Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2011 - 2014
2011 - 2014Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), Türkiye
2007 - 2011
2007 - 2011Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli), Türkiye
2002 - 2007
2002 - 2007Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Matematik öğretmeni adaylarının öğretimlerinde karşılaştıkları beklenmeyen olaylara yönelik yaklaşımlarının dörtlü bilgi modeli çerçevesinde kavramsallaştırılması
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr)
2011
2011Yüksek Lisans
Matematik öğretmen adaylarının dörtlü bilgi modeli ile alan ve alan öğretimi bilgilerinin incelenmesi: limit örneği
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorProf. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2019 - 2025
2019 - 2025Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2015 - 2022
2015 - 2022Dr. Öğr. Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2009 - 2015
2009 - 2015Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetilen Tezler
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Dijital Matematik Parkuru ile Desteklenen Öğrenme Ortamında Bilgiyi Oluşturma ve Pekiştirme Süreçleri
Kula Ünver S. (Danışman)
Z.Filiz(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
7. Sınıf Öğrencilerinin Oran ve Orantı Konusuna ilişkin Kavram İmajları ve Yanılgıları
Kula Ünver S. (Danışman)
D.Erali(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlık Düzeyleri ile Geometri Başarıları ve Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kula Ünver S. (Danışman)
C.Süzen(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Matematik Öğretmenlerinin Scratch’i Öğretim Süreçlerinde Kullanmalarına İlişkin Görüşleri
Kula Ünver S. (Danışman)
G.Şeyda(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Sosyal Adalete ilişkin Matematiksel Modelleme Problemi Kurma ve Çözme Süreçleri/Deneyimleri
Kula Ünver S. (Danışman)
B.ÖZDEMİR(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
Çokgenlere ilişkin Origami Temelli Etkinliklerin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine ve Geometriye yönelik Tutumlarına Etkisi
Kula Ünver S. (Danışman)
Ç.TOKLUOĞLU(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığına ilişkin Görüşleri ve Soruların Çözümünde Yaşadıkları Zorluklar
Kula Ünver S. (Danışman)
N.Kırem(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme ve Problem Kurma Süreçlerindeki Üstbilişsel Düzenleme Becerileri
Kula Ünver S. (Danışman)
E.Verda(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretimleri Sürecinde Kullandıkları Soru Sorma Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri
Kula Ünver S. (Danışman)
A.Şahbaz(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
7. Sınıf Öğrencilerinin RBC+C Modeli Bağlamında Oran ve Orantı Konusundaki Bilgi Oluşturma Süreçleri
Kula Ünver S. (Danışman)
Z.Filiz(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. What Drives Metacognitive-Identity Profiles for Primary School Teachers? A Latent Profile Analysis and Predictor Roles of Growth Mindset and Demographics
ELÇİ A. N., ATMAN USLU N., Yildiz Durak H., KULA ÜNVER S., ÖZALTUN ÇELİK A., BUKOVA GÜZEL E.
European Journal of Education
, cilt.60, sa.3, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. A structural equation model on the determinants affecting identity in pre-service mathematics teachers: the role of computational thinking, mathematics mindset and mathematics anxiety
KULA ÜNVER S.
Education and Information Technologies
, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20243. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin RBC+C Modeli Bağlamında Orantı Kavramına İlişkin Bilgi Oluşturma Süreçleri
Aramış Barış Z. F., KULA ÜNVER S.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.490-510, 2024 (TRDizin)
2024
20244. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretimleri Sürecinde Kullandıkları Soru Sorma Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri
Şahbaz A., KULA ÜNVER S.
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. Eighth grade students metacognitive regulations in problem-solving processes
ERKAN E. V., KULA ÜNVER S.
Journal of Pedagogical Sociology and Psychology , cilt.6, sa.3, ss.176-192, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. Examination of Action Research Articles in the Field of Mathematics Education in Türkiye
Özturan Ecemiş Ü., Aramış Barış Z. F., KULA ÜNVER S.
Instructional Technology and Lifelong Learning , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20247. Matematik Öğretmeni Adaylarının Araç ve Kaynakların Erişilebilirliğine Yanıt Vermeye Yönelik Yaklaşımlarının Dörtlü Bilgi Modeli Bağlamında Kavramsallaştırılması
ÜNVER S. K., GÜZEL E. B.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.17, sa.4, ss.831-848, 2024 (TRDizin)
2024
20248. Türkiye’de Matematik Eğitiminde Gömülü Teori Yönteminin Kullanıldığı Çalışmaların İçerik Analizi
YİTMEZ B. G., ALYEŞİL KABAKÇI D., KULA ÜNVER S.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 2024 (TRDizin)
2023
20239. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Deneyimleri: Geri Bildirim ve Fakülte-Okul Beklentilerindeki Farklılıklardan Kaynaklanan İkilemler
KULA ÜNVER S., ÖZGÜR Z., BUKOVA GÜZEL E.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.57, ss.2230-252, 2023 (TRDizin)
2022
202210. Opinions of Pre-service Elementary School Mathematics Teachers on Misconceptions
Kula Ünver S., Elçi A. N.
Research on Education and Psychology , cilt.6, sa.2, ss.236-253, 2022 (Hakemli Dergi)
2020
202011. How do pre-service mathematics teachers respond to students unexpected questions related to the second derivative
Kula Ünver S.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.3, sa.4, ss.359-374, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202012. Öğrenci hata ve yanılgıları ile başa çıkma yolları: Limit örneği
Kula Ünver S., Özaltun Çelik A., Bukova Güzel E.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.11, sa.2, ss.528-551, 2020 (TRDizin)
2020
202013. Investigating Preservice Mathematics Teachers' Pedagogical Content Knowledge through Microteaching
Kula Ünver S., Özgür Z., Bukova Güzel E.
REDIMAT-REVISTA DE INVESTIGACION EN DIDACTICA DE LAS MATEMATICAS
, cilt.9, sa.1, ss.62-88, 2020 (ESCI)
2019
201914. Prospective mathematics teachers’ choice and use of representations in teaching limit concept
Kula Ünver S., Bukova Güzel E.
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.5, sa.1, ss.134-156, 2019 (Scopus)
2019
201915. Matematik Öğretmeni Adaylarının Limit Öğretimlerindeki Matematik Dili Kullanımları
Kula Ünver S., Bukova Güzel E.
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.12-28, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201816. Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Destekli Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde Uzaklık Problemi’ne İlişkin Çözümleri
Hıdıroğlu Ç. N., Özaltun Çelik A., Kula Ünver S., Bukova Güzel E.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, sa.3, ss.782-809, 2018 (TRDizin)
2018
201817. Factors revealed while posing mathematical modelling problems by mathematics student teachers
Unver S., Hidiroglu C. N., Dede A., Guzel E.
European Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.4, ss.941-952, 2018 (Scopus)
2018
201818. Views of Mathematics Student Teachers on Teacher Insights into the Teaching Process
Kula Ünver S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.11, sa.4, ss.689-700, 2018 (ESCI, Scopus)
2018
201819. The Knowledge Quartet in the Light of the Literature on Subject Matter and Pedagogical Content Knowledge
Kula Ünver S.
Acta Didactica Napocensia , cilt.11, sa.2, ss.27-42, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201720. Mathematics Student Teachers' Modelling Approaches While Solving the Designed Esme Rug Problem
Hıdıroğlu Ç. N., Tekin Dede A., Kula Ünver S., Bukova Güzel E.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.13, sa.3, ss.873-892, 2017 (SSCI, Scopus)
2016
201621. Conceptualizing Pre-Service Mathematics Teachers Responding to Students Ideas while Teaching Limit Concept
Kula S., Bukova Güzel E.
European Journal of Education Studies , cilt.2, sa.13, ss.33-57, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201622. Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirler Konusundaki Olası Kavram Yanılgılarına İlişkin Görüşleri
Kula Ünver S.
Manisa Celal Bayar Üniversites Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.1-14, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201523. A Student Teacher’s Choice and Use of Examples in Teaching Probabilty
Kula S., Bukova Güzel E., Tekin Dede A., Hıdıroğlu Ç. N.
Acta Didactica Napocensia , cilt.8, sa.4, ss.55-70, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201524. A Student Teacher’s Choice and Use of Examples in Teaching Probability
KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E., TEKİN DEDE A., HIDIROĞLU Ç. N.
Acta Didactica Napocensia , cilt.8, sa.4, ss.55-70, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201525. Matematik Öğretmeni Adaylarının Derslerinde kullandıkları Limit Kavramına Özgü Öğretim Stratejileri
Kula S., Bukova Güzel E.
Milli Eğitim
, cilt.206, ss.160-186, 2015 (Scopus, TRDizin)
2015
201526. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Programının Amaçlarına Yönelik Bilgilerinin Limit Öğretimlerine Yansımaları
Kula S., Bukova Güzel E.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.28-49, 2015 (TRDizin)
2015
201527. The topic-specific strategies on the limit concept in mathematics student teachers' lessons Matematik öğretmeni adaylarinin derslerinde kullandiklari limit kavramina özgü öğretim stratejileri
KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.
Milli Egitim
, cilt.1, sa.206, ss.160-186, 2015 (Scopus, TRDizin)
2014
201428. Misconceptions emerging in mathematics student teachers' limit instruction and their reflections
Kula Ünver S., Bukova Güzel E.
QUALITY & QUANTITY
, cilt.48, sa.6, ss.3355-3372, 2014 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2014
201429. Öğrencilerin Kuyruklu Yıldız Problemi’ne İlişkin Çözüm Yaklaşımlarının Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde İncelenmesi
Hıdıroğlu Ç. N., Tekin Dede A., Kula S., Bukova Güzel E.
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , sa.31, ss.1-17, 2014 (TRDizin)
2014
201430. Türev ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel Analitik ve Harmonik Çözüm Tercihleri
Hacıömeroğlu E. S., HACIÖMEROĞLU G., BUKOVA GÜZEL E., KULA S.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, ss.108-119, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201431. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelindeki Beklenmeyen Olaylar Bilgisi
KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.89-107, 2014 (TRDizin)
2014
201432. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelinin Beklenmeyen Olaylar Birimi
Kula S., Bukova Güzel E.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.89-107, 2014 (TRDizin)
2014
201433. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelinin Beklenmeyen Olaylar Bilgisi
Kula S., Bukova Güzel E.
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , cilt.5, sa.1, ss.89-107, 2014 (TRDizin)
2014
201434. Öğretmen Adaylarının Türev Ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel Analitik Ve Harmonik Çözüm Tercihleri
Hacıömeroğlu G., Hacıömeroğlu E., Bukova Güzel E., Kula S.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, ss.108-114, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201335. Matematik öğretmeni adaylarının modelleme sürecinde kullandıkları gösterim şekilleri
Özaltun Çelik A., Hıdıroğlu Ç. N., Kula Ünver S., Bukova Güzel E.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.66-88, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201336. Scale development for pre-service mathematics teachers' perceptions related to their pedagogical content knowledge
Bukova Güzel E., Cantürk Günhan B., Kula S., Ozgur Z., Elci A. N.
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.2, 2013 (SSCI, Scopus)
2012
201237. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kütüphane Kullanma Alışkanlıklarının Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Canbulat T., Kula Ünver S., Şahin M., Tamtürk M., Eskicioğlu A. P.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.32, ss.157-168, 2012 (TRDizin)
2012
201238. Determining the Views of Mathematics Student Teachers Related to Mathematical Modelling
Tekin A., Kula S., Hıdıroğlu Ç. N., Bukova Güzel E., Uğurel I.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING , 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201239. Determining Views of Prospective Mathematics Teachers Related to Mathematical Modelling
TEKİN DEDE A., KULA S., HIDIROĞLU Ç. N., BUKOVA GÜZEL E., UĞUREL I.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING , sa.0, ss.1-14, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201040. Matematik öğretmenlerinin öğrenme etkinlikleri hakkındaki görüş ve deneyimleri
Uğurel I., Bukova Güzel E., Kula S.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.28, ss.103-123, 2010 (TRDizin)
2010
201041. The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers
Bukova Güzel E., Uğurel I., Özgür Z., Kula S.
Procedia-Social and Behavioral Sciences , cilt.2, sa.2, ss.2233-2238, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201042. Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers' views
Bukova Güzel E., Kula S., Uğurel I., Özgür Z.
Procedia-Social and Behavioral Sciences , cilt.2, sa.2, ss.2222-2226, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200943. Matematik öğretmen adaylarının gözünden liselerdeki mesleki ön uygulama deneyimlerine yönelik süreçlerin resmi
Özgür Z., Bukova Güzel E., Kula Ünver S., Uğurel I.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.227-252, 2009 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching
KARAGÖZ AKAR G., BUKOVA GÜZEL E., ÖZALTUN ÇELİK A., KULA ÜNVER S., Turan N.
Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), İtalya, 02 Şubat 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. Uzaktan Eğitimin Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Soru Sorma Davranışlarına Etkisi
ŞAHBAZ A., KULA ÜNVER S.
3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2022
20223. Matematik Eğitiminde Gömülü Teori Yönteminin Kullanıldığı Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi
YİTMEZ B. G., ALYEŞİL KABAKÇI D., KULA ÜNVER S.
3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2022
20224. 7. Sınıf Öğrencilerinin RBC+C Modeli Bağlamında Orantı Kavramına İlişkin Bilgi Oluşturma Süreçleri
ARAMIŞ Z. F., KULA ÜNVER S.
3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2022
20225. Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Yapılan Eylem Araştırması Makalelerinin İncelenmesi
ARAMIŞ Z. F., Özturan Ecemiş Ü., KULA ÜNVER S.
3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2022
20226. Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching
KARAGÖZ AKAR G., BUKOVA GÜZEL E., ÖZALTUN ÇELİK A., KULA ÜNVER S., Turan N.
12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, İtalya, 02 Şubat 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. Matematik Öğretmeni Adaylarının Klinik Mülakat Yapma Deneyimleri ve Öz Değerlendirmeleri
Özgür Z., Kula Ünver S., Bukova Güzel E.
5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20218. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Öğretimden Yararlanmak İstedikleri Konular ve Nedenleri
Erkan E. V., Erali D., Kula Ünver S.
2nd International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2021
20219. 7. Sınıf Öğrencilerinin RBC+C Modeli Bağlamında Oran ve Orantı Konusundaki Bilgi Oluşturma Süreçleri
Aramış Z. F., Kula Ünver S.
2nd International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2019
201910. Matematik eğitiminde öğretmen yetiştirmede yeni bir model
KARAGÖZ AKAR G., BUKOVA GÜZEL E., ÖZEL S., ÖZALTUN ÇELİK A., KULA ÜNVER S., TURAN N.
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Üçgenler Konusuna İlişkin Problem Kurma Deneyimleri
ŞAHBAZ A., KULA ÜNVER S.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201912. Lise Matematik Öğretmeni Adaylarını Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde İkilemde Bırakan Fakülte-Okul Beklentilerindeki Farklılıklar
KULA ÜNVER S., ÖZGÜR Z., BUKOVA GÜZEL E.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201913. Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planı Hazırlama ve Değerlendirme Becerilerinin Desteklenmesi
ÖZGÜR Z., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201914. Matematik Ders Planı Çerçevesinin Öğretmen Adaylarının Ders Planı Hazırlama Becerilerine Etkisi
ÖZGÜR Z., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201915. Matematik Ders Planlarının İncelenmesi İçin Bir Çerçeve Önerisi
ÖZGÜR Z., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201916. Öğrenci güçlük ve yanılgıları ile başa çıkma yolları: Sonsuz limit örneği
KULA ÜNVER S., ÖZALTUN ÇELİK A., BUKOVA GÜZEL E.
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201917. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Cisimler Konusunda GeoGebra Kullanma Deneyimleri
TOPUZ F., KULA ÜNVER S.
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201918. Beklenmeyen Olaylar Bilgisinin Kodları ve Alt Kodları: Gülbin’in Öğretimi
KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201919. Mathematical knowledge for teaching of a prospective teacher having progressive incorporation perspective
BUKOVA GÜZEL E., KARAGÖZ AKAR G., ÖZALTUN ÇELİK A., KULA ÜNVER S., Turan N.
(CERME11) Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 6 - 10 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
201820. Plandan Uygulamaya: Öğretmen Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
ÖZGÜR Z., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.179, (Özet Bildiri)
2018
201821. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenci Bilgisini Destekleyici Bir Yöntem Olarak Klinik Mülakat
ÖZGÜR Z., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.
VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.300, (Özet Bildiri)
2018
201822. Matematik Öğretmeni Adaylarının Açık Uçlu Problem Kurma Yaklaşımları
KULA ÜNVER S., ÖZGÜR Z., BUKOVA GÜZEL E.
VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.308, (Özet Bildiri)
2018
201823. Öğretmen Adaylarının Gözünden Öğretilmesi Zor Olan Matematik Konuları, Nedenleri ve Üstesinden Gelme Yolları
KULA ÜNVER S., ÖZGÜR Z., BUKOVA GÜZEL E.
VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.309, (Özet Bildiri)
2018
201824. Matematik Ders Kitapları ile İlgili Lisansüstü Tezler ve Makalelerin İncelenmesi
ELÇİ A. N., KULA ÜNVER S.
2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201825. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenci Düşüncesine ilişkin Bilgilerini Ders Planına Yansıtma Durumları
KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
201826. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kavram Yanılgılarına ilişkin Görüşleri
KULA ÜNVER S., ELÇİ A. N.
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
201827. Mikro-Öğretim Yöntemiyle Öğretmen Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerinin İncelenmesi ve Desteklenmesi
ÖZGÜR Z., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.
VIII. International Congress on Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.301, (Özet Bildiri)
2017
201728. Sınıf Öğretmenlerinin Temel Matematik ve Matematik Öğretimi Derslerinin Okul Matematiğine Yansımaları
ELÇİ A. N., KULA ÜNVER S.
Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201729. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyallerine ilişkin Görüşleri
KULA ÜNVER S., ELÇİ A. N.
Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201730. Activities Designed by Mathematics Student Teachers Related to Infinity
KULA ÜNVER S.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201731. Mathematics Student Teachers’ Views about Misconceptions on Fractions
KULA ÜNVER S.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201732. Matematik Öğretmeni Adaylarının Olası Öğrenci Sorusunun Üstesinden Gelme Yolları
Kula Ünver S., Bukova Güzel E.
1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201733. Ayşe’nin Kesirlere İlişkin Kavram Yanılgılarını Belirleme ve Giderme Yaklaşımı
KULA ÜNVER S.
1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH ANDTEACHER EDUCATION CONGRESS, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
201734. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Süreçlerindeki İçgörülerine İlişkin Görüşleri
KULA ÜNVER S.
1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH ANDTEACHER EDUCATION CONGRESS, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2016
201635. Umay'ın Limit Öğretimindeki Örnek Seçimi ve Kullanımı
Kula Ünver S., Bukova Güzel E.
3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201636. Matematik Öğretmeni Adaylarını Öğrencilerinin Düşüncelerini Sorgulatmaya İten Tetikleyiciler
Kula Ünver S., Bukova Güzel E.
3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201537. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Karşılaştıkları Beklenmeyen Olaylara Yönelik Yaklaşımlarının Dörtlü Bilgi Modeli Bağlamında Kavramsallaştırılması
KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201538. Matematik öğretmenleri modellemeye dayalı ders planı hazırlarken nelere dikkat ediyorlar?
TEKİN DEDE A., HIDIROĞLU Ç. N., ÖZALTUN ÇELİK A., KULA S., BUKOVA GÜZEL E., ELÇİ A. N.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201539. Matematik Öğretmenleri Modellemeye Dayalı Ders Planı Hazırlarken Nelere Dikkat Ediyorlar?
TEKİN DEDE A., HIDIROĞLU Ç. N., ÖZALTUN ÇELİK A., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E., ELÇİ A. N.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
201440. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Karşılaştıkları Beklenmeyen Olaylara Yönelik Yaklaşımlarının Öğrencilerin Düşüncelerine Yanıt Verme Bağlamında Kavramsallaştırılması
KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201441. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Karşılaştıkları Beklenmeyen Olaylara Yönelik Yaklaşımlarının Araç ve Kaynakların Erişebilirliğine Yanıt Verme Bağlamında Kavramsallaştırılması
KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
201342. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Karşılaştıkları Beklenmeyen Olaylara Yönelik Yaklaşımlarının Öğretmen İçgörüsü Bağlamında Kavramsallaştırılması
KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
International Symposium On Changes And New Trends In Education, 22 - 24 Aralık 2013, (Özet Bildiri)
2013
201343. Birinci ve Beşinci Sınıf Matematik Öğretmeni Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Ders Tasarımları
KULA S., ÖZALTUN A., BUKOVA GÜZEL E.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201344. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelinin Beklenmeyen Olaylar Birimi
KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201345. Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Sürecinde Kullandıkları Gösterim Şekilleri
ÖZALTUN A., HIDIROĞLU Ç. N., KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201346. Teknoloji destekli matematiksel modelleme süreci çerçevesinde uzaklık problemi çözümlerinin incelenmesi
HIDIROĞLU Ç. N., ÖZALTUN ÇELİK A., KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.
12. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201347. Teknoloji Destekli Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde Uzaklık Problemi Çözümlerinin İncelenmesi
HIDIROĞLU Ç. N., ÖZALTUN A., KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
12. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2012
201248. Öğretmen Adaylarının Piramit Problemi Çözümlerinin Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde İncelenmesi
HIDIROĞLU Ç. N., KULA S., TEKİN A., BUKOVA GÜZEL E.
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201249. Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemi Tasarlarken Dikkate Aldıkları Temel Unsurlar
KULA ÜNVER S., HIDIROĞLU Ç. N., TEKİN A., BUKOVA GÜZEL E.
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201250. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretimlerinde Sıkıntı Yaşayacaklarını Düşündükleri Konular: Nedenler ve Öneriler
KULA S., Pehlivan C., MORALI H. S., ÖZALTUN A., BUKOVA GÜZEL E.
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201251. Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Öğrenci Hatasını Belirlemeye ve Gidermeye Yönelik Yaklaşımları
KULA S., ÖZALTUN A., BUKOVA GÜZEL E.
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201252. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Programının Amaçlarına Yönelik İnanışlarının Limit Kavramına İlişkin Öğretimlerine Yansımaları
KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
X. Ulusal Fen Bilimleri veMatematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2012
201253. Matematik Öğretmen Adaylarının Soru Sormayı Etkili Kullanma Durumları: Limit Örneği
KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2011
201154. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Dili Kullanımlarının Öğretimlerine Yansımaları
KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201155. Matematik Öğretmen Adaylarının Yürüttükleri Derslerinde Limit Kavramına İlişkin Kullandıkları Öğretim Stratejileri
KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
201156. DETERMINING VIEWS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS RELATED TO MATHEMATICAL MODELLING
Tekin Dede A., Kula Ünver S., Hidiroglu C. N., Uğurel I.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.509, (Tam Metin Bildiri)
2011
201157. A STUDENT TEACHER'S CHOICE OF EXAMPLES IN TEACHING PROBABILITY
KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E., TEKİN DEDE A., Hidiroglu C. N.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.469, (Tam Metin Bildiri)
2011
201158. THE ANALYSIS OF THE DESIGNED THE ESME CARPET PROBLEM'S SOLUTIONS THROUGH 7-STAGE MATHEMATICAL MODELLING PROCESS
Hidiroglu C. N., Tekin Dede A., Kula Ünver S.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.457, (Tam Metin Bildiri)
2011
201159. EXAMINING MATHEMATICS STUDENT TEACHERS' REPRESENTATIONS: THE CASE OF LIMIT CONCEPT
KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.342, (Tam Metin Bildiri)
2010
201060. Matematik Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgıları Bilgisinin İncelenmesi: Limit Örneği
KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
2010
201061. Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Alan ve Alan Öğretimi Bilgilerinin Dörtlü Bilgi Modelinin Temel Bilgi Bileşeni Açısından İncelenmesi
KULA S., BUKOVA GÜZEL E.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201062. Bir Eğitim Seminerinden İzlenimler Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri ve Uygulanması
UĞUREL I., BUKOVA GÜZEL E., KULA S.
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2010
201063. Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers' views
BUKOVA GÜZEL E., KULA ÜNVER S., UĞUREL I., Ozgur Z.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2222-2226, (Tam Metin Bildiri)
2010
201064. The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers
BUKOVA GÜZEL E., UĞUREL I., Ozgur Z., KULA ÜNVER S.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2233-2238, (Tam Metin Bildiri)
2009
200965. Matematik Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmanın Doğası ve Uygulanışına Yönelik Yaklaşımlarının Analizi
UĞUREL I., BUKOVA GÜZEL E., KULA S.
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
200966. Reflections of Mathematics Student Teachers’ Pedagogical Content Knowledge on Lesson Plan and Preparing Activities
BUKOVA GÜZEL E., KULA S.
The 5th International Balkan Education and Science Congress, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
200967. Matematik Öğretmen Adaylarının Alan ve Alan Öğretimi Bilgilerinin İncelenmesi: Katı Cisimler Örneği
BUKOVA GÜZEL E., KULA S.
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
200968. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi
KULA ÜNVER S., BUKOVA GÜZEL E., CANTÜRK GÜNHAN B., ÖZGÜR Z.
I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
2009
200969. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi
KULA S., BUKOVA GÜZEL E., CANTÜRK GÜNHAN B., Özgür Z.
I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
2009
200970. 12. Sınıf Katı Cisimler Konusunun Google Sketch-up Programı ile İşlenmesi
KULA S., Kesgin Ş.
I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
2009
200971. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
KULA S.
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Matematiksel modelleme ile ilgili Türkiye’de yapılan çalışmaların meta-sentezi
KULA ÜNVER S., ÖZALTUN ÇELİK A., ÖZGÜR Z.
Matematiksel modelleme: Teoriden Uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.101-130, 2021
2019
20192. Kareköklü İfadelerin Öğretimi
KULA ÜNVER S.
Matematik Öğretiminin Temelleri-Ortaokul, Hacıömeroğlu Güney, Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, ss.363-374, 2019
2016
20163. Matematik Eğitiminde Matematiksel Modelleme-Araştırmacılar Eğitimciler ve Öğrenciler İçin
Bukova Güzel E., Tekin Dede A., Hıdıroğlu Ç. N., Kula Ünver S., Özaltun Çelik A.
Pegem Akademi, Ankara, 2016
2016
20164. Matematik eğitiminde matematiksel modelleme Araştırmacılar eğitimciler ve öğrenciler için
BUKOVA GÜZEL E., TEKİN DEDE A., HIDIROĞLU Ç. N., KULA S., ÖZALTUN ÇELİK A.
Pegem Akademi, 2016
2016
20165. Köklü İfadeler
KULA ÜNVER S.
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları-Öğrenenler ve Öğretenler İçin, ELÇİ Aysun Nüket, BUKOVA GÜZEL Esra, CANTÜRK GÜNHAN Berna, EV ÇİMEN Emre, Editör, Pegem Akademi, ss.66-106, 2016
2016
20166. Üçgen I
KULA ÜNVER S., ÜNVER K.
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları-Öğrenenler ve Öğretenler İçin, ELÇİ Aysun Nüket, BUKOVA GÜZEL Esra, CANTÜRK GÜNHAN Berna, EV ÇİMEN Emre, Editör, Pegem Akademi, ss.381-392, 2016
2016
20167. Matematik Öğretimi İçin Dörtlü Bilgi Modeli
BUKOVA GÜZEL E., KULA ÜNVER S.
Matematik Eğitiminde Teoriler, BİNGÖLBALİ Erhan, ARSLAN Selahattin, ZEMBAT İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.721-746, 2016
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024
KÜLTÜREL MİRASIN İZİNDE BİLİMİN PEŞİNDE PROJESİ
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
(Proje Özeti)
İdil F. H., Narlı S., Ev Çimen E., Tekin Dede A., Kula Ünver S., Erkuş Y.
2021 - 2022
2021 - 2022Web 2.0 Araçları İle Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretiminde İnovatif Ölçme
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Şendur G., Akbay L., Yiğit Koyunkaya M., Ünal Çoban G., et al.
2017 - 2019
2017 - 2019Ortaöğretim Matematik Öğretmeni Adaylarına Etkin Matematik Öğretimi için İlerlemeci Bakış Açısı Kazandırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Kula Ünver S., Karagöz Akar G., Bukova Güzel E., Çelik A. Ö.
2017 - 2017
2017 - 2017Matematik Öğretmenleri Mesleki Gelişim Yolunda Bir Arada
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Kula Ünver S., Elçi A. N., Bukova Güzel E.
2017 - 2017
2017 - 2017Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Yiğit Koyunkaya M., Akkoç H., Semerci İ., Şadan N., Uğurel I., Türnüklü E., et al.
2017 - 2017
2017 - 2017
Lise Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine Yönelik Hizmet İçi Eğitim Programı Tasarımı ve Uygulaması
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Bukova Güzel E., Kula Ünver S.
2017 - 2017
2017 - 2017Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Kula Ünver S., Yeşildere İmre S., Bukova Güzel E.
2013 - 2013
2013 - 2013TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Projesi Samsun Matematik Uygulamaları Yaz Kampı Model Oluşturma Etkinlikleri
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Kula Ünver S., Bukova Güzel E., Eraslan A., Uğurel I.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2022
Aralık 2022Research on Education and Psychology
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022Öğretim Teknolojisi ve Hayat BoyuÖğrenme Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022International Journal of Educational Studies in Mathematics
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Sanatsal Etkinlik
Aralık 2017
Aralık 2017Sınıf Öğretmeni Adaylarımız Öğrencilerini Anlamak için Çiziyor
KULA ÜNVER S.
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
23 Eylül 2022 - 25 Eylül 2022
23 Eylül 2022 - 25 Eylül 2022