SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Algılanan Marka Otantikliği Ölçeğinin Türkçe Geçerlemesi
ODTÜ Gelişme Dergisi
, cilt.47, sa.1, ss.61-81, 2020 (Hakemli Dergi)
Bilişsel-Yönlü Dürtme ile Üniversite Öğrencilerini Sağlıklı İçecek Tercih Etmeye Yöneltme
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.359-378, 2020 (Hakemli Dergi)
”Marka Aşkı”na Giden Yol ”Marka Deneyimi”nden Geçiyor
EGİAD Yarın
, sa.61, ss.72-75, 2019 (Hakemsiz Dergi)
İnovasyon Faaliyetlerinde Kullanıcının Yeri ve Çevrimiçi Kullanıcı İnovasyon Araçları
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.35-56, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Empirical Research on Export Market Orientation: A Systematic Review and Future Directions
Academy of International Business (AIB) 2019 Annual Meeting, Kopenhag, Danimarka, 24 - 27 Haziran 2019
TV Series Adaptations and Their Repercussions on Consumers: A Qualitative Analysis
AMA Global Marketing SIG Conference (2018), Zakinthos, Yunanistan, 21 - 23 Mayıs 2018
The Resource-Based View in the Context of Exporting: A Literature Review and Suggestions for Further Research
European Marketing Academy 46. Annual Conference, Groningen, Hollanda, 23 - 26 Mayıs 2017
Education but not familiarity enhances flow in heritage attraction Results from a study in Ephesus
6th International Conference on Tourism Management and Tourism Related Issues, Krakow, Polonya, 22 - 23 Eylül 2016
Audience in Flow The Role of Authenticity
19th AMS World Marketing Congress, Paris, Fransa, 19 - 23 Temmuz 2016, ss.519-524
Adaptation from an advanced economy to an emerging market The case of American TV series in Turkey
EMAC 2016, Oslo, Norveç, 24 - 27 Mayıs 2016, ss.75
Understanding Brand Love Antecedents and Consequences
European Marketing Academy 45. Annual Conference, Oslo, Norveç, 24 - 27 Mayıs 2016
Analyzing Media’s Reflection of Toyota’s Trust Repair Efforts Using Image Restoration Theory
First International Network on Trust 7th Biennial Workshop, Singapur, 21 - 23 Kasım 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
12. Sorumlu Tüketim ve Üretim
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Madran Canan, Tanyeri Mustafa, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.279-297, 2020