Makaleler
19
Tümü (19)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (7)
2. VOSviewer application within the scope of bibliometric analysis: Literature review on the use of virtual laboratories in education
EDUCATION MIND
, cilt.3, sa.2, ss.214-228, 2024 (Hakemli Dergi)
7. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlara Yönelik Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.1830-1890, 2022 (TRDizin)
8. COVID-19 SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK ÖĞRETMENLERLE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.62, ss.503-526, 2022 (TRDizin)
10. Ortaokul Öğrencilerinin Madde Konusuna Yönelik Fikirleri Çizim Yöntemi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.13, sa.3, ss.827-846, 2014 (Scopus, TRDizin)
11. Concept Cartoon samples integrated to PBL scenario towards matter and heat unit
Mediterranean Journal of Educational Research
, cilt.14, ss.865-873, 2013 (TRDizin)
14. Fen eğitimi alanındaki lisansüstü tezlerdeki yöntemsel ve istatistiksel sorunlar
İlköğretim Online
, cilt.10, sa.1, ss.206-218, 2011 (Hakemli Dergi)
15. Prospective Science and Technology Teacher s Metaphors Related to Science and Technology Teacher Concept
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.1, sa.1, ss.331-340, 2011 (Hakemli Dergi)
16. The Activities Based on Conceptual Change Strategies Prepared by Science Teacher Candidates
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.1, sa.1, ss.557-566, 2011 (Hakemli Dergi)
17. An Argumentation Based Black Box Activity Example on Transformation of Energy in Science and Technology Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.1, sa.1, ss.53-58, 2011 (Hakemli Dergi)
19. Fen Bilimleri Eğitiminde Kavram Haritasını Doğru Ve Anlaşılabilir Kullanabilme
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.297, ss.22-29, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
3. ADAPTION OF STEAM POLY TO SCIENCE EDUCATION ON SOCIETY SCIENTIFIC ISSUES
International Conference STEAM & AL in Education, Krakow, Polonya, 10 - 12 Temmuz 2024, cilt.1, ss.100-101, (Özet Bildiri)
13. Türkiye İle Kanada Fen Öğretim Programlarının Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırması
3. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Denizli, Türkiye, 30 Eylül 2021, cilt.1, ss.368-385, (Tam Metin Bildiri)
17. THE EFFECT OF REFLECTIONS OF SCIENCE ON NATURE PROJECT ON STUDENTS, SCIENCE PROCESS SKILLS
World Conference on Educational and Instructional Studies 2012, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
18. Concept Cartoons Assisted Problem Based Learning Method in Science Techology Teaching ans Students Views
3rd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 25 - 28 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
24. The Use of Concept Cartoons in Constructive Science and Technology Education The Examples about The Subject of Pressure
XIII. IOSTE Symposium, 21 - 26 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
25. İlköğretim Altıncı Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının İncelenmesi ve Ders Kitabına İlişkin Öğrenci Görüşleri
VII. International Educational Technologies Conference, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
26. Probleme Dayalı Öğrenme PDÖ Yönteminin Kavram Karikatürleriyle Birlikte Kullanımı Fen ve Teknoloji Dersi Etkinliği
VII. International Educational Technologies Conference, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
29
1. ÇEVRE BİLİMİ
ÇEVRE VE TOPLUM, GÜLERSOY ALİ EKBER, KAYA GAZANFER, ŞEKER AZİZ, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.35-53, 2024
2. Biyoloji Laboratuvarına Yönelik Tutum: Öğrencilerin Laboratuvar Deneyimlerinin Eğitimdeki Rolü
Fen Bilgisi Araştırmalarında Güncel Çalışmalar, UZUN EMİNE, Editör, BİDGE YAYINLARI, Ankara, ss.104-126, 2024
9. Analitik Düşünme Becerisi
KURAMDAN UYGULAMAYA
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ÖĞRETİMİ, Doç. Dr. Ormancı Ümmühan - Prof. Dr. Çepni Salih, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.178-190, 2021
10. FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR
ANI YAYINCILIK, Ankara, 2019
11. Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Balım, Ali Günay, Editör, Anı Yayıncılık, ss.9-37, 2019
12. Fen ve Sanat Entegrasyonu
Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Prof.Dr.Ali Günay BALIM, Editör, Anı YAyıncılık, İzmir, ss.1-20, 2019
13. Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Ali Günay Balım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.89-126, 2019
14. Argümantasyona Dayalı Öğrenme
FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM AL GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.187-220, 2019
15. Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yalaşımlar, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.9-37, 2019
16. Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemi
FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.133-164, 2019
17. Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi
FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.89-126, 2019
18. Fen Öğretiminde Mobil Öğrenme Uygulamaları
FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.275-302, 2019
19. Sosyo-Bilimsel Konuların Tanıtımı ve Genel Özellikleri
FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-244, 2019
27. Biyoloji Uygulamaları 2
Anı Yayıncılık, Ankara, 2014
28. İlköğretim Fen ve Teknoloji Sınıflarında Öğrenme- Öğretme Yaklaşımları
İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi, kesercioğlu teoman, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.72-93, 2005
29. Biyoloji Uygulamaları 1
Gema Gelişim Yayıncılık, İzmir, 2004
Metrikler
