SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Continuing higher education through the social media-based community of inquiry during the crisis: evidence from Turkey and Pakistan
BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY
, cilt.43, sa.9, ss.1879-1898, 2024 (SCI-Expanded)
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 1
- Captures
- Readers: 34
- Mentions
- News Mentions: 1
Understanding design education with a bibliometric approach: a story of 50 years
Research in Engineering Design
, cilt.35, sa.1, ss.97-113, 2024 (SCI-Expanded)
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 1
- Captures
- Readers: 16
- Social Media
- Shares, Likes & Comments: 2
The Evaluation of "Technological Pedagogical Content Knowledge based Argumentation Practices" Training for Science Teachers
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.41, sa.188, ss.1-33, 2016 (SSCI)
PlumX Metrics
- Citations
- Policy Citations: 1
- Citation Indexes: 6
- Captures
- Readers: 86
The Effect of Web-Based Instruction on Elementary Students' Academic Achievement
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.40, sa.177, ss.217-231, 2015 (SSCI)
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 4
- Captures
- Readers: 25
The Effect of Computer-Assisted Learning Integrated with Metacognitive Prompts on Students' Affective Skills
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.22, sa.5, ss.764-779, 2013 (SCI-Expanded)
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 8
- Captures
- Readers: 62
Monitoring students' goal setting and metacognitive knowledge in technology-enhanced learning with metacognitive prompts
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
, cilt.29, sa.3, ss.616-625, 2013 (SSCI)
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 7
- Captures
- Readers: 74
- Social Media
- Shares, Likes & Comments: 1
Elementary school students' water awareness
International Research in Geographical and Environmental Education
, cilt.20, sa.1, ss.65-83, 2011 (SCI-Expanded)
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 23
- Policy Citations: 6
- Captures
- Readers: 62
A Study on Developing a Self Efficacy Scale towards Science and Technology
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.9, sa.36, ss.263-280, 2009 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Tarih Öğretimine Yönelik Sanal Gerçeklik Uygulamasının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.59, ss.626-650, 2024 (Hakemli Dergi)
PlumX Metrics
- Captures
- Readers: 2
The Views of Students Regarding the Use of Virtual Reality Applications in Elementary Science Classe
SIEF
, cilt.21, sa.1, ss.3329-3348, 2024 (Hakemli Dergi)
The Primary Students’ Understanding of Scientific Models through Epistemological and Ontological Perspective
Science Insights Education Frontiers
, cilt.17, sa.1, ss.2603-2626, 2023 (Hakemli Dergi)
PlumX Metrics
- Captures
- Readers: 5
Examining Science Teachers’ Performances at Planning Geology Lesson through TPACK-based Argumentation Practices
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.15, sa.3, ss.907-937, 2022 (Hakemli Dergi)
PlumX Metrics
- Captures
- Readers: 1
Code.org Platformunun 6. Sınıf Öğrencilerinin Programlama Öğrenimine Etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.51, ss.266-286, 2021 (Hakemli Dergi)
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 2
- Captures
- Readers: 5
The Effect of Mobile Learning Applications on Students’ Academic Achievement and Attitudes toward Mobile Learning
Malaysian Online Journal of Educational Technology
, cilt.6, sa.2, ss.48-59, 2018 (Hakemli Dergi)
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 6
- Captures
- Readers: 288
İnternete Yönelik Tutum Ölçeği: Açımlayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (AÜSBD)
, cilt.17, sa.1, ss.19-28, 2017 (Hakemli Dergi)
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Webe Özgü Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.5, sa.3, ss.118-126, 2016 (Hakemli Dergi)
Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.6, sa.1, ss.59-76, 2016 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar Dersinde Sorgulayıcı Öğrenme Ortamına Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.1-20, 2015 (Hakemli Dergi)
Yetişkinler için Yapılan Uygulamalı Çevre Eğitimine Bir Örnek Su Farkındalığı Eğitimi
Journal of Turkish Science education
, cilt.8, sa.2, ss.157-173, 2011 (Hakemli Dergi)
Elementary schoolstudents’ water awareness
International Research in Geographical and Environmental Education
, cilt.20, sa.1, ss.65-83, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.40, sa.189, ss.267-278, 2011 (Hakemli Dergi)
Yetişkinlere Yönelik Su Kullanımı Anketi nin Geliştirilmesi
Aile ve Toplum
, cilt.6, sa.22, ss.91-100, 2011 (Hakemli Dergi)
Su Okulu Fen ve Teknoloji Dersi Öğretmenlerinde Su Farkındalığı Oluşturmaya Yönelik Bir Uygulama
Milli Eğitim Dergisi
, sa.192, ss.174-192, 2011 (Hakemli Dergi)
Yetişkinlere Yönelik Su Kullanımı Anketi nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Aile ve Toplum
, cilt.6, sa.22, ss.91-104, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Seviyesinde Suya Dayalı Çevre Problemlerine Karşı Duyarlılığı Arttırma ve Bilgilendirme Çalışmaları Üzerine Bir Araştırma
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.14, sa.3, ss.187-202, 2010 (Hakemli Dergi)
The role of cognitive conflict in constructivist theory An implementation aimed at science teachers
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.2402-2407, 2009 (Scopus)
Developing a scale aiming at determining the applications of constructivist approach in science course
Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.2795-2798, 2009 (Scopus)
Fen Eğitiminde Proje Çalışmaları ve Bilim Şenliklerine Yansımaları
Çağdaş Eğitim
, cilt.33, sa.351, ss.14-20, 2008 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Etmenlerin İncelenmesi
Çağdaş Eğitim
, cilt.32, sa.346, ss.21-27, 2007 (Hakemli Dergi)
İkili Yerleşik Öğrenme Modeli ve Fen Öğretimi
İlköğretim online
, cilt.6, sa.3, ss.390-396, 2007 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmenlerinin fen deneylerine yönelik tutumları
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.71-86, 2007 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin yazılı Sınav Sorularının Değerlendirilmesi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.35, sa.172, ss.225-231, 2006 (Hakemli Dergi)
Açık Uçlu Deney Tekniğinin Öğrencilerin Laboratuvara Yönelik Tutumlarına Etkisinin Araştırılması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.20, ss.69-76, 2006 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Deney Tekniğine Yönelik Öğrenci Görüşleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.11, ss.58-68, 2006 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.19, ss.56-62, 2006 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmenlerinin fen deneylerinin amaçlarına yönelik tutumları
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.318-328, 2006 (Hakemli Dergi)
Farklı Alanlardan Mezun Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Öğretimine Yönelik Tutumları
Milli Eğitim Dergisi
, sa.168, ss.202-212, 2005 (Hakemli Dergi)
Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımına Yönelik Öğrenci Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.9, ss.3-14, 2005 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Dersinde Eğitim Teknolojisi Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri
The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.4, sa.1, ss.93-100, 2005 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Kuramda Fen Öğretmeninin Rolü / The role of science teacher in constructivist theory
İlköğretim-online dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.55-64, 2005 (Scopus)
Yapısalcı Kurama Dayalı Fen Öğretimine Yönelik Bir Uygulama
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, sa.29, ss.9-17, 2005 (Hakemli Dergi)
Yüksek Lisans Eğitimine Yönelik Öğrenci Görüşleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.1, ss.205-212, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
EXPLORING CRITICAL THINKING IN DESIGN BASED PEDAGOGY: CASES FROM EUROPEAN TEACHER EDUCATION PROGRAMS
15. ESERA (Avrupa Fen Eğitimi Araştırmaları Derneği) konferansı, Nevşehir, Türkiye, 14 Mayıs 2023
Okul Öncesi Eğitimine Yönelik Arduino Tabanlı Algoritma Eğitim Setinin Tasarımı ve Geliştirilmesi
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019
2023 Eğitim Vizyonunun Bilişim Teknolojileri Açısından Değerlendirilmesi
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Lise Öğrencilerinin Tablet Bilgisayarı Kabul Düzeylerinin Araştırılması
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019
Üç Boyutlu Yazıcı Prototip Eğitim Materyalinin Geliştirilmesi ve Sınanması
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019
2023 Eğitim Vizyonu Hedeflerinin Bilişim Teknolojileri Açısından Ele Alınması ve Değerlendirilmesi
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019
Basit Makinelerin Öğretimine Yönelik Arduino Tabanlı Üç Boyutlu Öğretim Materyali Tasarımı ve Geliştirilmesi
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019
Erasmus KA203 Yüksek Öğretimde Stratejı̇k Ortaklıklar EDUCODE Projesı̇: BT/STEM Öğretmen Adaylarının Kodlama Öğretimı̇ Yeterliklerinin Geliştirilmesı
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.1, ss.1448-1457
Pedagojik Formasyon Sertifika Programı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerinin İncelenmesi
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018
Eğitimde Grafik ve Canlandırma Derslerinin İçerik veTasarım Araçları Açısından Karşılaştırılması
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK), 23 - 25 Mart 2018
Öğretmen Adaylarının Mikro Öğretime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK), 23 - 25 Mart 2018
Bilgisayar Dersinde Sorgulamaya Dayalı HarmanlanmışÖğrenme Ortamının Etkilerinin İncelenmesi
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu (ICITS), 2 - 04 Mayıs 2018
Ortaokul öğrencilerinin Xbox Kinect Oyunlarını Eğitsel Amaçlı Kullanmalarına YönelikGörüşleri
ICITS 2017, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.752
Öğretmen Adaylarının Xbox Kinect Oyunlarını Eğitsel Amaçlı Kullanmalarına Yönelik Görüşleri
4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
Students views on blended learning environmet for computer course
International Conference on New Horizons in Education (INTE), Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
Hücre Organellerine Yönelik Eğitsel Mobil Oyun Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, 26 Ekim - 28 Eylül 2015
İngilizce Rakam Ve Renk Öğretimine Yönelik Eğitsel Mobil Uygulama Geliştirilmesi Ve Değerlendirilmesi
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015
Grafik Ve Animasyon Dersindeki Mobil Öğrenme Uygulamalarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Webe Özgü Özyeterlik Algılarının İncelenmesi
3. Uluslararası ÖğretimTeknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Web Pedagojık İçerik Bilgilerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Web Pedagojik İçerik Bilgilerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
9ndInternational Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon/ Sandıklı, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015
Üniversite Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Görüşleri
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014
Bilişüstü Yönlendirmelerin Entegre Edildiği Eğitim Yazılımının Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Uygulamasına Yönelik Görüşleri
1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretmeni İmajları
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Bilişüstü Yönlendirmeler Eğitim Yazılımına Nasıl Entegre Edilebilir
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.220-224
A Study on Prospective Teachers Attitudes towards Internet
International Science Education Conference 2009 (ISEC 2009), 23 - 25 Aralık 2009
Su Farkındalığı” Projesi Uygulama Sonuçlarından Kesitler
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultay, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.473
İlköğretim II Kademe Öğrencilerinin Fen Aktivitelerine Yönelik Tutumlarını Belirleyen Bir Ölçeğin Geliştirilmesi
Eğitimde Yeni Yönelimler–5: “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu., İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, cilt.2009
Fen ve Teknoloji Dersinde Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüş Ölçeğinin Geliştirilmesi
Eğitimde Yeni Yönelimler–5: “Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme” Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, cilt.2009
Developing a scale aiming at determining the applications of constructivist approach in science course
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2795-2798
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 1
- Captures
- Readers: 9
The role of cognitive conflict in constructivist theory: An implementation aimed at science teachers
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2402-2407
PlumX Metrics
- Citations
- Citation Indexes: 3
- Captures
- Readers: 73
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Kendi Kendilerine Öğrenmeye Hazır Oluş Düzeylerinin Incelenmesi
International Conference on Educational Sciences, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.100-104
Motivated Strategies for Learning Approaches to Learning Academic Achievement and Gender An Analysis of Pre Service Science Teachers
2th Biennial Conference for Research on Learning and Instruction, Budapest, Macaristan, 28 Ağustos - 01 Eylül 2007, ss.337
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Öz Yeterlik İnançları Üzerine Bir Araştırma
VII. International Educational Technologies Conference, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.216-221
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA SAĞLIK EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞELRİ
15.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Belirlenmesi
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi., Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, cilt.2006, ss.424425
İlköğretim Fen ve Teknoloji Dersinde Alternatif Değerlendirme Aracı Olarak Öğrenci Ürün Dosyasının Portfolyo Kullanılması
7. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.376
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Okuryazarlık Durumları Üzerine Bir Çalışma
VI. International Educational Technology Conference, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Haziran 2006, cilt.1, ss.69-75
Biliş üstü ve Fen Eğitimine Yansımaları
Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, ss.80-83
İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Değişkenler
Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, cilt.2006, ss.182-185
Yapılandırmacı Kurama Dayalı Fen Öğretimi
3th International Educational Technology Conference, Kıbrıs (Kktc), 29 - 31 Mayıs 2003, ss.1200-1209
İlköğretim Öğrencilerinin Fen Dersine Yönelik Görüşleri
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.114
İlköğretim 7 Sınıflarda Kavram Haritaları İle Öğretime Yeni Bir Yaklaşım
Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.247-248
Kitap & Kitap Bölümleri
Sürdürülebilir Kalkınma ve Teknoloji
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Aydoğdu, B; Selanik Ay T., Editör, Vizetek, Ankara, ss.167-188, 2022
Sürdürülebilir Kalkınma ve Teknoloji
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim, Aydoğdu,B; Selanik Ay T., Editör, Vizetek, Ankara, ss.167-188, 2022
Ünite 1- Bölüm 2 BT/STEM ÖĞRETMENLERİ İÇİN KODLAMA EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
EDUCODE Ögretmen Elkitabı - Kodlamayı Etkili Şekilde Öğretme Rehberi, Bahar BARAN, Kürşat Arslan, Ercan AKPINAR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-36, 2019
Ünite 1- Bölüm 1 BT/STEM ÖĞRETMENLERİ İÇİN KODLAMA EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
EDUCODE Ögretmen Elkitabı - Kodlamayı Etkili Şekilde Öğretme Rehberi, Bahar BARAN, Kürşat ARSLAN, Ercan AKPINAR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.15-24, 2019
Ünite 1 - Bölüm 2: BT/STEM Öğretmenleri için Kodlama Eğitimin Önemi
EDUCODE - Öğretmen Elkitabı, Bahar Baran, Kürşat Arslan, Ercan Akpınar, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-38, 2019
BİYOLOJİ UYGULAMALARI II
Anı Yayıncılık, Erten Matbaası, Kızılay, ANKARA, Ankara, 2005