SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Examination of the Arguments in the Process of Calculating the Surface Area of the Solids of Revolution
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.587-603, 2022 (Hakemli Dergi)
Dönel Cisimlerin Yüzey Alanının Hesaplanması Sürecindeki Argümanların İncelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.11, sa.4, ss.587-603, 2022 (Hakemli Dergi)
Arguments constructed within the mathematical modelling cycle
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.50, sa.2, ss.292-314, 2019 (ESCI)
![identifier](/Content/images/integrations/small/integrationtype_2.png)
![identifier](/Content/images/integrations/small/integrationtype_1.png)
Uzamsal Yönelim Becerilerini İçeren Bir Gerçek Yaşam Probleminin Çözüm Sürecinden Yansımalar: Badana Problemi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.46, ss.176-198, 2018 (Hakemli Dergi)
A Rubric Development Study for the Assessment of Modeling Skills
The Mathematics Educator
, cilt.27, sa.2, ss.33-72, 2018 (Hakemli Dergi)
Matematik Eğitimi Alanındaki Ortaklaşa Argümantasyon Çalışmalarının İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.9, sa.3, ss.636-661, 2018 (Hakemli Dergi)
Examining of Model Eliciting Activities Developed by Mathematics Student Teachers
JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.8, sa.2, ss.223-242, 2017 (Hakemli Dergi)
Modelleme Yeterlikleri ile Sınıf Düzeyi ve Matematik Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.16, sa.3, ss.1201-1219, 2017 (Hakemli Dergi)
Modelling Difficulties and Their Overcoming Strategies in the Solution of a Modelling Problem
Acta Didactica Napocensia
, cilt.9, sa.3, ss.21-34, 2016 (Hakemli Dergi)
Teacher’s Views Regarding the Development of Students’ Cognitive Modelling Competencies and Modelling Implementation Process
American Journal of Educational Research and Reviews
, cilt.1, sa.1, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
A Student Teacher s Choice and Use of Examples in Teaching Probability
Acta Didactica Napocensia
, cilt.8, sa.4, 2015 (Hakemli Dergi)
A Student Teacher’s Choice and Use of Examples in Teaching Probabilty
Acta Didactica Napocensia
, cilt.8, sa.4, ss.55-70, 2015 (Hakemli Dergi)
A Student Teacher’s Choice and Use of Examples in Teaching Probability
Acta Didactica Napocensia
, cilt.8, sa.4, ss.55-70, 2015 (Hakemli Dergi)
6 Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Modelleme Yeterlikleri Nasıl Geliştirilebilir
International Journal of New Trends in Arts, Sports Science Education
, cilt.4, sa.1, ss.49-63, 2015 (Hakemli Dergi)
Model Oluşturma Etkinlikleri: Kuramsal Yapısı ve bir Örneği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.95-111, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.4, sa.3, ss.185-206, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2015-2022 Yılları Arasında Türkiye’de eTwinning Kapsamında Gerçekleştirilen Lisansüstü Çalışmalar ve Makalelerin İncelenmesi
III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 23 - 25 Eylül 2022, ss.24
eTwinning Üniversitelerle Entegrasyon Süreci
12. eTwinning Ulusal Konferansı, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Mart 2022
Etnomodelleme Temelli Modelleme Uygulaması Esnasındaki Sosyo Eleştirel Tartışmaların İncelenm
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021
Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Uygulamalarını Gerçekleştirmelerinde Modelleme Uygulamaları Rehberi'nin Etkisi
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Kongresi - 4, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2021
Ortaklaşa Argümantasyon Sürecinde Öğretmen Katılımının İncelenmesi
II: Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 28 - 29 Mayıs 2021
Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Kavramsal ve İşlemsel Bilgilerinin Niteliği
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 26 - 28 Eylül 2019
Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Kavramsal ve İşlemsel Bilgilerin Niteliği
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 4, 26 - 28 Eylül 2019
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Kullandıkları Sorgulama Eylemlerinin İncelenmesi
Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
Analiz dersinde argümantasyon ve argümantasyonu destekleyici öğretmen eylemleri
XIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’, Türkiye, 04 Ekim 2018
Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Argümantasyondan Yararlanmalarına İlişkin Görüşleri
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), 26 - 28 Nisan 2018
Bilişsel Perspektif Altında Modelleme Döngüsü Çerçevesinde Öğrencilerin Çözüm Yaklaşımlarının Belirlenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2018), 26 - 28 Nisan 2018
Modelleme Problemi Çözümündeki Argümantasyon Sürecinde Kullanılan Gerekçeler
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2018), 26 - 28 Nisan 2018
Sınıf İçi Bir Modelleme Uygulamasından Yansımalar
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 9 - 11 Mayıs 2018
Sorgulama Tabanlı Matematik Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 9 - 11 Mayıs 2018
Examination of Seventh Grade Students’ Using Mathematical Language in The Lines and Angles Subject
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 18 - 21 Mayıs 2017
Examination of The Relationship between Students’ Spatial Abilities and Mathematical Achievements, and Their Abilities to Solve Solid Objects Problems
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 21 Mayıs 2017
Reflections from Students’ Modelling Approaches: A Painting Problem
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017
Examining a Teacher’s Views Conducting a Modelling Implementation
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017
Teknoloji Destekli Öğretimden Yararlanarak Katı Cisimlerin Öğretiminde 7. Sınıf Öğrencilerinin Bazı Matematiksel Kavramları Öğrenmelerinin İncelenmesi
8th International Congress on New Trends in Education, 18 - 20 Mayıs 2017
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme ile İlgili Düşünceleri Üzerine Bir Araştırma
8th International Congress on New Trends in Education, 18 - 20 Mayıs 2017
Modelleme Sürecindeki Argümanların İncelenmesi
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - Türkbilmat, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
Modelleme Sürecinde Öğrencilerin Çözümü Yorumlama ve Doğrulama Yaklaşımları
3rd International Conference on New Trends in Education, 27 - 29 Nisan 2016
Bir Modelleme Probleminin Çözümünde Karşılaşılan Öğrenci Zorlukları
3rd International Conference on New Trends in Education, 27 - 29 Nisan 2016
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Modelleme Yeterliklerinin Kısmi Yaklaşım ile Belirlenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Modelleme Problemlerinin Çözümünde Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Oluşturdukları Varsayımların İncelenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
How to Integrate Mathematical Modelling into Mathematics Courses A Guide Suggestion
13rd International Congress on Mathematics Education, 24 - 31 Temmuz 2016
Matematik öğretmenleri modellemeye dayalı ders planı hazırlarken nelere dikkat ediyorlar?
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Matematik Öğretmenleri Modellemeye Dayalı Ders Planı Hazırlarken Nelere Dikkat Ediyorlar?
2. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Öğretmenlerin Alternatif Ölçme – Değerlendirme Yaklaşımına Yönelik Görüşleri: Eylem Araştırması
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Matematiksel Modelleme Yeterliklerini Değerlendirmeye Yönelik Bir Rubrik Geliştirme Çalışması
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Modelleme Yeterliklerinin Gelişimini Amaçlayan Bir Eylem Araştırması
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Pre-service primary mathematics teachers’ competencies to set up a mathematical model from a real model
International Conference on Primary Education, 16 - 18 Eylül 2013
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
Prensipler ve Bileşenler Bağlamında Matematik Öğretmenlerinin Tasarladıkları Model Oluşturma Etkinlikleri
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
Öğretmenler Tarafından Tasarlanan Bir Model Oluşturma Etkinliğinin Uygulama Sürecindeki Öğrenci Yaklaşımları
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
Öğretmen Adaylarının Piramit Problemi Çözümlerinin Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde İncelenmesi
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
Matematik Öğretmenlerinin Model Oluşturma Etkinliği Tasarım Süreçlerinin İncelenmesi: Obezite Problemi
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemi Tasarlarken Dikkate Aldıkları Temel Unsurlar
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Model Oluşturma Etkinlikleri ve Matematik Derslerinde Kullanımlarına İlişkin Görüşleri
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin matematiksel modellemeye ilişkin görüşlerinin belirlenmesi
20.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
Determining the Views of Mathematics Student Teachers Related to Mathematical Modeling
35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.1, ss.509
The Analysis of the Designed the Eşme Carpet Problem’s Solutions Through 7-Stage Mathematical Modelling Process
35th Conference of the Group for the Psychology of Mathematics Education-PME 35, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011
The Analysis of The Designed Eşme Carpet Problem’s Solutions Through 7-Stage Mathematical Modelling Process
The 35th Conference of the International Group for the Psychology of MathematicsEducation, 10 - 15 Temmuz 2011
Öğrenciler Matematiksel Modellemede Birlikte Çalıştıklarında Hangi Yaklaşımları Sergiliyorlar
9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Öğrencilerin Modellemede Bireysel ve Birlikte Çalışarak Ortaya Koydukları Yaklaşımlar ve Düşünme Süreçleri
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü
Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra Bukoca Güzel,Muhammed Fatih Doğan,Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.295-320, 2021
Matematiksel Modellemenin Öğretim Programlarındaki ve Proje Çalışmalarındaki Yeri
Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra Bukova Güzel,Muhammed Fatih Doğan,Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.71-100, 2021
Eğitimde Farklı Yaklaşımlar
Karşılaştırmalı Eğitim Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri, Serhat Aydın, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.389-406, 2021
Matematiksel Modelleme Problemlerinde Teknoloji Kullanımının Rolü
Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Bukova Güzel, Esra; Doğan, Muhammed Fatih; Özaltun Çelik, Aytuğ, Editör, Pegem Akademi, ss.295-320, 2021
Matematik Eğitiminde Matematiksel Modelleme
Pegem Akademi, 2018
İrrasyonel Sayılar
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Esra Bukova Güzel,Aysun Nüket Elçi,Berna Cantürk Günhan,Emre Ev Çimen, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2016