Yayınlar & Eserler

Makaleler 46
Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (24)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 58

1. Türkiye’de Eğitimin 100 Yılı Üzerine Bir Analiz

Ege 10th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. Türkiye ve Fransa Eğitim Sisteminin Genel Amaçlarının Karşılaştırılması

Ege 10th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. Ölçülebilir Verilerle Türkiye’de Eğitim

Ege 10th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

4. Görsellerle Yeşil Okullar

Ege 10th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. Okul Müdürlerini Yetenek Yönetimi Düzeyleri

BEF UBEST Kongresi, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. The Effect Of Health At School On School Life Satisfaction: Turkey And The US Comparison

3rd International New York Conference On Evolving Trends In Interdisciplinary Research Practices, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 15 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. The Effect of School Climate on School Life Satisfaction: Turkey and the US Comparison

3rd International New York Conference On Evolving Trends In Interdisciplinary Research Practices, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 15 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Binalarının Akademik Başarıya Etkisinde Okul İkliminin Aracılık Rolü

SADAB VI. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu, Poti, Gürcistan, 3 - 04 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Okul Müdürlerinin Yenilik Yönetimi Düzeyleri

Eurasian Conferences on Language Social sciences, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Okul Müdürlerinin Okullarının Öğrenen Örgüt Olma Düzeylerine Algıları

Eurasian Conferences on Language Social sciences, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. The Anaysis by Photos of Green School Architectures (USA Sample)

El Ruha 5. International Cımference on Social Sciences, Tunis, Tunus, 3 - 06 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Old-New Type School BuildingsOld-New Type School Buildings and Academic Achievement: Teacher Perspective (Turkey Case)

), El Ruha 5th Internatıonal Conference on Social Sciences , Tunis, Tunus, 3 - 06 Ekim 2019, ss.120, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Yetenek Yönetimi Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (, İzmir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermaye Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 02 Mayıs 2019 - 04 Ocak 2020, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Ortaokul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerinin Öğrenci Merkezli Eğitim İlkelerine Yönelik Görüşleri (Bursa İli Örneği)

14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Tarih Öğretmenlerinin Mesleki Tasarımına İlişkin Görüşler

Eurasian Conference on Language Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine İlişkin Görüşler

Eurasian Conference on Language Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21. Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Vizyoner Liderlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Yönetici ve Öğretmenlerin Öğrenci Merkezli Eğitim İlkelerini Benimseme Düzeylerini Ölçmeye Yönelik Bir Ölçek

X. Uluslararasi Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Görsellerle kaliteli yaşam ve öğrenme için yeşil okul mimarileri (ABD örneği)

9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR‐9), Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Öğretmen perspektifinden eski tip ile yeşil okullar ve öğrenci başarısı (ABD örmeği)

ERTE Congress, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.327-336, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. Okul binaları ve okul yaşam doyumu arasındaki ilişkisi

ERTE CONGRES 2, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.290-297, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. Örgütsel Sinizm: İlk ve Ortaokul Öğretmenleri Üzerinde Bir Araştırma

ULEAD 2018, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.322-333, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. 2003‐2010 yılları arası öğretmen atamalarının analizi

ULEAD 8 Demirci, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.923-933, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. Bazı değişkenler açısından öğretmenlerin öz yeterlilik inançları

ULEAD 2018 Anual Congress, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.334-342, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. Öğretmen görüşlerine göre okullarda değişim: İhtiyaçlar, engeller ve yön verme

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Öğretmenlerin öz yeterlilikleri ile değişime dirençleri arasındaki ilişki

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. İlk ve ortaokul öğretmenlerinin e-öğrenmeye yönelik tutumları İzmir ili Buca ilçesi örneği

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu – ITTES, Aydın, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

34. Öğretimsel Liderlik İle Öğrenci Başarısı Arasındaki İlişki

2nd Eurasian Conferance on Language and Social Science, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

36. Ortaokul müdürlerinin liderlik stilleri ile öğrenci başarısı arasındaki ilişki

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

37. Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İliş

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

38. İlk ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel değişime dirençleri

12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. Üniversitelerde Psikolojik Yıldırma

2nd Eurasian Conferance on Language and Social Science, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

40. Duygusal zeka ve sınıf iklimi arasındaki ilişki

VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.9, (Özet Bildiri)

41. Öğrenci ve öğretim elemanlarının öğretmen istihdamında yaşanan sorunlara ilişkin görüş ve öneriler

VIII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2013, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. İlköğretim okulu öğrenci ile öğretmenlerinin OKSve SBS’ye ilişkin görüşleri

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

44. Eğitim Denetmenlerinin Denetmenliğe İlişkin Bakış Açıları ve Denetmenliği Tercihleri

IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

45. Eğitim fakültelerinin örgütsel kültürü,

VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Nisan 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

46. Köy enstitülerine ve ilköğretmen okullarına ilişkin öğretmen görüşleri,

KöyEnstitüleri, İlköğretmen Okulları ve Yüksek Öğretmen Okulları Bağlamında Ülkenin Güncel Eğitim Sorunları, Çözüm Önerileri Sempozyumu (, İzmir, Türkiye, 15 - 16 Nisan 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

48. İlköğretim müfettişlerine göre ilköğretim okullarının sorunları,

2. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Kütahya, Türkiye, 23 - 25 Haziran 2010, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

49. Türkiye’de Kadın Konulu Tezler Üzerine Bir Değerlendirme

Uluslararası Multidisiplinler Kadın Kongres, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

51. İlköğretim müfettişlerinin memnuniyet ve memnuniyetsizlikleri

IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi (, Denizli, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

53. Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri’nde okul kültürü üzerine bir değerlendirme

17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

54. A comparative study on instructional leadership styles of the school principals in Turkey andthe United States

International Conference on Educational Sciences, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 23 Haziran 2008 - 25 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

55. Öğretimsel liderlik ve okullardaki gelişme kültürü arasındaki ilişkiler (İzmir İli Örneği), Öğretimsel liderlik ve okullardaki gelişme kültürü arasındaki ilişkiler (İzmir İli Örneği), III. EğitimYönetimi Kongresi

Öğretimsel liderlik ve okullardaki gelişme kültürü arasındaki ilişkiler (İzmir İli Örneği), III. EğitimYönetimi Kongresi, Türkiye, 25 Nisan 2008 - 25 Nisan 2009, (Özet Bildiri)

56. Duygusal zekânın akademik başarı, sosyal gelişime etkileri ve duygusal zekâ eğitimi

International Emotional Intelligence and Communication, Denizli, Türkiye, 07 Mayıs 2007 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

57. Okul liderliği ve duygusal zekâ

International Emotional Intelligence and Communication, İzmir, Türkiye, 07 Mayıs 2007 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

58. Yeni liderlik yaklaşımları ve bir değerlendirme

Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 17 Nisan 2004, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 9

2. Üniversitelerde Örgütsel Etkililik

Eğitim Bilimlei, Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Meriç Eraslan ve Ahmet Döngel, Editör, İVPE yay., Çanakkale, ss.55-68, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Türk Eğitim Sistemi

Karşılaştırmalı Eğitim: Güncel Veriler ve Eğitim Perspektifleri, Şahin,Semiha; Şahin,Mustafa, Editör, Nobel, İzmir, ss.1-32, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. İşlevleri bakimindan yeşil okullar

Okul Tasarımı ve Estetiği: İnsan, Erişim ve Beceri Odaklı Mekanalr, İ. Hakan Karataş ve Fatma Yetim, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.61-73, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Yeşil okullar ve Nitelikleri

Okul Tasarımı ve Estetiği: İnsan, Erişim ve Beceri Odaklı Mekanalr , İ. Hakan Karataş ve Fatma Yetim, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.41-60, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Eleştirel Liderlik

Liderlik, Kürşat Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.250-283, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Görsellerle Kaliteli Yaşam ve Öğrenme için Yeşil Okul Mimarileri (ABD Örneği),

Eğitimden Kareler, Erkan Kıral, Editör, Eyuder Yayınları, Ankara, ss.354-377, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Tarih Ders Kitaplarında Bilimin Yeri

Prof.Dr. Recep Yıldırım’a Armağan, Pınar Pınarcık,Bilcan Gökçe,M. Salih Erkek,Sena C. Kandal, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.125-138, 2017 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

124

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

79

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

65

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

336

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

564

Proje

11

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

31
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları