-
2023 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2016 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak Türkçe Eğitimi (Yl) (Tezli)
-
2017 - 2023 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Yüksekokul Müdürü
Dokuz Eylül Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Yabancı Diller Hazırlık Bölümü
-
2016 - 2020 MYO Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
Doktora
Qualitative Research: Theory and Methods
-
Yüksek Lisans
MODERN APPROACHES İN TEACHİNG
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
Lisans
DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ I
OKUL DENEYİMİ
İLERİ OKUMA VE YAZMA
İLERİ OKUMA VE YAZMA I
İLERİ OKUMA VE YAZMA II
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
BAĞLAMSAL DİLBİLGİSİ II
-
A Pathway for Improving Classroom Language of Pre-Service English Teachers: An Action Research Study
Çomoğlu H. İ. (Danışman)
-
English for specific purposes: Online program design, implementation and evaluation
Çomoğlu H. İ. (Danışman)
-
Yükseköğretim kurumlarındaki İngilizce öğretmenlerinin sürekli mesleki gelişimi için bir model olarak öğretmen çalışma grupları: Bir durum çalışması
ÇOMOĞLU H. İ. (Danışman)
-
Özel amaçlı İngilizce: Çevrimiçi program tasarımı, uygulama ve değerlendirme
ÇOMOĞLU H. İ. (Danışman)
-
İngilizce öğretmen adaylarının sınıf dili kullanımını geliştirmeleri için bir yol: Bir eylem araştırması çalışması
ÇOMOĞLU H. İ. (Danışman)
-
Yabancı dil olarak Türkçe öğrenicilerinin Türk edebiyatı klasiklerindeki toplumsal cinsiyet söylemlerine dair farkındalıklarının incelenmesi üzerine nitel bir araştırma
Çomoğlu H. İ. (Danışman)
-
Barış Manço Ezgilerinde Ekin Değerleri
ÇOMOĞLU H. İ. (Danışman)
-
An Investigation of English Language Needs of Students at Tourism and Hotel Management Program: A Mixed Method Study
ÇOMOĞLU H. İ. (Danışman)
-
İKİNCİ DİL EDİNİMİNDE TEORİ, MODEL VE YÖNTEMLERİN KARŞILAŞTIRILMASI VE YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TEMEL BECERİLER
ÇOMOĞLU H. İ. (Danışman)
-
Professional development of prep school EFL instructors through reflective practice groups
ÇOMOĞLU H. İ. (Danışman)
-
A critical ethnographic understanding of lesson study as an EFL teacher Professional development strategy
ÇOMOĞLU H. İ. (Danışman)
-
The effects of modified input according to learners' interests on incidental vocabulary learning of preparatory class university students
ÇOMOĞLU H. İ. (Danışman)
