Sınıfın Geleceği: Öğretmen-Yapay Zekâ İş Birliği, Prof. Dr. Bülent Aydoğdu Doç. Dr. Koray Kasapoğlu Doç. Dr. Fatih Özdinç, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.23-44, 2024
Bu kitabın diğer bölümlerinde YZ’nin eğitimde kullanılmasının hem tarihsel hem
kuramsal hem de farklı disiplinlerdeki önemi çok yönlü ve farklı bakış açılarıyla
tartışıldığından ve örneklerle açıklanmaya çalışıldığından bu bölümde ağırlıklı
olarak eğitimde YZ araçlarına ve kullanımına genel olarak yer verilmiştir.
Kitabın diğer bölümlerinde kişiselleştirilmiş öğrenme, ders planları hazırlama,
oyunlaştırma, değerlendirme ve geri bildirim gibi konularında ve farklı disiplinlerin
öğretiminde yararlanılan YZ araçlarının kullanım amaçlarına yönelik örnek
uygulamalarına ulaşılabilir.