SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Innovative Approach to Teaching Environmental Education Through Mind-Mapping and Creating Radio Programming
Discourse and Communication for Sustainable Education
, cilt.15, sa.1, ss.62-89, 2024 (Hakemli Dergi)
Kimya Öğretmenlerinin Yetiştirilmesinde Önemli Hususlar: Laboratuvar Yeterliliklerinin İncelenmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.1, ss.101-138, 2017 (Hakemli Dergi)
Nanoteknoloji Konusunda İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Ortaöğretim 10. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Görüşlerine Etkisi (Effect of Cooperative Learning on Academic Achievement and Opinions of the 10th Grade Students’ in the Topic of Nanotechnology at Secondary Level)
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.27-57, 2017 (Hakemli Dergi)
An Insight towards conceptual understanding: Looking into the molecular structures of compounds
Acta Didactica Napocensia
, cilt.9, sa.4, ss.49-70, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Gözünden Nitelikli Öğretmen Seçimi: Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümünde Okuyan Öğrencilerin Durumu
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.917-940, 2015 (Hakemli Dergi)
A Study on the Effect of Case Based Learning for Pre-Service Science Teachers’ Attitudes Towards an Analytical Chemistry Laboratory Experiment (Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Analitik Kimya Laboratuarı Deneyine Yönelik Tutumlarına Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi Hakkında Bir Araştırma)
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, ss.1-19, 2011 (Hakemli Dergi)
Opinions of teachers and students on secondary education chemistrytextbooks
PROCEDIA COMPUTER SCIENCE
, cilt.3, ss.1126-1130, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Laboratuvar Eğitiminde Kimya Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Laboratuvar Girişimcilik Özelliklerinin ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
16.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Kimya Öğretmenliği Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Görüşlerinin Belirlenmesi: Fabrika Teknik Gezileri
16.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024
Kimya Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Üç Boyutlu Molekül Modellemelerinin Uzamsal Yetenekleri Bağlamında İncelenmesi
16.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024
Attitudes towards Mobile Learning in Secondary Education
IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020
Pre-service Teachers' Approach to Environmental Problems through an Ecological Awareness
IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020
Çevre Eğitiminde Kavramsallık ve Görselliğe Doğru: Zihin Haritalarının Rolü
1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2019), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Laboratuvar Güvenliğine ilişkin Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Karışımları Ayırma İşlemlerine İlişkin Öğrenme Düzeylerinin Tahmin Gözlem Açıklama Yöntemi ile İncelenmesi
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.727-735
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Makroskobik, Submikroskobik ve Sembolik Gösterim Seviyelerinin Tespiti: Kristallendirme Örneği
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (2. UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019
Çevresel Sürdürülebilirliğin Yordayıcısı Olarak Ekolojik Zeka
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Genel Kimya Laboratuvarlarında Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmede Alternatif Bir Öğrenme ve Değerlendirme Aracı: I Diyagramı Aktivitesi ile Sorgulayıcı Öğrenme Yaklaşımı
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.127
Açık Uçlu Deney Tekniği ile Yürütülen Laboratuvar Dersinde Kimya Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Değişiminin İncelenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.122
Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarında Yer Alan Deney ve Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Analizi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.139
A Study for Developing Scientific Process Skills of Students on Guided Inquiry Learning Approach: I Diagram Activities
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.108
Measuring the Impact of Personal Factors on Secondary School Students’ Beliefs of Academic Achievement by Logistic Regression Analysis
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.107
Geri Bildirim ile Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlilik İnançları Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.288
Başarıyı Yordamada Akademik İçsel Motivasyonun ve Genel Öz yeterliliğin Rolü
7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.161
Kimya Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Kaynakları ve Sorunlarının İncelenmesi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.64
Biyokimya Labotuvarında Bir Aktif Öğrenme Etkinliği Kısa Filmler
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1212
Analitik Kimya Laboratuvarında İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Asit Baz Titrasyonlarının Öğrenilmesine Etkisi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1214
Öğrencilerin Molekül Yapılarını Anlama Düzeyleri ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.64
Öğrencilerin Katyonların Kalitatif Sistematik Analizi Konusundaki Performans ve Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi I Diyagramı Uygulamaları
IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.81
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Alan Öğretmeni Seçiminde Uygulanacak Alan Bilgisi Sınavına Yönelik Düşünceleri
III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.42
Eğitim Fakültesinde Okuyan Öğretmen Adaylarının Diyaloga İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.136
Organik Kimya Laboratuvarında Tabu Oyunu Fonksiyonel Gruplar
III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.38
Öğretim Deneyimlerinde Geri Bildirimin Rolü
VI.Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.28
Analysis of The Change of Prospective Science Teachers Attitudes Towards Chemistry Laboratory By Using Case Based Learning
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.84-88
Analysis of The Change of Prospective Science Teachers’xx Attitudes Towards Chemistry Laboratory By Using Case-Based Learning
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010
The Investigation of the Effect of Project Based Learning on Students’xx Attitudes Towards Environment and Laboratory
InternationalConference on New Trends in Education and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010
Analysis of TheChange of Prospective Science Teachers’xx Attitudes Towards Chemistry Laboratory By Using Case-Based Learning”, International Conference on New Trends in Education and Their Implications
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010
An Example of Model-Teaching:Crystal Lattice Structures of Ionic Solids”, International Conference on New Trends in Education andTheir Implications
International Conference on New Trends inEducation and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010
Opinions of Teachers and Students on Secondary Chemistry Textbooks
World Conference On Information Technology, 6 - 10 Ekim 2010
Lise Öğrencilerinin Küresel Isınmaya Karşı İlgilerine Yönelik Bir Araştırma
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.151
Kitap & Kitap Bölümleri
Gregoire'in Kavramsal Değişimin Bilişsel-Duyuşsal Modeli
Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT, AZİZOĞLU NURSEN, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.149-178, 2024
Ontolojik Temele Dayalı Kavramsal Değişim Modeli ve Fen Eğitimi Alanına Yansımaları
Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT, AZİZOĞLU NURSEN, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.43-84, 2024