Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2002 - 2006
2002 - 2006Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
1999 - 2002
1999 - 2002Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1995 - 1999
1995 - 1999Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2006
2006Doktora
Not alma stratejisinin öğretimi, tarih başarısı, hatırda tutma ve başarı güdüsü
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)
2002
2002Yüksek Lisans
Okulöncesi eğitimi öğretmenliği öğrencilerinin yaratıcı düşünme becerilerinin gelişiminin incelenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2011 - 2020
2011 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2007 - 2011
2007 - 2011Öğretim Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2001 - 2007
2001 - 2007Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
UZMANLIK ALANI DERSİ
TEZ ÇALIŞMASI
ERKEN ÇOCUKLUKTA YARATICILIĞI GELİŞTİRME TEKNİKLERİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
SEMİNER
Lisans
Lisans
YARATICILIK VE GELİŞTİRİLMESİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ÇOCUK EDEBİYATI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
DRAMA
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
OKUL DENEYİMİ
ARAŞTIRMA PROJESİ I
ARAŞTIRMA PROJESİ II
MATERYAL GELİŞTİRME
ÇOCUKTA OYUN GELİŞİMİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİME GİRİŞ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
Sürdürülebilir gelişim kapsamında uygulanan çevresel sanat programının 60-72 aylık çocukların ekolojik ayak izi farkındalığına etkisi
Çetingöz D. (Danışman)
I.ALTUĞ(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Okul öncesi dönem 48-72 aylık çocukların yürütücü işlev becerileri ve okula uyum düzeylerinin incelenmesi
Çetingöz D. (Danışman)
E.ALANYÜZ(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Okul öncesi dönem 48-72 aylık çocukların dijital medya ekranını problemli kullanımlarının ve sosyal becerilerinin incelenmesi
Çetingöz D. (Danışman)
B.BAKIRCI(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal Becerilerine Etkisi
Çetingöz D. (Danışman)
M.İMAL(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetiminde istenmeyen davranışlara karşı kullandığı stratejilerin incelenmesi ve stratejilerin kullanımına yönelik eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi
ÇETİNGÖZ D. (Danışman)
K.COŞAN(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Değerler eğitimi temelli yaratıcı drama programının 5-6 yaş çocuklarının sosyal becerilerinin gelişimine etkisi
ÇETİNGÖZ D. (Danışman)
E.İBİŞ(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Okul öncesi çocuklarının çekingenlik davranışları üzerine oyun terapisi uygulamalarının etkisi
ÇETİNGÖZ D. (Eş Danışman), SİYEZ D. M. (Eş Danışman)
S.KOÇKAYA(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (33)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (24)
Diğer Yayınlar (8)
2025
20251. Resilience in preschool children and father involvement, demographic characteristics: a cross-sectional study in Türkiye
Çetingöz D., Düzyol Türk E., Yıldırım G.
Current Psychology
, cilt.44, sa.11, ss.10769-10781, 2025 (SSCI, Scopus)
2025
20252. Preschool Teachers’ Experiences with Environmental Art Activities from the Perspective of Sustainability Sürdürülebilirlik Eğitimi Bakış Açısıyla Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çevresel Sanat Etkinlikleri Deneyimleri
ÇETİNGÖZ D., Altuğ I., Türk E.
Milli Egitim
, cilt.54, sa.245, ss.39-78, 2025 (Scopus, TRDizin)
2025
20253. Orman Okulu Eğitimi Alan ve Almayan Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öz Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi
ÇETİNGÖZ D.
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.38, ss.39-64, 2025 (TRDizin)
2025
20254. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Dijital Medya Ekranını Problemli Kullanımları ve Sosyal Becerilerinin İncelenmesi
BAKIRCI B., ÇETİNGÖZ D.
YAŞADIKÇA EĞITIM , cilt.39, sa.1, ss.162-177, 2025 (TRDizin)
2024
20245. “Determining the Needs of Teachers for Teaching Geometry Education Activities to Children with Visual Impairments in Early Childhood Using Digital Learning Tools”
Çetingöz D., Cantürk Günhan B.
SOUTH FLORIDA JOURNAL OF DEVELOPMENT , cilt.5, sa.10, ss.1-18, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. Etkileşimli Kitap Okuma Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal Becerilerine Etkisi
Dönmezler M., ÇETİNGÖZ D.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.15, sa.2, ss.1881-1903, 2024 (TRDizin)
2024
20247. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Öğrencilerinin Yetersizlik Türüne Göre Yaptıkları Öğretim Uyarlamalarının İncelenmesi
ÇETİNGÖZ D., YILDIRIM DOĞRU S. S.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.60, ss.1530-1557, 2024 (TRDizin)
2023
20238. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcılığı Geliştiren Eğitim Ortamları Oluşturma Deneyimlerinin İncelenmesi
Çetingöz D., Bakırcı B., Konur Ö.
Ege Eğitim Dergisi , sa.24, ss.280-297, 2023 (TRDizin)
2023
20239. Education for Sustainable Development: Investigation of Preschool Children’s Metaphorical Perceptions and Views Regarding “Global Problem” Concept
Çetingöz D., Özcan T.
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS
, cilt.18, sa.7, ss.156-172, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. Development 21st Century Skills During Preschool Period: A Phenomenological Study in Türkiye
Çetingöz D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION AND POLICY STUDIES (IJEAPS) , cilt.15, sa.1, ss.46-63, 2023 (Hakemli Dergi)
2019
201911. YAŞAM BOYU ÖĞRENME KAPSAMINDA EBEVEYNLER İÇİN GELİŞTİRİLEN AİLE KATILIMLI EĞİTİM PROGRAMI ARAŞTIRMALARININ GÖZDEN GEÇİRİLMESİ (2015-2018)
Çetingöz D.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , sa.19, ss.43-66, 2019 (Hakemli Dergi)
2017
201712. Okul Öncesi Dönemde Sosyal Çevre Konusunda Uygulanan Proje Yaklaşımlı Eğitim
Çetingöz D.
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.14, ss.109-123, 2017 (TRDizin)
2017
201713. Duyu Eğitiminin Otistik Çocukların Alıcı Dil Gelişimine Etkileri
Yıldırım Doğru S. S., Çetingöz D.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.5, ss.1819-1834, 2017 (TRDizin)
2017
201714. Göç Eden Çocuklara Sunulan Sosyal Beceri Eğitim Programının Stresle Baş Edebilme Durumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi
Çetingöz D., Yıldırım Doğru S. S.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, sa.12, ss.187-202, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201615. Gelişimi Risk Altında Olan Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal Beceri Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Çetingöz D., Yıldırım Doğru S. S.
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.151-172, 2016 (TRDizin)
2015
201516. Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Değerler Eğitiminde Öğretmenin Rolüne İlişkin Görüşleri
Çetingöz D.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , sa.3, ss.33-52, 2015 (TRDizin)
2014
201417. Ana sınıfı öğretmenlerinin yaratıcı drama etkinliklerini uygulamaya yönelik yeterlik algıları
Çetingöz D.
İlköğretim Online Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.453-467, 2014 (TRDizin)
2014
201418. Efficacy perceptions of pre-school teachers regarding their implementation of creative drama activities Ana si{dotless}ni{dotless}fi{dotless} öǧretmenlerinin yarati{dotless}ci{dotless} drama etkinliklerini uygulamaya yönelik yeterlik algi{dotless}lari{dotless}
ÇETİNGÖZ D.
Elementary Education Online
, cilt.13, sa.2, ss.453-467, 2014 (Scopus, TRDizin)
2013
201319. An examination of preschool prospective teachers subject matter knowledge and pedagogical content knowledge on basic geometric shapes in Turkey
Cantürk Günhan B., Çetingöz D.
Educational Research and Reviews , cilt.8, sa.3, ss.93-103, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201220. The effects of creative drama activities on social skills acquisition of children aged six
Çetingöz D., Cantürk Günhan B.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.41, sa.2, ss.54-66, 2012 (TRDizin)
2012
201221. Ana sınıfı öğretmenlerinin yaratıcı etkinlikler planlamaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Çetingöz D.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.1-10, 2012 (TRDizin)
2012
201222. PRE-SCHOOL PROSPECTIVE TEACHERS' SELF EFFICACY LEVELS ON USING THE CREATIVE DRAMA METHOD
Cetingoz D.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.42, ss.131-142, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2011
201123. Drama uygulamalarının okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının drama etkinlikleri planlama becerilerine yönelik görüşleri üzerindeki etkileri
Çetingöz D., Cantürk Günhan B.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.89-99, 2011 (TRDizin)
2011
201124. Öğretmen adaylarının sosyal beceri düzeylerinin incelenmesi
Girgin R. G., Çetingöz D., Ekinci Vural D.
Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.38-49, 2011 (TRDizin)
2009
200925. Not alma stratejisinin öğretiminin tarih başarısı ve hatırda tutma üzerindeki etkileri
ÇETİNGÖZ D., AÇIKGÖZ K.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.15, sa.60, ss.577-600, 2009 (TRDizin)
2008
200826. Öğretmen adaylarının ve öğretim elemanlarının öğrenme öğretme sürecinin niteliğini etkileyen etmenlere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Çetingöz D.
Çağdaş Eğitim Dergisi , cilt.33, sa.355, ss.13-20, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200727. Sosyal bilgiler dersine yönelik tutum ve sosyal bilgiler öğrenme stratejileri
ÇETİNGÖZ D., ÖZKAL N.
Yaşadıkça Eğitim , ss.39-41, 2007 (TRDizin)
2006
200628. Akademik başarı cinsiyet tutum ve öğrenme stratejileri
ÖZKAL N., ÇETİNGÖZ D.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , cilt.12, sa.46, ss.259-275, 2006 (TRDizin)
2006
200629. Cinsiyet sınıf düzeyi ve başarı durumlarına göre ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumları
ÖZKAL N., ÇETİNGÖZ D.
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.31, sa.327, ss.22-28, 2006 (TRDizin)
2004
200430. Okul öncesi eğitimi öğretmenliği öğrencilerinin yaratıcı düşünme becerilerinin incelenmesi
Çetingöz D.
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.29, sa.315, ss.40-46, 2004 (TRDizin)
2004
200431. Sosyal bilgiler dersine ilişkin öğretmen görüşleri ve öğrencilerin bu derse yönelik tutumları
ÖZKAL N., GÜNGÖR A., ÇETİNGÖZ D.
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.10, sa.40, ss.600-615, 2004 (TRDizin)
2003
200332. Okul öncesi eğitimi alan ve almayan 7 8 yaş grubu çocuklarda yaratıcı potansiyelin değerlendirilmesi
Yıldız Demirtaş V., Özkal N., Çetingöz D.
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, sa.3, ss.129-137, 2003 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2003
200333. Erken çocukluk eğitiminde aktif öğrenme ve yaratıcılık
ÇETİNGÖZ D.
Çoluk Çocuk Dergisi , sa.31, ss.17-18, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öz Düzenleme Becerilerinin Eğiitim Ortamlarında Desteklenmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Alanyüz Öz E., Çetingöz D.
9. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2025, ss.252-253, (Özet Bildiri)
2025
20252. Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Psikolojik Sağlamlığın Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Düzyol Türk E., Çetingöz D., Yıldırım R. G.
IV. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)
2025
20253. Görme Engelliler Okuluna Devam Eden Öğrencilerin Erken Çocukluk Döneminde Geometriyi Öğrenmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
ÇETİNGÖZ D., CANTÜRK GÜNHAN B.
İCAR 2025, 6 - 07 Mart 2025, (Tam Metin Bildiri)
2022
20224. Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı ve Sosyal Beceriler
Çetingöz D.
EYFOR XIII, İzmir, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2022, ss.239-255, (Tam Metin Bildiri)
2022
20225. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SANAT ETKİNLİKLERİNİ PLANLAMA-UYGULAMA-DEĞERLENDİRME SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Çetingöz D.
EYFOR XIII, İzmir, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2022, ss.344-355, (Tam Metin Bildiri)
2021
20216. OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK YAPTIKLARI ÖĞRETİM UYARLAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yıldırım Doğru S. S., Çetingöz D.
INTERNETIONAL MULTI-DISCIPLINARY CHILDERN'S STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Temmuz 2021, ss.92-100, (Tam Metin Bildiri)
2021
20217. OKULÖNCESİ DÖNEMDE KAYNAŞTIRMA KAPSAMINDA UYGULANAN OYUN-ETKİNLİKLERİ PROGRAMININ ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUĞUN SOSYAL BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Çetingöz D., Yıldırım Doğru S. S.
UBCAK 2021, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Temmuz 2021, ss.121-129, (Tam Metin Bildiri)
2020
20208. Okul Öncesi Dönemi Çocuklarına Sunulan Oyun Etkinlikleri Programının Çocukların Arkadaşlık Kavramı Üzerindeki Etkisi
ÇETİNGÖZ D.
İCAR Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 20 Temmuz 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
20209. Erken Çocukluk Döneminde Oyun Etkinlikleri Yoluyla Sosyal Becerilerin Gelişimi Nasıl Desteklenir?
ÇETİNGÖZ D.
İCAR Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Bolu, Türkiye, 20 Temmuz 2020, (Tam Metin Bildiri)
2018
201810. YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLAR VE AİLELERİNİN GEREKSİNİMLERi
ÇETİNGÖZ D., YILDIRIM DOĞRU S. S., CEPDİBİ S.
IV. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.2198-2205, (Tam Metin Bildiri)
2018
201811. OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE DUYGUSAL YÜZ İFADELERİNİ TANIMA VE DİKKAT ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
YILDIRIM DOĞRU S. S., ÇETİNGÖZ D., CEPDİBİ S., Doğru H. B.
IV. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.458-465, (Tam Metin Bildiri)
2017
201712. Değerler Eğitimi Temelli Yaratıcı Drama Programının 5-6 Yaş Çocuklarının Sosyal Becerilerinin Gelişimine Etkisi
İbiş E., Çetingöz D.
5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Göç Eden Çocuklara Sunulan Sosyal Beceri Eğitim Programının Stresle Baş Edebilme Durumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi
Çetingöz D., Yıldırım Doğru S. S., Baki H., Bolayır E., Memiş Ş. N., Eker B.
IV. ULUSAL ÇOCUK GELİŞİMİ ÖĞRENCİ KONGRESİ ”GÖÇ VE ÇOCUK”, Konya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201614. Evaluation of Sensorial Education on Receptive Language Development of Autistic Childeren
YILDIRIM DOĞRU S. S., ÇETİNGÖZ D.
1.Uluslararası Kadın ve Çocuk Sağlığı ve Eğitimi Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201615. Sosyal Çevre Konusunda Uygulanan Proje Yaklaşımlı Eğitimin Dört Yaşındaki Çocukların Bilgi Düzeylerine Etkisi
ÇETİNGÖZ D.
1. Uluslararası Kadın ve Çocuk Sağlığı ve Eğitimi Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2016
201616. Gelişimi Risk Altında Olan Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal Beceri Düzeylerinin Değerlendirilmesi
ÇETİNGÖZ D., YILDIRIM DOĞRU S. S.
3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2013
201317. Pre school prospective teachers views regarding the teacher role in value education
ÇETİNGÖZ D.
The Fifth International Congress of Educational Research, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2009
200918. Okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin biliş üstü farkındalık düzeyleri ile problem çözme becerilerinin incelenmesi
Gürşimşek A. I., Çetingöz D., Yoleri S.
The First International Congress of Education Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2011
201119. Drama Etkinliklerinin Uygulamasına Dayalı Olarak Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Niteliklerine İlişkin Görüşlerindeki Değişimin İncelenmesi
Çetingöz D., Cantürk Günhan B.
Türkiye 13. Drama Liderleri Buluşması ve Ulusal Drama Semineri , İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2011, ss.121, (Özet Bildiri)
2011
201120. Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması öncesinde ve sonrasında drama yöntemi hakkındaki düşüncelerinin incelenmesi
CANTÜRK GÜNHAN B., ÇETİNGÖZ D.
International Symposium on Creative Drama Education, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)
2010
201021. Examining of preschool student teachers pedagogical content knowledge in geometric shapes
Cantürk Günhan B., Çetingöz D.
XIV World Congress of Comparative Education Societies, İstanbul, Türkiye, 14 - 18 Haziran 2010, ss.164, (Özet Bildiri)
2010
201022. Türkiye de okul öncesi eğitim
ÇETİNGÖZ D.
İsmail Hakkı Tonguç ve Okul Öncesinden Yüksek Öğretime Eğitim Sorunları, Çözüm Önerileri Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201023. Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının yaratıcı etkinlikler planlamaya yönelik görüşleri
ÇETİNGÖZ D.
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2010
201024. Teachers opinions regarding social sciences lesson
ÇETİNGÖZ D.
The Second International Congress of Educational Research, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2010
201025. University students' learning processes of note-taking strategies
Çetingöz D.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4098-4108, (Tam Metin Bildiri)
2010
201026. Sample drama plans for preschool education
Çetingöz D., Gunhan B.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1338-1344, (Tam Metin Bildiri)
2009
200927. Öğretmen adaylarının sosyal beceri düzeylerinin incelenmesi
Girgin R. G., Çetingöz D., Ekinci Vural D.
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2008
200828. Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının bilgisayara yönelik tutumlarının incelenmesi
ÇETİNGÖZ D., EKİNCİ VURAL D.
International Conference on Educational Science, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
2009
200929. Learning strategies used by unsuccessful students according to their attitudes towards social studies courses
ÇETİNGÖZ D., Ozkal N.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1905-1913, (Tam Metin Bildiri)
2008
200830. Not alma stratejisinin öğretiminin tarih başarısı ve hatırda tutma üzerindeki etkileri ve cinsiyet ile ilişkileri
ÇETİNGÖZ D., AÇIKGÖZ K.
Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
2004
200431. Sosyal bilgiler dersine ilişkin öğretmen görüşleri ve öğrencilerin bu derse yönelik tutumları
ÖZKAL N., Güngör A., ÇETİNGÖZ D.
13. Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
2002
200232. Okul öncesi eğitimi alan ve almayan 7 8 yaş grubu çocuklarda yaratıcı potansiyelin değerlendirilmesi Ankara İzmir Örneği
GÖNEN M. S., YILDIZ DEMİRTAŞ V., ÖZKAL N., BOZDEMİR S., ÇETİNGÖZ D.
Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Korunma İhtiyacı Olan Çocuklar
Çetingöz D.
Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimi, Emel Arslan,Canan Yıldız Çiçekler, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.125-147, 2023
2022
20222. Afetlerin Çocuklar Üzerindeki Etkileri
Çetingöz D.
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Prof.Dr. Suat Ünal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.23-36, 2022
2020
20203. Erken Çocukluk Eğitim Döneminde Fiziksel Mekan
ÇETİNGÖZ D., YILDIRIM DOĞRU S. S.
Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları, Prof.Dr. Emel Arsalan, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.112-125, 2020
2020
20204. Sokakta Yaşayan Çocuklar
Çetingöz D.
Dezavantajlı Çocuklar, Prof.Dr. Hülya Gülay Ogelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.181-201, 2020
2020
20205. Erken Çocukluk Eğitiminde Oyun
Çetingöz D.
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Elif Yılmaz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.361-379, 2020
2018
20186. Erken Çocukluk Eğitiminde Farklı Yaklaşımlar
Çetingöz D.
Erken Çocukluk Eğitime Giriş, Serdal seven, Editör, APegem Akademi, Ankara, ss.104-136, 2018
2018
20187. MULTICULTURALISM IN PRESCHOOL EDUCATION
ÇETİNGÖZ D.
Culture And Society, Prof. Dr. Ümran Sevil,Prof. Dr. Мюмюн Тахир, Assist. Prof. Ayça Gürkan,Assist. Prof. Gökşen Aras, Editör, Academy for European Culture “Orpheus Lira”, Sofija, ss.495-507, 2018
2017
20178. İrlanda
Çetingöz D.
Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi, Yasemin Aydoğan, Editör, Nobel, Ankara, ss.205-212, 2017
2011
20119. Eğitimde Temel Kavramlar
ÇETİNGÖZ D.
Eğitim Bilimine Giriş, Yavuz Yaşar, Editör, Dinazor Kitabevi, İzmir, ss.1-14, 2011
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorBuca Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Şubat 2011
Şubat 2011MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi