Metrikler
Eğitim Bilgileri
2008 - 2015
2008 - 2015Doktora
İstanbul Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fransız Dili Eğitimi (Dr), Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Fransız Dili Eğitimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1997 - 2003
1997 - 2003Lisans
İstanbul Teknik Üniversitesi, Makine Fakültesi, Makine Mühendisliği Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Utilisation des gestes coverbaux en classe de FLE
İstanbul Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Fransız Dili Eğitimi (Dr)
2007
2007Yüksek Lisans
Acquisition du discours littéraire dans l’xxenseignement du FLE
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Fransız Dili Eğitimi (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriFransızca
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Makaleler
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (7)
2023
20231. Oral Aspects in French as a Foreign Language Teaching
Denizci C.
Journal of Research in Social Sciences and Language , cilt.3, sa.2, ss.91-108, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20222. Multimodal Differentiation for Allophone Pupils in First Language French Classroom
Denizci C.
Education Quarterly Reviews , cilt.5, sa.2, ss.417-428, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20223. Multimodalité et transmodalité dans le processus de différenciation auprès d’élèves allophones
Azaouı B., Denizci C.
Le français dans le monde: recherches et applications , cilt.72, ss.60-71, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20224. The Exploitation of Phenomena Related to Enunciation in a French as a Foreign Language Course Book: The Édito Example Exploitation des phénomènes énonciatifs dans un manuel de FLE: Exemple d’Édito
DENİZCİ C.
Litera (Turkey)
, cilt.32, sa.1, ss.201-228, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2020
20205. Fonctions pédagogiques des gestes déictiques dans l’enseignement du FLE
DENİZCİ C.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.49, ss.43-59, 2020 (TRDizin)
2020
20206. Analyzing interactive dimension of teacher gestures in naturalistic instructional contexts
DENİZCİ C., AZAOUI B.
TIPA
, cilt.36, ss.1-33, 2020 (Hakemli Dergi)
2017
20177. Usage des gestes emblématiques en didactique du FLE
DENİZCİ C.
Synergies Turquie , cilt.10, ss.69-83, 2017 (Scopus)
2017
20178. Traitement des séquences descriptives en classe de FLE
DENİZCİ C.
HAYEF Journal of Education , cilt.14, sa.2, ss.93-112, 2017 (TRDizin)
2017
20179. Évaluation multimodale des erreurs commises par les apprenants turcophones de FLE
DENİZCİ C.
Revue du centre européen d’études slaves , cilt.6, ss.1-11, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201710. Usage of emblematic gestures in teaching French as a foreign language Usage des gestes emblématiques en didactique du français langue étrangère
DENİZCİ C.
Synergies Turquie
, sa.10, ss.69-83, 2017 (Scopus)
2016
201611. Utilisation des gestes déictiques abstraits dans l enseignement de la syntaxe en classe de FLE
DENİZCİ C.
İstanbul Üniversitesi Eğitimde Yenilikçilik Dergisi , cilt.2, ss.97-109, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201512. RECONSIDERING GESTURE SPACE FOR NATURALISTIC TEACHING GESTURE RESEARCH
DENİZCİ C., AZAOUI B.
İstanbul Eğitimde Yenilikçilik Dergisi , cilt.1, sa.3, ss.147-166, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201513. A STUDY ON HOW TURKISH EMBLEMATIC HAND GESTURES CONVEY MEANING
DENİZCİ C.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.49, sa.2, ss.51-73, 2015 (ESCI, TRDizin)
2015
201514. PROPOSITION DE TÂCHE POUR L ENSEIGNEMENT DES SÉQUENCES NARRATIVES
DENİZCİ C.
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.129-142, 2015 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Comment les gestes métaphoriques assurent-ils la communication didactique en classe de FLE?
Denizci C.
Imago mundi Un regard sur la métaphore : créativité, phraséologie et discours, Cagliari, İtalya, 9 - 11 Mayıs 2024, (Yayınlanmadı)
2023
20232. Fransızca Öğretim Yöntemlerinde Ders Kitabı Etkinliklerinin Evrimi
Denizci C.
International Conference On Global Practice Of Multidisciplinary Scientific Studies-IV, Girne, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Nisan 2023, cilt.4, ss.2789-2810, (Tam Metin Bildiri)
2021
20213. Différenciation multimodale dans le discours pédagogique suivant le niveau d’apprenants : étude comparée des contextes FLS et FL1
DENİZCİ C.
UBEST 2021-II. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU 28-29 Mayıs 2021 / İzmir – TÜRKİYE (Çevrim İçi), İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2017
20174. Pedagogical Functions of Deictic Gestures in the Context of Teaching French as a ForeignLanguage
DENİZCİ C.
AGP Humanities and Social Sciences Conference, Charles University, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 19 - 22 Mayıs 2017, ss.13, (Özet Bildiri)
2016
20165. On the relevance of the interactive gestural function within instructional contexts
DENİZCİ C., AZAOUI B.
ISGS Conference 2016: Gesture, Creativity, Multimodality, Paris, Fransa, 18 - 22 Temmuz 2016, ss.113, (Özet Bildiri)
2016
20166. Utilisation des gestes déictiques abstraits dans l enseignement de la syntaxe en classe de FLE
DENİZCİ C.
Colloque International Sur L'Enseignement Du Français Parlé, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2016, ss.3-5, (Özet Bildiri)
2015
20157. Évaluation multimodale des erreurs commises par les apprenants turcophones de FLE
DENİZCİ C., NACAR LOGIE N.
Enseigner le français langue étrangère à des apprenants natifs de langues MoDiMEs, Poitiers, Fransa, 24 - 25 Eylül 2015, ss.2, (Özet Bildiri)
2015
20158. Segmentation du geste pédagogique et redéfinition de l espace gestuel dans une approche écologique
BRAHIM A., DENİZCİ C.
Le(s) Discours en Sciences du Langage : unités et niveaux d'analyse, Toulouse, Fransa, 28 - 29 Mayıs 2015, cilt.5, ss.79-86, (Tam Metin Bildiri)
2013
20139. Beethoven in Heiligenstadt Vasiyetnamesi nde Ölüm ve Sanat İlişkisi
DENİZCİ C.
ÖLÜM SANAT MEKAN IV, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2013, cilt.4, ss.155-157, (Tam Metin Bildiri)
2012
201210. Franz Schubert in Kış Yolculuğu Şarkı Dizisinde Simgesel Ev Olgusu Yolculuk ve Ölüm Eğretilemeleri
DENİZCİ C.
Ölüm Sanat Mekan III, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2012, cilt.3, ss.354-366, (Tam Metin Bildiri)
2013
201311. Günümüz Yabancı Dil Öğretiminde Yeni Yaklaşımlara Bağlı Olarak Öğrenme Özerkliği ve Dilsel Özerklik
DENİZCİ C.
International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Haziran 2013, cilt.5, ss.2127-2139, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Représentation gestuelle de la culture dans les manuels de FLE
DENİZCİ C.
Yabancı Dil Öğretiminde Dil ve Kültür, İnci Aras, Gizem Köşker, Gönül Karasu, Editör, Dorlion, Eskişehir, ss.155-187, 2023
2023
20232. Yabancı Dil Olarak Fransızca Öğretiminde Kuramdan Uygulamaya Eylem-Etkinlik Yaklaşımı: Nouveau Rond-Point 1 Örneği
DENİZCİ C.
Eğitim Bilimleri Alanında Gelişmeler 2, Sinan Sönmez, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.55-69, 2023
2022
20223. Gestuelle enseignante au niveau culturel en classe de FLE
DENİZCİ C.
Türkiye'de Yabancı Dil Öğretimi, Gönül Karasu, İnci Aras, Giem Köşker, Editör, Dorlion Yayınları, Ankara, ss.61-93, 2022
2021
20214. On the Relevance of Argumentative Discourse in Teaching of French as a Foreign Language
DENİZCİ C.
Education&Science, Prof. Dr. Müslim Alanoğlu, Editör, Efe Academy, İstanbul, ss.109-124, 2021
2021
20215. Söz Edimlerinin Yabancı Dil Öğretimindeki Belirginliği Üzerine
DENİZCİ C.
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Doç. Dr. Ali Çetin, Editör, Duvar Yayınları, Ankara, ss.71-87, 2021
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorBuca Eğitim Fakültesi Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü