Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geleneksel Çocuk Oyunları ve Oyuncakları ile İlgili Görüşleri

ISPEC 8th International Conference on Social Sciences and Humanities, Bingöl, Türkiye, 24 Aralık 2021, ss.291-303

Hop Açılan Kitap Tasarımının Öğrencilerin Sınıf Etkinlikleri Görüşlerine Etkisi

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.452-456

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sürdürülebilir Çevre Eğitimine Yönelik Tutumları

2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, cilt.1, ss.976-985

İlkokul Fen Bilimleri Dersi Programlarının ve Kavramlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi (2017-2018)

Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1699-1715

Perceived Efficacy in Selection of Teaching Methods in Pre service Teacher

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018

Effects of Lapbook Use on Students’ Academic Performance and Self-efficacy in Science Classes

XVI. European Conference on Social and Behavioral Science, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Atanamama Kaygısı ve Öğretme Motivasyonlarının Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 Nisan 2018

İlkokul Fen Bilimleri Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler DersiProgramlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.712-728

Teachers conceptions of gender equality in France and Turkey

II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, cilt.1, ss.117 Sürdürülebilir Kalkınma

Pre-service Teachers' Views on the Environmental Education, Human Brain and Genetics, Health and Sexual Education

16th Symposium of the International-Organisation-for-Science-and-Technology-Education (IOSTE), Kuching, Malezya, 21 - 27 Eylül 2014, cilt.167, ss.141-151 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Becerileri ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), Aydın/Kuşadası, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.126-131

Sınıf Öğretmenlerinin Bilgisayar Öz-yeterlik İnançları ileBilgisayar Destekli Öğretime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi(X.UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.30

Fen ve Teknoloji Dersi Programındaki Kavramların İncelenmesi (4-8. Sınıflar)

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (10. USOS), Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.171

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mart 2009, ss.206-207

Effects of computer aided concept cartoons on learning outcomes

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.296-301 Creative Commons License identifier identifier

YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK VELİ GÖRÜŞLERİ

7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

NİÇİN FEN ÖĞRENİYORUZ? SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

THE WİEWS OF PRESERVİCE SCİENCE TEACHERS TOWARDS İNSTRUCTİONAL TECHNOLOGY COURSE

6th İNTERNATİONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006

The Views of Preservice Science Teachers Towards Instructional Technology Course

6.International Educational Technology Conference (IETC 2006), Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.2, ss.807-814

Yeni ilköğretim fen ve teknoloji programına yönelik öğretmen görüşleri

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347-360

YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347

Niçin Fen Öğretiyoruz? Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Hakkındaki Görüşleri

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.244

SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ

ULUSLARARASI KATILIMLI 2000’Lİ YILLARDA 1. ÖĞRENME VE ÖĞRETME SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri

Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.198

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN BİLGİSİ DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE FEN EĞİTİMİNE YANSIMALARI

YENİ BİNYILIN BAŞINDA TÜRKİYE’xxDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001

İlköğretim Fen Bilgisi Öğretiminde Deney Yapma Etkinliği, Laboratuar Kullanımı ve Güvenliğine Yönelik Öğrenci tutumları

Yeni Binyılın başında Türkiye’xxde Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.91-99

Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Okul Deneyimi ve Okul Uygulamasına Yönelik Görüşleri

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ IV. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİSEMPOZYUMU, Denizli, Türkiye, 15 - 16 Ekim 1998, ss.102-108

İlköğretim 6.Sınıf Fen Bilgisi Dersinin Öğretiminde Uygulanabilecek Alternatifli Eğitim Yöntemleri

İlköğretim ve Sorunları Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 1995, ss.38-39

Kitap & Kitap Bölümleri

Ergenlikte Sağlığa Zararlı Alışkanlıklar

Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Cinsel Sağlık Eğitimi, Nuray Fincancıoğlu,Ayşen Bulut, Editör, Ceren Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.165-176, 2003

Metrikler

Yayın

74

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

108

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

84

H-İndeks (TrDizin)

6

Proje

2

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları