Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (5)
Scopus (10)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Gelişimsel tanılamadan özel eğitim hizmetlerine geçiş: Anne babalara yönelik bir müdahalenin yansımaları

31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2021, ss.126-127, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Anne etkileşim stili ve erken çocuklukta gelişim: Madalyonun iki yüzü

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi: 50 Yılda Çocuk Gelişiminin İz Bırakan Yolculuğu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.564-565, (Özet Bildiri)

6. The home literacy environments of Turkish kindergarteners Does SES make a difference

International Congress on Early Childhood Intervention: Bridging Research and Practice in Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, ss.135, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Etkileşimli kitap okuma programının alıcı ve ifade edici dil becerilerine etkisinin incelenmesi

7. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2013, ss.24-25, (Özet Bildiri)

10. Effectiveness of dialogic book reading to improve early literacy skills of kindergartners

DEC’s (The Division for Early Childhood) 28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2012, ss.38, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Alt orta ve üst SED okullardaki anasınıflarında kitap okuma etkinlikleri Betimsel bir çalışma

Uluslararası Katılımlı I. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, ss.74, (Özet Bildiri)

13. Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı kursuna katılan kız meslek lisesi mezunlarının kurs sürecine ilişkin görüş ve önerileri

Uluslararası Katılımlı I. Ulusal Disiplinlerarası Erken Müdahale Kongresi’, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2012, ss.78, (Özet Bildiri)

14. Teacher qualifications in the field of visual impairments in Turkey

CEC’s Annual Convention Expo, Nashville, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Nisan 2010, ss.225, (Özet Bildiri)

19. Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı

Eğitimde İyi Örnekler Konferansı 2005, İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Ocak 2005, ss.3, (Özet Bildiri)
Kitaplar 14

1. Görme yetersizliği eğitimine aile katılımı

Özel gereksinimli bireylerde aile eğitimi ve katılımı, Vesile YILDIZ-DEMİRTAŞ,Filiz KARADAĞ, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.275-299, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Erken çocukluk özel eğitimine ilişkin politikalar ve yasal düzenlemeler

Araştırmadan uygulamaya erken çocukluk özel eğitimi el kitabı , H. Bakkaloğlu,S. Çelik & G. Tomris, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.93-115, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Aileler olarak özel eğitimin neresindeyiz?

Özel gereksinimli çocuğu olan anne-baba el kitabı serisi, A. Emel Sardohan-Yıldırım,Müzeyyen Eldeniz Çetin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.19-41, 2021

5. Bütünleştirme uygulamalarının temel koşulları: Bireyselleştirilmiş eğitim programı ve destek hizmetler

Eğitimde bütünleştirme: Herkes için bir okul yaratmak, SARICA Ayşe Dolunay, TANRIVERDİ Arzu, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.43-62, 2021

6. Özel eğitime ihtiyaç duyan bireylerde ruh sağlığı hizmeti

Okullarda ruh sağlığı, Semra UÇAR, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.191-210, 2021

7. Eğitimde bütünleştirme: Kuramsal ve pratik temeller

Eğitimde bütünleştirme: Herkesi için bir okul yaratmak, SARICA Ayşe Dolunay, TANRIVERDİ Arzu, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.25-41, 2021

8. Zihin yetersizliği ile ilgili temel kavramlar, sınıflandırma, nedenler görülme sıklığı

Zihin yetersizliği ve otizm spektrum bozukluğu, Ümit Şahbaz, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.37-61, 2019

9. Okul öncesi kaynaştırma uygulamalarında ailelerle iletişim ve işbirliği

Okul öncesinde kaynaştırma Ne ne zaman nerede neden nasıl kim, Sucuoğlu, Bülbin Bakkaloğlu, Hatice, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.355-402, 2017

10. Etkileşimli Kitap Okuma Programı (EKOP): Kuramsal Temelleri

Dil ve erken okuryazarlık becerilerinin geliştirilmesine yönelik Etkileşimli Kitap Okuma Programı: Kuramsal temelleri, uygulama adımları, uygulama örnekleri, Cevriye Ergül, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-24, 2016

11. Başlangıç noktası: Temel varsayımlar

Duygusal ve davranışsal bozukluğu olan çocukların ve gençlerin özellikleri Olgular ilaveli, Kaner Sema, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.1-21, 2015

12. Şizofreni ve diğer ağır derecede bozukluklar

Duygusal ve davranışsal bozukluğu olan çocukların ve gençlerin özellikleri Olgular ilaveli, Kaner Sema, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.312-327, 2015

13. Görme yetersizliği olan çocuklar

Hasta ve yaşlı hizmetleri Özel gereksinimi olan engelli bireyler ve eğitimi, , Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.69-96, 2014

14. Erken eğitimin felsefesi

Özel gereksinimi olan küçük çocuklar Eğitimciler aileler ve hizmet verenler için bir başlangıç, Akçamete Gönül, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.1-49, 2011
Metrikler

Yayın

58

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

84

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

89

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Sobiad)

373

H-İndeks (Sobiad)

10

Proje

2

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları