Prof. Dr. SEMİHA KULA ÜNVER


Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: İlköğretim Matematik Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: Semiha Kula

Metrikler

Yayın

124

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

35

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

70

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

269

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

63

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

1118

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

309

Proje

8

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2014

2011 - 2014

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), Türkiye

2007 - 2011

2007 - 2011

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye

2002 - 2007

2002 - 2007

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

Matematik öğretmeni adaylarının öğretimlerinde karşılaştıkları beklenmeyen olaylara yönelik yaklaşımlarının dörtlü bilgi modeli çerçevesinde kavramsallaştırılması

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr)

2011

2011

Yüksek Lisans

Matematik öğretmen adaylarının dörtlü bilgi modeli ile alan ve alan öğretimi bilgilerinin incelenmesi: limit örneği

Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2019 - 2025

2019 - 2025

Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2015 - 2022

2015 - 2022

Dr. Öğr. Üyesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2009 - 2015

2009 - 2015

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Fakülte Kurulu Üyesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yönetilen Tezler

Makaleler

Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (18)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching

KARAGÖZ AKAR G., BUKOVA GÜZEL E., ÖZALTUN ÇELİK A., KULA ÜNVER S., Turan N.

Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), İtalya, 02 Şubat 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

2. Uzaktan Eğitimin Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Soru Sorma Davranışlarına Etkisi

ŞAHBAZ A., KULA ÜNVER S.

3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

3. Matematik Eğitiminde Gömülü Teori Yönteminin Kullanıldığı Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi

YİTMEZ B. G., ALYEŞİL KABAKÇI D., KULA ÜNVER S.

3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

4. 7. Sınıf Öğrencilerinin RBC+C Modeli Bağlamında Orantı Kavramına İlişkin Bilgi Oluşturma Süreçleri

ARAMIŞ Z. F., KULA ÜNVER S.

3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

5. Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Yapılan Eylem Araştırması Makalelerinin İncelenmesi

ARAMIŞ Z. F., Özturan Ecemiş Ü., KULA ÜNVER S.

3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

6. Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching

KARAGÖZ AKAR G., BUKOVA GÜZEL E., ÖZALTUN ÇELİK A., KULA ÜNVER S., Turan N.

12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, İtalya, 02 Şubat 2022, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

7. Matematik Öğretmeni Adaylarının Klinik Mülakat Yapma Deneyimleri ve Öz Değerlendirmeleri

Özgür Z., Kula Ünver S., Bukova Güzel E.

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

8. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Öğretimden Yararlanmak İstedikleri Konular ve Nedenleri

Erkan E. V., Erali D., Kula Ünver S.

2nd International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

9. 7. Sınıf Öğrencilerinin RBC+C Modeli Bağlamında Oran ve Orantı Konusundaki Bilgi Oluşturma Süreçleri

Aramış Z. F., Kula Ünver S.

2nd International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

10. Matematik eğitiminde öğretmen yetiştirmede yeni bir model

KARAGÖZ AKAR G., BUKOVA GÜZEL E., ÖZEL S., ÖZALTUN ÇELİK A., KULA ÜNVER S., TURAN N.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

11. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Üçgenler Konusuna İlişkin Problem Kurma Deneyimleri

ŞAHBAZ A., KULA ÜNVER S.

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

13. Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planı Hazırlama ve Değerlendirme Becerilerinin Desteklenmesi

ÖZGÜR Z., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

14. Matematik Ders Planı Çerçevesinin Öğretmen Adaylarının Ders Planı Hazırlama Becerilerine Etkisi

ÖZGÜR Z., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

15. Matematik Ders Planlarının İncelenmesi İçin Bir Çerçeve Önerisi

ÖZGÜR Z., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

16. Öğrenci güçlük ve yanılgıları ile başa çıkma yolları: Sonsuz limit örneği

KULA ÜNVER S., ÖZALTUN ÇELİK A., BUKOVA GÜZEL E.

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

17. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Cisimler Konusunda GeoGebra Kullanma Deneyimleri

TOPUZ F., KULA ÜNVER S.

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

18. Beklenmeyen Olaylar Bilgisinin Kodları ve Alt Kodları: Gülbin’in Öğretimi

KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

19. Mathematical knowledge for teaching of a prospective teacher having progressive incorporation perspective

BUKOVA GÜZEL E., KARAGÖZ AKAR G., ÖZALTUN ÇELİK A., KULA ÜNVER S., Turan N.

(CERME11) Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 6 - 10 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

20. Plandan Uygulamaya: Öğretmen Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi

ÖZGÜR Z., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.179, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenci Bilgisini Destekleyici Bir Yöntem Olarak Klinik Mülakat

ÖZGÜR Z., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.300, (Özet Bildiri)

2018

2018

22. Matematik Öğretmeni Adaylarının Açık Uçlu Problem Kurma Yaklaşımları

KULA ÜNVER S., ÖZGÜR Z., BUKOVA GÜZEL E.

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.308, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. Öğretmen Adaylarının Gözünden Öğretilmesi Zor Olan Matematik Konuları, Nedenleri ve Üstesinden Gelme Yolları

KULA ÜNVER S., ÖZGÜR Z., BUKOVA GÜZEL E.

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.309, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. Matematik Ders Kitapları ile İlgili Lisansüstü Tezler ve Makalelerin İncelenmesi

ELÇİ A. N., KULA ÜNVER S.

2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

26. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kavram Yanılgılarına ilişkin Görüşleri

KULA ÜNVER S., ELÇİ A. N.

International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Sınıf Öğretmenlerinin Temel Matematik ve Matematik Öğretimi Derslerinin Okul Matematiğine Yansımaları

ELÇİ A. N., KULA ÜNVER S.

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

29. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyallerine ilişkin Görüşleri

KULA ÜNVER S., ELÇİ A. N.

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

30. Activities Designed by Mathematics Student Teachers Related to Infinity

KULA ÜNVER S.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

31. Mathematics Student Teachers’ Views about Misconceptions on Fractions

KULA ÜNVER S.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

32. Matematik Öğretmeni Adaylarının Olası Öğrenci Sorusunun Üstesinden Gelme Yolları

Kula Ünver S., Bukova Güzel E.

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

33. Ayşe’nin Kesirlere İlişkin Kavram Yanılgılarını Belirleme ve Giderme Yaklaşımı

KULA ÜNVER S.

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH ANDTEACHER EDUCATION CONGRESS, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

34. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Süreçlerindeki İçgörülerine İlişkin Görüşleri

KULA ÜNVER S.

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH ANDTEACHER EDUCATION CONGRESS, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

35. Umay'ın Limit Öğretimindeki Örnek Seçimi ve Kullanımı

Kula Ünver S., Bukova Güzel E.

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

36. Matematik Öğretmeni Adaylarını Öğrencilerinin Düşüncelerini Sorgulatmaya İten Tetikleyiciler

Kula Ünver S., Bukova Güzel E.

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

39. Matematik Öğretmenleri Modellemeye Dayalı Ders Planı Hazırlarken Nelere Dikkat Ediyorlar?

TEKİN DEDE A., HIDIROĞLU Ç. N., ÖZALTUN ÇELİK A., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E., ELÇİ A. N.

2. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2013

2013

43. Birinci ve Beşinci Sınıf Matematik Öğretmeni Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Ders Tasarımları

KULA S., ÖZALTUN A., BUKOVA GÜZEL E.

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

44. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelinin Beklenmeyen Olaylar Birimi

KULA S., BUKOVA GÜZEL E.

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

45. Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Sürecinde Kullandıkları Gösterim Şekilleri

ÖZALTUN A., HIDIROĞLU Ç. N., KULA S., BUKOVA GÜZEL E.

1. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

53. Matematik Öğretmen Adaylarının Soru Sormayı Etkili Kullanma Durumları: Limit Örneği

KULA S., BUKOVA GÜZEL E.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

54. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Dili Kullanımlarının Öğretimlerine Yansımaları

KULA S., BUKOVA GÜZEL E.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

56. DETERMINING VIEWS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS RELATED TO MATHEMATICAL MODELLING

Tekin Dede A., Kula Ünver S., Hidiroglu C. N., Uğurel I.

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.509, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

57. A STUDENT TEACHER'S CHOICE OF EXAMPLES IN TEACHING PROBABILITY

KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E., TEKİN DEDE A., Hidiroglu C. N.

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.469, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

58. THE ANALYSIS OF THE DESIGNED THE ESME CARPET PROBLEM'S SOLUTIONS THROUGH 7-STAGE MATHEMATICAL MODELLING PROCESS

Hidiroglu C. N., Tekin Dede A., Kula Ünver S.

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.457, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

59. EXAMINING MATHEMATICS STUDENT TEACHERS' REPRESENTATIONS: THE CASE OF LIMIT CONCEPT

KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.342, (Tam Metin Bildiri) identifier

2010

2010

62. Bir Eğitim Seminerinden İzlenimler Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri ve Uygulanması

UĞUREL I., BUKOVA GÜZEL E., KULA S.

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

63. Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers' views

BUKOVA GÜZEL E., KULA ÜNVER S., UĞUREL I., Ozgur Z.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2222-2226, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

64. The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers

BUKOVA GÜZEL E., UĞUREL I., Ozgur Z., KULA ÜNVER S.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2233-2238, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

66. Reflections of Mathematics Student Teachers’ Pedagogical Content Knowledge on Lesson Plan and Preparing Activities

BUKOVA GÜZEL E., KULA S.

The 5th International Balkan Education and Science Congress, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

67. Matematik Öğretmen Adaylarının Alan ve Alan Öğretimi Bilgilerinin İncelenmesi: Katı Cisimler Örneği

BUKOVA GÜZEL E., KULA S.

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

68. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi

KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E., CANTÜRK GÜNHAN B., ÖZGÜR Z.

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

69. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi

KULA S., BUKOVA GÜZEL E., CANTÜRK GÜNHAN B., Özgür Z.

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

70. 12. Sınıf Katı Cisimler Konusunun Google Sketch-up Programı ile İşlenmesi

KULA S., Kesgin Ş.

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

2009

2009

71. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

KULA S.

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. Matematiksel modelleme ile ilgili Türkiye’de yapılan çalışmaların meta-sentezi

KULA ÜNVER S., ÖZALTUN ÇELİK A., ÖZGÜR Z.

Matematiksel modelleme: Teoriden Uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.101-130, 2021

2019

2019

2. Kareköklü İfadelerin Öğretimi

KULA ÜNVER S.

Matematik Öğretiminin Temelleri-Ortaokul, Hacıömeroğlu Güney, Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, ss.363-374, 2019

2016

2016

5. Köklü İfadeler

KULA ÜNVER S.

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları-Öğrenenler ve Öğretenler İçin, ELÇİ Aysun Nüket, BUKOVA GÜZEL Esra, CANTÜRK GÜNHAN Berna, EV ÇİMEN Emre, Editör, Pegem Akademi, ss.66-106, 2016

2016

2016

6. Üçgen I

KULA ÜNVER S., ÜNVER K.

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları-Öğrenenler ve Öğretenler İçin, ELÇİ Aysun Nüket, BUKOVA GÜZEL Esra, CANTÜRK GÜNHAN Berna, EV ÇİMEN Emre, Editör, Pegem Akademi, ss.381-392, 2016

2016

2016

7. Matematik Öğretimi İçin Dörtlü Bilgi Modeli

BUKOVA GÜZEL E., KULA ÜNVER S.

Matematik Eğitiminde Teoriler, BİNGÖLBALİ Erhan, ARSLAN Selahattin, ZEMBAT İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.721-746, 2016

Desteklenen Projeler

2021 - 2022

2021 - 2022

Web 2.0 Araçları İle Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretiminde İnovatif Ölçme

TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları

Creative Commons License
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Şendur G., Akbay L., Yiğit Koyunkaya M., Ünal Çoban G., et al.

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Aralık 2022

Aralık 2022

Research on Education and Psychology

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2022

Aralık 2022

Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2022

Aralık 2022

Öğretim Teknolojisi ve Hayat BoyuÖğrenme Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2022

Ağustos 2022

International Journal of Educational Studies in Mathematics

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2022

Ağustos 2022

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

23 Eylül 2022 - 25 Eylül 2022

23 Eylül 2022 - 25 Eylül 2022

3rd International Science, Education, Art & Technology Symposium

Katılımcı

İzmir-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 32

h-indeksi (WOS): 3