Yayınlar & Eserler

Makaleler 28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 58

3. Kimya Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Üç Boyutlu Molekül Modellemelerinin Uzamsal Yetenekleri Bağlamında İncelenmesi

16.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

4. Kimya Eğitiminde 3D Baskı Üzerine Bir Meta-Sentez Çalışması

8.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. Simülasyon Destekli Grafik Oluşturma Etkinliği ile Ortaöğretim Öğrencilerinin Başarı Durumlarının Değerlendirilmesi

3. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, ss.111-119, (Tam Metin Bildiri)

6. Animasyon Destekli Galvanik Hücreler Konusunun Öğretiminde Kimya Öğretmen Adaylarının Çoklu Gösterimleri

3. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, ss.64, (Özet Bildiri)

9. Uzaktan Eğitimde Öğrencilerin Çevrimiçi Öğrenme Motivasyonları ile Akademik İçsel Motivasyonları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.70, (Özet Bildiri)

10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kromatografi ile ilgili Makroskobik ve Sub-mikroskobik Gösterim Düzeylerinin Analizi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.272, (Özet Bildiri)

11. Sınıf Öğretmen Adaylarının Kimyasal Gösterim Seviyeleri Üzerine Bir Kesitsel Tarama Çalışması

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.273, (Özet Bildiri)

12. Attitudes towards Mobile Learning in Secondary Education

IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

13. Pre-service Teachers' Approach to Environmental Problems through an Ecological Awareness

IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

14. Çevre Eğitiminde Kavramsallık ve Görselliğe Doğru: Zihin Haritalarının Rolü

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2019), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Laboratuvar Güvenliğine ilişkin Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

17. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Makroskobik, Submikroskobik ve Sembolik Gösterim Seviyelerinin Tespiti: Kristallendirme Örneği

2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi (2. UEYAK), İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

18. Çevresel Sürdürülebilirliğin Yordayıcısı Olarak Ekolojik Zeka

6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

20. Açık Uçlu Deney Tekniği ile Yürütülen Laboratuvar Dersinde Kimya Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Değişiminin İncelenmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.122, (Özet Bildiri)

21. Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarında Yer Alan Deney ve Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Analizi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.139, (Özet Bildiri)

22. A Study for Developing Scientific Process Skills of Students on Guided Inquiry Learning Approach: I Diagram Activities

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.108, (Özet Bildiri)

23. Measuring the Impact of Personal Factors on Secondary School Students’ Beliefs of Academic Achievement by Logistic Regression Analysis

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.107, (Özet Bildiri)

24. Geri Bildirim ile Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlilik İnançları Üzerine İlişkisel Bir Çalışma

7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.288, (Özet Bildiri)

25. Başarıyı Yordamada Akademik İçsel Motivasyonun ve Genel Öz yeterliliğin Rolü

7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.161, (Özet Bildiri)

26. Kimya Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Kaynakları ve Sorunlarının İncelenmesi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.64, (Özet Bildiri)

27. Biyokimya Labotuvarında Bir Aktif Öğrenme Etkinliği Kısa Filmler

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1212, (Özet Bildiri)

28. Analitik Kimya Laboratuvarında İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Asit Baz Titrasyonlarının Öğrenilmesine Etkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1214, (Özet Bildiri)

32. Organik Kimya Laboratuvarında Tabu Oyunu Fonksiyonel Gruplar

III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.38, (Özet Bildiri)

33. Eğitim Fakültesinde Okuyan Öğretmen Adaylarının Diyaloga İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.136, (Özet Bildiri)

34. Öğretim Deneyimlerinde Geri Bildirimin Rolü

VI.Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.28, (Özet Bildiri)

35. Kimya Alan Bilgisi Başarı Testinin Geliştirilmesi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.312, (Özet Bildiri)

36. Biyokimya Laboratuarında Enzimler ve Özellikleri Deneyine Yönelik Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Çalışması

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.46, (Özet Bildiri)

37. Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarında Yer Alan Analoji ve Örnek Olayların İncelenmesi ve Değerlendirilmesi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.309, (Özet Bildiri)

38. A Learning Approach with Case Based Learning Method for Science Education Students at Analytical Chemistry Laboratory

World Conference on New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.67, (Özet Bildiri)

40. An Application of Case Based Learning at Biochemistry Laboratory

World Conference on New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.68, (Özet Bildiri)

42. Investigation of the Textbook Modern Chemistry in Universities and Evaluation of Student Opinions

World Conference on New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.254, (Özet Bildiri)

43. Fizikokimya Deneylerinde V Diyagramı Uygulamalarının İncelenmesi

II.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.128, (Özet Bildiri)

46. A study of determination of pre-service chemistry teachers' understanding about acids and bases

1st World Conference on Information Technology (WCIT), İstanbul, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, cilt.3, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

47. Opinions of teachers and students on secondary education chemistry textbooks

1st World Conference on Information Technology (WCIT), İstanbul, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, cilt.3, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

48. The Investigation of the Effect of Project Based Learning on Students Attitudes Towards Environment and Laboratory

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.89-94, (Tam Metin Bildiri)

49. How Do Students Draw a Lewis Structure of Nitric Acid Molecule

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.95-100, (Tam Metin Bildiri)

50. An Example of Model Teaching Crystal Lattice Structures of Ionic Solids

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010, ss.46, (Tam Metin Bildiri)

51. Analysis of The Change of Prospective Science Teachers Attitudes Towards Chemistry Laboratory By Using Case Based Learning

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.84-88, (Tam Metin Bildiri)

52. Assesment of Elementary Science and Secondary Chemistry Textbooks considering Some Evaluation Criterias

World Conference on Information Technology, İstanbul, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, ss.94, (Özet Bildiri)

53. An Example of POE (Prediction-Observation-Explanation): Prediction of Vitamin C in Different Fruits

World Conference on Information Technology, İatnabul, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, ss.78, (Özet Bildiri)

54. Üniversite Öğrencilerinin Deney Raporu Yazmaya Yönelik Düşünceleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.204, (Özet Bildiri)

55. Kimya Öğretmenliği Öğrencilerinin Kütlenin Korunumu Yasası İle ilgili Kavram Yanılgılarının Tespiti

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.44, (Özet Bildiri)

56. Development and application of a diagnostic concept test towards ”Molecular Geometry ”

9th ECRICE - European Conference on Research in Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008, ss.68, (Özet Bildiri)

57. Lise Öğrencilerinin Küresel Isınmaya Karşı İlgilerine Yönelik Bir Araştırma

1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.151, (Özet Bildiri)

58. Kimya Eğitimi Alanındaki Uluslararası Yayınların (2000-2007) Sınıflandırılması

1.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.100-101, (Özet Bildiri)
Kitaplar 5

1. Kimya Öğretiminde Animasyon ve Simülasyonlar

KİMYA ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ UYGULAMALARI, ŞENDUR GÜLTEN,UYULGAN MELİS ARZU, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINEVİ, Ankara, ss.191-227, 2024

2. Gregoire'in Kavramsal Değişimin Bilişsel-Duyuşsal Modeli

Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT,AZİZOĞLU NURSEN, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.149-178, 2024

3. KİMYA ÖĞRETİMİNDE 3B BASKI UYGULAMALARI

KİMYA ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ UYGULAMALARI, ŞENDUR GÜLTEN, UYULGAN MELİS ARZU, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINEVİ, Ankara, ss.233-260, 2024

4. Ontolojik Temele Dayalı Kavramsal Değişim Modeli ve Fen Eğitimi Alanına Yansımaları

Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT,AZİZOĞLU NURSEN, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.43-84, 2024

5. Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Fen Alanları Eğitiminde Kullanımı

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE YENİ EĞİLİMLER: Kuram, Uygulama ve Modellemelerin Değerlendirilmesi, Doç.Dr.Ezgi Pelin YILDIZ, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.181-202, 2023
Metrikler

Yayın

91

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

39

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

71

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

521

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

174

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

65

Proje

3

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları