Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 5

1. Metaverse Pazarlamayı Nasıl Etkiliyor? Metaverse’e Adım Atan Türk İşletmelerin Pazarlama Uygulamaları Üzerine Bir İnceleme

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı II, Çanakkale, Türkiye, 4 - 05 Temmuz 2022, ss.57-67, (Tam Metin Bildiri)

2. Tüketicilerin Gıda İsrafı Konusundaki Farkındalığının Ekolojik Bilinçli Tüketim Davranışına Etkisi

Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi: Krizler, Belirsizlikler, Arayışlar, Bingöl, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2021, ss.181-191, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Akademik Girişimcilik Motivasyonları Ve Faaliyetleri Üzerine Nitel Bir Araştırma

20. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Giresun, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2021, ss.613-623, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Tüketici Yenilikçiliği İle Fonksiyonel Gıdalara Yönelik Tutum Arasındaki İlişki: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.1905-1909, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier

5. YENİLİK PERFORMANSI GÖSTERGELERİNİN DEMATEL TABANLI ANALİTİKAĞ SÜRECİ (DANP) YÖNTEMİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ

17. ULUSLARARASI KATILIMLI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

2. Kurumsal Markaların Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Sürdürülebilirlik Kapsamında Değerlendirilmesi

Sosyal Bilimlerde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler - IV, Yusuf Bozgeyik, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.125-143, 2023

3. Marka Otantikliğinin Yeniliklerin Benimsenmesine Etkisi

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler: Cilt 2, Altıntaş Hakan,Mete Mustafa,Bolat Bozaslan Neslihan, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.141-156, 2023 Creative Commons License

4. Kurumsal Markaların Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Sürdürülebilirlik Kapsamında Değerlendirilmesi

Sosyal Bilimlerde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler-IV, Doç. Dr. Yusuf Bozgeyik, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.125-143, 2023 Creative Commons License

6. Dijitalde Marka Konumlandırma

DİJİTAL GELECEK DİJİTAL DÖNÜŞÜM 2, Doç. Dr. İnci ERDOĞAN TARAKÇI Doç. Dr. Bora GÖKTAŞ, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.199-232, 2021 Creative Commons License

7. Küresel Tüketici Kültürünün Gelişmesinde Küresel Markaların Rolü

Contemporary Issues In EconomIcs & BusIness Global StudIes Vol.7, MARCEL MEČIAR,HAMZA ŞİMŞEK,İSMAİL ŞİRİNER, Editör, IJOPEC Publication, London, ss.85-105, 2020 Creative Commons License

8. YEŞİL PAZARLAMA

YEŞİL İŞLETMECİLİK, Dr. Öğr. Üyesi Çağatay ORÇUN,Dr. Öğr. Üyesi Oytun Boran SEZGİN, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.167-191, 2019 Creative Commons License

9. Yaşam Tarzı Pazarlaması ve İletişim.

İletişim Çalışmaları 2016, Prof. Dr. Aydın Ziya ÖZGÜRProf. Dr. Aytekin İŞMAN, Editör, TOJCAM, Sakarya, ss.69-82, 2016 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

28

Atıf (TrDizin)

25

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

158

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

64

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları