Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Tersine Lojistik Uygulamaları: İzmir Örneği

3rd International Graduate Studies Congress, Balıkesir, Türkiye, 14 - 17 Haziran 2023, ss.964-965

CHOOSING A BRAND: LUXURY AND STANDARD BRANDS IN DEVELOPED VERSUS DEVELOPING MARKETS

Marketing Management Association 2022 Annual Fall Educators' Conference, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Eylül 2022, ss.96

Port Centric Logistics Criteria: A Literature Review

26. Pazarlama Kongresi, Kırşehir, Türkiye, 23 Haziran 2022, ss.196-210

Deniz Turizminde Müşteri Katılımının Öncülleri ve Sonuçları: Bir Literatür Çalışması

5. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu, Izmir, Turkey, Türkiye, 28 Şubat 2020 - 20 Şubat 2019

Ulusal Pazarlama Kongresi Yayınlarında Stratejik Pazarlama Yazını Analizi

24. PPAD Pazarlama Kongresi, Kuşadası/AYDIN, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.814-836

Technological Advancements and Innovation in Logistics Industry: Perspectives of Maritime Faculty Students

III . Global Conference on Innovation in Marine Technology and the Future of Maritime Transportation-GMC 2019, Aydın, Türkiye, 18 - 19 Nisan 2019

Service Failure Classification for Small Package Carriers

22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017

The Usage of Information Sources in Chartering of Ships by Charterers

International Logistics and Supply Chain Congress, İzmir, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2016, ss.409-422

New Opportunities for 3PL Companies in Social Media

XIV. International Logistics and Supply Chain Congress, İzmir, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2016, ss.473-484

The Evaluation of Online Shopping Behaviour of Generation Y

5. International Conference On Value Chain Sustainability, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2012

The Advantage of Servitized Products for Green Supply Chains

International Conference On Value Chain Sustainability, Leuven, Belçika, 14 - 16 Kasım 2011

Kitap & Kitap Bölümleri

Anti-Consumption Behavior of Youngsters During the Covid-19 Pandemic

Pandemics and Consumer Behavior, Gresi Sanje,Enes Emre Başar, Editör, NOVA Science Publishers Inc. , New York, ss.1-30, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

An Integrated Framework for the Communication Processes between Digital Influencers and Brands

Paradigm Shifts within the Communication World, Enes Emre Başar, Editör, Science Publishers , New York, ss.181-204, 2021

Future of Customer Complaint Behaviour: A Multi-agent Perspective within e-Retailing Industry

New Communication Approaches in the Digitalized World, Erciş, Mehmet Serdar, Başar, Enes Emre, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, ss.508-538, 2020

Tedarik Zinciri İzlenebilirliğini Arttıran Teknolojiler ve Faydaları

Küresel Ekonomiye Yön Veren Yeni Teknolojiler. Akçağ Basım Yayın Pazarlama, Bekir Pakdemirli, Necmi Gürsakal, Zülfikar Bayraktar, Sefa Takmaz, Editör, Akçağ Yayınları, ss.195-216, 2020

Marketing Planning, Implementation and Control

Marketing Management, Prof. Dr. Gülfidan Barış, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.179-193, 2019

Strategic Management, Competition, and Marketing

Marketing Management, Prof. Dr. Gülfidan Barış, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.153-165, 2019

LOJİSTİK HİZMET HATALARI: ELEKTRONİK TİCARETTE FAALİYET GÖSTEREN LOJİSTİK HİZMET SAĞLAYICILAR ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

TÜRKİYE İÇİN DENİZCİLİK STRATEJİLERİ, Doç. Dr. Didem Özer Çaylan, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.261-278, 2019

The Development of Servitization Concept in the Era of Industry 4.0 Through SCM Perspective

Handbook of Research on Strategic Fit and Design in Business Ecosystems, Umit Hacioglu, Editör, IGI Global, ss.593-615, 2019

Metrikler

Yayın

47

Atıf (WoS)

69

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

35

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-Index (TrDizin)

1

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları