Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (2)
4. Fark Yaratan Uygulamalar Perspektifinden Seyahat Acentelerinde İlişkisel Pazarlama Faaliyetlerini Anlamak
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.14, sa.4, ss.559-570, 2014 (Hakemli Dergi)
7. 2007 Genel Seçimlerinde Siyasal Pazarlama Teknikleri ve İzmir İli Örneği
SULEYMAN DEMIREL UNIVERSITESI FEN-EDEBIYAT FAKULTESI SOSYAL BILIMLER DERGISI
, sa.15, ss.213-232, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
3
2. The Effects Of Ethıcal Perceptions Of The Salespeople On Customer Loyalty An Application In Electronics Sector
EBEN AC 2008, 17 - 19 Ocak 2008, (Özet Bildiri)
3. Feasibility Of Neuro Linguistic Programming NLP As a Training Model In The Development Of Customer Relations
International Emotional Intelligence And Communication Symposium, 7 - 09 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
4. Pazarlama İşlevi
İlkeler ve İşlevlerle İşletme, Muazzez Babacan, Editör, Detay, Ankara, ss.307-357, 2017
