SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
VELAYET DAVALARINDA ÇOCUKLARIN DURUŞMA SALONUNDA DİNLENMESİNE İLİŞKİN HAKİM, AVUKAT VE UZMAN GÖRÜŞLERİ
Yaşar Hukuk Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.248-270, 2019 (Hakemli Dergi)
Effects of Dialogic Reading Program on later reading skills: Follow-up study
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.191-219, 2017 (Hakemli Dergi)
Ana Sınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin Etkileşimli Kitap Okuma Bağlamında İncelenmesi Examination of Shared Book Reading Activities in Kindergartens Based on Dialogic Reading
Mersin Üniversitesi Eğtiim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.603-619, 2015 (Hakemli Dergi)
A mother-child interaction intervention for mothers of toddlers with visual impairments
International Journal of Early Childhood Special Education
, cilt.7, sa.1, ss.151-169, 2015 (Scopus)
Okul öncesi öğretmenlerinin erken okuryazarlık kavramına ilişkin bilgi düzeyleri ve sınıf uygulamaları early childhood teachers knowledge and classroom practices on early literacy
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.4, ss.1449-1472, 2014 (Hakemli Dergi)
The Small Steps Early Intervention Course for paraprofessionals What paraprofessionals have to say
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.47, sa.1, ss.377-396, 2014 (Hakemli Dergi)
Eğitim fakülteleri öğretim elemanlarının öğretmen adaylarının mesleki gelişim gereksinimlerine yönelik görüşleri
Başkent University Journal of Education
, cilt.1, sa.2, ss.43-53, 2014 (Hakemli Dergi)
Ders Çalışma Becerileri Ölçeği ana baba öğretmen ve öğrenci formlarının psikometrik özellikleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.41, sa.2, ss.293-321, 2008 (Hakemli Dergi)
Ders çalışma becerileri ve özel gereksinimli öğrenciler
Ankara Üniversitesi Özel Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.37-48, 2006 (Hakemli Dergi)
Adana’da ağır ceza mahkemesine yansıyan cinsel suçların incelenmesi
Adli Tıp Bülteni
, cilt.3, sa.3, ss.81-85, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı: Sınıf ve Rehberlik/Psikolojik Danışmanlık Öğretmenlerinin Deneyimleri
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bursa, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020
Anne etkileşim stili ve erken çocuklukta gelişim: Madalyonun iki yüzü
Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi: 50 Yılda Çocuk Gelişiminin İz Bırakan Yolculuğu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.564-565
Anasınıfı çocuklarının sözcük bilgileri ile çalışma belleği performansları arasındaki ilişkinin incelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Okuma başarısının yordayıcıları olan çalışma belleği, hızlı isimlendirme ve sesbilgisel farkındalık becerilerinin alt SED’den gelen çocuklarda diğer SED düzeylerindeki akranları ile karşılaştırmalı olarak incelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
The home literacy environments of Turkish kindergarteners Does SES make a difference
International Congress on Early Childhood Intervention: Bridging Research and Practice in Early Childhood Intervention, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Nisan 2014, ss.135
Görme yetersizliği olan küçük çocuklarda anne çocuk etkileşimini destekleyen müdahale örneği Bir eylem araştırması
23. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.151-152
Etkileşimli kitap okuma programının alıcı ve ifade edici dil becerilerine etkisinin incelenmesi
7. Ulusal Dil ve Konuşma Bozuklukları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2013, ss.24-25
Erken okuryazarlık becerilerinin geliştirilmesine yönelik etkileşimli kitap okumanın etkililiği
10. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 Nisan 2013, ss.29
Effectiveness of dialogic book reading to improve early literacy skills of kindergartners
DEC’s (The Division for Early Childhood) 28th Annual International Conference on Young Children with Special Needs Their Families, Minneapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 28 - 30 Ekim 2012, ss.38
Bir erken müdahale programı olarak etkileşimli kitap okuma programının etkililiğinin incelenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, ss.149-150
Teacher qualifications in the field of visual impairments in Turkey
CEC’s Annual Convention Expo, Nashville, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 24 Nisan 2010, ss.225
Görme güçlüğü olan okul öncesi çocuklar ve ailelerine yönelik destek hizmetlerin aile gereksinimlerini karşılamadaki rolü
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, ss.53-54
Kaynaştırma ve risk grubu öğrencilerinin ders çalışma becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
19. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2009, ss.88-89
Evaluation of the home environment of young children with and without developmental disabilities
2nd International Conference on Special Education, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Haziran 2008, ss.116-117
Öğretim elemanlarının öğretmen adaylarının mesleki gelişim gereksinimlerine yönelik görüşlerinin incelenmesi
17. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, ss.61
Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı 2005, İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Ocak 2005, ss.3
Kitap & Kitap Bölümleri
Erken çocukluk özel eğitimine ilişkin politikalar ve yasal düzenlemeler
Araştırmadan uygulamaya erken çocukluk özel eğitimi el kitabı , H. Bakkaloğlu,S. Çelik & G. Tomris, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.93-115, 2022
Eğitimde bütünleştirme: Herkes için bir okul yaratmak
Nobel Yayıncılık, Ankara, 2021
Aileler olarak özel eğitimin neresindeyiz?
Özel gereksinimli çocuğu olan anne-baba el kitabı serisi, A. Emel Sardohan-Yıldırım,Müzeyyen Eldeniz Çetin, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.19-41, 2021
Bütünleştirme uygulamalarının temel koşulları: Bireyselleştirilmiş eğitim programı ve destek hizmetler
Eğitimde bütünleştirme: Herkes için bir okul yaratmak, SARICA Ayşe Dolunay, TANRIVERDİ Arzu, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.43-62, 2021
Özel eğitime ihtiyaç duyan bireylerde ruh sağlığı hizmeti
Okullarda ruh sağlığı, Semra UÇAR, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.191-210, 2021
Eğitimde bütünleştirme: Kuramsal ve pratik temeller
Eğitimde bütünleştirme: Herkesi için bir okul yaratmak, SARICA Ayşe Dolunay, TANRIVERDİ Arzu, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.25-41, 2021
Zihin yetersizliği ile ilgili temel kavramlar, sınıflandırma, nedenler görülme sıklığı
Zihin yetersizliği ve otizm spektrum bozukluğu, Ümit Şahbaz, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.37-61, 2019
Okul öncesi kaynaştırma uygulamalarında ailelerle iletişim ve işbirliği
Okul öncesinde kaynaştırma Ne ne zaman nerede neden nasıl kim, Sucuoğlu, Bülbin Bakkaloğlu, Hatice, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.355-402, 2017
Etkileşimli Kitap Okuma Programı (EKOP): Kuramsal Temelleri
Dil ve erken okuryazarlık becerilerinin geliştirilmesine yönelik Etkileşimli Kitap Okuma Programı: Kuramsal temelleri, uygulama adımları, uygulama örnekleri, Cevriye Ergül, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-24, 2016
Başlangıç noktası: Temel varsayımlar
Duygusal ve davranışsal bozukluğu olan çocukların ve gençlerin özellikleri Olgular ilaveli, Kaner Sema, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.1-21, 2015
Şizofreni ve diğer ağır derecede bozukluklar
Duygusal ve davranışsal bozukluğu olan çocukların ve gençlerin özellikleri Olgular ilaveli, Kaner Sema, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.312-327, 2015
Görme yetersizliği olan çocuklar
Hasta ve yaşlı hizmetleri Özel gereksinimi olan engelli bireyler ve eğitimi, , Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.69-96, 2014
Erken eğitimin felsefesi
Özel gereksinimi olan küçük çocuklar Eğitimciler aileler ve hizmet verenler için bir başlangıç, Akçamete Gönül, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.1-49, 2011