Makaleler
46
Tümü (46)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (24)
6. Adopting Learner-Centered Education and Perceptions of School Effectiveness
Osmangazi Journal of Education Research
, cilt.8, sa.1, ss.48-78, 2021 (Hakemli Dergi)
9. Okul Binalarının Okul İklimine Etkisi
SADAB VI. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.29-46, 2020 (Hakemli Dergi)
18. The relationship between organizatıonal cynicısm and organızational commitment
European Journal of Education Studies
, cilt.3, sa.8, ss.289-310, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Bazı değişkenler açısından ortaokul öğretmenlerin duygusal zekâlarının incelenmesi (İmir ili Buca ilçesi örneği)
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.44-59, 2017 (Hakemli Dergi)
21. The Curriculum of Social Studies Education and World Citizenship: From Perspective of Prospective Teachers
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, sa.2, ss.369-390, 2016 (ESCI, Scopus, TRDizin)
24. Education Supervisors' Views on the New Curriculum and Its Implementation in Primary Schools
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.13, sa.53, ss.1-20, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
25. Education supervisors’ views on the new curriculum and its implementation in primary schools
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.53, ss.1-20, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
26. Parental trust and parent school relationships in Turkey
JOURNAL OF SCHOOL PUBLIC RELATIONS
, cilt.34, sa.3, ss.306-320, 2013 (Hakemli Dergi)
27. Eğitim denetmenlerinin iş doyumu düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.332-353, 2012 (TRDizin)
29. İlköğretim okulu öğrenci ile öğretmenlerinin ortaöğretime geçiş sistemine ilişkin görüşleri
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.848-878, 2012 (Hakemli Dergi)
31. Instructional Leadership in Turkey and the United States Teachers Perspectives
PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY
, cilt.34, sa.34, ss.122-137, 2011 (ESCI, Scopus)
36. Öğretimsel liderlik ve okul kültürü arasındaki ilişki (İzmir ili örneği)
Kuram ve Uygulamada Egitim Bilimleri
, cilt.11, sa.4, ss.1908-1928, 2011 (SSCI, Scopus)
37. Duygusal zekâ ve iş doyumu arasındaki ilişkiler: Eğitim müfettişleri üzerinde bir araştırma
İlköğretim Online
, cilt.10, sa.3, ss.974-990, 2011 (Hakemli Dergi)
38. Örgüt Kültürü Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlilik Çalışması
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.1-13, 2011 (TRDizin)
39. Yönetsel etkililik ölçeğinin Türkçeye uyarlanması
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, ss.16-29, 2010 (TRDizin)
41. Ortaöğretime geçiş sınavının ilköğretim okulları ve öğrencileri üzerine etkileri
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.34, sa.362, ss.15-21, 2009 (Hakemli Dergi)
42. İlköğretim Okulu Müdürlerinin Dönüşümcü ve Sürdürümcü Liderlik Stilleri İzmir İli Örneği
Eğitim Araştırmaları
, cilt.6, sa.23, ss.188-199, 2006 (Hakemli Dergi)
43. İlköğretim okulu müdürlerinin dönüşümcü ve sürdürümcü liderlik stilleri (İzmir ili örneği)
EGITIM VE BILIM
, cilt.30, sa.135, ss.39-49, 2005 (TRDizin)
44. Okul Müdürü ve Öğretmenleri ile Okulun Bazı Özellikleri Açısından Okul Kültürü Üzerine Bir Değerlendirme
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.10, sa.39, ss.458-474, 2004 (Hakemli Dergi)
45. Küreselleşme, Avrupa Birliği ve eğitim
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.15, ss.38-44, 2003 (TRDizin)
46. Okul Merkezli Yönetim Uygulamaları
Kuram ve Uygulamada eğitim Yonetimi
, cilt.9, sa.36, ss.582-605, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
58
7. The Effect Of Health At School On School Life Satisfaction: Turkey And The US Comparison
3rd International New York Conference On Evolving Trends In Interdisciplinary Research Practices, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 15 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)
8. The Effect of School Climate on School Life Satisfaction: Turkey and the US Comparison
3rd International New York Conference On Evolving Trends In Interdisciplinary Research Practices, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 13 - 15 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)
9. Binalarının Akademik Başarıya Etkisinde Okul İkliminin Aracılık Rolü
SADAB VI. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu, Poti, Gürcistan, 3 - 04 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)
10. Okul Müdürlerinin Yenilik Yönetimi Düzeyleri
Eurasian Conferences on Language Social sciences, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)
11. Okul Müdürlerinin Okullarının Öğrenen Örgüt Olma Düzeylerine Algıları
Eurasian Conferences on Language Social sciences, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Tam Metin Bildiri)
13. Old-New Type School BuildingsOld-New Type School Buildings and Academic Achievement: Teacher Perspective (Turkey Case)
), El Ruha 5th Internatıonal Conference on Social Sciences , Tunis, Tunus, 3 - 06 Ekim 2019, ss.120, (Özet Bildiri)
14. Öğretmen Algılarına Göre Vizyoner Liderlik ile Yetenek Yönetimi Arasındaki İlişkide Pozitif Psikolojik Sermayenin Aracılık Rolü
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Yetenek Yönetimi Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (, İzmir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
16. Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermaye Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 02 Mayıs 2019 - 04 Ocak 2020, (Tam Metin Bildiri)
19. Tarih Öğretmenlerinin Mesleki Tasarımına İlişkin Görüşler
Eurasian Conference on Language Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
20. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine İlişkin Görüşler
Eurasian Conference on Language Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
21. Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Vizyoner Liderlik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
24. Görsellerle kaliteli yaşam ve öğrenme için yeşil okul mimarileri (ABD örneği)
9. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR‐9), Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)
35. Öğretmen Adaylarının Dünya Vatandaşlık Yeterlik Algıları, Eleştirel Düşünme Ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
IVth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
39. Üniversitelerde Psikolojik Yıldırma
2nd Eurasian Conferance on Language and Social Science, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
43. İlköğretim okulu öğrenci ile öğretmenlerinin OKSve SBS’ye ilişkin görüşleri
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
47. Sınıf öğretmenliği mezunlarının sınıf öğretmeni yetiştirilen kurumlara ilişkin görüşleri (tarihsel bakış),
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
50. İlköğretim müfettişlerinin denetim sistemi ile mesleki gelişimlerine ilişkin görüş ve önerileri,
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
51. İlköğretim müfettişlerinin memnuniyet ve memnuniyetsizlikleri
IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi (, Denizli, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
52. Duygusal zeka ve iş doyumu arasındaki ilişki: İlköğretim müfettişleriüzerinde bir araştırma
IV. Eğitim Yönetimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
53. Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri’nde okul kültürü üzerine bir değerlendirme
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Sakarya, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2008, (Özet Bildiri)
54. A comparative study on instructional leadership styles of the school principals in Turkey andthe United States
International Conference on Educational Sciences, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 23 Haziran 2008 - 25 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
55. Öğretimsel liderlik ve okullardaki gelişme kültürü arasındaki ilişkiler (İzmir İli Örneği), Öğretimsel liderlik ve okullardaki gelişme kültürü arasındaki ilişkiler (İzmir İli Örneği), III. EğitimYönetimi Kongresi
Öğretimsel liderlik ve okullardaki gelişme kültürü arasındaki ilişkiler (İzmir İli Örneği), III. EğitimYönetimi Kongresi, Türkiye, 25 Nisan 2008 - 25 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
56. Duygusal zekânın akademik başarı, sosyal gelişime etkileri ve duygusal zekâ eğitimi
International Emotional Intelligence and Communication, Denizli, Türkiye, 07 Mayıs 2007 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
57. Okul liderliği ve duygusal zekâ
International Emotional Intelligence and Communication, İzmir, Türkiye, 07 Mayıs 2007 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
58. Yeni liderlik yaklaşımları ve bir değerlendirme
Eğitimde Yeni Yönelimler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 17 Nisan 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
1. Karşılaştırmalı Eğitim: Güncel Veriler ve Eğitim Perspektifleri
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
2. Üniversitelerde Örgütsel Etkililik
Eğitim Bilimlei, Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Meriç Eraslan ve Ahmet Döngel, Editör, İVPE yay., Çanakkale, ss.55-68, 2021
4. İşlevleri bakimindan yeşil okullar
Okul Tasarımı ve Estetiği: İnsan, Erişim ve Beceri Odaklı Mekanalr, İ. Hakan Karataş ve Fatma Yetim, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.61-73, 2020
5. Yeşil okullar ve Nitelikleri
Okul Tasarımı ve Estetiği: İnsan, Erişim ve Beceri Odaklı Mekanalr , İ. Hakan Karataş ve Fatma Yetim, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.41-60, 2020
6. Eleştirel Liderlik
Liderlik, Kürşat Yılmaz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.250-283, 2020
7. Görsellerle Kaliteli Yaşam ve Öğrenme için Yeşil Okul Mimarileri (ABD Örneği),
Eğitimden Kareler, Erkan Kıral, Editör, Eyuder Yayınları, Ankara, ss.354-377, 2018
Diğer Yayınlar
4
2. Akademik başarı duygusal zeka konusu mudur
Sunum, ss.1-6, 2004
3. Bir aile değişim modeli (makale inceleme)
Sunum, ss.1-5, 2000
4. Çağdaş Eğitim ve Köy Enstitüleri
Diğer, ss.1-98, 1993
Metrikler
Yayın (WoS)
9
Yayın (Scopus)
8
Atıf (WoS)
79
H-İndeks (WoS)
5
Atıf (Scopus)
20
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
2
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
65
H-İndeks (TrDizin)
5
Atıf (Sobiad)
336
H-İndeks (Sobiad)
9
Atıf (Diğer Toplam)
564
Proje
11
Tez Danışmanlığı
24