-
2025 - 2026 İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemleri Aracılığıyla Argümantasyon ve Modelleme Süreçlerinin İncelenmesi
-
2025 - 2026 Bilsem Matematik Öğretmenleri için Teknoloji Destekli Matematik Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Tekin Dede A. (Yürütücü), Tataroğlu Taşdan B., Bukova Güzel E., Yeşildere İmre S., Yiğit Koyunkaya M., Cantürk Günhan B., et al.
-
2024 - 2025 21. Yüzyıl Becerileri Işığında Bilime Yolculuk
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Yıldırım I., Özcanhan M. H., Birant K. U., Öztürk Ö., et al.
-
2024 - 2024 Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde Steam Odaklı Matematik Uygulamaları Eğitimi
-
2023 - 2024 KÜLTÜREL MİRASIN İZİNDE BİLİMİN PEŞİNDE PROJESİ
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
İdil F. H., Narlı S., Ev Çimen E., Tekin Dede A., Kula Ünver S., Erkuş Y.
-
2023 - 2023 Matematiğin Doğasında Çözüm Var
-
2023 - 2023 Denizin, Ormanın, Hayatın Matematiğine Yolculuk
-
2022 - 2022 Doğadan Tasarıma Bir Bilim Yolculuğu
-
2021 - 2021 Özel Yetenekli Çocukların Eğitiminde Disiplinler Arası Yaklaşımlar – Bifema
-
2018 - 2020 Sorgulama Tabanlı Analiz Öğretimindeki Argümantasyon Sürecini Destekleyen Öğretmen ve Öğrenci Söylemleri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Tekin Dede A. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Özer A. Ö.
-
2017 - 2017 Matematik Öğretmenleri Mesleki Gelişim Yolunda Bir Arada
-
2017 - 2017 Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Yiğit Koyunkaya M., Akkoç H., Semerci İ., Şadan N., Uğurel I., Türnüklü E., et al.
-
2017 - 2017 Lise Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programı Tasarımı ve Uygulaması
-
2013 - 2015 MATEMATİK DERSLERİNDE ÖĞRENCİLERİN MODELLEME YETERLİLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
-
2011 - 2013 Teknoloji Destekli Ortamda Matematiksel Modelleme Problemlerinin Çözüm Süreçlerinin Analiz Edilmesi Yaklaşım ve Düşünme Süreçleri Üzerine Bir Açıklama