-
2019 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2022 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
Doktora
Matematiksel Modelleme ve Öğretimi
Matematik Öğretiminde Matematik Alan Dilinin Kullanımı
-
Yüksek Lisans
Matematik Eğitiminde Teorik Çerçeveler
Matematik Eğitiminde Öğrenme Teorileri
-
Lisans
Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi
Matematik Öğretiminde Modelleme
Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme
Matematik Ders Kitabı İncelemesi
Analiz 2
Analiz 1
Matematiksel Modelleme
Analiz 1
Analiz 2
Öğretmenlik Uygulaması
Analiz I
Matematik Felsefesi
Okul Deneyimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının argümantasyon süreçlerindeki ilişkilendirme becerilerinin incelenmesi
Tekin Dede A. (Danışman)
C.Nur(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
MathCityMap uygulaması ile geliştirilen matematiksel modelleme etkinlikleri ile 8. sınıf öğrencilerinin modelleme yeterliklerinin incelenmesi
Tekin Dede A. (Danışman)
Ş.Dağaşan(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Argümantasyon Süreçlerinin ve Gerekçelerinin İncelenmesi
Tekin Dede A. (Danışman)
S.Nur(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının argümantasyon tabanlı etkinliklerinin incelenmesi
Tekin Dede A. (Danışman)
B.Dinçer(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Matematiksel Modelleme Problemlerinde Yapı İskelesi Aracı Olarak Çözüm Planlarının Kullanımı
Tekin Dede A. (Danışman)
-
Matematik öğretmeni adaylarının sosyoeleştirel perspektif kapsamındaki matematiksel modelleme süreçlerinin incelenmesi
Tekin Dede A. (Danışman)
Ş.Korkmaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Matematiksel argümantasyonu destekleyen bir öğretim deneyinde inşa edilen ortaklaşa argümanlar ve öğretmenin süreçteki rolünün incelenmesi
Aydın E., Tekin Dede A. (Eş Danışman)
N.BAYINDIR(Öğrenci), Doktora, 2023