Makaleler
19
Tümü (19)
Scopus (2)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (7)
1. The Effect of Using Animated Concept Cartoons in Science Education on Students’ Conceptual Understandings
Manisa Celal Bayar University Journal of The Faculty of Education
, cilt.12, sa.2, ss.414-436, 2024 (Hakemli Dergi)
2. VOSviewer application within the scope of bibliometric analysis: Literature review on the use of virtual laboratories in education
EDUCATION MIND
, cilt.3, sa.2, ss.214-228, 2024 (Hakemli Dergi)
7. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlara Yönelik Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.1830-1890, 2022 (Hakemli Dergi)
8. COVID-19 SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK ÖĞRETMENLERLE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.62, ss.503-526, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Ortaokul Öğrencilerinin Madde Konusuna Yönelik Fikirleri Çizim Yöntemi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.13, sa.3, ss.827-846, 2014 (Scopus)
11. Concept Cartoon samples integrated to PBL scenario towards matter and heat unit
Mediterranean Journal of Educational Research
, cilt.14, ss.865-873, 2013 (Hakemli Dergi)
14. Fen eğitimi alanındaki lisansüstü tezlerdeki yöntemsel ve istatistiksel sorunlar
İlköğretim Online
, cilt.10, sa.1, ss.206-218, 2011 (Hakemli Dergi)
15. Prospective Science and Technology Teacher s Metaphors Related to Science and Technology Teacher Concept
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.1, sa.1, ss.331-340, 2011 (Hakemli Dergi)
16. The Activities Based on Conceptual Change Strategies Prepared by Science Teacher Candidates
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.1, sa.1, ss.557-566, 2011 (Hakemli Dergi)
17. An Argumentation Based Black Box Activity Example on Transformation of Energy in Science and Technology Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.1, sa.1, ss.53-58, 2011 (Hakemli Dergi)
19. Fen Bilimleri Eğitiminde Kavram Haritasını Doğru Ve Anlaşılabilir Kullanabilme
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.297, ss.22-29, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
26
3. ADAPTION OF STEAM POLY TO SCIENCE EDUCATION ON SOCIETY SCIENTIFIC ISSUES
International Conference STEAM & AL in Education, Krakow, Polonya, 10 - 12 Temmuz 2024, cilt.1, ss.100-101, (Özet Bildiri)
13. Türkiye İle Kanada Fen Öğretim Programlarının Çevre Eğitimi Açısından Karşılaştırması
3. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Denizli, Türkiye, 30 Eylül 2021, cilt.1, ss.368-385, (Tam Metin Bildiri)
17. THE EFFECT OF REFLECTIONS OF SCIENCE ON NATURE PROJECT ON STUDENTS, SCIENCE PROCESS SKILLS
World Conference on Educational and Instructional Studies 2012, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2012, (Özet Bildiri)
18. Concept Cartoons Assisted Problem Based Learning Method in Science Techology Teaching ans Students Views
3rd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 25 - 28 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
24. The Use of Concept Cartoons in Constructive Science and Technology Education The Examples about The Subject of Pressure
XIII. IOSTE Symposium, 21 - 26 Eylül 2008, (Tam Metin Bildiri)
25. İlköğretim Altıncı Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının İncelenmesi ve Ders Kitabına İlişkin Öğrenci Görüşleri
VII. International Educational Technologies Conference, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
26. Probleme Dayalı Öğrenme PDÖ Yönteminin Kavram Karikatürleriyle Birlikte Kullanımı Fen ve Teknoloji Dersi Etkinliği
VII. International Educational Technologies Conference, 3 - 05 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
29
1. ÇEVRE BİLİMİ
ÇEVRE VE TOPLUM, GÜLERSOY ALİ EKBER, KAYA GAZANFER, ŞEKER AZİZ, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.35-53, 2024
2. Biyoloji Laboratuvarına Yönelik Tutum: Öğrencilerin Laboratuvar Deneyimlerinin Eğitimdeki Rolü
Fen Bilgisi Araştırmalarında Güncel Çalışmalar, UZUN EMİNE, Editör, BİDGE YAYINLARI, Ankara, ss.104-126, 2024
9. Analitik Düşünme Becerisi
KURAMDAN UYGULAMAYA
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ÖĞRETİMİ, Doç. Dr. Ormancı Ümmühan - Prof. Dr. Çepni Salih, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.178-190, 2021
10. FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR
ANI YAYINCILIK, Ankara, 2019
11. Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Balım, Ali Günay, Editör, Anı Yayıncılık, ss.9-37, 2019
12. Fen ve Sanat Entegrasyonu
Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Prof.Dr.Ali Günay BALIM, Editör, Anı YAyıncılık, İzmir, ss.1-20, 2019
13. Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Ali Günay Balım, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.89-126, 2019
14. Argümantasyona Dayalı Öğrenme
FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM AL GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.187-220, 2019
15. Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yalaşımlar, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.9-37, 2019
16. Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemi
FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.133-164, 2019
17. Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi
FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.89-126, 2019
18. Fen Öğretiminde Mobil Öğrenme Uygulamaları
FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.275-302, 2019
19. Sosyo-Bilimsel Konuların Tanıtımı ve Genel Özellikleri
FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-244, 2019
27. Biyoloji Uygulamaları 2
Anı Yayıncılık, Ankara, 2014
28. İlköğretim Fen ve Teknoloji Sınıflarında Öğrenme- Öğretme Yaklaşımları
İlköğretimde Fen ve Teknoloji Öğretimi, kesercioğlu teoman, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.72-93, 2005
29. Biyoloji Uygulamaları 1
Gema Gelişim Yayıncılık, İzmir, 2004
Metrikler
