Makaleler
23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (9)
1. Effective Social Studies Teaching Through the Use of Technology
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.62, ss.3107-3126, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Eleştirel Düşünme Becerisinin Yeri
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.1-21, 2023 (Hakemli Dergi)
7. Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Özel Gereksinimli Bireylerle İlgili Araştırmalar
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.13, sa.2, ss.1244-1261, 2022 (TRDizin)
8. İngiltere’de yakın dönem tarih eğitimi gündemi: “Tarih Öğretimi” dergisi kapsamında
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi
, cilt.8, sa.2, ss.1-20, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Teknoloji Kullanımı Konusundaki Araştırmalar
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.13, sa.21, ss.17-30, 2020 (Hakemli Dergi)
13. Tarih Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlik Algıları: Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.240-249, 2016 (Hakemli Dergi)
17. Prospective Teachers' Perceptions on Interdisciplinary Instruction and Integration Between History and Geography Lessons
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.2, sa.2, ss.1-20, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Kimlik Sunumu Olarak Tarih Eğitimi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.22, ss.125-132, 2007 (TRDizin)
23. Yerel Tarih ve Tarih Öğretimindeki Rolü
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.21, ss.80-88, 2007 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
2. Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Özel Gereksinimli Bireylerle İlgili Araştırmaların İncelenmesi
II.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-2, (Özet Bildiri)
3. Sosyal bilgiler eğitimi alanında yapılan teknoloji temalı çalışmaların içerik analizi
International Symposium on Active Learning, 6 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
12. Farklı Yönleriyle Köy Enstitüsü Gerçeği ve Kişisel Yansımaları
Süleyman Demirel Üniversitesi Köy Enstitüleri Araştırma ve Uygulama Merkezi Köy Enstitülerinin 75. Yılı Kutlama Programı, Isparta, Türkiye, 17 Mart 2015
13. II Abdülhamid ve II Meşrutiyet Dönemleri Eğitim Anlayışları Bağlamında Mizancı Murad ve Ahmed Refik’in (Altınay) Umûmî Tarih Ders Kitapları
III. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu/III. International Symposium on History Education, Sakarya, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2014, ss.173-174, (Özet Bildiri)
14. Tarih Öğretiminde Yerel Tarihe ve Kaynaklarına Dayalı Etkinlikleri Kullanmanın Akademik Başarıya Etkisi
VI. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.101, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
1. Yaşadığımız Yerde Bir Zamanlar: Yerel Tarihi Anlamak ve Öğretmek
Sıradan İnsanın ve Yaşamın Öyküsü Olarak Mikro Tarihi Öğrenmek ve Öğretmek, Y. Kabapınar&G. Tuncel, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.168-180, 2025
2. Geleceğin Öğretmenleri Yanıbaşlarındaki Tarihi Araştırmayı Öğreniyor
Sıradan İnsanın ve Yaşamın Öyküsü Olarak Mikro Tarihi Öğrenmek ve Öğretmek, Y. Kabapınar& G. Tuncel, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.181-197, 2025
3. Okul Dışı Tarih Öğretiminde Yerel Tarih
Okul Dışı Tarih Öğretimi Kuram ve Uygulama, A. Şimşek&S. Kaymakçı, Editör, Türk Tarih Kurumu, Ankara, ss.63-88, 2025
4. Sosyal Bilgilerde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Türkiye'de Sosyal Bilgiler Araştırmaları El Kitabı, İsmail Hakkı Demircioğlu,Selahattin Kaymakçı,Ebru Demircioğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.453-472, 2019
5. Sosyal Bilgilerde Sınıf Dışı Öğrenme
Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi I, Tekin Çelikkaya,Çağrı Öztürk Demirbaş,Tercan Yıldırım,Hamza Yakar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.247-269, 2019
6. Effects of the Group Work in ”Textbook Analysis in Social Studies” Course
Current Debates in Education, Şenel Gerçek, Editör, IJOPEC Publication, Londrina, ss.141-149, 2018
7. Sınıf Dışı Tarih Öğretimi
Türkiye’de Tarih Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, İ.H.Demircioğlu, E. Demircioğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.29-56, 2017
