Yayınlar & Eserler

Makaleler 54
Tümü (54)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (4)
Scopus (13)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (14)

50. Fen Eğitimi ve Modeller

Milli Eğitim Dergisi , cilt.35, sa.171, ss.188-196, 2006 (Hakemli Dergi) identifier
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 21

1. EXPLORING CRITICAL THINKING IN DESIGN BASED PEDAGOGY: CASES FROM EUROPEAN TEACHER EDUCATION PROGRAMS

15. ESERA (Avrupa Fen Eğitimi Araştırmaları Derneği) konferansı, Nevşehir, Türkiye, 14 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. Tasarımın İlerlemesi ve Pedagojisi (P2D): Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojinin Kavramsallaştırılması

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021), Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, cilt.1, ss.139, (Özet Bildiri)

3. Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Destekli Modelleme Uygulamalarına Yönelik Görüşleri: Covid-19 Örneği

İzmir Demokrasi Üniversitesi 3. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

4. Modelleme Tabanlı Argümantasyon Etkinliğinde Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Argüman Kalitelerinin Değerlendirilmesi

İzmir Demokrasi Üniversitesi 3. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

5. The Effects of Modeling Based STEM Education on Alternative Nature of Science Understandings of Pre-service Science Teachers

The National Association for Research in Science Teaching (NARST), Virtual Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

9. Searching for STEM Integration: Designers or Teachers?

NARST 2019 Annual International Conference, 3 Mart - 03 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

10. Argument qualities of pre-service science teachers as indicator of their epistemological understandings

2nd REASON Interdisciplinary Spring School 2018, Munich, Almanya, 05 Mart 2018, (Özet Bildiri)

11. Quantitative Investigation Of Scientific Process Skills With Mobile Telephones On The Rate Of ReactionExperiment

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

12. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik ‘Yazılı Argüman Kalitesi Değerlendirme Rubriği’ Geliştirme Çalışması

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, ss.1083-1084, (Özet Bildiri)

13. İzmir bölgesinde yer alan okul dışı öğrenme ortamlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

8. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

14. izmir bölgesinde yer alan okul dışı öğrenme ortamlarının çeşitlideğişkenler açısından incelenmesİ

8. Uluslarası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

15. Understanding the Nature of Science and Nonscientific Modes of Thinking in Gateway Science Courses

World Conference on Physics Education 2012, İstanbul, Türkiye, 1 - 06 Haziran 2012, ss.1291-1299, (Tam Metin Bildiri)

17. Astronomy Education in Science Education

ESERA - European Science Education Research Association, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2009, ss.315-320, (Tam Metin Bildiri)

18. Su Farkındalığı” Projesi Uygulama Sonuçlarından Kesitler

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultay, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.473, (Özet Bildiri)

20. Bilim Şenliklerine Katılan Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerinin Belirlenmesi

VIII: Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Ağustos 2008 - 29 Ağustos 2007, (Tam Metin Bildiri)

21. İlköğretim Öğrencilerinin Fen Dersine Yönelik Görüşleri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.114
Kitaplar 7

1. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilirliğe Dayalı Tasarım Süreç İncelenmesi

Kuramdan Uygulamaya Sürdürülebilirlik ve Eğitimi, ÖZDEMİR OĞUZ, ÖZTÜRK GÜLŞEN, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.229-240, 2024

2. STEM ile Modelleme ve Fen Öğretimindeki Örnekleri

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Prof. Dr. Hakan Şevki AYVACI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-158, 2021

3. Design Challenges in European Studies & Planning Design Process in Dokuz Eylul University

Design Based Pedagogy Book Design Based Pedagogical Content Knowledge Across European Teacher Education Programs, Delen İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, ss.19-52, 2021

4. Fen Öğretiminde Model ve Modellemenin Önemi

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Prof. Dr. Hakan Şevki AYVACI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-42, 2021

5. Bilimsel Anlama ve Zihinsel Modeller

İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Öğretimi, Türkmen, Hakan; Sağlam, Murat; Şahin Pekmez, Esin., Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.41-51, 2016

6. Ses

İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Öğretimi, Türkmen Hakan, Sağlam Murat, Şahin Pekmez Esin, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.371-393, 2016

7. Bilimin Doğası, Gelişimi ve Değişen Yüzü

Bilimin Doğası Gelişimi ve Değişen Yüzü, Yenice Nilgün, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.96128-128, 2015
Metrikler

Yayın

87

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

52

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

72

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

1232

H-İndeks (Scholar)

19

Atıf (TrDizin)

97

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

473

H-İndeks (Sobiad)

11

Atıf (Diğer Toplam)

219

Toplam Atıf Sayısı

826

Proje

12

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları