Makaleler
14
Tümü (14)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (8)
4. Evaluation of Social Media Usage of Universities in Turkey: A Qualitative Application for Twitter Posts
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.167-185, 2022 (Hakemli Dergi)
5. Müşteri İlişkileri Yönetiminin Online Alışveriş Üzerine Etkisi: Giyilebilir Teknoloji Ürünleri Üzerine Nitel Bir Araştırma
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.137-161, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Marka Bağlılığının Yeni Ürünün Benimsenmesine Etkisi: Algılanan Riskin Aracılık Rolü
International Journal of Academic Value Studies (Javstudies)
, cilt.4, sa.22, ss.852-865, 2018 (Hakemli Dergi)
13. Ergen Bireyselleşme ve Ayrılmasının Tüketici Risk Algısı Üzerine Etkisi
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.154-168, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
5. YENİLİK PERFORMANSI GÖSTERGELERİNİN DEMATEL TABANLI ANALİTİKAĞ SÜRECİ (DANP) YÖNTEMİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
17. ULUSLARARASI KATILIMLI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
9
1. Fijital Pazarlama: Tüketici Temelli Marka Değerine Yeni Bir Yaklaşım
Ekin Yayınevi, Bursa, 2024
2. Kurumsal Markaların Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Sürdürülebilirlik Kapsamında Değerlendirilmesi
Sosyal Bilimlerde Akademik Araştırma ve Değerlendirmeler - IV, Yusuf Bozgeyik, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.125-143, 2023
