-
2024 - 2025 Fen Bilimleri Öğretiminde Dijital Dönüşüm Teknolojilerinin Entegrasyonu
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Özcan E. G. (Yürütücü), Karadeniz E., Şendur G., Bukova Güzel E., Birant K. U., Özcanhan M. H., et al.
-
2022 - 2022 Bilime Sihirli Yolculuk
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Üstün S.(Yürütücü), Uyulgan M. A., Şendur G., Özdemir D., Metin Peten D., Akkuzu Güven N., et al.
-
2021 - 2022 Web 2.0 Araçları İle Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretiminde İnovatif Ölçme
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Şendur G., Akbay L., Yiğit Koyunkaya M., Ünal Çoban G., et al.
-
2020 - 2021 Kimya Öğretmen Adaylarının Organik Yapı Tayini Dersindeki Yazılı Argümanlarının Argüman Kalitesi ve Öğrenme Zorluğu Açısından İncelenmesi
-
2014 - 2014 Fen Bilimleri Öğretmenleri İzmir Aktif Öğrenme Etkinlikleri Eğitiminde 1
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Sezgin Selçuk G. (Yürütücü), Şendur G.
-
2012 - 2014 Kimyasal Reaksiyonlarda Hız Konusunun, Örnek Olaya Dayalı Öğretiminin Öğrencilerin Kavramsal Algılamalarına Etkisi
-
2004 - 2006 Buharlaşma Kaynama Konularındaki Kavram Yanılgılarının Önlenmesi için Ausubel in Anlamlı Öğretme Yönteminin Uygulanması