Atıf İçin Kopyala
İlter B., Bayraktaroglu G., İpek İ.
JOURNAL OF ISLAMIC MARKETING, cilt.8, sa.4, ss.533-557, 2017 (ESCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
8
Sayı:
4
-
Basım Tarihi:
2017
-
Doi Numarası:
10.1108/jima-12-2015-0092
-
Dergi Adı:
JOURNAL OF ISLAMIC MARKETING
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Emerging Sources Citation Index (ESCI), Scopus, ABI/INFORM, Index Islamicus
-
Sayfa Sayıları:
ss.533-557
-
Anahtar Kelimeler:
Turkey, Materialism, Religiosity, Islamic religiosity, CONSUMER ETHICS, UNITED-STATES, PERSPECTIVE, SCALE, WORLD, ORIENTATION, HAPPINESS, VALIDITY, BEHAVIOR, FAMILY
-
Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli:
Evet
Özet
Purpose - The purpose of this study is to test Islamic religiosity scale's reliability and validity and to evaluate the impact of Islamic religiosity on materialism in Turkey.