Doç. Dr. İLAYDA İPEK


İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Pazarlama, İthalat-İhracat, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

E-posta: ilayda.gungor[at]deu.edu.tr
Web: https://avesis.deu.edu.tr/ilayda.gungor

Metrikler

Yayın

57

Yayın (WoS)

15

Yayın (Scopus)

16

Atıf (WoS)

436

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

540

H-İndeks (Scopus)

12

Atıf (Scholar)

1185

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

42

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

226

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2024 - 2024

2024 - 2024

Post Doktora

University of Leicester, School of Business, İngiltere

2013 - 2017

2013 - 2017

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce İşletme Yönetimi (Dr), Türkiye

2011 - 2013

2011 - 2013

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye

2008 - 2011

2008 - 2011

Lisans Çift Anadal

İzmir Ekonomi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Lojistik Yönetimi Pr., Türkiye

2006 - 2011

2006 - 2011

Lisans

İzmir Ekonomi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Pr., Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

Institutional and resource-based antecedents of export performance: The mediating role of export market orientation

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce İşletme Yönetimi (Dr)

2013

2013

Yüksek Lisans

The antecedents of private label product purchasing intentions: an experimental analysis

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Pazarlama

İthalat-İhracat

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü

2017 - 2023

2017 - 2023

Araştırma Görevlisi Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü

2017 - 2017

2017 - 2017

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü

2013 - 2017

2013 - 2017

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2012 - 2013

2012 - 2013

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Yönetimsel Görevler

2019 - 2022

2019 - 2022

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Dokuz Eylül Üniversitesi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Consumer Behavior

Strategic Marketing Management

Strategic Marketing Management

Lisans

Lisans

Principles of Marketing

Global Marketing Strategies

Marketing Applications

Regional Studies in Business: Americas

Current Topics in Marketing

Communication Skills

Ön Lisans

Ön Lisans

Girişimcilik

Makaleler

Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (15)
ESCI (4)
Scopus (16)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Green Market Orientation in the Export Context: A Cross-National Study

İpek İ., Cadogan J., Ishıı R., Karacay M.

EMAC Fall Conference 2025, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2025, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2025

2025

2. Paydaş Baskıları, Yeşil İhracat Pazar Yönelimi ve Yeni Ürün Performansı: Firma Kaynaklarının Düzenleyici Etkileri

İpek İ., Ishıı R., Karacay M.

24. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

2024

2024

3. Green Business Strategies of MNEs: A Thematic, Theoretical, and Empirical Assessment

İpek İ.

50. Academy of International Business UK & Ireland Chapter Conference, Birmingham, İngiltere, 3 - 06 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

4. İhracat Girişimcilik Yönelimi ve Sonuçları: Bir Meta-Analitik Derleme

HIZARCI PAYNE A. K., BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N., İPEK İ.

PPAD 25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

5. Examining the Differences in the Relationships of the Private Label Brand Equity Dimensions across Brands and Cultures

GIRARD T., PINAR M., İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N., GÜLSOY T. Y.

2020 American Marketing Association (AMA) Summer Virtual Academic Conference, Virtual, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Ağustos 2020, cilt.31, ss.779-782, (Özet Bildiri)

2019

2019

6. Empirical Research on Export Market Orientation: A Systematic Review and Future Directions

İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU N.

Academy of International Business (AIB) 2019 Annual Meeting, Kopenhag, Danimarka, 24 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Export Market Orientation and Its Consequences: A Meta-Analytic Review

BIÇAKCIOĞLU N., İPEK İ.

28. Annual CIMaR Conference Consortium for International Marketing Research, Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2019, ss.131-153, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. Export Market Orientation: An Integrative Review of the Empirical Research

İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU N.

European Marketing Academy 48. Annual Conference, Hamburg, Almanya, 28 - 31 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

9. İhracat Pazar Yönelimi Boyutları ve İhracat Performansı: Bir Meta-Analitik Araştırma

BIÇAKCIOĞLU N., İPEK İ.

24. PPAD Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.844-852, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Antecedents of Export Performance: The Role of Institutional and Resource-Based Factors

İPEK İ., TANYERİ M.

21. Academy of Marketing Science World Marketing Congress, Porto, Portekiz, 27 - 29 Haziran 2018, ss.767-768, (Özet Bildiri)

2018

2018

11. TV Series Adaptations and Their Repercussions on Consumers: A Qualitative Analysis

Aykol B., İpek İ., Bıçakcıoğlu N.

AMA Global Marketing SIG Conference (2018), Zakinthos, Yunanistan, 21 - 23 Mayıs 2018, (Yayınlanmadı)

2018

2018

12. Organizational Learning and Exporting: Conceptual Issues and Future Directions

İPEK İ.

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.989-994, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

13. How Does Authenticity Influence The Tourist Flow State? An Empirical Study within a Heritage Visit Context

AYKOL B., AKSATAN M., SEL Z. G., İPEK İ.

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.237-241, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Measuring Consumer-Based Brand Equity for Private-Label Brands: Cross-Country Comparisons

GIRARD T., TRAPP P., İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU N., PİNAR M.

2017 Summer American Marketing Association (AMA) Conference, San-Francisco, Kostarika, 4 - 06 Ağustos 2017, cilt.28, ss.30-31, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. The Resource-Based View in the Context of Exporting: A Literature Review and Suggestions for Further Research

İPEK İ.

European Marketing Academy 46. Annual Conference, Groningen, Hollanda, 23 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

16. İhracat Bağlamında Kaynak Temelli Yaklaşım Üzerine Bir Derleme Çalışması

İPEK İ.

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.221-225, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Tüketici Temelli Marka Değeri: Özel Markalı Ürünler Üzerine Bir Araştırma

BIÇAKCIOĞLU N., İPEK İ., PİNAR M., TRAPP P.

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.523-528, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Examining Purchase Shares of Private-Label Brands and Consumer Demographics: A Study in the United States and Turkey

PİNAR M., GIRARD T., BIÇAKCIOĞLU N., İPEK İ., TRAPP P.

Association of Marketing Theory and Practice (AMTP) 2017, South Carolina, Myrtle Beach, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

19. Kültürel Miras Alanı Ziyaretinde Kaçış Ziyaretçilerin Eğitim ve Kaçış Deneyimlerinin Etkileri

Aykol B., Aksatan M., Sel Z. G., İpek İ.

21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.2, ss.493-497, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. Özel Markalı Ürünlerin Tüketici Temelli Marka Değeri İki Ülkede Ampirik Bir Karşılaştırma

GIRARD T., PİNAR M., İPEK İ., AŞKIN N.

21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.1, ss.216-222, (Özet Bildiri)

2016

2016

22. Education but not familiarity enhances flow in heritage attraction Results from a study in Ephesus

Aykol B., Aksatan M., Sel Z. G., İpek İ.

6th International Conference on Tourism Management and Tourism Related Issues, Krakow, Polonya, 22 - 23 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

23. Audience in Flow The Role of Authenticity

Aykol B., Aksatan M., İpek İ.

19th AMS World Marketing Congress, Paris, Fransa, 19 - 23 Temmuz 2016, ss.519-524, (Özet Bildiri)

2016

2016

24. Understanding Brand Love Antecedents and Consequences

AŞKIN N., İPEK İ., BAYRAKTAROĞLU A. G.

European Marketing Academy 45. Annual Conference, Oslo, Norveç, 24 - 27 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

26. Alışveriş Değerinin Özel Markalı Ürün Kullanımı ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişki Üzerindeki Moderatör Etkisi

İPEK İ., AŞKIN N., İLTER B.

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.683-695, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

27. Marka Aşkının Marka Deneyimi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi

AŞKIN N., İPEK İ.

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.503-507, (Özet Bildiri)

2013

2013

28. Analyzing Media’s Reflection of Toyota’s Trust Repair Efforts Using Image Restoration Theory

WASTİ PAMUKSUZ S. N., BİLİCİLER G., İPEK İ., TANRIVERDİ E. Y.

First International Network on Trust 7th Biennial Workshop, Singapur, 21 - 23 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

29. Media Reflection of Toyotas Trust Repair Activities: A Crisis Communication Approach

WASTİ PAMUKSUZ S. N., BİLİCİLER G., İPEK İ., TANRIVERDİ E. Y.

The Association of Japanese Business Studies 26th Annual Conference, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Green Business Strategies in MNE Research: Thematic Considerations and Methodological Features

İpek İ.

Global Perspectives on Climate Change, Inequality, and Multinational Corporations, João Bento,Miguel M. Torres, Editör, Springer Nature Switzerland Ag, Zürich, ss.29-44, 2025

2021

2021

2. Meta-Analysis: Deconstructing Marketing Knowledge

İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N.

Handbook of Research Methods for Marketing Management, Nunkoo Robin, Teeroovengadum Viraiyan, Ringle Christian M., Editör, Edward Elgar , ss.128-144, 2021

2020

2020

3. Authenticity as a Contributor to Satisfaction with Arts Events: The Moderating Role of Involvement

AYKOL B., AKSATAN M., İPEK İ.

Atmospheric Turn in Culture and Tourism: Place, Design and Process Impacts on Customer Behaviour, Marketing and Branding (Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol. 16), Volgger Michael, Pfister Dieter, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, ss.259-275, 2020

2020

2020

4. Understanding Consumer Behavior in Technology-Mediated Spaces

İpek İ.

Digital Transformation in Business and Society: Theory and Cases, George Babu,Paul Justin, Editör, Palgrave Macmillan, Cham, Zürich, ss.169-189, 2020

2020

2020

5. 12. Sorumlu Tüketim ve Üretim

İPEK İ., HIZARCI PAYNE A. K.

Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Madran Canan, Tanyeri Mustafa, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.279-297, 2020

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

INTERNATIONAL MARKETING REVIEW

Editörler Kurulu Üyesi

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Academy of International Business

Üye

2019 - 2021

2019 - 2021

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği

Üye

2016 - 2020

2016 - 2020

The European Marketing Academy

Üye

2018 - 2019

2018 - 2019

Academy of Marketing Science

Üye

2017 - 2018

2017 - 2018

Academy of International Business

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Aralık 2025

Aralık 2025

2026 AMA Global Conference

Bildiri (Özet)

Ağustos 2025

Ağustos 2025

EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2025

Haziran 2025

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2025

Mayıs 2025

EMAC Fall Conference 2025

Bildiri (Tam Metin)

Mayıs 2025

Mayıs 2025

TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2025

Mayıs 2025

EMAC Fall Conference 2025

Bildiri (Tam Metin)

Mayıs 2025

Mayıs 2025

EMAC Fall Conference 2025

Bildiri (Tam Metin)

Mart 2025

Mart 2025

INTERNATIONAL MARKETING REVIEW

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2025

Şubat 2025

Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2025

Ocak 2025

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2024

Kasım 2024

JOURNAL OF ENGINEERING & TECHNOLOGY MANAGEMENT

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2024

Kasım 2024

BUSINESS STRATEGY AND THE ENVIRONMENT

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2024

Eylül 2024

INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2024

Ağustos 2024

INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2024

Ağustos 2024

JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION

SCI-E Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2024

Temmuz 2024

INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2024

Haziran 2024

JOURNAL OF INTERNATIONAL MANAGEMENT

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2024

Nisan 2024

27. Pazarlama Kongresi

Bildiri (Tam Metin)

Mart 2024

Mart 2024

EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2024

Şubat 2024

50th AIB UK & Ireland Chapter Conference 2024

Bildiri (Özet)

Şubat 2024

Şubat 2024

50th AIB UK & Ireland Chapter Conference 2024

Bildiri (Tam Metin)

Ocak 2024

Ocak 2024

INTERNATIONAL MARKETING REVIEW

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2024

Ocak 2024

INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2023

Ekim 2023

INTERNATIONAL MARKETING REVIEW

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2023

Eylül 2023

BRITISH JOURNAL OF MANAGEMENT

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2023

Ağustos 2023

EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2022

Mayıs 2022

EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2021

Eylül 2021

JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2021

Eylül 2021

INTERNATIONAL JOURNAL OF EMERGING MARKETS

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2021

Haziran 2021

JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2021

Nisan 2021

JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2021

Nisan 2021

JOURNAL OF INTERNATIONAL MANAGEMENT

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2021

Mart 2021

Industry 4.0 and Global Businesses: A Multidisciplinary Investigation

Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm

Mart 2021

Mart 2021

JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2021

Ocak 2021

JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2020

Kasım 2020

INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2020

Eylül 2020

INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES

SSCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2020

Mart 2020

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2020

Şubat 2020

INTERNATIONAL JOURNAL OF EMERGING MARKETS

SSCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2019

Nisan 2019

SERVICE INDUSTRIES JOURNAL

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2018

Aralık 2018

Academy of International Business (AIB) 2019 Conference Annual Meeting

Bildiri (Tam Metin)

Aralık 2018

Aralık 2018

Academy of International Business (AIB) 2019 Conference Annual Meeting

Bildiri (Tam Metin)

Ekim 2018

Ekim 2018

EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2018

Ekim 2018

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2018

Mayıs 2018

International Journal of Electronic Marketing and Retailing

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Nisan 2018

Nisan 2018

International Journal of Electronic Marketing and Retailing

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2017

Aralık 2017

Business and Management Studies: An International Journal

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2017

Mart 2017

International Journal of Electronic Marketing and Retailing

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2016

Aralık 2016

EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2016

Kasım 2016

International Journal of Electronic Marketing and Retailing

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2016

Mayıs 2016

International Journal of Electronic Marketing and Retailing

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

17 Eylül 2025 - 19 Eylül 2025

17 Eylül 2025 - 19 Eylül 2025

EMAC Fall Conference 2025

Oturum Başkanı

İstanbul-Türkiye

Davetli Konuşmalar

Temmuz 2026

Temmuz 2026

International Marketing

Seminer

Augsburg Üniversitesi-Almanya

Nisan 2026

Nisan 2026

Quantitative Research Synthesis: Meta-Analysis

Seminer

Ritsumeikan Üniversitesi-Japonya

Temmuz 2025

Temmuz 2025

International Marketing

Seminer

Augsburg Üniversitesi-Almanya

Mayıs 2024

Mayıs 2024

Quantitative Research Synthesis: Meta-Analysis

Seminer

Heriot-Watt University-İskoçya

Mart 2024

Mart 2024

Quantitative Research Synthesis: Meta-Analysis

Seminer

University of Greenwich-İngiltere

Haziran 2023

Haziran 2023

International Marketing

Seminer

Augsburg Üniversitesi-Almanya

Temmuz 2022

Temmuz 2022

International Marketing

Seminer

Augsburg Üniversitesi-Almanya

Nisan 2021

Nisan 2021

International Marketing

Seminer

Augsburg Üniversitesi-Almanya

Temmuz 2020

Temmuz 2020

International Marketing

Seminer

Augsburg Üniversitesi-Almanya

Haziran 2019

Haziran 2019

International Marketing

Seminer

Augsburg Üniversitesi-Almanya

Haziran 2018

Haziran 2018

International Marketing

Seminer

Augsburg Üniversitesi-Almanya

Burslar

2024 - 2024

2024 - 2024

2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu

TÜBİTAK

2013 - 2017

2013 - 2017

2211-E Doğrudan Yurt İçi Doktora Burs Programı

TÜBİTAK

2011 - 2013

2011 - 2013

2228-A Son Sınıf Lisans Öğrencileri için Lisansüstü (Yüksek Lisans/Doktora) Burs Programı

TÜBİTAK

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 393

h-indeksi (WOS): 10