Makaleler
30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
ESCI (3)
Scopus (9)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (9)
4. Çeşitli Deneyimsel Unsurların Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi: Kahve Müşterileri Üzerine Bir İnceleme
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY TOURISM RESEARCH
, cilt.6, sa.2, ss.119-128, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Gıda ürünlerinin sürdürülebilir tüketimi bağlamında tüketici tipolojisi geliştirme çalışması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.28, sa.3, ss.73-90, 2019 (Hakemli Dergi)
15. The Impact of Social Influence on the Decision Making Process of Sports Consumers on Facebook
Journal of Internet Applications and Management
, cilt.6, sa.2, ss.5-27, 2015 (Hakemli Dergi)
16. Determinants of Repurchase Intention in Online Shopping A Turkish Consumer s Perspective
International Journal of Business and Social Science
, cilt.6, sa.10, ss.55-63, 2015 (Hakemli Dergi)
19. Fark Yaratan Uygulamalar Perspektifinden Seyahat Acentelerinde İlişkisel Pazarlama Faaliyetlerini Anlamak
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.14, sa.4, ss.559-570, 2014 (Hakemli Dergi)
21. Hane Halkının Süpermarket Alışverişlerindeki İçecek Ürünleri Tercihlerine Etki Eden Faktörlerin Araştırılması
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.29, ss.388-398, 2014 (Hakemli Dergi)
23. The Impact of Marketing Research Activities on Marketing Performance in Textile Companies A Study in Denizli
International Journal of Management Economics and Business
, cilt.9, sa.19, ss.259-273, 2013 (Hakemli Dergi)
24. Meslek Yüksekokullarında Çalışan Personelin İş Doyumu: İzmir Meslek Yüksekokulu Örneği
EJOIR e-Mesleki Gelişim ve Araştırma Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.68-80, 2013 (Hakemli Dergi)
25. Getiri Yönetimini Etkileyen Kritik Başarı Faktörlerinin Belirlenmesi Bodrum ve Marmaris Yöresi Otellerine Yönelik Ampirik Bir Çalışma
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD)
, cilt.6, sa.2, ss.49-55, 2009 (Hakemli Dergi)
26. Örgütlerde Mevcut Durum Analizi
TUHİS İş Hukuku ve İktisat Dergisi
, cilt.20, sa.4-5, ss.28-34, 2007 (Hakemli Dergi)
27. Konaklama İşletmelerinde Uygulanan Performans Değerlendirme Sistemleri ve Uygulama Alanları Muğla İli Örneği
Yönetim ve Ekonomi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.31-45, 2006 (Hakemli Dergi)
28. Kobilerde Elektronik Ticaretin Kullanımı İstanbul Örneği
Doğuş Üniversitesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.150-161, 2006 (Hakemli Dergi)
29. Öğrencilerin İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesini Tercih Nedenleri ve Beklentileri Muğla Üniversitesi Örneği
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.21-39, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
1. DEVELOPMENT OF THE INNOVATION AND ECONOMIC GROWTH CYCLE TOOLBOX
1. International Technology Transfer Symposium, Samsun, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
14. Yükseköğretim Ders Kitapları Ekseninden Pazarlama Eğitimine Dönemsel Bir Bakış 1950 2012
17. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.111-138, (Tam Metin Bildiri)
15. Packaging Value of Cosmetics Products: An Insight From The View Point Of Consumers
International Conference on Value Chain Sustainability (ICOVACS 2008), İzmir, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2008, ss.183-190, (Tam Metin Bildiri)
16. Genç Tüketicilerin Yaşam Kalitesi ve Sürdürülebilir Tüketim Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.163-176, (Tam Metin Bildiri)
17. Konaklama İşletmelerinde Büyük Bir Yanılgı Halkla İlişkiler Müşteri İlişkilerine Karşı Muğla İli Örneği
6. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2007, ss.68-79, (Tam Metin Bildiri)
18. Küresel Pazarlarda Fiyatlandırma Stratejileri ve Maliyet Sistemi İlişkisi Bir Türk İşletmesi Örneği
5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2006, ss.452-461, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
1. Dijital Ortamda Pazarlamada Tutundurma Faaliyetleri II: Dijital Tutundurma Karmasi Bileşenleri
Tekstil Ürünleri İçin Dijital Ortamda Pazarlama, Erkan Akar,Ahmet Özbek, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.181-216, 2021
2. Dijital Ortamda Pazarlamada Tutundurma Faaliyetleri I: Dijital Medya, Dijital Müşteri Yolculuğu ve Dijital Ortamda Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Tekstil Ürünleri İçin Dijital Ortamda Pazarlama, Erkan Akar,Ahmet Özbek, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.145-180, 2021
3. Üniversite Öğrencilerinin Vergi Bilinci ve Vergi Algılarının Ölçülmesine Yönelik Ampirik Bir Araştırma: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Örneği
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Yayınları, Manisa, 2019
4. İnternetten Alışverişte Tüketici Tutum ve Davranışlarının Kuşaklar Bağlamında İncelenmesi
Kuşak Kavramına Disiplinler Arası Bakış-2, Özkoç Hatice Hicret,Bayrakdaroğlu Funda, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.37-62, 2018
5. Hizmet Pazarlama Karması 3: Dağıtım
Hizmet Pazarlaması: Stratejik Bir Yaklaşımla, Berrin ONARAN, Alparslan ÖZMEN, Editör, Efil Yayınevi, Ankara, ss.124-160, 2017
6. Halkla İlişkiler
İlkeler ve İşlevlerle İşletme, Muazzez Babacan, Editör, Detay Yayıncılık, İzmir, ss.529-562, 2017
7. Uygulamalı Araştırma Planlama Tasarım ve Temel Analizler
İlkem Yayınları, İzmir, 2016
8. Pazarlama Ders Kitapları İncelemesi (1950-2015)
Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Prof. Dr. Muazzez Babacan, Editör, Beta Basım Dağıtım, İstanbul, ss.55-83, 2016
9. Küresel Bilgi Sistemleri ve Pazar Araştırması
Küresel Pazarlama, Prof.Dr. Rezan Tatlıdil, Editör, Nobel, Ankara, ss.160-191, 2015
10. Küresel Pazarlama İletişimi Kararları I: Reklam ve Halkla İlişkiler
Küresel Pazarlama, Prof.Dr. Rezan Tatlıdil, Editör, Nobel, Ankara, ss.382-409, 2015
11. Bölüm 14: Küresel Pazarlama İletişim Kararları II: Satış Promosyonları, Kişisel Satış ve Pazarlama İletişiminin Özel Formları
Global Marketing Küresel Pazarlama, Rezan Tatlıdil, Editör, Pearson (Nobel Yayınevi), Ankara, ss.410-441, 2015
Metrikler
Yayın (WoS)
17
Yayın (Scopus)
9
Atıf (WoS)
281
H-İndeks (WoS)
7
Atıf (Scopus)
307
H-İndeks (Scopus)
6
Atıf (Scholar)
1961
H-İndeks (Scholar)
20
Atıf (TrDizin)
68
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
479
H-İndeks (Sobiad)
10
Atıf (Diğer Toplam)
166
Proje
6
Tez Danışmanlığı
9
