Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

eTwinning Üniversitelerle Entegrasyon Süreci

12. eTwinning Ulusal Konferansı, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mart 2022

Etnomodelleme Temelli Modelleme Uygulaması Esnasındaki Sosyo Eleştirel Tartışmaların İncelenm

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021

Ortaklaşa Argümantasyon Sürecinde Öğretmen Katılımının İncelenmesi

II: Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 28 - 29 Mayıs 2021

Analiz dersinde argümantasyon ve argümantasyonu destekleyici öğretmen eylemleri

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’, Türkiye, 04 Ekim 2018

Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Argümantasyondan Yararlanmalarına İlişkin Görüşleri

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), 26 - 28 Nisan 2018

Bilişsel Perspektif Altında Modelleme Döngüsü Çerçevesinde Öğrencilerin Çözüm Yaklaşımlarının Belirlenmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2018), 26 - 28 Nisan 2018

Modelleme Problemi Çözümündeki Argümantasyon Sürecinde Kullanılan Gerekçeler

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2018), 26 - 28 Nisan 2018

Sınıf İçi Bir Modelleme Uygulamasından Yansımalar

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 9 - 11 Mayıs 2018

Sorgulama Tabanlı Matematik Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 9 - 11 Mayıs 2018

Examination of Seventh Grade Students’ Using Mathematical Language in The Lines and Angles Subject

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017

Reflections from Students’ Modelling Approaches: A Painting Problem

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017

Examining a Teacher’s Views Conducting a Modelling Implementation

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017

Modelleme Sürecindeki Argümanların İncelenmesi

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - Türkbilmat, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

Modelleme Sürecinde Öğrencilerin Çözümü Yorumlama ve Doğrulama Yaklaşımları

3rd International Conference on New Trends in Education, 27 - 29 Nisan 2016

Bir Modelleme Probleminin Çözümünde Karşılaşılan Öğrenci Zorlukları

3rd International Conference on New Trends in Education, 27 - 29 Nisan 2016

Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Modelleme Yeterliklerinin Kısmi Yaklaşım ile Belirlenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Modelleme Yeterliklerinin Gelişimini Amaçlayan Bir Eylem Araştırması

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013

Determining the Views of Mathematics Student Teachers Related to Mathematical Modeling

35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.509

The Analysis of the Designed the Eşme Carpet Problem’s Solutions Through 7-Stage Mathematical Modelling Process

35th Conference of the Group for the Psychology of Mathematics Education-PME 35, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011

The Analysis of The Designed Eşme Carpet Problem’s Solutions Through 7-Stage Mathematical Modelling Process

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of MathematicsEducation, 10 - 15 Temmuz 2011

THE ANALYSIS OF PROSPECTIVE TEACHERS' THOUGHT PROCESSES IN THE MATHEMATICAL MODELLING THROUGH A DESIGNED FERMI PROBLEM

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.315 identifier

EXAMINING MODEL ELICITING ACTIVITIES DEVELOPED BY PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.401 identifier

DETERMINING VIEWS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS RELATED TO MATHEMATICAL MODELLING

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.509 identifier

A STUDENT TEACHER'S CHOICE OF EXAMPLES IN TEACHING PROBABILITY

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.469 identifier

THE ANALYSIS OF THE DESIGNED THE ESME CARPET PROBLEM'S SOLUTIONS THROUGH 7-STAGE MATHEMATICAL MODELLING PROCESS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.457 identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü

Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra Bukoca Güzel,Muhammed Fatih Doğan,Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.295-320, 2021

Matematiksel Modellemenin Öğretim Programlarındaki ve Proje Çalışmalarındaki Yeri

Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra Bukova Güzel,Muhammed Fatih Doğan,Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.71-100, 2021

Eğitimde Farklı Yaklaşımlar

Karşılaştırmalı Eğitim Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri, Serhat Aydın, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.389-406, 2021

Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü

Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Bukova Güzel, Esra; Doğan, Muhammed Fatih; Özaltun Çelik, Aytuğ, Editör, Pegem Akademi, ss.295-320, 2021

İrrasyonel Sayılar

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Esra Bukova Güzel,Aysun Nüket Elçi,Berna Cantürk Günhan,Emre Ev Çimen, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2016

Metrikler

Yayın

96

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

36

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

132

H-İndeks(Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

98

H-Index (TrDizin)

6

Proje

12

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları