Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 26

1. TÜRKİYE’DE SON BEŞ YILDA ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARIYLA İLGİLİ YAPILAN YÜKSEK LİSANS TEZLERİNİN İNCELENMESİ

6. INTERNATIONAL LIBERTY INTERDISCIPLINARY STUDIES CONFERENCE, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Kasım 2024, cilt.1, ss.636-656, (Tam Metin Bildiri)

2. Pandemi Sürecinde Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Ortamlarının Kullanımına İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON RECENT ACADEMIC STUDIES ICRAS 2024, Konya, Türkiye, 3 - 04 Aralık 2024, cilt.1, ss.760-767, (Tam Metin Bildiri)

3. ADAPTION OF STEAM POLY TO SCIENCE EDUCATION ON SOCIETY SCIENTIFIC ISSUES

International Conference STEAM & AL in Education, Krakow, Polonya, 10 - 12 Temmuz 2024, cilt.1, ss.100-101, (Özet Bildiri)

4. AFET EĞİTİMİNİN, ÖĞRENCİLERİN AFET BİLİNCİ DÜZEYLERİNE VE AFET FARKINDALIKLARINA ETKİSİ

8th INTERNATIONAL EDUCATION AND INNOVATIVE SCIENCES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2023, cilt.1, ss.93-104, (Tam Metin Bildiri)

5. İZLE-DÜŞÜN-TARTIŞ: UZAY KİRLİLİĞİNE FARKLI BİR BAKIŞ

BEYSEHIR SELCUKLU 1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2023, cilt.1, ss.756-771, (Tam Metin Bildiri)

6. STEM EĞİTİMİNDE ÖZYETERLİK ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ

4. International Anatolian Scientific Research Congress, Kars, Türkiye, 17 - 20 Şubat 2023, cilt.1, ss.1433-1449, (Tam Metin Bildiri)

7. COVID-19 SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Ases III. International Educational Sciences Conference, Ankara, Türkiye, 28 Ocak 2023, cilt.1, sa.3, ss.72-83, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. Işığın Madde ile Etkileşimi Konusu ile İlgili Kavram Yanılgılarının Tespiti

Uluslararası Eğitim Kongresi / EDUCongress 2022, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, cilt.1, ss.761-763, (Özet Bildiri)

10. Akıl Yürütme Becerilerinin Değerlendirilmesinde Güncel Yönelimler

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2022-EDU, Antalya, Türkiye, 17 Kasım 2022, cilt.1, ss.768-770, (Özet Bildiri)

11. Fen öğretiminde kavram karikatürlerinin kullanımı ve madde ve ısı ünitesine ilişkin örnekler

The 13rd International Scientific Research Congress, Ankara, Türkiye, 11 Mart 2022, cilt.1, ss.41-48, (Tam Metin Bildiri)

12. The Using of Concept Cartoons in Science Education and the Examples About Matter and Heat Topic

The 13th International Scientific Research Congress, Elazığ, Türkiye, 11 Mart 2022, cilt.1, ss.68-75, (Tam Metin Bildiri)

13. Türkiye İle Kanada Fen Öğretim Programlarının Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırması

3. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Denizli, Türkiye, 30 Eylül 2021, cilt.1, ss.368-385, (Tam Metin Bildiri)

15. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecinde Sosyo-Bilimsel Argümantasyon Kullanılmasına Yönelik Görüşleri

VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 07 Temmuz 2021, cilt.8, ss.509-510, (Özet Bildiri)

16. Maddenin Tanecikli Yapısı ile İlgili Kavram Yanılgılarının Tespiti: Bir Meta-sentez Çalışması

2 nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, cilt.2, ss.57-58, (Özet Bildiri)

17. THE EFFECT OF REFLECTIONS OF SCIENCE ON NATURE PROJECT ON STUDENTS, SCIENCE PROCESS SKILLS

World Conference on Educational and Instructional Studies 2012, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

18. Concept Cartoons Assisted Problem Based Learning Method in Science Techology Teaching ans Students Views

3rd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 25 - 28 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

19. Turkey's position in terms of classroom teacher activities according to the PISA 2006 results in comparison to other countries

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2202-2206, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

20. Development of a scoring system to assess mind maps

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2330-2334, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

21. Examining of Turkish and portuguese education systems and science curricula

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

22. Technologically-supported mind and concept maps prepared by students on the subjects of the unit "systems in our body"

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2838-2842, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

23. An opinion scale of constructivist approach for science teachers: a study of validity and reliability

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2222-2226, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 29

1. ÇEVRE BİLİMİ

ÇEVRE VE TOPLUM, GÜLERSOY ALİ EKBER, KAYA GAZANFER, ŞEKER AZİZ, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.35-53, 2024

2. Biyoloji Laboratuvarına Yönelik Tutum: Öğrencilerin Laboratuvar Deneyimlerinin Eğitimdeki Rolü

Fen Bilgisi Araştırmalarında Güncel Çalışmalar, UZUN EMİNE, Editör, BİDGE YAYINLARI, Ankara, ss.104-126, 2024

3. Stem Eğiticileri İçin Stem Pedagojik Alan Bilgisi (STEMPAB)

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, PROF. DR. BÜLENT PEKDAĞ, Editör, SERÜVEN YAYINEVİ, Ankara, ss.227-250, 2023

4. AFET EĞİTİMİ İLE BİLİNÇLENELİM, KORUNALIM, YAŞAYALIM!

Eğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar-IV, Prof. Dr. Abuzer AKGÜN, Doç. Dr. Ümit DURUK, Editör, Iksad Publications, Ankara, ss.223-242, 2023

5. THE EFFECT OF USING ANIMATED CONCEPT CARTOONS ON STUDENTS’ ATTITUDES TOWARDS SCIENCE LESSON

Current Research in Education, Assoc. Prof. Dr. Zahal Onur, Dr. Taş Halil, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.159-185, 2022

6. EVALUATION OF SECONDARY SCHOOL SCIENCE TEXTBOOKS IN TERMS OF VISUAL DESIGN PRINCIPLES

New Trends in Educational Sciences, Ünüvar Perihan, Editör, DUVAR YAYINLARI, İzmir, ss.65-83, 2022

8. Covid-19 Pandemisi Sürecinde Uzaktan Eğitim Hakkında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir MetaSentez Çalışması

SOSYAL BİLİMLERDE COVID-19 SALGINI DÖNEMLER VE DEĞİŞİM DİNAMİKLERİ - 2, ÖZGE ERDURAN TEKİN, Editör, ASTANA YAYINLARI, Ankara, ss.113-136, 2021

9. Analitik Düşünme Becerisi

KURAMDAN UYGULAMAYA 21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ÖĞRETİMİ, Doç. Dr. Ormancı Ümmühan - Prof. Dr. Çepni Salih, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.178-190, 2021

11. Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı

Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Balım, Ali Günay, Editör, Anı Yayıncılık, ss.9-37, 2019

12. Fen ve Sanat Entegrasyonu

Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Prof.Dr.Ali Günay BALIM, Editör, Anı YAyıncılık, İzmir, ss.1-20, 2019

13. Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi

Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Ali Günay Balım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.89-126, 2019

14. Argümantasyona Dayalı Öğrenme

FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM AL GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.187-220, 2019

15. Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı

Fen Öğretiminde Yenilikçi Yalaşımlar, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.9-37, 2019

16. Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemi

FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.133-164, 2019

17. Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi

FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.89-126, 2019

18. Fen Öğretiminde Mobil Öğrenme Uygulamaları

FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.275-302, 2019

19. Sosyo-Bilimsel Konuların Tanıtımı ve Genel Özellikleri

FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-244, 2019

28. İlköğretim Fen ve Teknoloji Sınıflarında Öğrenme- Öğretme Yaklaşımları

İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi, kesercioğlu teoman, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.72-93, 2005
Metrikler

Yayın

172

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

22

Atıf (WoS)

109

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

119

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (TrDizin)

40

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

1088

H-İndeks (Sobiad)

17

Atıf (Diğer Toplam)

129

Proje

18

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

27
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları