Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2010 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
1996 - 2000 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans TRAFİK VE İLKYARDIM
-
Yüksek Lisans İLKOKUL FEN ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI
-
Lisans EĞİTİMDE DRAMA UYGULAMALARI
-
Lisans FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I
-
Lisans FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II
-
Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
-
Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
-
Yüksek Lisans TEZ ÇALIŞMASI
-
Yüksek Lisans UZMANLIK ALANI DERSİ
-
Yüksek Lisans SEMİNER
-
Doktora SINIF ÖĞRETMENİ EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR
-
Yüksek Lisans SINIF ÖĞRETMENLİĞİ FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ
-
Yüksek Lisans FEN EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR
-
Lisans OKUL DENEYİMİ
Yönetilen Tezler
-
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Okuryazarlık Düzeyleri ve Bilim Tarihine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Hamurcu H. (Danışman)
-
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ: KOCAELİ- DİLOVASI ÖRNEĞİ
Hamurcu H. (Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin FeTeMM uygulamalarına yönelik görüşleri: Bir durum çalışması
HAMURCU H. (Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine ilişkin görüşleri
HAMURCU H. (Danışman)
-
İlkokul dördüncü sınıf fen öğretiminde okul dışı öğrenme ortamları: Bir eylem araştırması
HAMURCU H. (Danışman)
-
İlköğretim dördüncü sınıf öğrencilerinin çevre konusundaki görüşleri: Manisa-Sarıgöl örneği
HAMURCU H. (Danışman)
-
İlköğretimde kavram ve zihin haritaları ile desteklenmiş fen ve teknoloji eğitiminin öğrenme ürünleri üzerindeki etkileri
HAMURCU H. (Danışman)
-
İlköğretim dördüncü sınıf fen ve teknoloji dersi için geliştirilen materyallerin yaratıcı düşünme becerisi, öz kavramı ve akademik başarı üzerindeki etkileri
HAMURCU H. (Danışman)
-
İlköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji dersinde kullanılan farklı yöntemlerin öğrencilerin bilimsel süreç becerileri, problem çözme becerileri, akademik başarıları ve hatırda tutma üzerindeki etkileri
HAMURCU H. (Danışman)
-
İlköğretimde analojiler, kavram karikatürleri ve tahmin-gözlem-açıklama teknikleriyle desteklenmiş fen ve teknoloji eğitiminin öğrenme ürünlerine etkisi
HAMURCU H. (Danışman)
-
Hayat bilgisi öğretiminde proje tabanlı öğrenmenin akademik başarı, yaratıcı düşünme, kalıcılık, hayat bilgisi dersine karşı tutum düzeylerine etkisi
HAMURCU H. (Danışman)
-
İlköğretim 4. sınıf "canlılar çeşitlidir" ünitesinde yaratıcı drama uygulamalarının öğrencilerin sözel yaratıcılıklarına, başarılarına ve derse yönelik tutumlarına etkisi
HAMURCU H. (Danışman)
-
İlköğretim beşinci sınıf fen bilgisi dersi ısı ve ısının maddedeki yolculuğu ünitesinde çoklu zeka kuramı tabanlı öğretimin öğrenci başarısı, tutumu ve hatırda tutma üzerindeki etkileri
HAMURCU H. (Danışman)
-
1992 ve 2001 öğretim yıllarındaki ilköğretim fen bilgisi programlarına ilişkin öğretmen görüşleri (İzmir ili örneklemi)
HAMURCU H. (Danışman)