-
Doktora
FEN EĞİTİMİ TEKNOLOJİSİ
UZMANLIK ALANI DERSİ
TEZ ÇALIŞMASI
FEN BİLGİSİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ
-
Yüksek Lisans
UZMANLIK ALANI DERSİ
SEMİNER
MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİNDE FEN EĞİTİMİNİN ROLÜ
TEZ ÇALIŞMASI
-
Lisans
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
BİTKİ VE HAYVAN KOLLEKSİYONLARI
BİYOLOJİ LAB I
BİYOLOJİDE ÖZEL KONULAR
BİTKİ VE HAYVAN SİSTEMATİĞİ
ÇEVRE BİLİMİ
BİYOLOJİ I
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
GENEL BİYOLOJİ I
FEN-TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
-
Fen bilimleri öğretmen adaylarının STEM uygulamaları öğretmen öz-yeterlik, STEM pedagojik alan bilgisi ve mesleki gelişimlerinin incelenmesi
BALIM A. G. (Danışman)
-
Fen öğretiminde disiplinlerarası entegrasyonun ortaokul öğrencilerinin bilimsel süreç becerileri, akıl yürütme becerileri ve kavramsal anlama düzeylerine etkisi
BALIM A. G. (Danışman)
-
Çevre eğitimi kapsamında geliştirilen fetemm etkinliklerinin ortaokul fen bilimleri dersi öğrencilerinin çevre eğitimi ve fetemm eğitimine yönelik tutumları üzerine etkisi
Balım A. G. (Danışman)
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının 21. yy öğrenen becerileri ile eğitim teknolojilerine yönelik öz-yeterlilik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Balım A. G. (Danışman)
-
Sorgulama temelli fen etkinliklerinin öğrencilerin kavramsal anlama, sorgulayıcı öğrenme beceri algılarına ve fen öğrenmeye yönelik motivasyon düzeylerine etkisi
Balım A. G. (Danışman)
-
Covid-19 sürecinde fen bilimleri öğretmenlerinin bilgi ve iletişim teknolojilerinin kullanımına yönelik yeterlilik algıları ve uzaktan eğitime ilişkin görüşleri
Balım A. G. (Danışman)
-
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Görsel Tasarım İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi
Balım A. G. (Danışman)
-
Sosyo-bilimsel argümantasyon yönteminin öğrencilerin bilgileri günlük hayatla ilişkilendirme düzeylerine, girişimciliklerine ve sürdürülebilir fen bilimlerine yönelik tutumlarına etkisi
BALIM A. G. (Danışman)
-
Türkiye'de fen eğitiminde argümantasyon alanında son on yılda yapılan akademik yayınların betimsel analiz yöntemiyle incelenmesi
BALIM A. G. (Danışman)
-
Fen bilimleri öğretiminde argümantasyona dayalı sorgulama yöntemi kullanımının öğrencilerin epistemolojik inançlarına, üst biliş becerilerine ve kavramsal anlama düzeylerine etkilerinin araştırılması
BALIM A. G. (Danışman)
-
Animasyon destekli kavram karikatürlerinin kavramsal anlama, derse yönelik tutum ve sorgulayıcı öğrenme becerileri algılarına etkisi
BALIM A. G. (Danışman)
-
Bu Benim Eserim" proje yarışmasına katılan öğrencilerin kariyer gelişiminde aile etkisi ve takım çalışmasının incelenmesi
BALIM A. G. (Danışman)
-
Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin analitik düşünme becerileri, kavramsal anlamaları ve fene yönelik tutumları üzerine etkileri
BALIM A. G. (Danışman)
-
Probleme dayalı öğrenmenin fen öğretmen adaylarının problem çözme becerileri, akademik başarıları ve tutumları üzerindeki etkisi
BALIM A. G. (Danışman)
-
Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin problem çözme becerileri algılarına, fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına ve kavramsal anlama düzeylerine etkileri
BALIM A. G. (Danışman)
-
Fen ve teknoloji dersi "güneş sistemi ve ötesi?: Uzay bilmecesi" ünitesinde proje tabanlı öğrenme uygulamalarının öğrenci başarılarına, yaratıcı düşünmelerine, fen ve teknolojiye yönelik tutumlarına etkisi
BALIM A. G. (Danışman)
-
Öğrencilerin Hücre Bölünmesi ve Kalıtım? konularındaki kavram yanılgılarının giderilmesinde ve zihinsel modelleri üzerinde yapılandırmacı yaklaşımın etkisi
BALIM A. G. (Danışman)
-
Fen ve teknoloji öğretiminde zihin haritası ve kavram karikatürü etkinliklerin öğrencilerin akademik başarılarına ve sorgulayıcı öğrenme beceri algılarına etkisi
BALIM A. G. (Danışman)
-
Fen ve teknoloji dersinde probleme dayalı öğrenme yöntemi kullanımının öğrencilerin kavramları yapılandırma düzeyleri, akademik başarıları ve sorgulayıcı öğrenme becerileri algıları üzerindeki etkileri
BALIM A. G. (Danışman)
-
Fen ve teknoloji öğretiminde sorgulayıcı öğrenme stratejilerinin öğrencilerin sorgulayıcı öğrenme becerileri, akademik başarıları ve tutumları üzerindeki etkisi
BALIM A. G. (Danışman)
-
İlköğretim 8. sınıflarda fen bilgisi dersinde Web tabanlı öğretim desteğinin öğrenci başarısına etkisi
BALIM A. G. (Danışman)
-
İlköğretim 8. sınıf asit baz konusu üzerine çoklu zeka kuramı uygulamaları
BALIM A. G. (Danışman)
