-
2014 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
-
2010 - 2014 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
-
2018 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2017 - 2020 MYO Müdürü
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
-
2011 - 2016 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
Yüksek Lisans
Dijital Ortamda Tüketici Davranışı
E-İşletme Stratejileri
-
Lisans
Tüketici Davranışları
-
Ön Lisans
HİZMET PAZARLAMASI
PAZARLAMA İLKELERİ-II
Hizmet Pazarlaması
Pazarlama Yönetimi
Pazarlamada Etik ve Sosyal Sorumluluk
İş İngilizcesi
PAZARLAMA İLKELERİ
Tüketici Davranışı
Pazarlamada Etik ve Sosyal Sorumluluk
Pazarlama Yönetimi
İş İngilizcesi
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
-
ELEKTRONİK TİCARETTE Z KUŞAĞI KULLANICILARININ KİŞİSEL SİBER GÜVENLİĞİ SAĞLAMA DAVRANIŞLARININ BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Onaran B. (Danışman)
E.UTKUTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
Elektronik ticarette alışveriş bağımlılığı davranışına bilişsel uyumsuzluğun etkisi
Onaran B. (Danışman)
O.IRMAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Sanal mağazacılıkta kullanıcı algıları ve tatminin tekrar satın alma niyetine etkisi: Azerbaycan örneği
Onaran B. (Danışman)
-
Sigorta sektöründe sosyal medya pazarlamasının tüketicinin satınalma kararına etkisi ve bir uygulama
Onaran B. (Danışman)
-
Mobil belediyecilik uygulamalarında hizmet kalitesi üzerine bir araştırma: İzmir Büyükşehir Belediyesi örneği
Onaran B. (Danışman)