Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (6)
4. Manisa OSB Zihinsel Engelliler Korumalı İşyeri Çalışanlarının ve Ailelerinin İstihdam Deneyimleri ve Düşünceleri
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.1195-1211, 2024 (Hakemli Dergi)
6. Öğrenme Güçlüğünde Yazılı Anlatımı Desteklemek: Strateji Öğretimi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.55, sa.2, ss.541-566, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Exploring Turkish special education teachers' experiences of emergency remote teaching during the COVID-19 pandemic
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.2, ss.316-335, 2022 (Hakemli Dergi)
9. Development of and User Experience With theComprehension Strategies Mobile App (COSMA)
Learning Disabilities: A Contemporary Journal
, cilt.19, sa.2, ss.189-206, 2021 (Hakemli Dergi)
11. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan ve Zihinsel Yetersizliği Olan Çocukların Empati Becerilerinin Karşılaştırılması
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.11, sa.2, ss.346-357, 2020 (Hakemli Dergi)
12. Okul öncesi bütünleştirme uygulamalarında özel gereksinimli ve tipik gelişen çocukların sosyal kabulleri: Boylamsal bir çalışma
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.363-385, 2020 (Hakemli Dergi)
13. An Intervention to Improve the Writing Skills of Students With Learning Disabilities: Stop List Strategy
Insights into Learning Disabilities
, cilt.16, sa.2, ss.155-171, 2019 (Hakemli Dergi)
18. Okuma Güçlüğü Müdahalelerinde Teknoloji Kullanımı
Journal of Educaiton and Special Education Technology
, cilt.1, sa.1, ss.48-53, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
1. Erken Okuryazarlık Mobil Uygulamasının Geliştirilmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2. Okul Öncesi Çocukların Okula Uyumlarını Sınıflandıran Özelliklerin CHAID Analizi İle Belirlenmesi
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
3. Ulusal Alanyazında Öğrenme Güçlüğü ve Sosyal Beceriler & Psikososyal Özellik-Özellikleri Üzerine Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi
II. ULUSLARARASI KATILIMLI ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 18 - 19 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
4. Öğrenme Güçlüğünün İzleri: Lise Öğrencilerini Anlamak
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
5. "İstihdamda Alternatif Bir Model: Manisa Organize Sanayi Bölgesi Zihinsel Yetersizliği Olan Bireyler Korumalı İş Yeri
X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)
6. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Pandemi Döneminde Özel Gereksinimli Öğrencileri ile Deneyimleri
7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
8. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Ekrandan Çalışma Etkinliklerinde Verilen Yönergelere Tepkileri ve Görüşleri
14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
9. Öğrenme Güçlüğü Olan Yetişkinlerle Çalışmak: Bir Vaka Çalışması
31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, Türkiye, 22 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
11. İş Yeri Sahiplerinin Özel Gereksinimli Bireylerin İstihdamına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Internationa EJER Congress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
12. Öğrenme Güçlüğü olan Öğrencilerde Strateji Öğretimi Yazılımının Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesine Etkisi
International EJER Congress 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
13. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Tanımsal Metin Yazma Becerilerinin Dur, Düşün, Listele Stratejisi ile Geliştirilmesi
Vth International Eurasian EducationalResearch Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
14. Okul öncesi dönemde kaynaştırma uygulamalarına katılan özel gereksinimli çocukların sosyal kabul, sosyal beceri ve problem davranışlarının boylamsal incelenmesi
27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Samsun, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
15. Okul öncesi dönemde özel gereksinimli çocukların ve akranlarının sosyal kabul düzeylerinin incelenmesi
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.331-332, (Özet Bildiri)
16. Okul öncesinde özel gereksinimli olan ve olmayan öğrencilerin sosyal becerileri, problem davranışları ve sosyometrik derecelendirme puanlarının incelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1331-1332, (Özet Bildiri)
17. İlk Okul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Okunabilirliklerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
18. Özel Gereksinimli Öğrencilerin Mesleğe Yönlendirilme ve İşe Yerleştirilme Süreçlerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
19. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma Akıcılığını Geliştirmede Tablet Bilgisayar Destekli Sağaltım Programının Etkililiği
Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
20. Okuma Güçlüğünde Teknoloji Kullanımı
Engelsiz Bilişim 2014 Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
21. Evaluation of Relationship Between the Views Towards Inclusion an the Levels of Empathy and Self Efficacy of Vocational High School Teachers
Congresso Internacional Educaçao Inclusiva e Equidade, Lizbon, Portekiz, 31 Ekim - 02 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
22. Öğretmen Adaylarının Empati Becerilerinin Öz Yeterlik İnançlarının ve Bazı Değişkenlerin Kaynaştırmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
23. Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ocak - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
3. Geometri Öğrenme Alanı: Özellikler ve Öğretimi
Özel Eğitimde Matematik Öğretimi, Prof. Dr. Tevhide Kargın, Doç. Dr. İ. Birkan Güldenoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.283-301, 2021
4. Ekip Yaklaşımı
Tanıdan Müdahaleye Otizm Spektrum Bozukluğu El Kitabı, Bülbin Sucuoğlu Hatice Bakkaloğlu Meral Çilem Ökcün - Akçamuş, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.755-771, 2021
5. İlk Okuma Öğretiminde Kullanılan Metinler
ERKEN OKURYAZARLIK ARAŞTIRMALARI EL KİTABI, Gözde AKOĞLU, Cevriye ERGÜL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.361-376, 2018
6. Çocukların Okuryazarlık Becerilerinin Değerlendirilmesi: Çoklu Kanıt Toplama
ERKEN OKURYAZARLIK ARAŞTIRMALARI EL KİTABI, Gözde AKOĞLU, Cevriye ERGÜL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.390-420, 2018
7. Doğumdan 3 Yaşa: Erken Müdahale
ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞİTİMİ EL KİTABI, Bakkaloğlu, Hatice Demir, Şeyda, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.75-88, 2018
8. Giriş
ERKEN OKURYAZARLIK ARAŞTIRMALARI EL KİTABI, Gözde AKOĞLU, Cevriye ERGÜL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.3-10, 2018
9. Durum Belirleme ve İlerleme: Kaliteli Erken Çocukluk Bütünleştirme Uygulamalarını İşe Koşmak
ERKEN ÇOCUKLUK ÖZEL EĞİTİMİ EL KİTABI, Bakkaloğlu, Hatice Demir, Şeyda, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.57-73, 2018
10. Tüm Öğrencilerin Gereksinimlerini Destekleyen Stratejiler
OKUL ÖNCESİNDE BÜTÜNLEŞTİRMEYİ HAYATA GEÇİRME - Çocuklar, Öğretmenler ve Okulları Destekleyen Stratejileri, Hatice Bakkaloğlu, Bülbin Sucuoğlu, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.135-156, 2017