Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (5)
4. Impact of Social Media Usage Activities on Brand Awareness of Young Consumers
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.217-234, 2018 (TRDizin)
6. Obstacles of the Development of Innovative Business Ideas: A Survey on Students of Entrepreneurship Education
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.120-135, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Ekonomik Durgunluk Dönemlerinde Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Yaşanan Değişimlerin Analizi
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.239-263, 2011 (TRDizin)
10. Tüketicilerin Sosyo Demografik Özelliklerinin Hedonik Tüketim ve Gönüllü Sade Yaşam Tarzları Açısından Değerlendirilmesi
Ege Akademik Bakış
, cilt.11, sa.1, ss.25-38, 2011 (Hakemli Dergi)
11. Seçmen Tercihlerinin Siyasal Pazarlama Karması Açısından Analizi İzmir İlinde Bir Uygulama
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, cilt.48, sa.553, ss.15-35, 2011 (TRDizin)
13. Tüketicilerin Değer Yapıları Gönüllü Sade Yaşam Tarzı Ve Sürdürülebilir Tüketim Üzerindeki Etkileri
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.117-150, 2010 (TRDizin)
14. The Export Competitive Advantages of Turkish Companies
MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING
, cilt.28, sa.2, ss.206-222, 2010 (Scopus)
15. Tüketicilerin Gönüllü Sade Yaşam Tarzı ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının Sosyo Demografik Analizi
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, cilt.46, sa.535, ss.13-24, 2009 (TRDizin)
16. Özel Markalı Ürünlerin Tüketicilerin Marka Bağlılığına Etkileri
Pazarlama Dünyası
, cilt.22, sa.2, ss.36-41, 2008 (Hakemli Dergi)
18. Ambalajlı Gıda Ürünlerinde Tüketicilerin Etiket Duyarlılığındaki Değişimler
Ege Akademik Bakış
, cilt.6, sa.1, ss.1-9, 2006 (Hakemli Dergi)
19. Üniversitelerde Servqual Tekniği ile Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.93-115, 2005 (TRDizin)
21. Özel Marka Üretiminde Üretici ve Perakendeci Bağımlılığının İşbirliği Süreç ve Performansa Etkileri
Ege Akademik Bakış
, cilt.4, sa.1-2, ss.149-160, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
3. YENİLİK PERFORMANSI GÖSTERGELERİNİN DEMATEL TABANLI ANALİTİKAĞ SÜRECİ (DANP) YÖNTEMİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
17. ULUSLARARASI KATILIMLI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
4. GRÜNDUNGSAUSBILDUNG IN DER TÜRKEI
19. Interdisziplinäre Jahreskonferenz zu Entrepreneurship, Innovation und Mittelstand, Almanya, 8 - 10 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
5. Obstacles to the Development of Innovative Business Ideas A Survey on Stu dents of Entrepreneurship Education at Dokuz Eylül University
19th Annual Interdisciplinary Conference on Entrepreneurship and Innovation, Kassel, Almanya, 8 - 10 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
7. Tüketicilerin Değer Yönelimleri, Gönüllü Basit Yaşam Tarzı ve Sürdürülebilir Tüketim Üzerindeki Etkileri
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.373-393, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
1. Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi
Girişimcilik El Kitabı, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı, Ankara, ss.140-172, 2019
2. Girişimcilikte Temel Kavramlar
Girişimcilik El Kitabı, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı, Ankara, ss.3-32, 2019