Yayınlar & Eserler

Makaleler 37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (5)
Scopus (12)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 65

1. Investigation of the use of AI as a scaffolding tool during mathematical discussion in geometry problem-solving

14th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME14), Bolzano, İtalya, 04 Şubat 2025, ss.2536-2543, (Tam Metin Bildiri)

2. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Argümantasyon Süreçleri ve İlişkilendirme Becerileri

7. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-7) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

3. Argümantasyon Tabanlı Teknoloji Destekli Öğretim Senaryolarında Öğretmen ve Öğrenci Eylemleri

7. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-7) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

4. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Tasarladığı Mathigon Polypad Etkinliklerinin İncelenmesi

7. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-7) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

5. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Kavramın Farklı Gösterimleri Arasında İlişkilendirme Becerisi Bağlamında İncelenmesi

7. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-7) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

6. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Argümantasyon Süreçlerinde Kullandıkları Gerekçelerinin İncelenmesi

IV. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)

7. Matematiksel Bir Problemin Argümantasyon Temelli Çözüm Sürecinde Matematiksel İlişkilendirme Becerilerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

9. Bir Modelleme Probleminin Çözümüne İlişkin Ortaklaşa Argümantasyon Süreci: İki Farklı Çözümün Tartışılması

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

10. Matematik Öğretiminde Yönlendirici Destek Olarak Teknoloji Kullanımı

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

11. Bir Ortaokul Matematik Öğretmenin Argümantasyon Tabanlı Öğretiminin İncelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

12. GeoGebra Tabanlı Geometri Problemlerinin Çözümünde Yönlendirici Destek Aracı Olarak ChatGPT Kullanımın İncelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

14. Bir Ortaokul Matematik Öğretmeni Adayının Argümantasyon Destekli Öğretiminden Yansımalar

III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 23 - 25 Eylül 2022, ss.140, (Özet Bildiri)

17. eTwinning Üniversitelerle Entegrasyon Süreci

12. eTwinning Ulusal Konferansı, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mart 2022, (Yayınlanmadı)

18. Etnomodelleme Temelli Modelleme Uygulaması Esnasındaki Sosyo Eleştirel Tartışmaların İncelenm

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

19. Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Uygulamalarını Gerçekleştirmelerinde Modelleme Uygulamaları Rehberi'nin Etkisi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Kongresi - 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

20. Ortaklaşa Argümantasyon Sürecinde Öğretmen Katılımının İncelenmesi

II: Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

21. Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Kavramsal ve İşlemsel Bilgilerinin Niteliği

İnternational Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1-20, (Özet Bildiri)

23. Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Kullandıkları Sorgulama Eylemlerinin İncelenmesi

Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

24. Analiz dersinde argümantasyon ve argümantasyonu destekleyici öğretmen eylemleri

XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’, Türkiye, 04 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

25. Bilişsel Perspektif Altında Modelleme Döngüsü Çerçevesinde Öğrencilerin Çözüm Yaklaşımlarının Belirlenmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2018), 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

26. Modelleme Problemi Çözümündeki Argümantasyon Sürecinde Kullanılan Gerekçeler

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2018), 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

27. Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Argümantasyondan Yararlanmalarına İlişkin Görüşleri

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

28. Sorgulama Tabanlı Matematik Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

29. Sınıf İçi Bir Modelleme Uygulamasından Yansımalar

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

31. Examination of Seventh Grade Students’ Using Mathematical Language in The Lines and Angles Subject

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

32. Examining a Teacher’s Views Conducting a Modelling Implementation

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

33. Reflections from Students’ Modelling Approaches: A Painting Problem

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

36. Modelleme Sürecindeki Argümanların İncelenmesi

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - Türkbilmat, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

37. Bir Modelleme Probleminin Çözümünde Karşılaşılan Öğrenci Zorlukları

3rd International Conference on New Trends in Education, 27 - 29 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

38. Modelleme Sürecinde Öğrencilerin Çözümü Yorumlama ve Doğrulama Yaklaşımları

3rd International Conference on New Trends in Education, 27 - 29 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

39. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Modelleme Yeterliklerinin Kısmi Yaklaşım ile Belirlenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

40. Modelleme Problemlerinin Çözümünde Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Oluşturdukları Varsayımların İncelenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

41. How to Integrate Mathematical Modelling into Mathematics Courses A Guide Suggestion

13rd International Congress on Mathematics Education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

44. Modelleme Yeterliklerinin Gelişimini Amaçlayan Bir Eylem Araştırması

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

45. Matematiksel Modelleme Yeterliklerini Değerlendirmeye Yönelik Bir Rubrik Geliştirme Çalışması

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

46. Öğretmenlerin Alternatif Ölçme – Değerlendirme Yaklaşımına Yönelik Görüşleri: Eylem Araştırması

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

48. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

49. Prensipler ve Bileşenler Bağlamında Matematik Öğretmenlerinin Tasarladıkları Model Oluşturma Etkinlikleri

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

56. Determining the Views of Mathematics Student Teachers Related to Mathematical Modeling

35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.509, (Tam Metin Bildiri)

57. The Analysis of the Designed the Eşme Carpet Problem’s Solutions Through 7-Stage Mathematical Modelling Process

35th Conference of the Group for the Psychology of Mathematics Education-PME 35, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

58. The Analysis of The Designed Eşme Carpet Problem’s Solutions Through 7-Stage Mathematical Modelling Process

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of MathematicsEducation, 10 - 15 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)

59. THE ANALYSIS OF PROSPECTIVE TEACHERS' THOUGHT PROCESSES IN THE MATHEMATICAL MODELLING THROUGH A DESIGNED FERMI PROBLEM

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.315, (Tam Metin Bildiri) identifier

60. A STUDENT TEACHER'S CHOICE OF EXAMPLES IN TEACHING PROBABILITY

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.469, (Tam Metin Bildiri) identifier

61. EXAMINING MODEL ELICITING ACTIVITIES DEVELOPED BY PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.401, (Tam Metin Bildiri) identifier

62. THE ANALYSIS OF THE DESIGNED THE ESME CARPET PROBLEM'S SOLUTIONS THROUGH 7-STAGE MATHEMATICAL MODELLING PROCESS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.457, (Tam Metin Bildiri) identifier

63. DETERMINING VIEWS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS RELATED TO MATHEMATICAL MODELLING

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.509, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 10

1. Okul Dışı Eğitim ve Öğrenmenin Kuramsal Temelleri ve İlgili Çalışmalar

Matematik Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, Mustafa Zeki Aydoğdu, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-20, 2024

2. Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü

Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra Bukoca Güzel,Muhammed Fatih Doğan,Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.295-320, 2021

3. Matematiksel Modellemenin Öğretim Programlarındaki ve Proje Çalışmalarındaki Yeri

Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra Bukova Güzel,Muhammed Fatih Doğan,Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.71-100, 2021

4. Eğitimde Farklı Yaklaşımlar

Karşılaştırmalı Eğitim Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri, Serhat Aydın, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.389-406, 2021

5. Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü

Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Bukova Güzel, Esra; Doğan, Muhammed Fatih; Özaltun Çelik, Aytuğ, Editör, Pegem Akademi, ss.295-320, 2021

10. İrrasyonel Sayılar

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Esra Bukova Güzel,Aysun Nüket Elçi,Berna Cantürk Günhan,Emre Ev Çimen, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2016
Metrikler

Yayın

114

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

41

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

70

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

835

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

135

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Sobiad)

228

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

424

Proje

15

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları