SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İşletmelerin Yenilik Performansının Arttırılmasında Üniversite-Sanayi İşbirliğinin Rolünün Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Girişimcilik ve İnovasyon Yönetim Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.55-82, 2020 (Hakemli Dergi)
Impact of Social Media Usage Activities on Brand Awareness of Young Consumers
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.217-234, 2018 (Hakemli Dergi)
Obstacles of the Development of Innovative Business Ideas: A Survey on Students of Entrepreneurship Education
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.120-135, 2017 (Hakemli Dergi)
Seçmen Tercihlerinin Siyasal Pazarlama Karması Açısından Analizi İzmir İlinde Bir Uygulama
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, cilt.48, sa.553, ss.15-35, 2011 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Sosyo Demografik Özelliklerinin Hedonik Tüketim ve Gönüllü Sade Yaşam Tarzları Açısından Değerlendirilmesi
Ege Akademik Bakış
, cilt.11, sa.1, ss.25-38, 2011 (Hakemli Dergi)
Ekonomik Durgunluk Dönemlerinde Tüketicilerin Satın Alma Davranışında Yaşanan Değişimlerin Analizi
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.239-263, 2011 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Değer Yapıları Gönüllü Sade Yaşam Tarzı Ve Sürdürülebilir Tüketim Üzerindeki Etkileri
Hacettepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.117-150, 2010 (Hakemli Dergi)
The Export Competitive Advantages of Turkish Companies
MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING
, cilt.28, sa.2, ss.206-222, 2010 (Scopus)
Tüketicilerin Gönüllü Sade Yaşam Tarzı ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının Sosyo Demografik Analizi
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, cilt.46, sa.535, ss.13-24, 2009 (Hakemli Dergi)
Özel Markalı Ürünlerin Tüketicilerin Marka Bağlılığına Etkileri
Pazarlama Dünyası
, cilt.22, sa.2, ss.36-41, 2008 (Hakemli Dergi)
Ambalajlı Gıda Ürünlerinde Tüketicilerin Etiket Duyarlılığındaki Değişimler
Ege Akademik Bakış
, cilt.6, sa.1, ss.1-9, 2006 (Hakemli Dergi)
Üniversitelerde Servqual Tekniği ile Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.93-115, 2005 (Hakemli Dergi)
Özel Marka Üretiminde Üretici ve Perakendeci Bağımlılığının İşbirliği Süreç ve Performansa Etkileri
Ege Akademik Bakış
, cilt.4, sa.1-2, ss.149-160, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
YENİLİK PERFORMANSI GÖSTERGELERİNİN DEMATEL TABANLI ANALİTİKAĞ SÜRECİ (DANP) YÖNTEMİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
17. ULUSLARARASI KATILIMLI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
GRÜNDUNGSAUSBILDUNG IN DER TÜRKEI
19. Interdisziplinäre Jahreskonferenz zu Entrepreneurship, Innovation und Mittelstand, Almanya, 8 - 10 Ekim 2015
Obstacles to the Development of Innovative Business Ideas A Survey on Stu dents of Entrepreneurship Education at Dokuz Eylül University
19th Annual Interdisciplinary Conference on Entrepreneurship and Innovation, Kassel, Almanya, 8 - 10 Ekim 2015
Tüketicilerin Değer Yönelimleri, Gönüllü Basit Yaşam Tarzı ve Sürdürülebilir Tüketim Üzerindeki Etkileri
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.373-393
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi
Girişimcilik El Kitabı, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı, Ankara, ss.140-172, 2019
Girişimcilikte Temel Kavramlar
Girişimcilik El Kitabı, Bayram Zafer Erdoğan, Editör, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı, Ankara, ss.3-32, 2019