A Study on the Effect of Case Based Learning for Pre-Service Science Teachers’ Attitudes Towards an Analytical Chemistry Laboratory Experiment (Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Analitik Kimya Laboratuarı Deneyine Yönelik Tutumlarına Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Yönteminin Etkisi Hakkında Bir Araştırma)


KILINÇ ALPAT S., UYULGAN M. A., ÖZBAYRAK Ö., ALPAT Ş.

Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.30, ss.1-19, 2011 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 30
  • Basım Tarihi: 2011
  • Dergi Adı: Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.1-19
  • Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli: Evet