SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğrenme Güçlüğünde Yazılı Anlatımı Desteklemek: Strateji Öğretimi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.55, sa.2, ss.541-566, 2022 (Hakemli Dergi)
Exploring Turkish special education teachers' experiences of emergency remote teaching during the COVID-19 pandemic
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.2, ss.316-335, 2022 (Hakemli Dergi)
Development of and User Experience With theComprehension Strategies Mobile App (COSMA)
Learning Disabilities: A Contemporary Journal
, cilt.19, sa.2, ss.189-206, 2021 (Hakemli Dergi)
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan ve Zihinsel Yetersizliği Olan Çocukların Empati Becerilerinin Karşılaştırılması
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.11, sa.2, ss.346-357, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi bütünleştirme uygulamalarında özel gereksinimli ve tipik gelişen çocukların sosyal kabulleri: Boylamsal bir çalışma
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.363-385, 2020 (Hakemli Dergi)
An Intervention to Improve the Writing Skills of Students With Learning Disabilities: Stop List Strategy
Insights into Learning Disabilities
, cilt.16, sa.2, ss.155-171, 2019 (Hakemli Dergi)
Okuma Güçlüğü Müdahalelerinde Teknoloji Kullanımı
Journal of Educaiton and Special Education Technology
, cilt.1, sa.1, ss.48-53, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğrenme Güçlüğünün İzleri: Lise Öğrencilerini Anlamak
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023
"İstihdamda Alternatif Bir Model: Manisa Organize Sanayi Bölgesi Zihinsel Yetersizliği Olan Bireyler Korumalı İş Yeri
X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Pandemi Döneminde Özel Gereksinimli Öğrencileri ile Deneyimleri
7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2021
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Ekrandan Çalışma Etkinliklerinde Verilen Yönergelere Tepkileri ve Görüşleri
14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 28 Ekim 2021
Öğrenme Güçlüğü Olan Yetişkinlerle Çalışmak: Bir Vaka Çalışması
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 Ekim 2021
İş Yeri Sahiplerinin Özel Gereksinimli Bireylerin İstihdamına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Internationa EJER Congress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Öğrenme Güçlüğü olan Öğrencilerde Strateji Öğretimi Yazılımının Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesine Etkisi
International EJER Congress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Tanımsal Metin Yazma Becerilerinin Dur, Düşün, Listele Stratejisi ile Geliştirilmesi
Vth International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2018
Okul öncesi dönemde kaynaştırma uygulamalarına katılan özel gereksinimli çocukların sosyal kabul, sosyal beceri ve problem davranışlarının boylamsal incelenmesi
27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017
Okul öncesi dönemde özel gereksinimli çocukların ve akranlarının sosyal kabul düzeylerinin incelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.331-332
Okul öncesinde özel gereksinimli olan ve olmayan öğrencilerin sosyal becerileri, problem davranışları ve sosyometrik derecelendirme puanlarının incelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1331-1332
İlk Okul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Okunabilirliklerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Özel Gereksinimli Öğrencilerin Mesleğe Yönlendirilme ve İşe Yerleştirilme Süreçlerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma Akıcılığını Geliştirmede Tablet Bilgisayar Destekli Sağaltım Programının Etkililiği
Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015
Okuma Güçlüğünde Teknoloji Kullanımı
Engelsiz Bilişim 2014 Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2014
Evaluation of Relationship Between the Views Towards Inclusion an the Levels of Empathy and Self Efficacy of Vocational High School Teachers
Congresso Internacional Educaçao Inclusiva e Equidade, Lizbon, Portekiz, 31 Ekim - 02 Kasım 2013
Öğretmen Adaylarının Empati Becerilerinin Öz Yeterlik İnançlarının ve Bazı Değişkenlerin Kaynaştırmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
23. Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ocak - 01 Kasım 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Geometri Öğrenme Alanı: Özellikler ve Öğretimi
Özel Eğitimde Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Tevhide Kargın, Doç. Dr. İ. Birkan Güldenoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.283-301, 2021
Ekip Yaklaşımı
Tanıdan Müdahaleye Otizm Spektrum Bozukluğu El Kitabı, Bülbin Sucuoğlu Hatice Bakkaloğlu Meral Çilem Ökcün - Akçamuş, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.755-771, 2021
İlk Okuma Öğretiminde Kullanılan Metinler
ERKEN OKURYAZARLIK ARAŞTIRMALARI EL KİTABI, Gözde AKOĞLU, Cevriye ERGÜL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.361-376, 2018
Çocukların Okuryazarlık Becerilerinin Değerlendirilmesi: Çoklu Kanıt Toplama
ERKEN OKURYAZARLIK ARAŞTIRMALARI EL KİTABI, Gözde AKOĞLU, Cevriye ERGÜL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.390-420, 2018
Doğumdan 3 Yaşa: Erken Müdahale
ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞİTİMİ EL KİTABI, Bakkaloğlu, Hatice Demir, Şeyda, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.75-88, 2018
Giriş
ERKEN OKURYAZARLIK ARAŞTIRMALARI EL KİTABI, Gözde AKOĞLU, Cevriye ERGÜL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.3-10, 2018
Durum Belirleme ve İlerleme: Kaliteli Erken Çocukluk Bütünleştirme Uygulamalarını İşe Koşmak
ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞİTİMİ EL KİTABI, Bakkaloğlu, Hatice Demir, Şeyda, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.57-73, 2018
Tüm Öğrencilerin Gereksinimlerini Destekleyen Stratejiler
OKUL ÖNCESİNDE BÜTÜNLEŞTİRMEYİ HAYATA GEÇİRME - Çocuklar, Öğretmenler ve Okulları Destekleyen Stratejileri, Hatice Bakkaloğlu, Bülbin Sucuoğlu, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.135-156, 2017