Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 55

1. Matematik Öğretiminde Desmos Platformu ile Ders İşlenişlerine Yönelik Lise Öğrencilerinin Düşüncelerinin İncelenmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.679-680, (Özet Bildiri)

2. Öğretmenlerin Çevrimiçi Ortamda Teknoloji Kabul ve Kullanımlarının İncelenmesi

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu (6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6)), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.174-175, (Özet Bildiri)

3. Web Araçları ile Matematik Eğitimine Yönelik Hazırlanan Hizmet içi Eğitim Programının Değerlendirilmesi

3. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.135, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. GeoGebra ile İlgili Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi

II. International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2021, cilt.1, sa.1, ss.435-443, (Tam Metin Bildiri)

5. Covid-19 sürecinde lise matematik öğretmen ve öğrencilerinin web tabanlı uzaktan eğitim uygulamaları hakkındaki görüşleri

VII International Eurasian Educational Research Congress (ONLINE), Eskişehir, Türkiye, 10 Eylül 2020, ss.141-153, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Conceptualization Of The Factors Affecting The Technology Supported Teaching Processes of Mathematics Teachers

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.396, (Özet Bildiri)

7. Matematik eğitiminde teknoloji entegrasyonu süreci: Burak Öğretmen Örneği

VII International Eurasian Educational Research Congress (ONLINE), Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.751-754, (Özet Bildiri)

8. Matematik Öğretmen Adaylarının Biçimlendirmeci Değerlendirmede Web 2.0 Araçları ileİncelenmesine Yönelik Görüşleri: Kahoot! Örneği

4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.705-711, (Tam Metin Bildiri)

9. Matematik Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Yeterliliklerinin İncelenmesi

4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.743-752, (Tam Metin Bildiri)

10. Matematik Öğretmenlerinin Teknoloji Destekli Öğretim Süreci Tasarımları

4th International Turkish Computer Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.631-639, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Türkiye'de Hizmetiçi Öğretmen Eğitimi: Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 02 Mayıs 2019, ss.442, (Özet Bildiri)

12. Matematik Öğretmenlerinin Sonlu Bir Aralığın Uç Noktalarında Fonksiyon Türevine ve Teğetine Ait Görüşlerinin İncelenmesi

13. International Balkan Education and Sciences Congress, Edirne, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Matematik öğretmenlerinin teknoloji kabullerini etkileyen faktörlerin belirlenmesi

ULEAD 2018 Annual Congress, VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 09 Mayıs 2018, ss.227, (Özet Bildiri)

14. 10. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

DERS KİTAPLARI ULUSLARARASI SEMPOZYUMU (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.105, (Özet Bildiri)

15. Teacher Candidates’ Opinions on Using Applications in Mathematics Education:Example of Desmos

International Conference On Education In Mathematics, ScienceTechnology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. Matematik Eğitiminde Geogebra Yazılımı İle Geliştirilen Öğrenme Etkinliklerine Yönelik Öğretmen Görüşleri

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1002-1003, (Özet Bildiri)

17. Lisans Eğitimine Uygun Bir Matematiksel Modelleme Çalışması Ücret Ödeme Örneği

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

18. Sınıf İçi Kullanımına Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler

3rd International Conference On New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

19. STEM Temelli Matematik Etkinliği Uzun Atlama

Matematik Öğretiminde Örnek Uygulamalar Konferansı-I, Ankara, Türkiye, 30 - 31 Ocak 2016, (Özet Bildiri)

20. Sınıfiçi Kullanıma Yönelik Dijital Matematik Öğrenme Etkinliklerine Örnekler

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

21. Matematik Öğretmeni ve Öğrencilerin Tablet Kullanımlarına Genel Bir Bakış

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.752, (Özet Bildiri)

23. Hizmet İçi Eğitimlerin Öğretmen ve Formatör Açısından Değerlendirilmesi Fatih Projesi Örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.888, (Özet Bildiri)

24. Öğrencilerin Fonksiyon Kavramına İlişkin KavramYanılgılarına Yönelik ÖğretmenYaklaşımları

INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION IN MATHEMATICS, SCIENCE & TECHNOLOGY, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.300, (Özet Bildiri)

25. Öğrenci Penceresinden Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımı

1.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.73, (Özet Bildiri)

26. Öğretmen Adaylarının Cabri 3D Yazılımı ile Etkinlik Hazırlama ve Materyal Geliştirmeye Yönelik Görüşleri

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.80, (Özet Bildiri)

27. Examination of Pre Service Mathematics Teachers Instructions in Terms of Developing Students Mathematical Thinking

Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, (Özet Bildiri)

28. Matematik Öğretiminde Akıllı Tahta Kullanımı Öğretmen Adaylarından Uygulamalar ve Görüşler

1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.12, (Özet Bildiri)

31. Matematik Öğretmenlerinin Ortaöğretim Geometri Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri

10. Matematik Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2011, ss.18, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

32. PRE-SERVICE TEACHERS' VIEWS ON MATHEMATICAL THINKING PROCESS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.293, (Tam Metin Bildiri) identifier

33. Matematikte Performans ve Proje Problem Örneklemesi

9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)

34. Matematik Eğitiminde Ölçme Örneklemesi

9.Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.208, (Özet Bildiri)

36. Matematik Öğretmenlerinin Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.76, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

37. Examining students' attitudes and views towards usage an interactive whiteboard in mathematics lessons

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2533-2538, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

38. Determination and comparison of the competency levels of in-service and pre-service mathematics teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2320-2324, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

39. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Aydın, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.290, (Özet Bildiri)

40. Eğitimde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Fen ve Matematik Öğretmen Görüşlerinin Karşılaştırılması

9th International Educational Technology Conference (IETC2009), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.14-21, (Tam Metin Bildiri)

41. Eğitimde Akıllı Tahta Kullanımına Genel Bir Bakış

Eğitimde YeniYönelimler-5 "Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme", İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, ss.333-336, (Tam Metin Bildiri)

43. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Yeterlilikleri

VIII. UlusalFen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.113, (Özet Bildiri)

44. Fen ve Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.330, (Özet Bildiri)

45. Geometrik Yapıların Oluşturulması Sürecinde Çizim Araçlarının Kullanımı

VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.250, (Özet Bildiri)

46. Fonksiyonun Günlük Yaşam ile İlişkilendirilmesi ve Öğrenci Üzerindeki Etkileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.561-567, (Tam Metin Bildiri)

47. Matematik Öğretiminde Bilişsel Öğrenme Araçları Kavram Haritalarının Inspiration Programı İle Kullanımına İlişkin Öneriler

New Information Technologies in Education NITE, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2002, ss.250-264, (Tam Metin Bildiri)

49. İlköğretim Birinci Kademesinde Matematik Öğretmine Uygun Materyallerin Geliştirilmesi ve Uygulanması

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.669-674, (Tam Metin Bildiri)

50. The Use of Computer Technology in Seventh Grade Science Topics Which Contain Mathematics

Fifth International Special Education Congress, Birleşik Krallık, 24 - 26 Temmuz 2000, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

51. Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretiminde hesap makinelerini kullanma hakkındaki görüşleri

I. ULUSLARARASI EĞITIMDE BILGI TEKNOLOJILERI SEMPOZYUMU, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)

52. Karmaşık sayılar üzerine işlik çalışması

I. ULUSLARARASI EĞITIMDE BILGI TEKNOLOJILERI SEMPOZYUMU, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)

53. Karmaşık Sayılar Üzerine İşlik Çalışması

I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 01 Ekim 1999, (Özet Bildiri)

54. Matematik Öğretimi Etkinlikleri Hesap Makinesi ve Öğrenci Çalışma Yaprakları

I. ULUSLARARASI EĞITIMDE BILGI TEKNOLOJILERI SEMPOZYUMU, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)

55. Permütasyon Kombinasyon ve Olasılık Öğretiminde Rastlanan Güçlüklerin Giderilmesi

II. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.350-360, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Web Tabanlı Matematik Öğrenme ve Öğretme Aracı: Desmos

Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, YILDIZ Esra, ARPACI İbrahim, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.229-252, 2021

6. Topses Matematik

Top Yayıncılık, İzmir, 2019

8. AÇI

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları Öğrenenler ve Öğretenler İçin, YRD. DOÇ. DR. AYSUN NÜKET ELÇİ, DOÇ. DR. ESRA BUKOVA GÜZEL, DOÇ. DR. BERNA CANTÜRK GÜNHAN, YRD. DOÇ. DR. EMRE EV ÇİMEN,, Editör, PEGEM, Ankara, ss.365-382, 2016
Metrikler

Yayın

82

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

14

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

23

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

181

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

40

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

197

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

114

Proje

6

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları