Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Fen Eğitimi ve Modeller

Milli Eğitim Dergisi , sa.171, ss.188-196, 2006 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Tasarımın İlerlemesi ve Pedagojisi (P2D): Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojinin Kavramsallaştırılması

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021), Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, cilt.1, ss.139

Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Destekli Modelleme Uygulamalarına Yönelik Görüşleri: Covid-19 Örneği

İzmir Demokrasi Üniversitesi 3. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021

Modelleme Tabanlı Argümantasyon Etkinliğinde Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Argüman Kalitelerinin Değerlendirilmesi

İzmir Demokrasi Üniversitesi 3. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021

The Effects of Modeling Based STEM Education on Alternative Nature of Science Understandings of Pre-service Science Teachers

The National Association for Research in Science Teaching (NARST), Virtual Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 10 Nisan 2021

Searching for STEM Integration: Designers or Teachers?

NARST 2019 Annual International Conference, 3 Mart - 03 Nisan 2019

Quantitative Investigation Of Scientific Process Skills With Mobile Telephones On The Rate Of ReactionExperiment

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017

Ortaokul Öğrencilerine Yönelik ‘Yazılı Argüman Kalitesi Değerlendirme Rubriği’ Geliştirme Çalışması

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, ss.1083-1084

Astronomy Education in Science Education

ESERA - European Science Education Research Association, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2009, ss.315-320

Bilim Şenliklerine Katılan Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerinin Belirlenmesi

VIII: Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 Ağustos 2008 - 29 Ağustos 2007

İlköğretim Öğrencilerinin Fen Dersine Yönelik Görüşleri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.114

Kitap & Kitap Bölümleri

Design Challenges in European Studies & Planning Design Process in Dokuz Eylul University

Design Based Pedagogy Book Design Based Pedagogical Content Knowledge Across European Teacher Education Programs, Delen İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, ss.19-52, 2021

STEM ile Modelleme ve Fen Öğretimindeki Örnekleri

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Prof. Dr. Hakan Şevki AYVACI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.125-158, 2021

Fen Öğretiminde Model ve Modellemenin Önemi

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Prof. Dr. Hakan Şevki AYVACI, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-42, 2021

Bilimsel Anlama ve Zihinsel Modeller

İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Öğretimi, Türkmen, Hakan; Sağlam, Murat; Şahin Pekmez, Esin., Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.41-51, 2016

Ses

İlköğretimde Eğlendiren ve Anlamayı Geliştiren Fen Öğretimi, Türkmen Hakan, Sağlam Murat, Şahin Pekmez Esin, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.371-393, 2016

Bilimin Doğası, Gelişimi ve Değişen Yüzü

Bilimin Doğası Gelişimi ve Değişen Yüzü, Yenice Nilgün, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.96128-128, 2015

Metrikler

Yayın

84

Atıf (WoS)

37

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

43

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

12

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları