Yayınlar & Eserler

Makaleler 30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (3)
Scopus (9)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. DEVELOPMENT OF THE INNOVATION AND ECONOMIC GROWTH CYCLE TOOLBOX

1. International Technology Transfer Symposium, Samsun, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

2. Gıda Tüketiminin Sürdürülebilirliğinin Arttırılmasında Oyunlaştırmanın Kullanımı

10. Uluslararası Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı “Dijital Çağda Sürdürülebilirlik”, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2023, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Kısa mesaj reklamlarına yönelik algıların araştırılması

II. International Congress on Critical Debates in Social Sciences, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.57-77, (Tam Metin Bildiri)

4. Blok zinciri teknolojisinin mevcut ve potansiyel uygulama alanlarına kavramsal bir bakış

II. International Congress on Critical Debates in Social Sciences, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.132-146, (Tam Metin Bildiri)

5. Virtual Currency Usage in Digital Economy: Atitudes Concerning Bitcoin

2nd International Conference on NewApproaches in Social Sciences andHumanities, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.369-377, (Tam Metin Bildiri)

6. THE LINK BETWEEN CONSUMERS' ONLINE SHOPPING BEHAVIOURS AND E-SERVICESCAPE IN C2C E-COMMERCE: EVIDENCES FROM TURKEY

23rd International Scientific Conference on Economic and Social Development (ESD), Madrid, İspanya, 15 - 16 Eylül 2017, ss.390-400, (Tam Metin Bildiri) identifier

7. DIGITAL PRESENCE OF MUNICIPALITIES: EVIDENCES FROM CITY OF IZMIR

23rd International Scientific Conference on Economic and Social Development (ESD), Madrid, İspanya, 15 - 16 Eylül 2017, ss.412-422, (Tam Metin Bildiri) identifier

8. THE RELATION AMONG EXPERIENTIAL MARKETING, CUSTOMER SATISFACTION, AND BEHAVIORAL INTENTION: A STUDY ON FOOD AND BEVERAGE BUSINESSES

23rd International Scientific Conference on Economic and Social Development (ESD), Madrid, İspanya, 15 - 16 Eylül 2017, ss.361-371, (Tam Metin Bildiri) identifier

9. Are They Consume Sustainably: Assessing The Behavior of Turkish Tourism Students

5. International Vocational Schools Symposium, Prizren, Sırbistan, 18 - 20 Mayıs 2016, ss.456-465, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. EXTENDING OUR UNDERSTANDING OF CONSUMERS' EWOM BEHAVIOR: GENDER AND GENERATION DIFFERENCES

18th International Scientific Conference on Economic and Social Development (ESD) - Building Resilient Society, Zagreb, Hırvatistan, 9 - 10 Aralık 2016, ss.154-161, (Tam Metin Bildiri) identifier

11. TURKISH FACEBOOK USERS: EXPLORING DIFFERENCES AND DETERMINING USEFUL ASSOCIATION RULES

18th International Scientific Conference on Economic and Social Development (ESD) - Building Resilient Society, Zagreb, Hırvatistan, 9 - 10 Aralık 2016, ss.602-612, (Tam Metin Bildiri) identifier

12. Okul Öncesi Yaş Grubu Çocukların Pazarlama Kavramları Farkındalığı

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.364-373, (Tam Metin Bildiri) identifier

13. Meslek Yüksekokullarında Çalışan Personelin İş Doyumu İzmir Meslek Yüksekokulu Örneği

3. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, cilt.1, ss.6-80, (Tam Metin Bildiri)

14. Yükseköğretim Ders Kitapları Ekseninden Pazarlama Eğitimine Dönemsel Bir Bakış 1950 2012

17. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.111-138, (Tam Metin Bildiri)

15. Packaging Value of Cosmetics Products: An Insight From The View Point Of Consumers

International Conference on Value Chain Sustainability (ICOVACS 2008), İzmir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2008, ss.183-190, (Tam Metin Bildiri)

17. Konaklama İşletmelerinde Büyük Bir Yanılgı Halkla İlişkiler Müşteri İlişkilerine Karşı Muğla İli Örneği

6. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2007, ss.68-79, (Tam Metin Bildiri)

18. Küresel Pazarlarda Fiyatlandırma Stratejileri ve Maliyet Sistemi İlişkisi Bir Türk İşletmesi Örneği

5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2006, ss.452-461, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. Dijital Ortamda Pazarlamada Tutundurma Faaliyetleri II: Dijital Tutundurma Karmasi Bileşenleri

Tekstil Ürünleri İçin Dijital Ortamda Pazarlama, Erkan Akar,Ahmet Özbek, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.181-216, 2021

2. Dijital Ortamda Pazarlamada Tutundurma Faaliyetleri I: Dijital Medya, Dijital Müşteri Yolculuğu ve Dijital Ortamda Bütünleşik Pazarlama İletişimi

Tekstil Ürünleri İçin Dijital Ortamda Pazarlama, Erkan Akar,Ahmet Özbek, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.145-180, 2021

4. İnternetten Alışverişte Tüketici Tutum ve Davranışlarının Kuşaklar Bağlamında İncelenmesi

Kuşak Kavramına Disiplinler Arası Bakış-2, Özkoç Hatice Hicret,Bayrakdaroğlu Funda, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.37-62, 2018

5. Hizmet Pazarlama Karması 3: Dağıtım

Hizmet Pazarlaması: Stratejik Bir Yaklaşımla, Berrin ONARAN, Alparslan ÖZMEN, Editör, Efil Yayınevi, Ankara, ss.124-160, 2017

6. Halkla İlişkiler

İlkeler ve İşlevlerle İşletme, Muazzez Babacan, Editör, Detay Yayıncılık, İzmir, ss.529-562, 2017

8. Pazarlama Ders Kitapları İncelemesi (1950-2015)

Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Prof. Dr. Muazzez Babacan, Editör, Beta Basım Dağıtım, İstanbul, ss.55-83, 2016

9. Küresel Bilgi Sistemleri ve Pazar Araştırması

Küresel Pazarlama, Prof.Dr. Rezan Tatlıdil, Editör, Nobel, Ankara, ss.160-191, 2015

10. Küresel Pazarlama İletişimi Kararları I: Reklam ve Halkla İlişkiler

Küresel Pazarlama, Prof.Dr. Rezan Tatlıdil, Editör, Nobel, Ankara, ss.382-409, 2015
Metrikler

Yayın

61

Yayın (WoS)

17

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

281

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

307

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

1961

H-İndeks (Scholar)

20

Atıf (TrDizin)

68

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

479

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

166

Proje

6

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları