Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1996 - 2001
1996 - 2001Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr), Türkiye
1993 - 1996
1993 - 1996Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl), Türkiye
1987 - 1991
1987 - 1991Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2001
2001Doktora
Chebyshev polynomial solutions of second order linear partial differential equations
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Öğretmenliği (Dr)
1996
1996Yüksek Lisans
Polynomial solutions of certain differential equations
Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi (Yl)
Araştırma Alanları
Eğitim
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorProf. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2003 - Devam Ediyor
2003 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2014 - 2019
2014 - 2019Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2003 - 2003
2003 - 2003Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr)
2002 - 2003
2002 - 2003Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr)
1997 - 2002
1997 - 2002Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2017 - 2020
2017 - 2020Dekan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
2014 - 2017
2014 - 2017Enstitü Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Origami temelli geometri öğretiminin ortaokul 7.sınıf geometrik kavramlar konusunda öğrenci başarısına ve kalıcılığa etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
S.MELİS(Öğrenci)
2023
2023Doktora
Teoriden uygulamaya: İlköğretim matematik öğretmen eğitiminde teknolojinin entegrasyonuna yönelik bir model
KEŞAN C. (Danışman)
Y.ERKUŞ(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Öğrencilerin üç boyutlu yazıcı etkinlikleri ile geometrik cisimler konusundaki kavram imajlarının ve tanımlarının incelenmesi
KEŞAN C. (Danışman)
K.YILDIRIM(Öğrenci)
2021
2021Doktora
ÜÇ BOYUTLU HOLOGRAM DESTEKLİ ÖĞRENMEDE LİNEER CEBİR KAVRAMLARININ OLUŞTURULMA SÜRECİNİN İNCELENMESİ
KEŞAN C. (Danışman)
D.HAZAR(Öğrenci)
2021
2021Doktora
Öğrenmede farklı güdüsel stratejilere sahip üstün yetenekli öğrencilerin matematiksel soyutlama süreçlerinin incelenmesi
KEŞAN C. (Danışman)
M.ÇAĞLAR(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin matematik ve matematikçiler hakkındaki inançları
KEŞAN C. (Danışman)
E.OKTAY(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin kesirlere yönelik öz yeterliklerinin incelenmesi
KEŞAN C. (Danışman)
İ.UZ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Geometri öğretiminde kavram karikatürü kullanımının beşinci sınıf öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarına ve erişi düzeylerine etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
Z.ŞAHİN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin cebir konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesinde etkileşimli tahta kullanımının etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
E.SEVDA(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Ortaokul 8.sınıf öğrencilerinin matematiksel ispata yönelimlerinin yapay sinir ağı modeli kullanılarak incelenmesi
KEŞAN C. (Danışman)
A.KUNT(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Denklemler konusunun etkinliklerle öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin cebirsel düşünme becerilerine ve matematik kaygılarına etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
K.YILDIRIM(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Çoklu temsil temelli öğretimin öğrencilerin cebirsel muhakeme becerilerine, cebirsel düşünme düzeylerine ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi üzerine bir inceleme
KEŞAN C. (Danışman)
D.KAYA(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
9. sınıf üstün zekâlı öğrencilerin geometri problem çözme stratejileri ve van hiele geometri düşünme düzeyleri ile ilişkilendirilmesi
KEŞAN C. (Danışman)
M.ZEKİ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Teknoloji destekli çoklu temsil temelli öğretimin öğrencilerin lineer cebir öğrenimine ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
D.İZGİOL(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
İlköğretim 7. ve 8. sınıflarda Türkçe-matematik birlikteliğinin öğrencilerin problem çözme becerisine etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
G.BURCU(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin fraktallar konusundaki düşünme biçimlerinin incelenmesi
KEŞAN C. (Danışman)
M.ÇAĞLAR(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Enneagramın 7.sınıf matematik öğretiminde grup çalışmasına etkisi üzerine bir araştırma
KEŞAN C. (Danışman)
S.KABAK(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Ortaöğretim matematik eğitiminde bilgisayar destekli öğretimin, öğrencilerin başarıları, tutumları ve bilgisayar öz-yeterlik algıları üzerindeki etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
S.BAYTURAN(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim 7. sınıf geometri öğretiminde dinamik geometri yazılımlarının öğrencilerin erişi düzeylerine etkisi ve öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
KEŞAN C. (Danışman)
D.ÖZEN(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim 8. sınıf analitik geometri öğretiminde teknoloji destekli öğretimin öğrencilerin başarısına ve tutumuna etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
S.YEMEN(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim 7. sınıf cebir öğretiminde teknoloji destekli öğretimin öğrencilerin erişi düzeyine, tutumlarına ve kalıcılığa etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
A.TUĞBA(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
8.Sınıf Matematik Öğretiminde Öğrencilerin İşitsel, Görsel ve Kinestetik Düzeylerinin Belirlenmesi ve Matematik Öğretimindeki Önemi Üzerine Bir Araştırma
KEŞAN C. (Danışman)
Ş.YETİŞİR(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Fen ve matematik hibritasyonlu konuların öğretilmesi ve öğrenci başarısının değerlendirilmesi üzerine bir araştırma
KEŞAN C. (Danışman)
D.KAYA(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
İlköğretim 7. sınıf geometri konularını dinamik geometri yazılımı geometer`s sketchpad ile öğrenmenin başarıya, kalıcılığa etkisi ve öğrenci görüşleri
KEŞAN C. (Danışman)
S.VATANSEVER(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
İlköğretim 7. sınıf matematik konularının günlük yaşantı ile ilişkilendirilerek öğretilmesi ve öğrenci başarısına etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
A.ALTINOK(Öğrenci)
2005
2005Doktora
İlköğretimde aktif öğrenme modeli ile geometri öğretiminin başarıya, kalıcılığa, tutuma ve geometrik düşünme düzeyine etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
H.HÜSEYİN(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (1)
Scopus (10)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (10)
2023
20231. THE CONNECTION OF MATHEMATICS WITH REAL-LIFE SITUATIONS: PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS' PERCEPTIONS OF CREATING AND EVALUATING STORY PROBLEMS
KAYA D., KEŞAN C.
International Online Journal of Primary Education
, cilt.12, sa.2, ss.118-135, 2023 (TRDizin)
2022
20222. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Su İsrafı Örneği
KAYA D., KEŞAN C.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.1068-1097, 2022 (TRDizin)
2022
20223. Türkiye'de Cebir Öğrenme Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Profili (2011-2021)
KAYA D., KEŞAN C.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , cilt.13, sa.1, ss.400-421, 2022 (TRDizin)
2022
20224. Matematik Öğrenme Sürecinde Üç Boyutlu Yazıcı Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
YILDIRIM K., KEŞAN C.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.53, ss.558-586, 2022 (TRDizin)
2022
20225. BEŞİNCİ SINIF DÜZEYİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİ İLE TASARLANAN GEOMETRİ ÖĞRENME ORTAMLARINDA CİNSİYET FAKTÖRÜNE GÖRE AKADEMİK BAŞARI VE GEOMETRİK TUTUMUN İNCELENMESİ
ŞAHİN Z., KEŞAN C.
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education (IJTASE) , cilt.11, sa.3, ss.190-200, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20226. MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINI TEKNOLOJİ DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİNE HAZIRLAMADA VİDEO SİMÜLASYONLARININ KULLANIMI
Erkuş Y., Keşan C.
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education
, cilt.11, sa.2, ss.101-123, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20217. SELF-REGULATION BEHAVIOURS OF A GIFTED STUDENT IN MATHEMATICAL ABSTRACTION PROCESS
COŞAR M. Ç., KEŞAN C.
Turkish International Journal of Special Education and Guidance & Counseling , cilt.10, sa.2, ss.152-168, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK FOTOĞRAFLARI
HAZAR D., COŞAR M. Ç., ERKUŞ Y., KEŞAN C.
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , cilt.10, sa.5, ss.353-369, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20219. 3B HOLOGRAM DESTEKLİ LİNEER CEBİR ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
HAZAR D., KEŞAN C.
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , cilt.10, sa.3, ss.195-211, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Investigation of Verbs Used by Pre-Service Primary Teachers in The Context of Hierarchy of Needs With The SOM-Ward Method
YAZAR İ., HAZAR D., KEŞAN C., ÖZER M.
International Online Journal of Primary Education , cilt.10, sa.1, ss.235-250, 2021 (TRDizin)
2021
202111. THE CONTINUITY AND THE IMPORTANT THEOREMS IN THE TOPOLOGICAL KNOWLEDGE SPACES
KEŞAN C.
International Journal of New Trends in Arts, Sports &Science Education , cilt.10, sa.1, ss.53-60, 2021 (Hakemli Dergi)
2016
201612. The Relationship between the Amount of Learning and Time The Example of Equations
KEŞAN C., Kaya D., OK G., ERKUŞ Y.
European Journal of Educational Research , cilt.5, sa.3, ss.125-135, 2016 (Scopus)
2016
201613. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Muhakeme Becerilerine Yönelik Başarı Düzeyi
KAYA D., KEŞAN C., İZGİOL D., ERKUŞ Y.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.7, sa.1, ss.142-163, 2016 (TRDizin)
2015
201514. The Investigation of Professional Perception AndHopelessness Levels Of Computer And InstructionalTechnologies Pre Service Teachers
BAHAR D., YILMAZ S., KEŞAN C.
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.191-204, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201515. Taylor Polynomial Solutions of Second Order Linear Partial Differential Equations with Three Variables
KEŞAN C.
GAZI UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE
, cilt.28, sa.4, ss.715-728, 2015 (ESCI, Scopus)
2014
201416. İlköğretim Seviyesindeki Öğrenciler İçin Cebirsel Düşünme ve Cebirsel Muhakeme Becerisinin Önemi
Kaya D., KEŞAN C.
International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , cilt.3, sa.2, ss.38-47, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201417. A Research on Geometry Problem Solving Strategies Used By Elementary Mathematics Teacher Candidates
Aydoğdu M., KEŞAN C.
Journal of Educational and Instructional Studies in the World , cilt.4, sa.1, ss.53-62, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201418. The investigation of elementary mathematics teacher candidates' problem solving skills according to various variables
Kaya D., Izgiol D., KEŞAN C.
International Electronic Journal of Elementary Education
, cilt.6, sa.2, ss.295-313, 2014 (Scopus)
2013
201319. A CONTENT ANALYSIS OF THE INFORMATION OF MATHEMATICS IN MINISTRY OF NATIONAL EDUCATION “THIS IS MY WORK” PROJECTS
KAYA D., NARLI S., KEŞAN C., İZGİOL D.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.6, sa.8, ss.279-295, 2013 (TRDizin)
2013
201320. The effect of internet-based education on student success in teaching of 8th grade triangles subject
Kaya D., KEŞAN C., Izgiol D.
Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.14, sa.1, ss.202-210, 2013 (SCI-Expanded, Scopus)
2013
201321. The Study of Visual Questions in Mathematics Test of the Fifth Grade Free Boarding and Scholarship Examination
KEŞAN C., YILMAZ S., KAYA D.
International Online Journal of Primary Education , cilt.2, sa.2, ss.40-46, 2013 (TRDizin)
2013
201322. The effect of learning geometry topics of 7th grade in primary education with dynamic geometer's sketchpad geometry software to success and retention
KEŞAN C., Çalişkan S.
Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.12, sa.1, ss.131-138, 2013 (SCI-Expanded, Scopus)
2011
201123. Chebyshev polynomial solutions of certain second order non-linear differential equations
KEŞAN C.
Gazi University Journal of Science
, cilt.24, sa.4, ss.739-745, 2011 (SCI-Expanded, Scopus)
2010
201024. The Effect Of Problem Posing Approach To The Gifted Students Mathematical Abilities
KEŞAN C., KAYA D., Selim G.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.2, sa.3, ss.677-687, 2010 (Hakemli Dergi)
2004
200425. Taylor polynomial solutions of second order linear partial differential equations
Kesan C.
APPLIED MATHEMATICS AND COMPUTATION
, cilt.152, sa.1, ss.29-41, 2004 (SCI-Expanded, Scopus)
2003
200326. Taylor polynomial solutions of linear differential equations
Kesan C.
APPLIED MATHEMATICS AND COMPUTATION
, cilt.142, sa.1, ss.155-165, 2003 (SCI-Expanded, Scopus)
2003
200327. Chebyshev polynomial solutions of second-order linear partial differential equations
Kesan C.
APPLIED MATHEMATICS AND COMPUTATION
, cilt.134, sa.1, ss.109-124, 2003 (SCI-Expanded, Scopus)
2000
200028. Polynomial solutions of certain differential equations
Sezer M., Kesan C.
INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTER MATHEMATICS
, cilt.76, sa.1, ss.93-104, 2000 (SCI-Expanded, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanma Deneyimlerinin Pedagojik Söylemler Bağlamında İncelenmesi
ERKUŞ Y., KEŞAN C.
2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.146, (Özet Bildiri)
2019
20192. İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamaları Sürecine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
KEŞAN C., ERKUŞ Y., YOLDAŞ M.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
20193. Matematiksel İnançların Yaşama Yansımaları
KEŞAN C., OKTAY E.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyum, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Denklemler Konusunun Etkinliklerle Öğretiminin 7.sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygılarına Etkisi ve Kaygının Cebirsel Düşünmeleri ile İlişkisi
YILDIRIM K., KEŞAN C.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyum, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. Matematik Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
İZGİOL D., KEŞAN C., YILMAZ B.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Denklemler Konusunun Etkinliklerle Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Becerilerine Etkisi
YILDIRIM K., KEŞAN C.
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20197. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının 3B Hologram Destekli Vektör Uzayı Öğrenimi Hakkındaki Görüşleri
İZGİOL D., KEŞAN C.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyum, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2018
20188. LİNEER BAĞIMSIZLIK KAVRAMINI ANLAMADÜZEYLERİNİN MATEMATİĞİ ÖĞRENMENİN ÜÇ DÜNYASIVE APOS TEORİSİ İLE İNCELENMESİ
KEŞAN C., İZGİOL D.
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ2018, 26 - 28 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. Matemati̇k Öğretmen Adaylarının Vektör ve Vektör Uzayı Kavramına İlişkin Kavram İmgeleri
İZGİOL D., KEŞAN C.
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ2018, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201810. Matemati̇k Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretmeye Hazır ̇Oluşları Hakkındaki İnançlarının İncelenmesi
İZGİOL D., KEŞAN C., YILMAZ B.
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLERARAŞTIRMALARI KONGRESİ2018, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Matematik Öğretmen Adaylarının Germe Kavramına İlişkin Kavram İmajlarının İncelenmesi
KEŞAN C., İZGİOL D.
ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ 2018, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. Emotional Quotient Skills of Elementary Mathematics Preservice Teachers
KEŞAN C., İZGİOL D.
2. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201813. 21st Century Learner Skills of Elementary Mathematics Preservice Teachers
KEŞAN C., İZGİOL D.
2. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201814. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının 21. Yy. Öğrenen Becerileri ile Duygusal Zekaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
KEŞAN C., İZGİOL D., ERKUŞ Y.
8th International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Orta Öğretim Kurumunda Görev Yapan Öğretmenlerin Çeşitli Değişkenlere Göre Tükenmişlik Sendromunun İncelenmesi
KEŞAN C., ÇİFTÇİ Y., AZAT Ş., İZGİOL D., ERKUŞ Y.
4. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Duygusal Zekaları Arasıdaki İlişkinin İncelenmesi
KEŞAN C., İZGİOL D., ERKUŞ Y.
8th International Congress of Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201817. Pedagogical Discourses of Teacher Candidates Teaching With GeoGebra
KEŞAN C., ERKUŞ Y., İZGİOL D.
27TH International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201818. Technology Integration Practices In Pre-Service Mathematics Teacher Education
KEŞAN C., ERKUŞ Y., İZGİOL D.
27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201719. Lineer Denklem Sistemleri Kavramına İlişkin Öğrenci İmajlarının İncelenmesi
KEŞAN C., İZGİOL D., ERKUŞ Y.
Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201720. Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Etkinliklerinde KullandıklarıOrkestrasyon Türlerindeki Didaktik Performansları
KEŞAN C., ERKUŞ Y.
Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. Ortaokul 8.sınıf Öğrencilerinin Matematiksel İspata Yönelimlerinin Yapay Sinir Ağı Modeli Kullanılarak İncelenmesi
KUNT A., KEŞAN C.
2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. Bir Başarı Testi Geliştirme Çalışması: BeşinciSınıf Öğrencilerinin Geometri Kazanımlarını Ölçmeye Yönelik Bir Başarı Testi Geçerlik Ve Güvenirliğin Araştırılması
Şahin Z., KEŞAN C.
16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201623. 6 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DOĞAL SAYILARLA PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK BAŞARI DÜZEYİ İZMİR İLİ ÖRNEĞİ
KEŞAN C., KAYA D., ERKUŞ Y., COŞAR M. Ç.
VIII.International Congress Of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.1548-1556, (Özet Bildiri)
2016
201624. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Algılarının İncelenmesi
KUNT A., AKBULUT E. S., UZ İ., CANTÜRK GÜNHAN B., KEŞAN C.
III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201625. The Evaluation of Seventh Grade Mathematics Applications Textbook from Educational Language and Visual Perspective
COŞAR M. Ç., KEŞAN C., ERKUŞ Y., KAYA D.
3rd International Conference on Education Social Sciences Humanities, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201626. Determining the Concept Images of Primary School Mathematics Teacher Candidates on Triangle Concept by Using SOM
KEŞAN C., ERKUŞ Y., COŞAR M. Ç., KAYA D.
3rd International Conference on Education Social Sciences Humanities, 23 - 25 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201627. The Evaluation of Seventh Grade Mathematics Application Textbook from Educational, Language and Visual Perspective
COŞAR M. Ç., KEŞAN C., ERKUŞ Y., KAYA D.
3rd International Conference on Education Social Sciences Humanities, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201628. THE RELATIONSHIP BETWEEN THE AMOUNT OF LEARNING AND TIME THE EXAMPLE OF EQUATIONS
KEŞAN C., KAYA D., OK G., ERKUŞ Y.
Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201629. CLASSIFICATION OF THE QUESTIONS IN 8TH 9TH AND 10TH GRADE MATHEMATICS TEXTBOOK WITH RESPECT TO THE COMPETENCY LEVELS OF PISA
KEŞAN C., ERKUŞ Y., COŞAR M. Ç., KAYA D.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201630. EXAMINING THE ATTITUDES ACCORDING TO VARIOUS VARIABLES TOWARDS THE TEACHING PROFESSION OF ELEMENTARY MATH TEACHER CANDIDATES
KEŞAN C., ERKUŞ Y., COŞAR M. Ç., KAYA D.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201631. THE EFFECT OF TIME ON LEARNING DIFFICULTIES THE EXAMPLE OF PROBLEM SOLVING WITH NATURAL NUMBERS
KEŞAN C., KAYA D.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201632. ZAMANA BAĞLI ÖĞRENME MİKTARINI BELİRLEMEK MÜMKÜN MÜ DOĞAL SAYILARLA DÖRT İŞLEM ÖRNEĞİ
KEŞAN C., KAYA D.
VIII. International Congress of Educatıonal Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
201633. ZAMANA BAĞLI ÖĞRENME MİKTARI ÖĞRENMENİN GÜÇLÜĞÜ KESİRLERLE PROBLEM ÇÖZME ÖRNEĞİ
KEŞAN C., KAYA D.
VIII.International Congress Of Educational Research, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
201534. ORTAOKUL 5 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAZI GEOMETRİK YAPILARIN İNŞASINDA KÂĞIT ÇEŞİTLERİNİ KULLANMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
COŞAR M. Ç., KEŞAN C.
VII.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.730-744, (Tam Metin Bildiri)
2015
201535. ÇOKLU TEMSİL TEMELLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN CEBİRSEL DÜŞÜNME DÜZEYLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİ
KAYA D., KEŞAN C.
VII. Uluslararası Eğitim AraştırmalarıKongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.696-709, (Tam Metin Bildiri)
2015
201536. ÇOKLU TEMSİL TEMELLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN CEBİRSEL MUHAKEME BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİ
KAYA D., KEŞAN C.
VII. Uluslararası Eğitim AraştırmalarıKongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.710-729, (Tam Metin Bildiri)
2015
201537. Yetişkinlerde Problemli Sosyal Ağ Kullanımı Benlik Algısının Rolü
ARSLAN G., KEŞAN C., KAYA D.
Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler Konferansı’, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201538. Kariyer Farkındalığı Belirleme Ölçeği Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
KEŞAN C., Kaya D., ERKUŞ Y., ARSLAN G.
International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201539. TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÇOKLU TEMSİL TEMELLİ ÖĞRETİMİNÖĞRENCİLERİN MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ VE UYGULAMAYA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
İZGİOL D., KEŞAN C.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201540. İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİRELDÜŞÜNME EĞİLİMLERİNİN İNCELENMESİ
İZGİOL D., KEŞAN C., KAYA D.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2014
201441. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Mesleğe Karşı Algı ve Umutsuzluk Düzeylerinin İncelenmesi
YILMAZ S., KEŞAN C., DİNÇER B.
8.International Computer and Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014
2014
201442. Veri Madenciliği İle 7. Sınıf Öğrencilerinin SayılarÖğrenme Alanındaki Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi
ERCİRE Y. E., NARLI S., AYDOĞDU M. Z., KEŞAN C.
International Conference onEducation in Mathematics, Science and Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2005
200543. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Bilim Sanat Merkezlerinin Etkisi
YILMAZ S., KEŞAN C., ATİK YILMAZ Ş.
XV. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2005
2005
200544. İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programıyla Yeni İlköğretim II Kademe Matematik Müfredat Programının Karşılaştırılması
YILMAZ S., TURĞUT M., KEŞAN C., KAYA D.
Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005
2005
200545. Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminin İlköğretimde Öğrenci Başarısına Etkisi
YILMAZ S., KEŞAN C., BEDİR D.
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
2005
200546. Kavram Haritaları Destekli Problem Çözme Merkezli Geometri Öğretiminin 7 Sınıf Öğrencilerinin Van Hiele Geometri Düşünme Düzeylerine Etkisi
YILMAZ S., KEŞAN C., TURĞUT M., ALYEŞİL KABAKÇI D.
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
2005
200547. İzmir ile Kocaeli de Bilgisayar Destekli Matematik Öğretiminin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisinin Karşılaştırılması
YILMAZ S., KEŞAN C., BEDİR D.
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005
2005
200548. Matematik Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi ve Bu Yanılgıların Giderilmesi için Çözüm Önerileri
KEŞAN C., YILMAZ S., TURĞUT M., KAYA D.
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005
2005
200549. İlköğretim 7 Sınıf Tamsayılar Konusunun Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesi ve Öğrenci Üzerindeki Etkileri
KEŞAN C., YILMAZ S., ALTINOK A.
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005
2004
200450. İlköğretim 6. Sınıfta Kesirlerin Ondalık Gösterimi Ünitesinin Öğretilmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Geleneksel Öğrenme Yöntemine Göre Öğrenci Başarısına Etkisi
YILMAZ S., KEŞAN C., KARABEY B.
XIII. EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
2002
200251. İşitme Engellilerin Zorunlu Eğitimin Son Üç Kademesinde Matematik Öğretiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
NİZAMOĞLU Ş., YILMAZ S., KEŞAN C.
11. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002
2002
200252. Sınıf Öğretmenliği Matematik Programı İle İlköğretim Okulları 1 Kademe Dersi İçeriklerinin Karşılaştırılması
YILMAZ S., KEŞAN C., YILMAN M.
11. Ulusal Eğitim Bililmleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002
2002
200253. İlköğretimde Fen ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık ve İstatistik Eğitimde Kullanma Düzeyleri
KEŞAN C., YILMAZ S.
11. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002
2002
200254. İlköğretimde Matematik Öğretiminde Karşılaşılan Başlıca Sorunlar ve Lisans Öğretim Programlarının Bunları Karşılama Düzeyleri
KEŞAN C., YILMAZ S., YILMAN M.
11. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002
2000
200055. İlköğretim Okulları 7. Sınıflarda Okutulan Fen Bilgisi Derslerinin Öğretiminde Matematik Bilgilerinin Yeri ve Önemi
ÇAVAŞ B., Köroğlu H., BOYACIOĞLU EMİROĞLU H., KEŞAN C.
IV. Fen bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.302-312, (Tam Metin Bildiri)
2000
200056. Zihinsel Özürlü İnsanların Eğitiminde Matematik Öğretiminin Yeri ve Önemi
KEŞAN C., KEŞAN A. S., YILMAZ S.
10. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Hatay, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2000, (Tam Metin Bildiri)
2000
200057. Görme Özürlülerin Matematik Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar
KEŞAN C., KEŞAN A. S., YILMAZ S.
10. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2000, (Tam Metin Bildiri)
2000
200058. Matematik Öğretiminde Davranış Bilimlerinin Yeri
YILMAZ S., KEŞAN C.
X. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000
2000
200059. The Use of Computer Technology in Seventh Grade Science Topics Which Contain Mathematics
Köroğlu H., TARHAN L., Kesercioğlu T., ÇAVAŞ B., KEŞAN C., SERİN O., et al.
Fifth International Special Education Congress, Birleşik Krallık, 24 - 26 Temmuz 2000, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2016
20162. Ölçüler
KEŞAN C.
TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, Aysun Nüket Elçi, Esra Bukova Güzel, Berna Cantürk Günhan, Emre Ev Çimen, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.237-252, 2016
Bilirkişi Raporları
Desteklenen Projeler
2019 - 2020
2019 - 2020Üç Boyutlu Hologram Destekli Öğrenmede Lineer Cebir Kavramlarının Oluşturulma Sürecinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KEŞAN C. (Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Geliştirilmesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Yiğit Koyunkaya M., Akkoç H., Semerci İ., Şadan N., Uğurel I., Türnüklü E., et al.
2013 - 2015
2013 - 2015Çoklu Temsil Temelli Öğretimin Öğrencilerin Cebirsel Muhakeme Becerilerine, Cebirsel Düşünme Düzeylerine ve Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi Üzerine Bir İnceleme
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KEŞAN C. (Yürütücü)
2013 - 2014
2013 - 20149.Sınıf Üstün Zekâlı Öğrencilerin Geometri Problem Çözme Stratejileri ve Van Hiele Geometri Düşünme Düzeyleri ile İlişkilendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KEŞAN C. (Yürütücü)
2007 - 2010
2007 - 2010ORTAÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİNDE BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN, ÖĞRENCİLERİN BAŞARILARI, TUTUMLARI ve BİLGİSAYAR ÖZ-YETERLİK ALGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KEŞAN C. (Yürütücü)
Sanatsal Etkinlik