Eğitim Bilgileri
2024 - 2024
2024 - 2024Post Doktora
University of Leicester, School of Business, İngiltere
2013 - 2017
2013 - 2017Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce İşletme Yönetimi (Dr), Türkiye
2011 - 2013
2011 - 2013Yüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
2008 - 2011
2008 - 2011Lisans Çift Anadal
İzmir Ekonomi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Lojistik Yönetimi Pr., Türkiye
2006 - 2011
2006 - 2011Lisans
İzmir Ekonomi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Pr., Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
Institutional and resource-based antecedents of export performance: The mediating role of export market orientation
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce İşletme Yönetimi (Dr)
2013
2013Yüksek Lisans
The antecedents of private label product purchasing intentions: an experimental analysis
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Pazarlama
İthalat-İhracat
Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
2017 - 2023
2017 - 2023Araştırma Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
2017 - 2017
2017 - 2017Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
2013 - 2017
2013 - 2017Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2012 - 2013
2012 - 2013Araştırma Görevlisi
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - 2022
2019 - 2022Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi
Verdiği Dersler
Makaleler
2025
20251. Cognitive drivers and emotional and behavioral outcomes of flow in a heritage site visit: The case of Ephesus Ancient City
Aykol B., Aksatan Kaplanseren M., Sel Z. G., İpek İ.
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality , cilt.20, sa.3, ss.374-389, 2025 (Scopus)
2023
20232. A Meta-Analysis on Entrepreneurial Orientation in the Export Context
Hızarcı Payne A. K., Bıçakcıoğlu Peynirci N., İpek İ.
JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING
, cilt.38, sa.5, ss.1163-1175, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
20233. A meta-analytic synthesis of how market and entrepreneurial orientation contribute to export performance: Do home country institutions matter?
İPEK İ., Bicakcioglu-Peynirci N., Hizarci A. K.
INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT
, cilt.108, ss.1-22, 2023 (SSCI, Scopus)
2022
20224. Antecedents of Private-Label Brand Purchase Intention: An Experimental Analysis
İpek İ., Yılmaz C.
JOURNAL OF INTERNATIONAL CONSUMER MARKETING
, cilt.34, sa.4, ss.435-449, 2022 (ESCI, Scopus)
2022
20225. YEŞİL ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİ ÖNCÜLLERİ ÜZERİNE BİR META- ANALİTİK DERLEME: GENİŞLETİLMİŞ BİR PDT YAKLAŞIMI
İPEK İ., DEMIREL B., İLTER B., KANDEMİR E. K.
Beykoz Akademi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.58-77, 2022 (TRDizin)
2022
20226. TV series adaptations and their repercussions on consumers: insights from two complementary qualitative analyses
AYKOL B., İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N.
JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT
, cilt.38, sa.3-4, ss.183-218, 2022 (SSCI, Scopus)
2021
20217. Home country institutional drivers and performance outcomes of export market orientation: the moderating role of firm resources
İpek İ., Tanyeri M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMERGING MARKETS
, cilt.16, sa.4, ss.806-836, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
20218. The relevance of international marketing strategy to emerging-market exporting firms: from a systematic review towards a conceptual framework
İpek İ.
INTERNATIONAL MARKETING REVIEW
, cilt.38, sa.2, ss.205-248, 2021 (SSCI, Scopus)
2021
20219. How environmental innovation influences firm performance: A meta-analytic review
Hızarcı Payne A. K., İpek İ., Kurt Gümüş G.
BUSINESS STRATEGY AND THE ENVIRONMENT
, cilt.30, sa.2, ss.1174-1190, 2021 (SSCI, Scopus)
2020
202010. İhracat Pazar Yönelimi Boyutlarının İhracat Performansı Üzerindeki Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N., İPEK İ.
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITESI IIBF DERGISI-ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY JOURNAL OF ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , cilt.15, sa.3, ss.1043-1060, 2020 (ESCI, TRDizin)
2020
202011. Export market orientation: An integrative review and directions for future research
İpek İ., Bıçakcıoğlu Peynirci N.
INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW
, cilt.29, sa.4, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
202012. Algılanan Marka Otantikliği Ölçeğinin Türkçe Geçerlemesi
İpek İ., Duman S., Genç F., Kılıç B., Dikkaya D.
METU Studies in Development , cilt.47, sa.1, ss.61-81, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202013. Bilişsel-Yönlü Dürtme ile Üniversite Öğrencilerini Sağlıklı İçecek Tercih Etmeye Yöneltme
İpek İ., Duman S., Akdeniz G., Göklen M.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.359-378, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202014. Export market orientation and its consequences: a meta-analytic review and assessment of contextual and measurement moderators
Bıçakcıoğlu Peynirci N., İpek İ.
JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING
, cilt.35, sa.5, ss.939-954, 2020 (SSCI, Scopus)
2019
201915. Organizational learning in exporting: A bibliometric analysis and critical review of the empirical research
İpek İ.
INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW
, cilt.28, sa.3, ss.544-559, 2019 (SSCI, Scopus)
2019
201916. ”Marka Aşkı”na Giden Yol ”Marka Deneyimi”nden Geçiyor
İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N.
EGİAD Yarın , sa.61, ss.72-75, 2019 (Hakemsiz Dergi)
2018
201817. Antecedents and outcomes of brand love: the mediating role of brand loyalty
Bıçakcıoğlu N., İpek İ., Bayraktaroğlu G.
Journal of Marketing Communications
, cilt.24, sa.8, ss.863-877, 2018 (Scopus)
2018
201818. The Resource-Based View within the Export Context: An Integrative Review of Empirical Studies
İpek İ.
Journal of Global Marketing
, cilt.31, sa.3, ss.157-179, 2018 (Scopus)
2017
201719. Flow within theatrical consumption: The relevance of authenticity
Aykol B., Aksatan Kaplanseren M., İpek İ.
JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR
, cilt.16, sa.3, ss.254-264, 2017 (SSCI, Scopus)
2017
201720. Impact of Islamic religiosity on materialistic values in Turkey
İlter B., Bayraktaroglu G., İpek İ.
JOURNAL OF ISLAMIC MARKETING
, cilt.8, sa.4, ss.533-557, 2017 (ESCI, Scopus)
2016
201621. Private label usage and store loyalty: The moderating impact of shopping value
İpek İ., Askin N., İlter B.
JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES
, cilt.31, ss.72-79, 2016 (SSCI, Scopus)
2016
201622. İnovasyon Faaliyetlerinde Kullanıcının Yeri ve Çevrimiçi Kullanıcı İnovasyon Araçları
İlter B., Atrek B., İpek İ.
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.23, sa.1, ss.35-56, 2016 (TRDizin)
2016
201623. The Mediating Role of Brand Love on the Relationship between Brand Experience and Brand Loyalty
Askin N., İpek İ.
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.16, sa.1, ss.79-94, 2016 (ESCI, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Green Market Orientation in the Export Context: A Cross-National Study
İpek İ., Cadogan J., Ishıı R., Karacay M.
EMAC Fall Conference 2025, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2025, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2025
20252. Paydaş Baskıları, Yeşil İhracat Pazar Yönelimi ve Yeni Ürün Performansı: Firma Kaynaklarının Düzenleyici Etkileri
İpek İ., Ishıı R., Karacay M.
24. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
2024
20243. Green Business Strategies of MNEs: A Thematic, Theoretical, and Empirical Assessment
İpek İ.
50. Academy of International Business UK & Ireland Chapter Conference, Birmingham, İngiltere, 3 - 06 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)
2021
20214. İhracat Girişimcilik Yönelimi ve Sonuçları: Bir Meta-Analitik Derleme
HIZARCI PAYNE A. K., BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N., İPEK İ.
PPAD 25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)
2020
20205. Examining the Differences in the Relationships of the Private Label Brand Equity Dimensions across Brands and Cultures
GIRARD T., PINAR M., İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N., GÜLSOY T. Y.
2020 American Marketing Association (AMA) Summer Virtual Academic Conference, Virtual, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Ağustos 2020, cilt.31, ss.779-782, (Özet Bildiri)
2019
20196. Empirical Research on Export Market Orientation: A Systematic Review and Future Directions
İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU N.
Academy of International Business (AIB) 2019 Annual Meeting, Kopenhag, Danimarka, 24 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. Export Market Orientation and Its Consequences: A Meta-Analytic Review
BIÇAKCIOĞLU N., İPEK İ.
28. Annual CIMaR Conference Consortium for International Marketing Research, Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2019, ss.131-153, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. Export Market Orientation: An Integrative Review of the Empirical Research
İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU N.
European Marketing Academy 48. Annual Conference, Hamburg, Almanya, 28 - 31 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2019
20199. İhracat Pazar Yönelimi Boyutları ve İhracat Performansı: Bir Meta-Analitik Araştırma
BIÇAKCIOĞLU N., İPEK İ.
24. PPAD Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.844-852, (Özet Bildiri)
2018
201810. Antecedents of Export Performance: The Role of Institutional and Resource-Based Factors
İPEK İ., TANYERİ M.
21. Academy of Marketing Science World Marketing Congress, Porto, Portekiz, 27 - 29 Haziran 2018, ss.767-768, (Özet Bildiri)
2018
201811. TV Series Adaptations and Their Repercussions on Consumers: A Qualitative Analysis
Aykol B., İpek İ., Bıçakcıoğlu N.
AMA Global Marketing SIG Conference (2018), Zakinthos, Yunanistan, 21 - 23 Mayıs 2018, (Yayınlanmadı)
2018
201812. Organizational Learning and Exporting: Conceptual Issues and Future Directions
İPEK İ.
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.989-994, (Tam Metin Bildiri)
2017
201713. How Does Authenticity Influence The Tourist Flow State? An Empirical Study within a Heritage Visit Context
AYKOL B., AKSATAN M., SEL Z. G., İPEK İ.
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.237-241, (Özet Bildiri)
2017
201714. Measuring Consumer-Based Brand Equity for Private-Label Brands: Cross-Country Comparisons
GIRARD T., TRAPP P., İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU N., PİNAR M.
2017 Summer American Marketing Association (AMA) Conference, San-Francisco, Kostarika, 4 - 06 Ağustos 2017, cilt.28, ss.30-31, (Özet Bildiri)
2017
201715. The Resource-Based View in the Context of Exporting: A Literature Review and Suggestions for Further Research
İPEK İ.
European Marketing Academy 46. Annual Conference, Groningen, Hollanda, 23 - 26 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201716. İhracat Bağlamında Kaynak Temelli Yaklaşım Üzerine Bir Derleme Çalışması
İPEK İ.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.221-225, (Özet Bildiri)
2017
201717. Tüketici Temelli Marka Değeri: Özel Markalı Ürünler Üzerine Bir Araştırma
BIÇAKCIOĞLU N., İPEK İ., PİNAR M., TRAPP P.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.523-528, (Özet Bildiri)
2017
201718. Examining Purchase Shares of Private-Label Brands and Consumer Demographics: A Study in the United States and Turkey
PİNAR M., GIRARD T., BIÇAKCIOĞLU N., İPEK İ., TRAPP P.
Association of Marketing Theory and Practice (AMTP) 2017, South Carolina, Myrtle Beach, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)
2016
201619. Kültürel Miras Alanı Ziyaretinde Kaçış Ziyaretçilerin Eğitim ve Kaçış Deneyimlerinin Etkileri
Aykol B., Aksatan M., Sel Z. G., İpek İ.
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.2, ss.493-497, (Özet Bildiri)
2016
201620. Deneyimsel Bir Ürünün Kültürel Uyarlamasi: Türkiye’deki Amerikan Televizyon Dizileri Üzerine Bir Vaka Çalışması
AYKOL B., İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU N.
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201621. Özel Markalı Ürünlerin Tüketici Temelli Marka Değeri İki Ülkede Ampirik Bir Karşılaştırma
GIRARD T., PİNAR M., İPEK İ., AŞKIN N.
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.1, ss.216-222, (Özet Bildiri)
2016
201622. Education but not familiarity enhances flow in heritage attraction Results from a study in Ephesus
Aykol B., Aksatan M., Sel Z. G., İpek İ.
6th International Conference on Tourism Management and Tourism Related Issues, Krakow, Polonya, 22 - 23 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201623. Audience in Flow The Role of Authenticity
Aykol B., Aksatan M., İpek İ.
19th AMS World Marketing Congress, Paris, Fransa, 19 - 23 Temmuz 2016, ss.519-524, (Özet Bildiri)
2016
201624. Understanding Brand Love Antecedents and Consequences
AŞKIN N., İPEK İ., BAYRAKTAROĞLU A. G.
European Marketing Academy 45. Annual Conference, Oslo, Norveç, 24 - 27 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201625. Adaptation from an advanced economy to an emerging market The case of American TV series in Turkey
Aykol B., İpek İ., Bıçakcıoğlu N.
EMAC 2016, Oslo, Norveç, 24 - 27 Mayıs 2016, ss.75, (Tam Metin Bildiri)
2015
201526. Alışveriş Değerinin Özel Markalı Ürün Kullanımı ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişki Üzerindeki Moderatör Etkisi
İPEK İ., AŞKIN N., İLTER B.
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.683-695, (Tam Metin Bildiri)
2014
201427. Marka Aşkının Marka Deneyimi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi
AŞKIN N., İPEK İ.
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.503-507, (Özet Bildiri)
2013
201328. Analyzing Media’s Reflection of Toyota’s Trust Repair Efforts Using Image Restoration Theory
WASTİ PAMUKSUZ S. N., BİLİCİLER G., İPEK İ., TANRIVERDİ E. Y.
First International Network on Trust 7th Biennial Workshop, Singapur, 21 - 23 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201329. Media Reflection of Toyotas Trust Repair Activities: A Crisis Communication Approach
WASTİ PAMUKSUZ S. N., BİLİCİLER G., İPEK İ., TANRIVERDİ E. Y.
The Association of Japanese Business Studies 26th Annual Conference, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Temmuz 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Green Business Strategies in MNE Research: Thematic Considerations and Methodological Features
İpek İ.
Global Perspectives on Climate Change, Inequality, and Multinational Corporations, João Bento,Miguel M. Torres, Editör, Springer Nature Switzerland Ag, Zürich, ss.29-44, 2025
2021
20212. Meta-Analysis: Deconstructing Marketing Knowledge
İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N.
Handbook of Research Methods for Marketing Management, Nunkoo Robin, Teeroovengadum Viraiyan, Ringle Christian M., Editör, Edward Elgar , ss.128-144, 2021
2020
20203. Authenticity as a Contributor to Satisfaction with Arts Events: The Moderating Role of Involvement
AYKOL B., AKSATAN M., İPEK İ.
Atmospheric Turn in Culture and Tourism: Place, Design and Process Impacts on Customer Behaviour, Marketing and Branding (Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol. 16), Volgger Michael, Pfister Dieter, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, ss.259-275, 2020
2020
20204. Understanding Consumer Behavior in Technology-Mediated Spaces
İpek İ.
Digital Transformation in Business and Society: Theory and Cases, George Babu,Paul Justin, Editör, Palgrave Macmillan, Cham, Zürich, ss.169-189, 2020
2020
20205. 12. Sorumlu Tüketim ve Üretim
İPEK İ., HIZARCI PAYNE A. K.
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile Kurumsal Dönüşüm, Madran Canan, Tanyeri Mustafa, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.279-297, 2020
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorINTERNATIONAL MARKETING REVIEW
Editörler Kurulu Üyesi
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorPazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorAcademy of International Business
Üye
2019 - 2021
2019 - 2021Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği
Üye
2016 - 2020
2016 - 2020The European Marketing Academy
Üye
2018 - 2019
2018 - 2019Academy of Marketing Science
Üye
2017 - 2018
2017 - 2018Academy of International Business
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2025
Aralık 20252026 AMA Global Conference
Bildiri (Özet)
Ağustos 2025
Ağustos 2025EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2025
Haziran 2025Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2025
Mayıs 2025EMAC Fall Conference 2025
Bildiri (Tam Metin)
Mayıs 2025
Mayıs 2025TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2025
Mayıs 2025EMAC Fall Conference 2025
Bildiri (Tam Metin)
Mayıs 2025
Mayıs 2025EMAC Fall Conference 2025
Bildiri (Tam Metin)
Mart 2025
Mart 2025INTERNATIONAL MARKETING REVIEW
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2025
Şubat 2025Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2024
Kasım 2024JOURNAL OF ENGINEERING & TECHNOLOGY MANAGEMENT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2024
Kasım 2024BUSINESS STRATEGY AND THE ENVIRONMENT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2024
Ağustos 2024INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2024
Ağustos 2024JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION
SCI-E Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2024
Temmuz 2024INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2024
Haziran 2024JOURNAL OF INTERNATIONAL MANAGEMENT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2024
Nisan 202427. Pazarlama Kongresi
Bildiri (Tam Metin)
Mart 2024
Mart 2024EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2024
Şubat 202450th AIB UK & Ireland Chapter Conference 2024
Bildiri (Özet)
Şubat 2024
Şubat 202450th AIB UK & Ireland Chapter Conference 2024
Bildiri (Tam Metin)
Ocak 2024
Ocak 2024INTERNATIONAL MARKETING REVIEW
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2024
Ocak 2024INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2023
Ekim 2023INTERNATIONAL MARKETING REVIEW
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023BRITISH JOURNAL OF MANAGEMENT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2022
Mayıs 2022EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2021
Eylül 2021JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2021
Eylül 2021INTERNATIONAL JOURNAL OF EMERGING MARKETS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2021
Haziran 2021JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2021
Nisan 2021JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2021
Nisan 2021JOURNAL OF INTERNATIONAL MANAGEMENT
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2021
Mart 2021Industry 4.0 and Global Businesses: A Multidisciplinary Investigation
Tanınmış Yayınevleri tarafından basılan bilimsel/mesleki kitapta bölüm
Mart 2021
Mart 2021JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2021
Ocak 2021JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2020
Kasım 2020INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2020
Temmuz 2020JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2020
Mart 2020DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2020
Şubat 2020INTERNATIONAL JOURNAL OF EMERGING MARKETS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2019
Nisan 2019SERVICE INDUSTRIES JOURNAL
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018Academy of International Business (AIB) 2019 Conference Annual Meeting
Bildiri (Tam Metin)
Aralık 2018
Aralık 2018Academy of International Business (AIB) 2019 Conference Annual Meeting
Bildiri (Tam Metin)
Ekim 2018
Ekim 2018EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2018
Mayıs 2018International Journal of Electronic Marketing and Retailing
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2018
Nisan 2018International Journal of Electronic Marketing and Retailing
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2017
Aralık 2017Business and Management Studies: An International Journal
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2017
Mart 2017International Journal of Electronic Marketing and Retailing
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2016
Aralık 2016EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2016
Kasım 2016International Journal of Electronic Marketing and Retailing
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2016
Mayıs 2016International Journal of Electronic Marketing and Retailing
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
17 Eylül 2025 - 19 Eylül 2025
17 Eylül 2025 - 19 Eylül 2025EMAC Fall Conference 2025
Oturum Başkanı
İstanbul-Türkiye
Davetli Konuşmalar
Temmuz 2026
Temmuz 2026International Marketing
Seminer
Augsburg Üniversitesi-Almanya
Nisan 2026
Nisan 2026Quantitative Research Synthesis: Meta-Analysis
Seminer
Ritsumeikan Üniversitesi-Japonya
Temmuz 2025
Temmuz 2025International Marketing
Seminer
Augsburg Üniversitesi-Almanya
Mayıs 2024
Mayıs 2024Quantitative Research Synthesis: Meta-Analysis
Seminer
Heriot-Watt University-İskoçya
Mart 2024
Mart 2024Quantitative Research Synthesis: Meta-Analysis
Seminer
University of Greenwich-İngiltere
Haziran 2023
Haziran 2023International Marketing
Seminer
Augsburg Üniversitesi-Almanya
Temmuz 2022
Temmuz 2022International Marketing
Seminer
Augsburg Üniversitesi-Almanya
Nisan 2021
Nisan 2021International Marketing
Seminer
Augsburg Üniversitesi-Almanya
Temmuz 2020
Temmuz 2020International Marketing
Seminer
Augsburg Üniversitesi-Almanya
Haziran 2019
Haziran 2019International Marketing
Seminer
Augsburg Üniversitesi-Almanya
Haziran 2018
Haziran 2018International Marketing
Seminer
Augsburg Üniversitesi-Almanya
Burslar
2024 - 2024
2024 - 20242219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Bursu
TÜBİTAK
2013 - 2017
2013 - 20172211-E Doğrudan Yurt İçi Doktora Burs Programı
TÜBİTAK
2011 - 2013
2011 - 2013