Atıf İçin Kopyala
Bıçakcıoğlu Peynirci N., İpek İ.
JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING, cilt.35, sa.5, ss.939-954, 2020 (SSCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Derleme
-
Cilt numarası:
35
Sayı:
5
-
Basım Tarihi:
2020
-
Doi Numarası:
10.1108/jbim-04-2019-0147
-
Dergi Adı:
JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus, ABI/INFORM, Business Source Elite, Business Source Premier, INSPEC
-
Sayfa Sayıları:
ss.939-954
-
Anahtar Kelimeler:
Meta-analysis, Export market orientation, Contextual factors, Measurement factors, STRATEGIC ORIENTATIONS, ORIENTED BEHAVIOR, PERFORMANCE EVIDENCE, ENTREPRENEURIAL ORIENTATION, CUSTOMER ORIENTATION, PRODUCT INNOVATION, CAPABILITIES, IMPACT, ANTECEDENTS, CULTURE
-
Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli:
Evet
Özet
Purpose