Makaleler
28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (10)
3. An Innovative Approach to Teaching Environmental Education Through Mind-Mapping and Creating Radio Programming
Discourse and Communication for Sustainable Education
, cilt.15, sa.1, ss.62-89, 2024 (Hakemli Dergi)
13. Step by step learning using the I diagram in the systematic qualitative analyses of cations within a guided inquiry learning approach
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.18, sa.4, ss.641-658, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
16. Nanoteknoloji Konusunda İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Ortaöğretim 10. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Görüşlerine Etkisi (Effect of Cooperative Learning on Academic Achievement and Opinions of the 10th Grade Students’ in the Topic of Nanotechnology at Secondary Level)
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.27-57, 2017 (TRDizin)
17. An Insight towards conceptual understanding: Looking into the molecular structures of compounds
Acta Didactica Napocensia
, cilt.9, sa.4, ss.49-70, 2016 (Hakemli Dergi)
25. A Study on the Effect of Case Based Learning for Pre-Service Science Teachers’ Attitudes Towards an Analytical Chemistry Laboratory Experiment (Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Analitik Kimya Laboratuarı Deneyine Yönelik Tutumlarına Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi Hakkında Bir Araştırma)
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, ss.1-19, 2011 (TRDizin)
27. Opinions of teachers and students on secondary education chemistrytextbooks
PROCEDIA COMPUTER SCIENCE
, cilt.3, ss.1126-1130, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
58
1. Laboratuvar Eğitiminde Kimya Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Laboratuvar Girişimcilik Özelliklerinin ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
16.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Kimya Öğretmenliği Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Görüşlerinin Belirlenmesi: Fabrika Teknik Gezileri
16.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
3. Kimya Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Üç Boyutlu Molekül Modellemelerinin Uzamsal Yetenekleri Bağlamında İncelenmesi
16.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
12. Attitudes towards Mobile Learning in Secondary Education
IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
13. Pre-service Teachers' Approach to Environmental Problems through an Ecological Awareness
IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
14. Çevre Eğitiminde Kavramsallık ve Görselliğe Doğru: Zihin Haritalarının Rolü
1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2019), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. Laboratuvar Güvenliğine ilişkin Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
16. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Karışımları Ayırma İşlemlerine İlişkin Öğrenme Düzeylerinin Tahmin Gözlem Açıklama Yöntemi ile İncelenmesi
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.727-735, (Tam Metin Bildiri)
17. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Makroskobik, Submikroskobik ve Sembolik Gösterim Seviyelerinin Tespiti: Kristallendirme Örneği
2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (2. UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
18. Çevresel Sürdürülebilirliğin Yordayıcısı Olarak Ekolojik Zeka
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
19. Genel Kimya Laboratuvarlarında Bilimsel Süreç Becerilerini Geliştirmede Alternatif Bir Öğrenme ve Değerlendirme Aracı: I Diyagramı Aktivitesi ile Sorgulayıcı Öğrenme Yaklaşımı
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.127, (Özet Bildiri)
20. Açık Uçlu Deney Tekniği ile Yürütülen Laboratuvar Dersinde Kimya Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Değişiminin İncelenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.122, (Özet Bildiri)
21. Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarında Yer Alan Deney ve Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Analizi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.139, (Özet Bildiri)
22. A Study for Developing Scientific Process Skills of Students on Guided Inquiry Learning Approach: I Diagram Activities
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.108, (Özet Bildiri)
23. Measuring the Impact of Personal Factors on Secondary School Students’ Beliefs of Academic Achievement by Logistic Regression Analysis
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.107, (Özet Bildiri)
24. Geri Bildirim ile Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlilik İnançları Üzerine İlişkisel Bir Çalışma
7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.288, (Özet Bildiri)
25. Başarıyı Yordamada Akademik İçsel Motivasyonun ve Genel Öz yeterliliğin Rolü
7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.161, (Özet Bildiri)
26. Kimya Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Kaynakları ve Sorunlarının İncelenmesi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.64, (Özet Bildiri)
27. Biyokimya Labotuvarında Bir Aktif Öğrenme Etkinliği Kısa Filmler
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1212, (Özet Bildiri)
28. Analitik Kimya Laboratuvarında İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Asit Baz Titrasyonlarının Öğrenilmesine Etkisi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1214, (Özet Bildiri)
29. Öğrencilerin Molekül Yapılarını Anlama Düzeyleri ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.64, (Özet Bildiri)
30. Öğrencilerin Katyonların Kalitatif Sistematik Analizi Konusundaki Performans ve Başarı Düzeylerinin Belirlenmesi I Diyagramı Uygulamaları
IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.81, (Özet Bildiri)
31. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Alan Öğretmeni Seçiminde Uygulanacak Alan Bilgisi Sınavına Yönelik Düşünceleri
III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.42, (Özet Bildiri)
32. Organik Kimya Laboratuvarında Tabu Oyunu Fonksiyonel Gruplar
III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.38, (Özet Bildiri)
33. Eğitim Fakültesinde Okuyan Öğretmen Adaylarının Diyaloga İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.136, (Özet Bildiri)
34. Öğretim Deneyimlerinde Geri Bildirimin Rolü
VI.Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.28, (Özet Bildiri)
51. Analysis of The Change of Prospective Science Teachers Attitudes Towards Chemistry Laboratory By Using Case Based Learning
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.84-88, (Tam Metin Bildiri)
57. Lise Öğrencilerinin Küresel Isınmaya Karşı İlgilerine Yönelik Bir Araştırma
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.151, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. Kimya Öğretiminde Animasyon ve Simülasyonlar
KİMYA ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ UYGULAMALARI, ŞENDUR GÜLTEN,UYULGAN MELİS ARZU, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINEVİ, Ankara, ss.191-227, 2024
2. Gregoire'in Kavramsal Değişimin Bilişsel-Duyuşsal Modeli
Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT,AZİZOĞLU NURSEN, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.149-178, 2024
3. KİMYA ÖĞRETİMİNDE 3B BASKI UYGULAMALARI
KİMYA ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ UYGULAMALARI, ŞENDUR GÜLTEN, UYULGAN MELİS ARZU, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINEVİ, Ankara, ss.233-260, 2024
4. Ontolojik Temele Dayalı Kavramsal Değişim Modeli ve Fen Eğitimi Alanına Yansımaları
Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT,AZİZOĞLU NURSEN, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.43-84, 2024
Metrikler
Yayın (WoS)
9
Yayın (Scopus)
10
Atıf (WoS)
39
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
71
H-İndeks (Scopus)
6
Atıf (Scholar)
521
H-İndeks (Scholar)
13
Atıf (TrDizin)
1
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
174
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
65
Proje
3
Tez Danışmanlığı
1