SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Effects of lapbook use on academic performance and academic self-efficacy of students in science classes.
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
, cilt.10, sa.3, ss.154-165, 2021 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Atanmama Kaygısı ve Öğretim Motivasyonları Üzerine Bir Çalışma
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.12, ss.34-45, 2018 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, sa.23, ss.127-134, 2002 (Hakemli Dergi)
Fen Derslerinde Güvenlik
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, sa.14, ss.29-32, 1998 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine Yönelik Yeterlilik Algılarının İncelenmesi
20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2022), Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022
Perceived Efficacy in Selection of Teaching Methods in Pre service Teacher
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018
Effects of Lapbook Use on Students’ Academic Performance and Self-efficacy in Science Classes
XVI. European Conference on Social and Behavioral Science, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Atanamama Kaygısı ve Öğretme Motivasyonlarının Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 Nisan 2018
Teachers conceptions of gender equality in France and Turkey
II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, cilt.1, ss.117
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözme Becerileri ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), Aydın/Kuşadası, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.126-131
Sınıf Öğretmenlerinin Bilgisayar Öz-yeterlik İnançları ileBilgisayar Destekli Öğretime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi(X.UFBMEK), Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.30
Pre-service Teachers’ Opinions about the Effects on Harmful Habits, Drug Use and Physical Activities on Human Health
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.317-322
Fen ve Teknoloji Dersi Programındaki Kavramların İncelenmesi (4-8. Sınıflar)
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (10. USOS), Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.171
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mart 2009, ss.206-207
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE MÜZELERDEN FAYDALANIYOR MUYUZ: ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
6. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007
YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK VELİ GÖRÜŞLERİ
7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
NİÇİN FEN ÖĞRENİYORUZ? SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
THE WİEWS OF PRESERVİCE SCİENCE TEACHERS TOWARDS İNSTRUCTİONAL TECHNOLOGY COURSE
6th İNTERNATİONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006
The Views of Preservice Science Teachers Towards Instructional Technology Course
6.International Educational Technology Conference (IETC 2006), Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.2, ss.807-814
Yeni ilköğretim fen ve teknoloji programına yönelik öğretmen görüşleri
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347-360
YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347
Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda yürütülen lisansüstü çalışmalar yönelik öğretmen görüşleri
Eğitimde Bilime Katkı: Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, ss.177-185
Buca Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Profilleri
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.1, ss.415-421
FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİ PROFİLLERİ
6.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI OKULLARDA YÜRÜTÜLEN LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
EĞİTİMDE BİLİME KATKI LİSANSÜSTÜ EĞİTİM SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003
BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI PROFİLLERİ
5.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003
SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ
ULUSLARARASI KATILIMLI 2000’Lİ YILLARDA 1. ÖĞRENME VE ÖĞRETME SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.198
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN BİLGİSİ DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE FEN EĞİTİMİNE YANSIMALARI
YENİ BİNYILIN BAŞINDA TÜRKİYE’xxDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001
İlköğretim Fen Bilgisi Öğretiminde Deney Yapma Etkinliği, Laboratuar Kullanımı ve Güvenliğine Yönelik Öğrenci tutumları
Yeni Binyılın başında Türkiye’xxde Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.91-99
İlköğretim 6.Sınıf Fen Bilgisi Dersinin Öğretiminde Uygulanabilecek Alternatifli Eğitim Yöntemleri
İlköğretim ve Sorunları Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 1995, ss.38-39
Kitap & Kitap Bölümleri
Sınıf ve Fen bilgisi öğretmenlerinin araç-gereç kullanımı üzerine bir araştırma
Gece Kitaplığı, Ankara, 2018
Ergenlikte Sağlığa Zararlı Alışkanlıklar
Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Cinsel Sağlık Eğitimi, Nuray Fincancıoğlu,Ayşen Bulut, Editör, Ceren Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.165-176, 2003