Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (8)
1. A Suggestion of a Framework: Conceptualization of the Factors That Affect Technology Integration in Mathematics Education
International Electronic Journal of Mathematics Education
, cilt.16, sa.1, ss.24-47, 2021 (Hakemli Dergi)
5. Matematik Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine İlişkin Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.29-47, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Ortaöğretim Matematik Derslerinde Tablet PC Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.1-17, 2018 (Hakemli Dergi)
10. Bazı belirsiz integraller için indirgeme formülleri ve improper integraller üzerine
Physical Sciences
, cilt.12, sa.4, ss.22-33, 2017 (Hakemli Dergi)
11. A Mathematical Modelling Study Suitable for Bachelor’s Education: The Example of Paying Lecturing Fees
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.18, ss.144-154, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Matematik Dersinde Akıllı Tahtaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.1, sa.3, ss.233-250, 2010 (TRDizin)
16. Geometrik yapıların inşasında pergel ve çizgecin kullanımı İlköğretim Online
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.9, sa.1, 2010 (TRDizin)
18. Yeniden yapılanma çerçevesinde öğretmen adaylarının eğitim programında yer alan okul deneyimi dersi üzerine bir çalışma
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.29, sa.309, ss.15-23, 2004 (TRDizin)
19. Matematik Öğretiminde Kullanılabilecek Bir Materyal : Çalışma Yaprakları
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.293, ss.237-246, 2002 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
55
17. Lisans Eğitimine Uygun Bir Matematiksel Modelleme Çalışması Ücret Ödeme Örneği
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
18. Sınıf İçi Kullanımına Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler
3rd International Conference On New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
19. STEM Temelli Matematik Etkinliği Uzun Atlama
Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı-I, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Ocak 2016, (Özet Bildiri)
20. Sınıfiçi Kullanıma Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler
3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
21. Matematik Öğretmeni ve Öğrencilerin Tablet Kullanımlarına Genel Bir Bakış
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.752, (Özet Bildiri)
22. Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Süreçlerine Teknoloji Entegrasyonunda Yaşadığı Güçlüklerin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi TPAB Çerçevesinde Belirlenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimlerive Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
23. Hizmet İçi Eğitimlerin Öğretmen ve Formatör Açısından Değerlendirilmesi Fatih Projesi Örneği
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.888, (Özet Bildiri)
25. Öğrenci Penceresinden Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımı
1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.73, (Özet Bildiri)
28. Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımı Öğretmen Adaylarından Uygulamalar ve Görüşler
1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.12, (Özet Bildiri)
29. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme ve Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerinin Geliştirilmesi Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
11.Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.135, (Özet Bildiri)
30. İlköğretim İkinci Kademesinde Kullanılması Önerilen Matematik Öğretim Materyallerinin Kullanımına Ait Durum Tespiti
11. Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.101, (Özet Bildiri)
31. Matematik Öğretmenlerinin Ortaöğretim Geometri Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri
10. Matematik Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2011, ss.18, (Özet Bildiri)
33. Matematikte Performans ve Proje Problem Örneklemesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)
34. Matematik Eğitiminde Ölçme Örneklemesi
9.Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)
35. Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanılan ve Kullanılmayan Sınıflardaki Öğrencilerin Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.113, (Özet Bildiri)
36. Matematik Öğretmenlerinin Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.76, (Özet Bildiri)
39. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.290, (Özet Bildiri)
41. Eğitimde Akıllı Tahta Kullanımına Genel Bir Bakış
Eğitimde YeniYönelimler-5 "Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme", İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.333-336, (Tam Metin Bildiri)
42. Akıllı Tahtada Matematik Uygulamaları İkinci Dereceden Fonksiyonlar Örneği
7. Ulusal Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008
43. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Yeterlilikleri
VIII. UlusalFen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.113, (Özet Bildiri)
44. Fen ve Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.330, (Özet Bildiri)
45. Geometrik Yapıların Oluşturulması Sürecinde Çizim Araçlarının Kullanımı
VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.250, (Özet Bildiri)
46. Fonksiyonun Günlük Yaşam ile İlişkilendirilmesi ve Öğrenci Üzerindeki Etkileri
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.561-567, (Tam Metin Bildiri)
47. Matematik Öğretiminde Bilişsel Öğrenme Araçları Kavram Haritalarının Inspiration Programı İle Kullanımına İlişkin Öneriler
New Information Technologies in Education NITE, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2002, ss.250-264, (Tam Metin Bildiri)
48. İlköğretim okulları 7. sınıflarda uygulanmakta olan fen dersi konularının öğretiminde görülen okullar arası farklılıklar
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.125-130, (Tam Metin Bildiri)
49. İlköğretim Birinci Kademesinde Matematik Öğretmine Uygun Materyallerin Geliştirilmesi ve Uygulanması
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.669-674, (Tam Metin Bildiri)
50. The Use of Computer Technology in Seventh Grade Science Topics Which Contain Mathematics
Fifth International Special Education Congress, Birleşik Krallık, 24 - 26 Temmuz 2000, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
51. Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretiminde hesap makinelerini kullanma hakkındaki görüşleri
I. ULUSLARARASI EĞITIMDE BILGI TEKNOLOJILERI SEMPOZYUMU, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)
52. Karmaşık sayılar üzerine işlik çalışması
I. ULUSLARARASI EĞITIMDE BILGI TEKNOLOJILERI SEMPOZYUMU, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)
53. Karmaşık Sayılar Üzerine İşlik Çalışması
I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 01 Ekim 1999, (Özet Bildiri)
54. Matematik Öğretimi Etkinlikleri Hesap Makinesi ve Öğrenci Çalışma Yaprakları
I. ULUSLARARASI EĞITIMDE BILGI TEKNOLOJILERI SEMPOZYUMU, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)
55. Permütasyon Kombinasyon ve Olasılık Öğretiminde Rastlanan Güçlüklerin Giderilmesi
II. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.350-360, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
1. Web Tabanlı Matematik Öğrenme ve Öğretme Aracı: Desmos
Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, YILDIZ Esra, ARPACI İbrahim, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.229-252, 2021
2. İlkokul 3. Sınıf Akıllı Sınıf Matematik
Top Yayıncılık, İzmir, 2019
3. Topses 2. Dönem Akıllı Sınıf Matematik
Top Yayıncılık, İzmir, 2019
4. İlkokul 4. Sınıf Akıllı Sınıf Matematik
Top Yayıncılık, İzmir, 2019
5. İlkokul 2. Sınıf Akıllı Sınıf Matematik
Top Yayıncılık, İzmir, 2019
6. Topses Matematik
Top Yayıncılık, İzmir, 2019
8. AÇI
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları Öğrenenler ve Öğretenler İçin, YRD. DOÇ. DR. AYSUN NÜKET ELÇİ, DOÇ. DR. ESRA BUKOVA GÜZEL, DOÇ. DR. BERNA CANTÜRK GÜNHAN, YRD. DOÇ. DR. EMRE EV ÇİMEN,, Editör, PEGEM, Ankara, ss.365-382, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
4
Yayın (Scopus)
3
Atıf (WoS)
14
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
23
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
181
H-İndeks (Scholar)
3
Atıf (TrDizin)
40
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
197
H-İndeks (Sobiad)
9
Atıf (Diğer Toplam)
114
Proje
6
Tez Danışmanlığı
17