Makaleler
45
Tümü (45)
SCI-E, SSCI, AHCI (23)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (26)
ESCI (2)
Scopus (28)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (9)
12. A Latent Profile Analysis for the Study of Multiple Screen Addiction, Mobile Social Gaming Addiction, General Mattering, and Family Sense of Belonging in University Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTAL HEALTH AND ADDICTION
, cilt.21, ss.3699-3720, 2023 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
17. Investigating Computational Identity and Empowerment of The Students Studying Programming: A Text Mining Study
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.29-45, 2023 (Hakemli Dergi)
25. Comparing reflective and supportive scaffolding in 3D computer-aided design course: Engineering students' metacognitive strategies, spatial ability self-efficacy, and spatial anxiety
COMPUTER APPLICATIONS IN ENGINEERING EDUCATION
, cilt.30, sa.5, ss.1454-1469, 2022 (SCI-Expanded, Scopus)
26. Exploring teacher development courses in the lens of integrated STEM education: A holistic multiple case study
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.9, sa.3, ss.476-491, 2022 (Hakemli Dergi)
35. Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonuna İlişkin Metaforik Algıları
Öğretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Öğrenme Dergisi - Instructional Technology and Lifelong Learning
, cilt.2, sa.2, ss.234-247, 2021 (Hakemli Dergi)
39. Yükseköğretimde Ders Yakalama Sisteminin (DYS) Kullanımının Öğrenci Açısından İncelenmesi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.2, ss.590-607, 2020 (TRDizin)
40. YÜKSEKÖĞRETİMDE DERS YAKALAMA SİSTEMİNİN KULLANIMININ ÖĞRENCİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.2, ss.590-607, 2020 (TRDizin)
42. Görsel Programlama Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.19-31, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
1. Üstün Yetenekli Öğrencilerde Bilgi İşlemsel Düşünme Beceri Düzeylerinin ve Perspektifinin Demografik Değişkenler Açısından Farklılaşmasının İncelenmesi
8. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 02 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
20. Öğretmenlerin BİT kullanımlarının sınıflandırılması üzerine bir çerçeve
Öğretmen Yetiştirme Siyaseti ve Sorunlar Sempozyumu (2015), Baku, Azerbaycan, 30 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.186-192, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
1. Hayat Boyu Öğrenmede Açık ve Uzaktan Eğitim
Dijital Çağda Hayat Boyu Öğrenme, Mustafa SARITEPECİ, Hatice YILDIZ DURAK, Editör, Pegem, Ankara, ss.201-220, 2021
2. Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Programlama Eğitimine İlişkin Algıladıkları Yeterlikleri ve Mesleki Gelişim Beklentileri Üzerine Bir İnceleme
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2020, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.37-54, 2020
4. Bilgisayar Bilimi Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Ders Tasarımları
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.39-56, 2019
7. Eğitimde Robotik Programlama Öğretiminin Potansiyeli: Sistematik Bir Tarama Çalışması
Sosyo Ekonomik Stratjiler III: Eğitim Bilimleri, Akif Köse, Gülenaz Selçuk, Erkan Atalmış, Editör, IJOPEC Publication, Londrina, ss.7-20, 2017
Metrikler