Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğrenme Güçlüğünün İzleri: Lise Öğrencilerini Anlamak

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Pandemi Döneminde Özel Gereksinimli Öğrencileri ile Deneyimleri

7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2021

Özel Eğitim Öğretmenlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Acil Uzaktan Öğretim Deneyimleri

8. Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 17 Kasım 2021, ss.316

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Ekrandan Çalışma Etkinliklerinde Verilen Yönergelere Tepkileri ve Görüşleri

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 28 Ekim 2021

Öğrenme Güçlüğü Olan Yetişkinlerle Çalışmak: Bir Vaka Çalışması

31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 Ekim 2021

İlk Okul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Okunabilirliklerinin Değerlendirilmesi

Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017

Okuma Güçlüğünde Teknoloji Kullanımı

Engelsiz Bilişim 2014 Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2014

Kitap & Kitap Bölümleri

Zihinsel Yetersizliği Olan Bir Öğrenci Olmak

EĞİTİMDE BÜTÜNLEŞTİRME: Herkes İçin Bir Okul Yaratmak, Doç. Dr. A. Dolunay Sarıca, Dr. Öğr. Üyesi Arzu Tanrıverdi, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.123-147, 2021

Geometri Öğrenme Alanı: Özellikler ve Öğretimi

Özel Eğitimde Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Tevhide Kargın, Doç. Dr. İ. Birkan Güldenoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.283-301, 2021

Ekip Yaklaşımı

Tanıdan Müdahaleye Otizm Spektrum Bozukluğu El Kitabı, Bülbin Sucuoğlu Hatice Bakkaloğlu Meral Çilem Ökcün - Akçamuş, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.755-771, 2021

İlk Okuma Öğretiminde Kullanılan Metinler

ERKEN OKURYAZARLIK ARAŞTIRMALARI EL KİTABI, Gözde AKOĞLU, Cevriye ERGÜL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.361-376, 2018

Çocukların Okuryazarlık Becerilerinin Değerlendirilmesi: Çoklu Kanıt Toplama

ERKEN OKURYAZARLIK ARAŞTIRMALARI EL KİTABI, Gözde AKOĞLU, Cevriye ERGÜL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.390-420, 2018

Doğumdan 3 Yaşa: Erken Müdahale

ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞİTİMİ EL KİTABI, Bakkaloğlu, Hatice Demir, Şeyda, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.75-88, 2018

Giriş

ERKEN OKURYAZARLIK ARAŞTIRMALARI EL KİTABI, Gözde AKOĞLU, Cevriye ERGÜL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.3-10, 2018

Durum Belirleme ve İlerleme: Kaliteli Erken Çocukluk Bütünleştirme Uygulamalarını İşe Koşmak

ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞİTİMİ EL KİTABI, Bakkaloğlu, Hatice Demir, Şeyda, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.57-73, 2018

Tüm Öğrencilerin Gereksinimlerini Destekleyen Stratejiler

OKUL ÖNCESİNDE BÜTÜNLEŞTİRMEYİ HAYATA GEÇİRME - Çocuklar, Öğretmenler ve Okulları Destekleyen Stratejileri, Hatice Bakkaloğlu, Bülbin Sucuoğlu, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.135-156, 2017

Metrikler

Yayın

42

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

H-Index (TrDizin)

1

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları