Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kimya Eğitiminde 3D Baskı Üzerine Bir Meta-Sentez Çalışması

8.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2023

Animasyon Destekli Galvanik Hücreler Konusunun Öğretiminde Kimya Öğretmen Adaylarının Çoklu Gösterimleri

3. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, ss.64

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kromatografi ile ilgili Makroskobik ve Sub-mikroskobik Gösterim Düzeylerinin Analizi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.272

Sınıf Öğretmen Adaylarının Kimyasal Gösterim Seviyeleri Üzerine Bir Kesitsel Tarama Çalışması

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.273

Attitudes towards Mobile Learning in Secondary Education

IV.International Applied Social Sciences Congress, Türkiye, 22 Ekim 2020

Çevre Eğitiminde Kavramsallık ve Görselliğe Doğru: Zihin Haritalarının Rolü

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2019), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Laboratuvar Güvenliğine ilişkin Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

1. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Çevresel Sürdürülebilirliğin Yordayıcısı Olarak Ekolojik Zeka

6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Ortaöğretim Kimya Ders Kitaplarında Yer Alan Deney ve Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerilerine Göre Analizi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.139

A Study for Developing Scientific Process Skills of Students on Guided Inquiry Learning Approach: I Diagram Activities

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.108

Measuring the Impact of Personal Factors on Secondary School Students’ Beliefs of Academic Achievement by Logistic Regression Analysis

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.107

Geri Bildirim ile Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlilik İnançları Üzerine İlişkisel Bir Çalışma

7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.288

Başarıyı Yordamada Akademik İçsel Motivasyonun ve Genel Öz yeterliliğin Rolü

7th International Congress of Research in Education(ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.161

Kimya Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine İlişkin Motivasyon Kaynakları ve Sorunlarının İncelenmesi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.64

Biyokimya Labotuvarında Bir Aktif Öğrenme Etkinliği Kısa Filmler

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1212

Analitik Kimya Laboratuvarında İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Asit Baz Titrasyonlarının Öğrenilmesine Etkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1214

Organik Kimya Laboratuvarında Tabu Oyunu Fonksiyonel Gruplar

III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.38

Öğretim Deneyimlerinde Geri Bildirimin Rolü

VI.Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.28

Kimya Alan Bilgisi Başarı Testinin Geliştirilmesi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.312

Investigation of the Textbook Modern Chemistry in Universities and Evaluation of Student Opinions

World Conference on New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.254

An Application of Case Based Learning at Biochemistry Laboratory

World Conference on New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.68

Fizikokimya Deneylerinde V Diyagramı Uygulamalarının İncelenmesi

II.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.128

A study of determination of pre-service chemistry teachers' understanding about acids and bases

1st World Conference on Information Technology (WCIT), İstanbul, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, cilt.3 identifier identifier

Opinions of teachers and students on secondary education chemistry textbooks

1st World Conference on Information Technology (WCIT), İstanbul, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, cilt.3 identifier identifier

An Example of Model Teaching Crystal Lattice Structures of Ionic Solids

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010, ss.46

Analysis of The Change of Prospective Science Teachers Attitudes Towards Chemistry Laboratory By Using Case Based Learning

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.84-88

How Do Students Draw a Lewis Structure of Nitric Acid Molecule

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.95-100

The Investigation of the Effect of Project Based Learning on Students Attitudes Towards Environment and Laboratory

International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.89-94

Üniversite Öğrencilerinin Deney Raporu Yazmaya Yönelik Düşünceleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.204

Kimya Öğretmenliği Öğrencilerinin Kütlenin Korunumu Yasası İle ilgili Kavram Yanılgılarının Tespiti

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.44

Development and application of a diagnostic concept test towards ”Molecular Geometry ”

9th ECRICE - European Conference on Research in Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008, ss.68

Kitap & Kitap Bölümleri

Gregoire'in Kavramsal Değişimin Bilişsel-Duyuşsal Modeli

Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT, AZİZOĞLU NURSEN, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.149-178, 2024

Ontolojik Temele Dayalı Kavramsal Değişim Modeli ve Fen Eğitimi Alanına Yansımaları

Kavramsal Değişim Kuramları ve Uygulamaları, PEKDAĞ BÜLENT, AZİZOĞLU NURSEN, Editör, DORA YAYINCILIK, Bursa, ss.43-84, 2024

Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Fen Alanları Eğitiminde Kullanımı

EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE YENİ EĞİLİMLER: Kuram, Uygulama ve Modellemelerin Değerlendirilmesi, Doç.Dr.Ezgi Pelin YILDIZ, Editör, EFE AKADEMİ, İstanbul, ss.181-202, 2023

Metrikler

Yayın

92

Atıf (WoS)

33

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

56

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları