Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Acil Uzaktan Öğretim Sürecinde Öğretim Elemanları ve Öğretmen Adaylarının Algılarının İncelenmesi: Bir Durum Çalışması

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021

İşbirlikli Etkinliklerde Öz, İşbirlikli ve Sosyal Olarak Paylaşılan Motivasyonun Düzenlenmesinin Ölçülmesi: Bir Ölçek Uyarlama Çalışması

III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, ss.181-183

Grup Üstbiliş Ölçeğinin Türkçeye Uyarlaması: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

III. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2021, ss.184-186

Should Emotions Be Taken Into Consideration Within Online Learning Environments? A Systematic Review Study

Annual Meeting of the American Educational Research Association (AERA) (2021), Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 12 Nisan 2021

Enhancing Computer Engineering Student’s Learning: Pedagogical Implications for Logic Design Course

2nd International Instructional Engineering Education Conference, İzmir, Türkiye, 12 - 13 Eylül 2019, ss.20

Social media addiction of high school students relating to problematic mobile phone usage and academic procrastination

Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2018 International Convention, Kansas City, Missouri, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018

Course designs of teachers with project-based learning in teaching computer science

Association for Educational Communications and Technology (AECT) 2018 International Convention, Kansas City, Missouri, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 27 Ekim 2018

Derslerin Görüntülü ve Sesli Kayıt Altına Alınmasının Kabulü: Modeller ve Belirleyici Faktörler

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

Bir Üniversitede Derslerin Görüntülü ve Sesli Kayıt Altına Alınmasına İlişkin Öğrenci Görüşleri

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

Bilgi ve İletişim Teknolojileri (BİT) Motivasyonu Envanterinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.75

Eğitimde Robotik programlama Eğitiminin Potansiyeli: Sistematik Bir Tarama Çalışması

II. Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.70

Öğrenmede Esnek Düşünme Ölçeğini Türkçeye Uyarlama Çalışması.

1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.20

A Proposal for Designing Strategies and Content in a professional development program on ICT integration

10th International Technology, Education and Development Conference, Valencia, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.778-784

BİT entegrasyon sürecinde var olan durumun öğretmen perspektifinden değerlendirilmesi Engeller becerileri ve destek

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), Afyon, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2015, ss.100-106

Öğretmenlerin BİT kullanımlarının sınıflandırılması üzerine bir çerçeve

Öğretmen Yetiştirme Siyaseti ve Sorunlar Sempozyumu (2015), Baku, Azerbaycan, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.186-192

Öğrenme öğretme süreçlerine BİT entegrasyonu ve mesleki gelişim: FATİH projesi örneği

11th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.2, ss.1852-1857

Diagnosis of learning styles based on active reflective dimension of felder and silverman s learning style model in a learning management system

International Conference on Computational Science and Applications (ICCSA-2010), Fukuoka, Japonya, 23 - 26 Mart 2010, cilt.2, ss.544-555

Learning styles diagnosis based on learner behaviors in web based learning

International Conference on Computational Science and Applications (ICCSA-2009), Seul, Güney Kore, 29 Haziran - 02 Temmuz 2009, cilt.2, ss.900-909 identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Hayat Boyu Öğrenmede Açık ve Uzaktan Eğitim

Dijital Çağda Hayat Boyu Öğrenme, Mustafa SARITEPECİ, Hatice YILDIZ DURAK, Editör, Pegem, Ankara, ss.201-220, 2021

Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Programlama Eğitimine İlişkin Algıladıkları Yeterlikleri ve Mesleki Gelişim Beklentileri Üzerine Bir İnceleme

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.37-54, 2020

Bilgisayar Bilimi Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Ders Tasarımları

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.39-56, 2019

Öğrenme - Öğretme Süreçlerine BİT’in Entegrasyonunda Öğretmen İnançları

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, TOJET - Sakarya Üniversitesi, Ankara, ss.364-380, 2018

Eğitimde Robotik Programlama Öğretiminin Potansiyeli: Sistematik Bir Tarama Çalışması

Sosyo Ekonomik Stratjiler III: Eğitim Bilimleri, Akif Köse, Gülenaz Selçuk, Erkan Atalmış, Editör, IJOPEC Publication, Londrina, ss.7-20, 2017

A Professional Development Model Designed for ICT Integration

Various Aspects of ICT Integration in Education, Yasemin USLUEL, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.351-370, 2017

Metrikler

Yayın

70

Atıf (WoS)

84

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

130

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

4

H-Index (TrDizin)

2

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları