Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (8)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
1. Organik Kimya Ders Kitaplarındaki Gösterimler: Alkil Halojenürlerin Nükleofilik Yer Değiştirme ve Ayrılma Tepkimeleri
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
, cilt.6, sa.1, ss.71-92, 2021 (Hakemli Dergi)
2. Effectiveness of Concept Cartoons on Pre-service Science Teachers’ Conceptual Understandings in Organic Chemistry
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.25-50, 2021 (Hakemli Dergi)
3. Modelleme Destekli TaTGA Etkinliklerinin Organik Kimya Dersindeki Etkinliğinin İncelenmesi: Rezonans Konusu
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.197-218, 2020 (Hakemli Dergi)
4. How Does Argumentation-based Instruction Affect Pre-service Science Teachers’ Conceptual Understanding of Organic Chemistry? The Case of Aromatic Compounds
online Fen Eğitimi
, cilt.5, sa.1, ss.32-51, 2020 (Hakemli Dergi)
8. AN INVESTIGATION OF CHANGES IN THE COGNITIVE STRUCTURES OF 11TH GRADE STUDENTS USING THE WORD ASSOCIATION TEST: THE CASE OF CHEMICAL EQUILIBRIUM.
Turkish Studies
, cilt.12, sa.17, ss.411-436, 2017 (SSCI)
9. COMPARISON OF THE MAIN FEATURES AND THE CHEMISTRY QUESTIONS OF UNIVERSITY ENTRANCE EXAMINATIONS IN CHINA AND TURKEY
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.857-874, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Öğrencilerin Kimyasal Tepkimelerde Hız Konusundaki Kavramsal Algılamalarında Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Etkisinin Araştırılması
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.236-267, 2015 (Hakemli Dergi)
14. The effects of case-based learning on freshmen students' chemistry achievement
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.3, ss.1289-1302, 2012 (SCI-Expanded)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
53
4. Organik Kimya Öğretiminde Kahoot Uygulamasına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
2. Uluslarası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.50-51, (Özet Bildiri)
8. Kimya Öğretmen Adaylarının Organik Kimyada Mobil Öğrenme Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri: Nükleofilik Sübstitüsyon Tepkimeleri Örneği
1. Uluslarası Bilim, Eğitim, Sanat Ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Kimya Öğretmen Adaylarının Sübstitüe Sikloheksan Konformasyonları Konusundaki Yazılı Argümanların bireysel ve Odak Grup Görüşmeler Işığında İncelenmesi
6. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
10. Nasıl Bir Organik Kimya
Eğitimde Değişim Konferansı, Türkiye, 16 Şubat 2019
11. Kimyasal Denge ve Dengeyi Etkileyen Etmenler Konusunda İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Görüşlerine Etkisi
II. Uluslarası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
12. Eğitim Fakültesi ve Pedagojik Formasyonda Öğrenim Gören KimyaÖğretmen Adaylarının Organik Kimyaya Yönelik Algılarının Zihin Haritaları ile İncelenmesi
II.ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
13. Öğretmenlik Uygulaması Dersinde KimyaÖğretmen Adaylarının Akranlarına ve Uygulama Okulundaki Öğrencilere Yaptıkları SunumlarArasındaki Değişimin İncelenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
14. Öğretmen Adaylarının Atom Kavramına DairDüşüncelerinin Zihin Haritaları ile Belirlenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve AraştırmaSempozyumu, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
17. An Evaluation according to SOLO Taxonomy of Preservice Science Teachers’xx Learning the Topic of Aromatic Compound Reactions
INOVED 2017, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.133, (Özet Bildiri)
18. Pre-Service Chemistry Teachers’xx Peer Evaluations and How These are Reflected in the Lesson Plans They Prepare
INOVED 2017, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.102, (Özet Bildiri)
19. Evaluation of Pre-Service Chemistry Teachers’ Presentations According to Video Recordings and Determined Shortcomings
INOVED 2017, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.101, (Özet Bildiri)
21. Kimya öğretmenlerinin, Eğitim Fakültesi ve pedogojik formasyon Kimya öğretmen adaylarının makroskobik, mikroskobik ve sembolik düzeylerinin incelenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
23. Assessment of secondary school students according to the systemic approach aliphatic hydrocarbons and their derivates
XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, 30 Mayıs - 02 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
25. Ortaöğretim öğrencilerinin oluşturduğu yaratıcı karşılaştırmalar ve bu yaratıcı karşılaştırmalarda insana özgü dil ve canlılık: maddenin tanecikli yapısı örneği
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
27. Kimya öğretmen adayları ile stereoizomeri konusunun farklı molekül gösterim şekillerine göre incelenmesi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
28. Akıllı Tahta kullanımının 6. sınıf Öğrencilerinin Akademik başarı ve tutumlarına etkisi:.maddenin tanecikli yapısı ünitesi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
29. Ortaöğretim 9,10,11,12. Sınıf Öğrencilerinin Organik Moleküller için Kullandıkları Molekül Çizimlerinin Tespiti
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.54, (Özet Bildiri)
31. Rol yapma tekniğinin kimya tarihinde bir uygulaması: kimyadaki ünlü kadın bilim insanları.
3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.30-31, (Özet Bildiri)
32. Öğretmen adaylarının kimya ve kimyacı kavramlarına ilişkin zihinsel modellerinde kimya tarihi ve felsefesi dersinin rolü
3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.30, (Özet Bildiri)
33. Ortaöğretim Öğrencilerinin Gazlar Konusuna İlişkin Metaforları ve Bu metaforarda Kullandıkları İnsana Özgü dil ve canlılık
3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.45-46, (Özet Bildiri)
34. A Study Toward Teaching The History of Chemistry for Prospective Chemistry Teachers
2nd Conference on New Trends in Science Education, Krakow, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013, ss.23, (Özet Bildiri)
35. Doğadan Kimyaya Helenistik Dönem
1. Uluslarası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi , Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.44-45, (Özet Bildiri)
36. Rönesans Döneminde Kimya
1. Uluslarası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.23, (Özet Bildiri)
37. Kimya Tarihin Doğuşu
1. Uluslarası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi , Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.45, (Özet Bildiri)
38. Kimya öğretmen adaylarının metaforlar yardımı ile zihinsel modellerinin belirlenmesi: kimyasal bağlar örneği
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.44, (Özet Bildiri)
39. Kavramsal değişimi sağlamada bir yöntem: kavram çarkı diyagramları..
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.56, (Özet Bildiri)
48. Analyzing of Students' Misconceptions about Chemical Equilibrium.
Iconte, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.88-90, (Tam Metin Bildiri)
49. Kimya Eğitiminde Kavramsal Değişimi Değerlendirmede Bir Ölçme Aracı: Kelime İletişim Testleri
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.45, (Özet Bildiri)
50. Kavram Yanılgılarının Önlenmesinde Analojilerin Etkisi..
24. Ulusal Kimya Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 29 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.45, (Özet Bildiri)
51. The Impact of the Analogies on Chemistry Achievement...
International Conference on New Horizon in Education, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2010, ss.78, (Özet Bildiri)
52. 11th Grade Students' Misconceptions About Chemical Equilibrium
The Second International Educational Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.88, (Özet Bildiri)
53. Buharlaşma ve kaynama konularındaki kavram yanılgılarının önlenmesinde animasyonların etkisi
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.82, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
7. Aminler
Genel Kimya IV Organik Kimya, Nakipğolu, Canan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.315-326, 2017
8. Karboksilli Asitler
Genel Kimya 4 Organik Kimya, Nakiboğlu, Canan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.277-305, 2017
9. "Kavramsal Değişim Metinleri Yardımıyla Organik Kimya Öğretimi.",
, Kimya öğretimi: öğretmen eğitimcileri, öğretmenler ve öğretmen adayları için iyi uygulama örnekleri, , Prof. Dr. Alipaşa Ayas,Prof. Dr. Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.385-399, 2015
Metrikler
Yayın (WoS)
8
Yayın (Scopus)
10
Atıf (WoS)
49
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
70
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
22
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
6
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
186
H-İndeks (Sobiad)
6
Atıf (Diğer Toplam)
41
Proje
7
Tez Danışmanlığı
7