Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Kaynaştırma eğitimi yapılan sınıflarda normal gelişim gösteren çocuğu bulunan ailelerin kaygı düzeyi
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1995 - 1999
1995 - 1999Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi (Dr), Türkiye
1992 - 1995
1992 - 1995Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1988 - 1992
1988 - 1992Lisans
Gazi Üniversitesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1995
1995Yüksek Lisans
Cerebral Palsy’xxli çocuklarda görülen beslenme problemlerinin araştırılması
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi (Yl) (Tezli)
1995
1995Doktora
Zihin engelli çocukların duygusal yüz ifadelerini tanıma durumlarının değerlendirilmesi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Zihin Engelliler Eğitimi (Dr)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Temel Bilimler
Yönetimsel Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
2019 - 2019
2019 - 2019Rektör Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Türkiye'de erken çocuk dönemindeki Otizm Spektrum Bozukluğu olan çocuklarla yapılmış lisansüstü çalışmaların betimsel değerlendirilmesi ve metaanalizi
YILDIRIM DOĞRU S. S. (Danışman)
M.BOĞAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Türkiye'de yürütülen erken müdahale ve
YILDIRIM DOĞRU S. S. (Danışman)
F.ERKAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Türkiye'de okul öncesi bütünleştirmeyle ilgili yapılmış deneysel çalışmalar: Bir sistematik derleme
YILDIRIM DOĞRU S. S. (Danışman)
T.BANDA(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Özel eğitim öğretmenlerinin, öğretmen adaylarının ve özel gereksinimli çocuğa sahip ailelerin zihin kuramı becerilerilerine yönelik görüşlerinin incelenmesi
YILDIRIM DOĞRU S. S. (Danışman)
V.SARAÇ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Zihin yetersizliği olan çocuklarda cinsel gelişime yönelik aile eğitim programının etkililiği
YILDIRIM DOĞRU S. S. (Danışman)
F.MERSİN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Öğrenme güçlüğü olan ortaokul öğrencilerinin sosyal problem çözme becerileri ile duygusal zeka düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
YILDIRIM DOĞRU S. S. (Danışman)
S.NUR(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Kaynaştırma eğitimi yapılan sınıflarda normal gelişim gösteren çocuğu bulunan ailelerin kaygı düzeyi
YILDIRIM DOĞRU S. S. (Danışman)
F.AYSUN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere sayıların İngilizce yazımının öğretiminde eşzamanlı ipucu ile kapat - kopyala - karşılaştır öğretim yöntemlerinin etkililiklerinin karşılaştırılması
YILDIRIM DOĞRU S. S. (Danışman)
C.KANÇEŞME(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim birinci sınıfa devam eden çocukların sosyal uyum ve becerilerinin incelenmesi
YILDIRIM DOĞRU S. S. (Danışman)
G.SUNGUR(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
6-12 yaş arası zihinsel engelli çocuklarda görsel algı becerilerinin değerlendirilmesi
YILDIRIM DOĞRU S. S. (Danışman)
B.AKDEMİR(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (21)
2022
20221. Determining the Problems Experienced by Mothers of Babies with Special Needs
YILDIRIM DOĞRU S. S., DOĞRU H. B.
journal Preschool Education: Global Trends, , cilt.1, sa.1, ss.35-55, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20222. Primary School with Special Learning Disabilities 3-4-5. Reading Aloud in Grade Students the Relationship between Ability and Attention Performance Level
YILDIRIM DOĞRU S. S., YURDABAKAN İ., TOPALOĞLU G., AYDIN A., ÖZKUT Ç.
İNES JOURNAL , cilt.9, sa.30, ss.326-349, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20223. OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GEÇİŞ SÜRECİNİ DEĞERLENDİRMESİ: RİSK GRUBUNDA YER ALAN ÇOCUKLAR AÇISINDAN
YILDIRIM DOĞRU S. S., KONUK ER R., KARAMAN E.
SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , cilt.5, sa.2, ss.153-170, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20214. GELİŞİM YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ARTAN BEKLEME SÜRELİ ÖĞRETİMİN ETKİLİLİĞİ
ÜNAL F., UĞURLU AKBAY H. E., YILDIRIM DOĞRU S. S., ARVAS E., GÜLTEKİN U.
INESJOURNAL (The Journal of International Education Science) , cilt.8, sa.29, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20205. İşitme Engelliler İlkokullarında Kullanılan Türkçe Kitaplarındaki Etkinliklerin Görsel Okuryazarlık Becerileri Açısından İncelenmesi
DOĞRU S., CEPDİBİ S., YILDIRIM DOĞRU S. S.
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1421-1435, 2020 (TRDizin)
2020
20206. İŞİTME ENGELLİLER İLKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BECERİ DÜZEYLERİ
CEPDİBİ S., YILDIRIM DOĞRU S. S., DOĞRU S.
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education , cilt.9, sa.4, ss.178-188, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20207. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okul Olgunluğu ve Yazma Becerileri Arasındaki İlişki
DOĞRU S., YILDIRIM DOĞRU S. S., CEPDİBİ S.
International Journal of Scientific and Technological Research
, cilt.6, sa.10, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
20208. The Effect of Sciencestart!(TM) Assisted Science Education Program on 60-72 Months Old Childrens' Scientific Process Skills and Scientific Belief and Tendency
Alabay E., YILDIRIM DOĞRU S. S., AKMAN B.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.35, sa.1, ss.20-39, 2020 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2020
20209. Investigation of the Effect of Piano Education on Attention and Concentration in Preschool Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder
YILDIRIM DOĞRU S. S., ÇELİK DEMİRAY P.
International Journal of Scientific and Technological Research , 2020 (Hakemli Dergi)
2018
201810. Early Childhood Special Education for Children Who Need Special Education in Turkey
YILDIRIM DOĞRU S. S., CEPDİBİ S.
International Journal of Scientific and Technological Research , cilt.4, sa.10, ss.269-272, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201711. 6-12 Yaş Arası Zihin Engelli Çocuklarda Görsel Algı Becerilerinin Değerlendirilmesi.
İNCE H. H., YILDIRIM DOĞRU S. S., AKDEMİR B.
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.2, sa.31, ss.687-704, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201712. THE EFFECT OF CREATİVE DRAMA ON PRE- TEACHING SKILLS AND SOCIAL COMMUNICATION BEHAVIORS OF CHILDREN WITH AUTISM
YILDIRIM DOĞRU S. S.
Studies On Ethno-Medicine , 2017 (Scopus)
2017
201713. Göç Eden Çocuklara Sunulan Sosyal Beceri Eğitim Programının Stresle Baş Edebilme Durumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi
Çetingöz D., Yıldırım Doğru S. S.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.12, ss.187-202, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201714. Duyu Eğitiminin Otistik Çocukların Alıcı Dil Gelişimine Etkileri
Yıldırım Doğru S. S., Çetingöz D.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.5, ss.1819-1834, 2017 (TRDizin)
2017
201715. ALTERNATIVE PROGRAM IN SPECIAL EDUCATIONSPECIAL EDUCATION PROGRAM FOR CHILDREN FROM BIRTH TO SIX YEARS OLD
YILDIRIM DOĞRU S. S.
INESJOURNAL , 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201616. The Eveluatıon of the Social Skills Level of the Pre School Children Whose Development is Under Risk
YILDIRIM DOĞRU S. S., ÇETİNGÖZ D.
Meditarien Journal of Humanities , cilt.6, sa.2, ss.151-172, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Gelişimi Risk Altında Olan Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal Beceri Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Çetingöz D., Yıldırım Doğru S. S.
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.151-172, 2016 (TRDizin)
2015
201518. The Effect of Creative Drama on Pre-teaching Skills and Social Communication Behaviors of Children with Autism
YILDIRIM DOĞRU S. S.
STUDIES ON ETHNO-MEDICINE
, cilt.9, sa.2, ss.181-189, 2015 (SSCI, Scopus)
2015
201519. Türkiye de ve Avrupa da 2000 2013 YıllarıArasında Özel Gereksinimli Çocuklarla İlgili Yapılmış Olan Müzik Eğitimi ÇalışmalarınınDeğerlendirilmesi
YILDIRIM DOĞRU S. S., MAHMUT MEKİN S.
The Journal of International Education Science , cilt.2, sa.1, ss.10-28, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201520. Efficacy of Montessori Education in Attention Gathering Skill ofChildren
YILDIRIM DOĞRU S. S.
Educational Research and Reviev
, cilt.10, sa.6, ss.733-738, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201421. MONTESSORİ EĞİTİMİNİN ÇOCUKLARDA SORUMLULUK ALMA SIRASINI BEKLEME BAŞLADIĞI İŞİ BİTİRME DAVRANIŞLARA ETKİSİ
BOZDAŞ Y., KUŞCU Ö., YILDIRIM DOĞRU S. S.
DEĞERLER EĞİTİMİ
, 2014 (TRDizin)
2012
201222. OKULÖNCESİ EĞİTİMDE SUNULAN MONTESSORİ VE MANDALA EĞİTİMİNİN GÖRSEL ALGILAMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
YILDIRIM DOĞRU S. S., AKMAN B., ALABAY E.
DEÜ BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201223. A Case Study of a Turkish Dyslexic Student Learning English as a Foreign Language
YILDIRIM DOĞRU S. S., ÇOMOĞLU H. İ., ERKAN E.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING , cilt.4, sa.3, ss.529-535, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201124. KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ DERSİNİN OKULÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ
KAYILI G., KOÇYİĞİT S., YILDIRIM DOĞRU S. S.
MEHMET AKİF ERSOY EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201025. Determination of Word Knowledge and Comprehension Levels inNormal Developing and Learning Disorder Children
YILDIRIM DOĞRU S. S., ERBAY F., KAYILI G.
İlköğretim Online (elektronik) , 2010 (TRDizin)
2010
201026. NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN VE ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÇOCUKLARIN SÖZCÜK DAĞARCIĞI İLE DİLİ ANLAMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ.
YILDIRIM DOĞRU S. S., KAYILI G., ALABAY E.
İlköğretim Online
, sa.9, ss.828, 2010 (TRDizin)
2010
201027. ENGELLİ VE NORMAL GELİŞİM GÖSTEREN OKULÖNCESİ ÇOCUKLARIN DAĞARCIĞI DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
YILDIRIM DOĞRU S. S., BEK H., KONUK ER R., DEMİRAY P.
TÜBAV BİLİM DERGİSİ
, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200928. ÖZEL EĞİTİMDE KULLANILAN ALTERNATİF PROGRAMLAR MONTESSORİ
YILDIRIM DOĞRU S. S.
TÜBAV , 2009 (Hakemli Dergi)
2006
200629. ZİHİN ENGELLİ ÇOCUKLARDA CİNSEL İSTİSMAR
YILDIRIM DOĞRU S. S.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.6, ss.80-91, 2006 (TRDizin)
2006
200630. ÇOCUKLUK ÖRSELEYİCİ YAŞANTILARININ ERGENLİKTEKİ YAKIN İLİŞKİLERDE BİREYE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
DURMUŞOĞLU SALTALI N., YILDIRIM DOĞRU S. S.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.0, ss.237-246, 2006 (TRDizin)
2006
200631. ENGELLİ ÇOCUĞU OLAN ANNELERİN SÜREKLİ KAYGI DÜZEYLERİ İLE DURUMLUK KAYGI DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
YILDIRIM DOĞRU S. S., ARSLAN E.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200632. ÇOCUKLARIN RESİMLERİNDEKİ AİLEYİ TANIMA DURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
YILDIRIM DOĞRU S. S., TURCAN A. İ., ARSLAN E., DOĞRU S.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , 2006 (TRDizin)
2000
200033. Erkennung Von Emotıonalen Gseıchtsausdrücken Durc Geıstıgbehınderte Kınder Und Illgendlıche "Zihin Engelli Çocukların Duygusal Yüz İfadelerini Tanıma Durumlarının Değerlendirilmesi"
YILDIRIM DOĞRU S. S., TOPBAŞ S. S.
Sonder Padagogik , cilt.4, sa.1, ss.202-209, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. TEACHING THE SKILL OF CLEANING UNDER ARM HAIR WITH VIDEO MODEL TEACHING METHOD TO A STUDENT WITH MEDIUM LEVEL MENTAL DISABILITY
YILDIRIM DOĞRU S. S., MERSİN F.
IV-INTERNATIONAL BAKU CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH held on November 30 - December 01, 2022, Baku-Azerbaijan Baku Odlar Yurdu University, Baku, Azerbaycan, 30 Kasım 2022, cilt.4, ss.23-36, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. RECOGNIZING THE VOICES HEARD, MATCHING AND SEPARATING IN CHILDREN WITH LEARNING DISABILITIES
ÇELİK DEMİRAY P., YILDIRIM DOĞRU S. S.
2ND INTERNATIONAL ISTANBUL CONGRESS OF MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH September 28-29, 2022, Istanbul, İstanbul, Türkiye, 28 Eylül 2022, cilt.1, ss.192-198, (Tam Metin Bildiri)
2022
20223. Evaluation of classroom teachers' problems and coating strategies with students with special learning deficiency
YILDIRIM DOĞRU S. S., BOZDOĞAN G.
5 th International Conference on Social Sciences and Humanities IBU, Mecadonia, Karadağ, 13 Haziran 2022, cilt.1, ss.38-50, (Tam Metin Bildiri)
2022
20224. EVALUATION OF THE PERSPECTIVES OF PRESCHOOL TEACHERS WHO HAVE STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS IN THEIR CLASSROOM ON ETHICS .
YILDIRIM DOĞRU S. S., DOĞRU H. B.
Innovative Technologies in Preschool Education, KİEV, Ukrayna, 14 Nisan 2022, cilt.5, ss.17-26, (Tam Metin Bildiri)
2021
20215. INCLUSION OF UNIVERSITY STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS IN SOCIAL ENVIRONMENT
YILDIRIM DOĞRU S. S., GÜRLEVİK SAĞIR T. M., COŞKUN U. H., VARDARCI KAÇAR G.
INCES Eğitimde Araştırma ve Uygulama Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20216. Okul Öncesi ̇ Dönemde Kaynaştırma Kapsamında Uygulanan Oyun- Etkiṅ lik̇ leri ̇ Programının Özel Gereksiṅ iṁ li ̇ Çocuğun Sosyal Beceril̇eri̇Üzeriṅ deki̇Etkil̇eriṅ e Yönelik̇ Öğretmen Görüşleri̇
ÇETİNGÖZ D., YILDIRIM DOĞRU S. S.
UBCAK 6. Uluslararası Bilimsel Çalışmalar Kongresi, Türkiye, 26 Temmuz 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. EVELUATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN READING SKILLS AND SCHOOL READINESSOF 1TH GRADE STUDENTS WHO ARE DIAGNOSED WITH LEARNING DISABILITIES
YILDIRIM DOĞRU S. S., DOĞRU S.
INTERNATIONAL ASIAN CONGRESSON CONTEMPORARY SCIENCES-V, NAHCİVAN, Azerbaycan, 01 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20218. Teaching Preschool Students The Skill Of Sharing Via Philosophical Approach: A Program Example
YILDIRIM DOĞRU S. S., DOĞRU S., DOĞRU H.
International Scientific and Practical Conference "Innovative Technologies in Preschool Education", KİEV, Ukrayna, 20 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri)
2021
20219. EVALUATION OF PRESCHOOL AND CLASSROOM TEACHERS' INSTRUCTIONAL ADAPTATIONS FOR INCLUSIVE STUDENTS
YILDIRIM DOĞRU S. S.
International Scientific and Practical Conference "Innovative Technologies in Preschool Education", KİEV, Ukrayna, 20 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri)
2020
202010. Öğrenme Güçlüğü Tanısı Almış Olan ilkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okul Olgunluğu ile Yazma Becerisi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi
DOĞRU S., YILDIRIM DOĞRU S. S., CEPDİBİ S.
Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi- Eğitim Araştırmaları Kongresi 2020, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, ss.71-73, (Özet Bildiri)
2019
201911. İşitme Yetersizliği Olan Çocukların Sosyal Beceri Düzeyleri
CEPDİBİ S., YILDIRIM DOĞRU S. S., DOĞRU S.
1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.193, (Özet Bildiri)
2019
201912. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN AİLELERİNİN, AKRANLARININ ÖĞRETİM ÜYELERİNİN SOSYAL BÜTÜNLEŞTİRME- KAYNAŞTIRMA İLE İLGİLİ FARKINDALIK DURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
YILDIRIM DOĞRU S. S., SAĞIR T. M.
UBEST, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2018
201813. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE DUYGUSAL YÜZ İFADELERİNİ TANIMA VE DİKKAT ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
YILDIRIM DOĞRU S. S., ÇETİNGÖZ D., CEPDİBİ S., Doğru H. B.
IV. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.458-465, (Tam Metin Bildiri)
2018
201814. YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLAR VE AİLELERİNİN GEREKSİNİMLERi
ÇETİNGÖZ D., YILDIRIM DOĞRU S. S., CEPDİBİ S.
IV. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.2198-2205, (Tam Metin Bildiri)
2018
201815. E- DERGİLERDE YAYINLANAN BAĞIMSIZ HAREKET BECERİLERİ ÖĞRETİMİ YAPILAN MAKALELERİN İNCELENMESİ
CEPDİBİ S., YILDIRIM DOĞRU S. S., DOĞRU S.
IV. International Academic Research Congres, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.466-477, (Tam Metin Bildiri)
2018
201816. Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Çocuklar ve Dikkat Güçleri
YILDIRIM DOĞRU S. S., CEPDİBİ S.
28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, cilt.1, ss.198, (Özet Bildiri)
2018
201817. Okul Öncesi Dönemindeki Görme Yetersizliği olan Çocukların Ailelerinin Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerileri Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
DOĞMAZ S., CEPDİBİ S., YILDIRIM DOĞRU S. S.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
201718. EARLY INTERVENTION IN TURKEY
YILDIRIM DOĞRU S. S.
eurlyaid conference 2017, 6 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201719. Göç Eden Çocuklara Sunulan Sosyal Beceri Eğitim Programının Stresle Baş Edebilme Durumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi
Çetingöz D., Yıldırım Doğru S. S., Baki H., Bolayır E., Memiş Ş. N., Eker B.
IV. ULUSAL ÇOCUK GELİŞİMİ ÖĞRENCİ KONGRESİ ”GÖÇ VE ÇOCUK”, Konya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201620. 0 3 Age Babies Program in Special Education
YILDIRIM DOĞRU S. S., KONUK ER R.
ELMİS, 12 Mayıs - 15 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
2016
201621. Eveluation of Sensorial Education on Receptive Language Development of Autistic Children
YILDIRIM DOĞRU S. S., ÇETİNGÖZ D.
1. Uluslarası Kadın Çocuk Sağlığı ve Eğitimi Kongresi, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201622. Evaluation of Sensorial Education on Receptive Language Development of Autistic Childeren
YILDIRIM DOĞRU S. S., ÇETİNGÖZ D.
1.Uluslararası Kadın ve Çocuk Sağlığı ve Eğitimi Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201623. Gelişimi Risk Altında Olan Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal Beceri Düzeylerinin Değerlendirilmesi
ÇETİNGÖZ D., YILDIRIM DOĞRU S. S.
3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201624. GELİŞİMİ RİSK ALTINDA OLAN OKULÖNCESİ ÇOCUKLARIN SOSYAL BECERİ DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
ÇETİNGÖZ D., YILDIRIM DOĞRU S. S.
UDEMKO, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2014
201425. Çocuk Parkları ve Oyun Alanlarının Uzman ve Aile Görüşlerine Göre Özel Gereksinimli Çocukların İhtiyaçlarına Uygunluğunun Değerlendirilmesi
YILDIRIM DOĞRU S. S., KANÇEŞME C., ÖZLÜ ÜNLÜ Ö.
ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Tekirdağ, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri)
2006
200626. ZİHİN VE İŞİTME ENGELLİ ÇOCUKLARIN AİLELERİN KAYGI DÜZEYİ VE YAŞAM KALİTELERİ YÖNÜNDEN KARŞILAŞTIRILMASI
YILDIRIM DOĞRU S. S., ARSLAN E.
1. ULUSLARARASI EV EKONOMİSİ KONGRESİ, 22 - 24 Mart 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Gelişimsel yetersizliği olan bireylerde cinsel eğitimin önemi
YILDIRIM DOĞRU S. S., TANK N. H.
GELİŞİMSEL YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERDE CİNSEL EĞİTİM, Özlem GÜMÜŞKAYA, Gizem YILDIZ, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.27-50, 2022
2021
20212. Efficiency of Teaching Synonyms with the Simultaneous Prompting Method
YILDIRIM DOĞRU S. S., BOZ S.
AKADEMIK ARAŞTIRMALAR 2021, Prof. Dr. Erdal HAMARTA Prof. Dr. Coşkun ARSLAN Prof. Dr. Sabahattin ÇİFTÇİ Doç. Dr. Mustafa USLU, Editör, ÇİZGİ YAYINEVİ, Konya, ss.167-180, 2021
2021
20213. OTİZM VE EĞİTİM-Özel Eğitim Öğretmenleri Ve Annelerin Otizmli Çocuklarda Cinsel Eğitime Yönelik Tutumları İle Karşılaştıkları Cinsel Davranış Sorunları Ve Çözüm Stratejileri
YILDIRIM DOĞRU S. S.
OTİZM ARAŞTIRMALARI GÜNCEL EĞİLİMLER, MUSTAFA AK, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, İstanbul, ss.13-23, 2021
2017
20174. Genel Eğitim Programları ve Özel Eğitim Uygulamaları
AKÇİN F. N., ALTUNAY B., ÖZOKÇU O., SAKALLI GÜMÜŞ S., CAVKAYTAR A., ÖZEN A., et al.
Özel Eğitim, Cavkaytar, Atilla, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.343-366, 2017
2015
20155. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ÖZEL EĞİTİM
YILDIRIM DOĞRU S. S., DURMUŞOĞLU SALTALI N.
MAYA AKADEMİ, 2015
Desteklenen Projeler
2019 - 2023
2019 - 2023lÖzel Gereksinimli Üniversite Öğrencilerinin Ailelerinin, Akranlarının, Öğretim Üyelerinin Farkındalık Durumlarının Değerlendirilmesi ve Üniversite Temelli Kaynaştırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YILDIRIM DOĞRU S. S. (Yürütücü)
2019 - 2021
2019 - 2021
Özel Gereksinimli Üniversite Öğrencilerinin Ailelerinin, Akranlarının, Öğretim Üyelerinin Farkındalık Durumlarının Değerlendirilmesi ve Üniversite Temelli Kaynaştırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Sağır T. M., Yıldırım Doğru S. S. (Yürütücü)