Yayınlar & Eserler

Makaleler 45
Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (23)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (26)
ESCI (2)
Scopus (28)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

2. Acil Uzaktan Öğretim Sürecinde Öğretim Elemanları ve Öğretmen Adaylarının Algılarının İncelenmesi: Bir Durum Çalışması

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

3. İşbirlikli Etkinliklerde Öz, İşbirlikli ve Sosyal Olarak Paylaşılan Motivasyonun Düzenlenmesinin Ölçülmesi: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması

III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, ss.181-183, (Özet Bildiri)

4. Grup Üstbiliş Ölçeğinin Türkçeye Uyarlaması: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, ss.184-186, (Özet Bildiri)

5. Should Emotions Be Taken Into Consideration Within Online Learning Environments? A Systematic Review Study

Annual Meeting of the American Educational Research Association (AERA) (2021), Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 12 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri)

6. Disiplinlerarası yenilikçi derslerin tasarlanması için öğretmenler nasıl desteklenmeli? 3 yıllık öğretmen eğitimi projelerinin karşılaştırılmalı olarak incelenmesi

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGT 2020), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.5-6, (Özet Bildiri)

7. Öğretmenlerin Disiplinlerarası Mesleki Gelişim Çalışmalarından Beklentilerinin İnformal Öğrenme Açısından İncelenmesi

I. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.140-141, (Özet Bildiri)

8. Enhancing Computer Engineering Student’s Learning: Pedagogical Implications for Logic Design Course

2nd International Instructional Engineering Education Conference, İzmir, Türkiye, 12 - 13 Eylül 2019, ss.20, (Özet Bildiri)

9. Course designs of teachers with project-based learning in teaching computer science

Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2018 International Convention, Kansas City, Missouri, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

10. Social media addiction of high school students relating to problematic mobile phone usage and academic procrastination

Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2018 International Convention, Kansas City, Missouri, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

11. Bir Üniversitede Derslerin Görüntülü ve Sesli Kayıt Altına Alınmasına İlişkin Öğrenci Görüşleri

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

12. Derslerin Görüntülü ve Sesli Kayıt Altına Alınmasının Kabulü: Modeller ve Belirleyici Faktörler

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

13. Bilgi ve İletişim Teknolojileri (BİT) Motivasyonu Envanterinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.75, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri Yeterlikleri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması.

8. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.72, (Özet Bildiri)

15. Eğitimde Robotik programlama Eğitiminin Potansiyeli: Sistematik Bir Tarama Çalışması

II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.70, (Özet Bildiri)

16. Öğrenmede Esnek Düşünme Ölçeğini Türkçeye Uyarlama Çalışması.

1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.20, (Özet Bildiri)

17. A Proposal for Designing Strategies and Content in a professional development program on ICT integration

10th International Technology, Education and Development Conference, Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.778-784, (Tam Metin Bildiri)

19. BİT entegrasyon sürecinde var olan durumun öğretmen perspektifinden değerlendirilmesi Engeller becerileri ve destek

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), Afyon, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2015, ss.100-106, (Tam Metin Bildiri)

20. Öğretmenlerin BİT kullanımlarının sınıflandırılması üzerine bir çerçeve

Öğretmen Yetiştirme Siyaseti ve Sorunlar Sempozyumu (2015), Baku, Azerbaycan, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.186-192, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğrenme öğretme süreçlerine BİT entegrasyonu ve mesleki gelişim: FATİH projesi örneği

11th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.2, ss.1852-1857, (Tam Metin Bildiri)

22. Diagnosis of learning styles based on active reflective dimension of felder and silverman s learning style model in a learning management system

International Conference on Computational Science and Applications (ICCSA-2010), Fukuoka, Japonya, 23 - 26 Mart 2010, cilt.2, ss.544-555, (Tam Metin Bildiri)

23. Learning styles diagnosis based on learner behaviors in web based learning

International Conference on Computational Science and Applications (ICCSA-2009), Seul, Güney Kore, 29 Haziran - 02 Temmuz 2009, cilt.2, ss.900-909, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 8

1. Hayat Boyu Öğrenmede Açık ve Uzaktan Eğitim

Dijital Çağda Hayat Boyu Öğrenme, Mustafa SARITEPECİ, Hatice YILDIZ DURAK, Editör, Pegem, Ankara, ss.201-220, 2021

2. Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Programlama Eğitimine İlişkin Algıladıkları Yeterlikleri ve Mesleki Gelişim Beklentileri Üzerine Bir İnceleme

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.37-54, 2020

4. Bilgisayar Bilimi Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Ders Tasarımları

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.39-56, 2019

6. Öğrenme - Öğretme Süreçlerine BİT’in Entegrasyonunda Öğretmen İnançları

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, TOJET - Sakarya Üniversitesi, Ankara, ss.364-380, 2018

7. Eğitimde Robotik Programlama Öğretiminin Potansiyeli: Sistematik Bir Tarama Çalışması

Sosyo Ekonomik Stratjiler III: Eğitim Bilimleri, Akif Köse, Gülenaz Selçuk, Erkan Atalmış, Editör, IJOPEC Publication, Londrina, ss.7-20, 2017

8. A Professional Development Model Designed for ICT Integration

Various Aspects of ICT Integration in Education, Yasemin USLUEL, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.351-370, 2017
Metrikler

Yayın

79

Yayın (WoS)

28

Yayın (Scopus)

30

Atıf (WoS)

317

H-İndeks (WoS)

11

Atıf (Scopus)

448

H-İndeks (Scopus)

14

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

165

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

40

Proje

1

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları