Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 3

1. THE LINK BETWEEN CONSUMERS' ONLINE SHOPPING BEHAVIOURS AND E-SERVICESCAPE IN C2C E-COMMERCE: EVIDENCES FROM TURKEY

23rd International Scientific Conference on Economic and Social Development (ESD), Madrid, İspanya, 15 - 16 Eylül 2017, ss.390-400, (Tam Metin Bildiri) identifier

3. Feasibility Of Neuro Linguistic Programming NLP As a Training Model In The Development Of Customer Relations

International Emotional Intelligence And Communication Symposium, 7 - 09 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Tutundurma(Pazarlama İletişimi)

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.301-329, 2024

2. Hizmet Pazarlaması

Banka Hizmetleri Pazarlaması, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.37-60, 2022

3. Hizmet Pazarlamasında Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar ve Konumlandırma

Hizmet Pazarlaması, Berrin Onaran,Alparslan Özmen, Editör, Efil, Ankara, ss.46-74, 2017

4. Pazarlama İşlevi

İlkeler ve İşlevlerle İşletme, Muazzez Babacan, Editör, Detay, Ankara, ss.307-357, 2017

5. Hizmet Pazarlama Karması 7:Fiziksel Kanıtlar

Hizmet Pazarlaması, Berrin Onaran,Alparslan Özmen, Editör, Efil, Ankara, ss.243-267, 2017

6. İşletmelerde Etik ve Sosyal Sorumluluk

İlkeler ve İşlevlerle İşletme, Muazzez Babacan, Editör, Detay, Ankara, ss.211-240, 2017
Metrikler

Yayın

17

Yayın (WoS)

2

Atıf (Scholar)

296

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

254

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

35

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları