Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (8)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 53

1. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Sürecinde Dijital Hikaye Kullanımına Yönelik Değerlendirmeleri: Bir Swot Analizi

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, M, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.299-300, (Özet Bildiri)

2. Kimya Öğretmen Adaylarının Organik Kimyadaki Anlamlı Öğrenmelerinin Sistematik Değerlendirme Soru Diyagramı ile İncelenmesi: Alkenler Konusu

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.65, (Özet Bildiri)

3. Kimya Öğretmen Adaylarının Organik Kimya Dersinde Oluşturdukları Dijital Çizgi Roman Deneyimleri: Aromatiklik Konusu

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.63-64, (Özet Bildiri)

4. Organik Kimya Öğretiminde Kahoot Uygulamasına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri

2. Uluslarası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.50-51, (Özet Bildiri)

5. Bilsem Öğrencileri Kimya Ve Kimyacıyı Nasıl Algılıyor?

2. Uluslarası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.68-69, (Özet Bildiri)

10. Nasıl Bir Organik Kimya

Eğitimde Değişim Konferansı, Türkiye, 16 Şubat 2019

14. Öğretmen Adaylarının Atom Kavramına DairDüşüncelerinin Zihin Haritaları ile Belirlenmesi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve AraştırmaSempozyumu, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

15. ARGÜMANTASYON TEMELİ ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL ANLAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AROMATİK BİLEŞİKLERİ KONUSU

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.98-99, (Özet Bildiri)

16. KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ AROMATİK BİLEŞİKLERİN TEPKİMELERİNDE KURDUKLARI ANLAMLI BAĞLANTI VE ÖĞRENME ZORLUKLARININ SİSTEMSEL DİYAGRAM İLE İNCELENMESİ

2. Uluslarası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.111, (Özet Bildiri)

20. Kavram Karikatürlerinin Organik Kimyadaki Kavramsal Değişim Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi: Alkoller Konusu

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.921-922, (Özet Bildiri)

30. stasyon Tekniğinin Organik Kimyada Bir Uygulaması: Alkenler Örneği

11. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.43, (Özet Bildiri)

31. Rol yapma tekniğinin kimya tarihinde bir uygulaması: kimyadaki ünlü kadın bilim insanları.

3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.30-31, (Özet Bildiri)

34. A Study Toward Teaching The History of Chemistry for Prospective Chemistry Teachers

2nd Conference on New Trends in Science Education, Krakow, Polonya, 2 - 05 Temmuz 2013, ss.23, (Özet Bildiri)

35. Doğadan Kimyaya Helenistik Dönem

1. Uluslarası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi , Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.44-45, (Özet Bildiri)

36. Rönesans Döneminde Kimya

1. Uluslarası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi, Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.23, (Özet Bildiri)

37. Kimya Tarihin Doğuşu

1. Uluslarası Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Öğrenci Kongresi , Burdur, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.45, (Özet Bildiri)

38. Kimya öğretmen adaylarının metaforlar yardımı ile zihinsel modellerinin belirlenmesi: kimyasal bağlar örneği

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.44, (Özet Bildiri)

39. Kavramsal değişimi sağlamada bir yöntem: kavram çarkı diyagramları..

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.56, (Özet Bildiri)

40. Approaching Conceptual Change through a Learning Cycle Model Teaching A Case of Functional Groups

World Conference on New Trends in Science Education(WCNTSE), Kuşadası-Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.82, (Özet Bildiri)

41. Hydrocarbons Inquiry A Learning Cycle Lesson

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Kuşadası-Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.83, (Özet Bildiri)

42. Investigating cognitive structures of freshmen on atom and quantum numbers through word association test

World Conferences on New Trends İn Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.50, (Özet Bildiri)

43. Effectiveness of conceptual change texts on students' understanding in organic chemistry: the case o.

Word Conference ob New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.65, (Özet Bildiri)

44. Kavramsal değişim metinlerinin organik kimya üzerindeki bir uygulaması: alkenler örneği.

International Educational Technology Conference , İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.68, (Özet Bildiri)

45. Öğrencilerde Bilimsel Süreç Becerilerinin Geliştirilmesinde I Diyagramlarının Rolü

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.1839, (Özet Bildiri)

46. An analysis of analogies used in secondary chemistry textbooks

1st World Conference on Information Technology (WCIT), İstanbul, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, cilt.3, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

47. A study of determination of pre-service chemistry teachers' understanding about acids and bases

1st World Conference on Information Technology (WCIT), İstanbul, Türkiye, 6 - 10 Ekim 2010, cilt.3, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

48. Analyzing of Students' Misconceptions about Chemical Equilibrium.

Iconte, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.88-90, (Tam Metin Bildiri)

49. Kimya Eğitiminde Kavramsal Değişimi Değerlendirmede Bir Ölçme Aracı: Kelime İletişim Testleri

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.45, (Özet Bildiri)

50. Kavram Yanılgılarının Önlenmesinde Analojilerin Etkisi..

24. Ulusal Kimya Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 29 Haziran - 02 Temmuz 2010, ss.45, (Özet Bildiri)

51. The Impact of the Analogies on Chemistry Achievement...

International Conference on New Horizon in Education, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2010, ss.78, (Özet Bildiri)

52. 11th Grade Students' Misconceptions About Chemical Equilibrium

The Second International Educational Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.88, (Özet Bildiri)

53. Buharlaşma ve kaynama konularındaki kavram yanılgılarının önlenmesinde animasyonların etkisi

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.82, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

1. Kimya Öğretiminde Sanal Laboratuvarlar

Kimya Öğretiminde Teknoloji Uygulamaları, ŞENDUR GÜLTEN,UYULGAN MELİS ARZU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-158, 2024

2. Kimya Öğretiminde Dijital Hikâyeler

Kimya Öğretiminde Teknoloji Uygulamaları, ŞENDUR GÜLTEN,UYULGAN MELİS ARZU, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.303-330, 2024

3. Fen Eğitiminde Kavram Öğretimi ve Grafiksel Araçların Kullanımı

Fen Öğretimi I, Ergun Mustafa, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.257-300, 2023

4. Systemic Assessment Questions as a Means of Assessment in Organic Chemistry

Student Reasoning in Organic Chemistry: Research Advances and Evidence-based Instructional Practices , Nicole Graulich, Ginger Shultz, Editör, Royal Society of Chemistry , Cambridge, ss.179-193, 2022

5. Hal Değişimi

Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları Tespiti ve Giderilmesi, Canan Laçin ŞİMŞEK, Editör, Pegem, Ankara, ss.94-115, 2019

6. Kavram Öğretimi

Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, Ahmate Tekbıyık,Gültekin Çakmakçı, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.41-84, 2018

7. Aminler

Genel Kimya IV Organik Kimya, Nakipğolu, Canan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.315-326, 2017

8. Karboksilli Asitler

Genel Kimya 4 Organik Kimya, Nakiboğlu, Canan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.277-305, 2017

9. "Kavramsal Değişim Metinleri Yardımıyla Organik Kimya Öğretimi.",

, Kimya öğretimi: öğretmen eğitimcileri, öğretmenler ve öğretmen adayları için iyi uygulama örnekleri, , Prof. Dr. Alipaşa Ayas,Prof. Dr. Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.385-399, 2015
Metrikler

Yayın

78

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

49

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

70

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

22

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

186

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

41

Proje

7

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları