Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (1)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (1)
4. Adaptation of Affinity for Technology Interaction Scale to Turkish Culture and Evaluation of Measurement Invariance: ATI-T
International Journal of Human-Computer Interaction
, cilt.40, sa.15, ss.3885-3895, 2024 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
5. Adaptation of compulsive sport consumption scale into Turkish culture:CSCS-T
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.10, sa.3, ss.482-495, 2023 (ESCI, TRDizin)
6. Sato Test Kuramı’nın Klasik Test Kuramı ve Madde Tepki Kuramı ile Psikometrik Açıdan Karşılaştırılması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.1798-1829, 2022 (TRDizin)
8. Examining the Discrimination of Binary Scored Test Items with ROC Analysis
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.8, sa.4, ss.948-958, 2021 (ESCI, TRDizin)
17. TÜRKİYE’DE PSİKOLOJİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİLERİNDE YAYIMLANAN ÖLÇEK GELİŞTİRME VE UYARLAMA ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.12, sa.24, ss.115-135, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
1. Üniversite Öğrencilerinin Gönüllülük Çalışmalarına Katılmasının Bireysel-Sosyal Sorumululuk ve İyilik Haline Etkisi
IV. UBEST, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)
Kitaplar
5
3. ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEDE TEMEL KAVRAMLAR
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
, Doç. Dr. Murat Doğan Şahin, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-21, 2021
4. The Effect of Positivist And Post-Positivist Paradigms on the Change of Validity Conceptualization
Academic Studies in Educational Sciences, Hulya GUR, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.119-128, 2020