2 BT/STEM ÖĞRETMENLERİ İÇİN KODLAMA EĞİTİMİNİN ÖNEMİ

EDUCODE Ögretmen Elkitabı - Kodlamayı Etkili Şekilde Öğretme Rehberi, Bahar BARAN, Kürşat Arslan, Ercan AKPINAR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-36, 2019

Ünite 1- Bölüm 1 BT/STEM ÖĞRETMENLERİ İÇİN KODLAMA EĞİTİMİNİN ÖNEMİ

EDUCODE Ögretmen Elkitabı - Kodlamayı Etkili Şekilde Öğretme Rehberi, Bahar BARAN, Kürşat ARSLAN, Ercan AKPINAR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.15-24, 2019

Ünite 1 - Bölüm 2: BT/STEM Öğretmenleri için Kodlama Eğitimin Önemi

EDUCODE - Öğretmen Elkitabı, Bahar Baran, Kürşat Arslan, Ercan Akpınar, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-38, 2019

BİYOLOJİ UYGULAMALARI II

Anı Yayıncılık, Erten Matbaası, Kızılay, ANKARA, Ankara, 2005

Metrikler

Yayın

142

Atıf (WoS)

98

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

122

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

175

H-İndeks(Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

116

H-Index (TrDizin)

5

Proje

16

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları