Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2012 - 2018 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2011 Araştırma Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2002 - 2009 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2019 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2020 - 2021 Enstitü Müdürü
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2018 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2020 - 2020 Dekan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi
-
2017 - 2017 Merkez Müdürü
Dokuz Eylül Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
-
2011 - 2012 Öğretim Üyesi (Yrd.Doç.Dr.)
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü
-
2002 - 2011 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü
-
2002 - 2002 İngilizce Öğretmenliği (Sözleşmeli)
Atatürk Anadolu Ticaret Meslek Lisesi
-
2001 - 2002 Üretim Md. Yrd.
OZ Optics Ltd. (Ontario/Canada) Oz Optik Ticaret Ltd. (ESBAŞ-Gaziemir)
-
1999 - 2001 Öğretmen
Ş.NEDİM TUĞALTAY LİSESİ
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Mekanik konusundaki düşünce deneylerinin tutum, kavramsal anlama ve argüman becerilerine etkisi
Ünal Çoban G. (Danışman)
-
Fen Bilimleri Öğrenci, Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerin Bilimsel Bilginin Ontolojik Boyutlarına Yönelik Görüşleri
ÜNAL ÇOBAN G. (Danışman)
-
MODELLEMEDEN FETEMM'E: ÖĞRETİM UYGULAMALARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜST DÜZEY BİLİMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNE VE ALTERNATİF YAKLAŞIMLARA DAYALI BİLİMİN DOĞASI ANLAYIŞLARINA ETKİSİ
ÜNAL ÇOBAN G. (Danışman)
-
Fen bilimleri öğretmenlerinde akıl yürütme becerilerinin geliştirilmesi ve sınıf ortamına etkileri
ÜNAL ÇOBAN G. (Danışman)
-
7. sınıf ''Kuvvet ve Hareket'' ünitesinde argümantasyona dayalı öğrenme etkinliklerinin öğrencilerin kavramsal anlamalarına ve düşünme dostu sınıf ortamı oluşturmaya etkisi
ÜNAL ÇOBAN G. (Danışman)
-
Örnek olay temelli grup çalışmalarının öğrencilerin bilimsel kanıtları anlama ve kullanmalarına, argümantasyon becerilerine ve kavramsal anlamalarına etkisi
ÜNAL ÇOBAN G. (Danışman)
Verdiği Kurs ve Eğitimler
-
2022 - 2022 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA AMAÇLARININ YAYGINLAŞTIRILMASINA YÖNELİK BİLİNÇLENDİRME VE DİJİTAL İÇERİK GELİŞTİRME EĞİTİMİ
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
Baran B., Karapınar İ., Çulha Özbaş B., Siyez D. M., Cantürk Günhan B., Ünal Çoban G.