-
2015 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
Bilişsel davranışçı psikoeğitim programının otizmli çocuğu olan annelerin duygu durumları, psikolojik iyi oluş ve yaşam doyumları üzerindeki etkisinin incelenmesi
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Otizmli kardeşi olan ve olmayan çocuk ve ergenlerin algıladıkları sosyal destek ile aile işlevlerinin değerlendirilmesi
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
İki kere farklı ve tipik gelişim gösteren öğrencilerin akademik motivasyon düzeyleri ile okul kavramına yönelik algıları
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Özel gereksinimi olan öğrenciler (Otizm Spektrum Bozukluğu ve zihinsel yetersizlik) ile tipik gelişim gösteren öğrencilerin okul kavramına yönelik algıları
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Bilgisayar destekli matematik öğretiminin öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin sayı hissi, matematiksel üstbiliş farkındalık ve öz yeterlilik algısı üzerindeki etkililiği
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Bilişsel Gelişim Programının (COGENT) özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuma ve yazma becerilerine etkisi
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Çalışma belleğinin geliştirilmesine yönelik erken müdahale programının özel yetenekli çocukların çalışma belleği performansına etkisi
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Özel yetenekli çocukların öz-düzenlemeli öğrenme stratejileri, özyeterlikleri ve mükemmeliyetçilikleri
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Hastane okullarına giden süreğen hastalığı olan çocukların sağlıkla ilgili yaşam kalitesi düzeyleriyle öğretmen ve çocukların bu okullar hakkındaki görüşleri
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Özel eğitim öğretmen adayları ile eğitim fakültesindeki diğer bölümlerde okuyan öğretmen adaylarının akademik yükleme stilleri ile akademik öz-yeterliklerinin karşılaştırılması
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Özel öğrenme güçlüğü tanılı çocuğu olan anne-babaların algılanan sosyal destek ve depresyon düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Yaratıcı dramanın, zihinsel yetersizliği olan bireylerin toplumsal yaşam becerileri ve alıcı dil gelişimi üzerindeki etkisi
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Yaratıcı dramanın ortaöğretim 9. sınıf öğrencilerinin öfke denetimi becerilerine etkisi
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Ebeveynlerin çocuk haklarına yönelik tutumları ile ilköğretim öğrencilerinin ahlaki olgunluk ve hoşgörü eğilimleri arasındaki ilişki
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının öz-yeterlilik algıları ve kaynaştırma eğitimine bakış açıları
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Öğrenme stillerine göre lise öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimi
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Öğrenme biçemlerine göre ilköğretim öğrencilerinin matematik dersi başarı ve kaygı düzeyleri
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
İlköğretim matematik dersinde yaratıcı drama uygulamalarının öğrencilerin problem çözme stratejileri, başarı, benlik kavramı ve etkileşim örüntüleri üzerindeki etkisi
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Türkçe öğretmenlerinin yaratıcı drama uygulama yeterlilikleri
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Okumaya karşı olumlu ve olumsuz tutuma sahip 6. sınıf öğrencilerinin Türkçe dersinde kullandıkları okuduğunu anlama stratejileri ve yaratıcılık düzeyleri
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)
-
Başarılı ve başarısız 7. sınıf öğrencilerinin türkçe dersinde kullandıkları okuma stratejileri ve yaratıcılık düzeyleri.
YILDIZ DEMİRTAŞ V. (Danışman)