Eğitim Bilgileri
2017 - 2022
2017 - 2022Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık (Dr), Türkiye
2015 - 2017
2015 - 2017Yüksek Lisans
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık (Yl) (Tezli), Türkiye
2010 - 2015
2010 - 2015Lisans
Ege Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenilmiş güçlülüğüne ilişkin bir model geliştirme
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2017
2017Yüksek Lisans
Ergenlerin bilinçli farkındalığının yordanmasında başa çıkma stilleri, empati ve duygusal düzenlemenin rolü
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2015 - 2023
2015 - 2023Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorMezunlar Günü Düzenleme Komisyon Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBEF Bağımlılıkla Mücadele Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, BEF Bağımlılıkla Mücadele Kurulu
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorMerkez Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük, Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık Uygulama Ve Araştırma Merkezi
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük, DEU Bağımlılıkla Mücadele Komisyon Üyesi
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam Ediyorİntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorBEF Kalite Komisyon Üyeliği
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, BEF Kalite Komisyonu
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorMezunlarla İlişkiler Komisyon Üyeliği
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Mezunlarla İlişkiler Komisyonu
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorFormasyon Muafiyet ve İntibak Komisyon Üyeliği
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Formasyon Muafiyet ve İntibak Komisyonu
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorKalite Komisyon Üyeliği
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Verdiği Dersler
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Those Who Are Mindful and Those Who Make Them Mindful: Yunus Emre and Mindfulness
Uygur S. S., Beyhan E.
MINDFULNESS
, cilt.15, ss.700-715, 2024 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Unveiling the Perceptions of Counselor Candidates: Metaphorical Perspectives into Mental Health and Self-Care Skills
Uygur S. S.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.3, ss.820-839, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024DEPREMİ YAŞAMIŞ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL DESTEK AĞLARINA İLİŞKİN ALGI VE GÖRÜŞLERİ
UYGUR S. S.
Akademik Yaklaşımlar Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.697-723, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Prediction of Academic Resilience in Adolescents Through Academic, Social And Emotional Self-Efficacy and Gender
UYGUR S. S., ASICI E., Kocer M.
Research in Pedagogy , cilt.13, sa.1, ss.251-266, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022A look at intercultural sensitivity from the perspective of mindfulness and acceptance of diversity
Uygur S. S.
Journal for the Education of Gifted Young Scientists , cilt.10, sa.4, ss.547-561, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021ÖĞRETMENLERİN ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN BİLGİDÜZEYLERİ, GÖRÜŞ VE KAVRAM YANILGILARININ İNCELENMESİ
Kabasakal H. Z., Uygur S. S.
Smart Journal , cilt.7, sa.51, ss.2725-2735, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Positive and negative affect in university students: The predictive roles of rumination, mindfulness and demographic variables
Asıcı E., Arslan Ü., Uygur S. S.
Educational Research Development Journal , cilt.23, sa.2, ss.1-21, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Psikolojik Esneklik Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerliği ve Güvenirliği
Uygur S. S., Karaca R.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.15, sa.5, ss.3797-3826, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Kadınların benlik ikilemleri ile bütünleyici kendilik farkındalıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Uygur S. S., Asici E., Sari D.
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi , cilt.19, sa.45, ss.963-993, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Sınav kaygısıyla başa çıkmada bilinçli farkındalık temelli programların etkiliği: Sistematik bir derleme
Ikiz F. E., Uygur S. S.
International Journal of Human Sciences , cilt.16, sa.1, ss.164-191, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Türkiye ve Almanya’xxdaki Suriyeli Sığınmacılara Sunulan Haklar ve Yaşanan Sorunlar
Vardarlı B., Khatib A., Uygur S. S., Gönültaş M.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.18, sa.70, ss.654-673, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Ergenlerin Bilinçli Farkındalığının Yordanmasında BaşaÇıkma Stilleri, Empati ve Duygusal Düzenlemenin Rolü
Uygur S. S.
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi , cilt.9, sa.55, ss.1247-1279, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Kültüre Duyarlı Psikolojik Danışma Bağlamında Mikrosaldırganlık:Ayrımcılığın Örtük Hali
Uygur S. S., Sarı D., Uz Baş A.
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi , cilt.8, sa.51, ss.143-189, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN PSİKOLOJİK ESNEKLİK DÜZEYLERİNİN YORDANMASINDA DUYGUSAL ŞEMALARIN ROLÜ: BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
Uygur S. S.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , cilt.70, ss.135-151, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018LİSE ÖĞRENCİLERİNDE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN AKILCI OLMAYAN İNANÇ DÜZEYİ VE KARAR VE STİLLERİNE GÖRE YORDANMASI
Uygur S. S.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.17, sa.67, ss.1014-1026, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018YAŞAM DOYUMUNUN YORDANMASINDA KENDİNİ AÇMA VE SOSYAL DESTEĞİN ROLÜ
Uygur S. S.
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.16-33, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017ÖĞRENME SÜRECİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMININ DEĞERLENDİRİLMESİ: LİSE ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Kabasakal H. Z., Uygur S. S.
Social Sciences Stadies Journal , cilt.3, sa.6, ss.680-684, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENME SÜRECİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİNKULLANIMINA AİT GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
KABASAKAL H. Z., UYGUR S. S.
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , cilt.3, sa.5, ss.459-463, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Duygusal öz-yeterlik ve affetmenin algılanan stres düzeyini yordayıcı rolü
Asici E., Uygur S. S.
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES , cilt.6, sa.3, ss.1353-1375, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
2025Çokkültürlülüğe Eğitici Dokunuşu: Kapsayıcı Eğitim Atölye Çalışmasının Etkililiği/An Educator's Touch On Multiculturalism: The Effectiveness Of An Inclusive Education Workshop
Uygur S. S.
3. Uluslararası Türk Dünyası Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2025, ss.205-212, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANIMI
Uygur S. S.
3. Uluslararası Palestra Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Skopje, Makedonya, 25 - 26 Ekim 2024, ss.183-189, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin Yordanması: Sosyotropi ve Otonomi Kişilik Özelliklerinin Rolü
Adıgüzel E., Gergin R., Dalkıran A. A., UYGUR S. S.
MEF Üniversitesi VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Öğrenci Konferansı, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2024
2024Masalların Çocukların Psikolojik İyi Oluşuna Katkılarının Değerlendirilmesi
Uygur S. S.
12th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL, HUMANITIES, ADMINISTRATIVE, AND EDUCATIONAL SCIENCES IN A CHANGING WORLD, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2024, ss.216-221, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023The Examination of University Students’ Perspectives on Seeking Career Psychological Counseling Help
Erol M., Uygur S. S.
Eurosia Congress on Scientific Researches and Recent Trends-XII, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğretmenlerinden Beklentileri
Uygur S. S.
4. Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2023, ss.4, (Özet Bildiri)
2023
2023UNIVERSITY STUDENTS' EXPERIENCES AND SELF-CARE SKILLS AFTER THE KAHRAMANMARAS EARTHQUAKE/KAHRAMANMARAŞ DEPREMİ SONRASI ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DENEYİMLERİ VE ÖZ-BAKIM BECERİLERİ
UYGUR S. S.
Ases IV. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022Kaygı bozukluğu yaşayan ergenlerle psikolojik danışma sürecinde kullanılan müdahale yaklaşımlarının incelenmesi
UYGUR S. S.
III. Uluslararası Spor ve Sosyal Bilimlere Multidisipliner Yaklaşım Kongresi, Türkiye, 10 Kasım 2022, ss.151-159, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022Kültürlerarası Duyarlılık Düzeyinin Yordanmasında Bilinçli Farkındalık ve Farklılıkları Kabulün Rolü
UYGUR S. S.
III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.36, (Özet Bildiri)
2022
2022Bilinçli Farkındalıkla ilişkili Tutumların Yunus Emre’nin Dizelerindeki İzleri
Uygur S. S., Beyhan E.
III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 24 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
2021
2021Okulda Gevşeme ve Bilinçli Farkındalık Alışkanlıkları Ölçeği Kısa Formunun Türk Kültürüne Uyarlanması: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Uygur S. S., Karaca R.
II. UBEST Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
2020
2020Ergen ve yetişkin bilinçli farkındalık ölçeğinin Türkçe versiyonunun geçerlik ve güvenirliği.
Arslan Ü., Uygur S. S., Asici E.
2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020, ss.336-350, (Tam Metin Bildiri)
2020
2020Psikolojik Esneklik Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
UYGUR S. S., KARACA R.
Karadeniz 3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 25 - 26 Nisan 2020, (Özet Bildiri)
2019
2019Kendini affetmenin duygusal şemalar aracılığıyla yordanması
ASICI E., UYGUR S. S., KARACA R.
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Kadınların Benlik İkilemleri İle Bütünleyici Kendilik Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
UYGUR S. S., ASICI E., SARI D.
II. ULUSLARARASI KADIN KONGRESİ, 4 - 05 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK ESNEKLİĞİN YORDAYICISI OLARAK DUYGUSAL ŞEMALAR
UYGUR S. S., Kahraman G.
II. INES Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2016
2016The Relationship Between Levels of Empathy Communication Skills and Internet Addiction
UYGUR S. S.
XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 1 - 04 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
2024Mindfulness in Parenting
Uygur S. S.
Mindfulness in Parenting, ALEXANDRA M. COLUMBUS, Editör, Nova Science Publishers, New York, ss.49-78, 2024
2024
2024Problem Alanlarına Göre Rehberlik Hizmetleri
UYGUR S. S.
REHBERLİK VE ÖZEL EĞİTİM, GÜNLÜ AYKUT, DENİZ SERDAL, Editör, Eğiten Kitap, ss.39-64, 2024
2023
2023Obsesif kompulsif bozukluğu (okb) olan çocuklar
UYGUR S. S.
Erken çocuklukta risk altındaki çocuklar öğretmenler ve aileler için öneriler, A. Simsar & B. Alpaydın, Editör, Nobel Akademi, ss.27-48, 2023
2023
2023Afet Sonrası Saha Deneyimleri ve Eğitime İlişkin Psikolojik Danışma ve Rehberlik Müdahaleleri
UYGUR S. S.
Afetlerde Eğitim ve Yönetimi, Dr. Sinan GİRGİN, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, ss.311-326, 2023
2022
2022Yaratıcılık
Uygur S. S.
BAŞARININ PSİKOLOJİSİ-Duyuşsal Faktörler, Bülent Dilmaç Zeynep Şimşir Gökalp, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.337-363, 2022
2022
2022Sınıfın Fiziksel, Teknolojik, Sosyal ve Psikolojik Boyutları
Kahyaoğlu Erdoğmuş Y., Uygur S. S.
Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, Murat Taşdan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-66, 2022
2021
2021Bilişsel Esneklik
Uygur S. S., Asici E.
Kuramdan Uygulamaya 21. Yüzyıl Becerileri ve Öğretimi, Ümmühan Ormancı,Salih Çepni, Editör, Nobel, Ankara, ss.547-563, 2021
2019
2019Bilinçli Farkındalık Yaklaşımlarına Dayalı Teknikler
Uygur S. S.
Psikolojik Danışmanların Bilmesi Gereken 40 Teknik, Aslı Uz Baş, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.73-85, 2019
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin Yordanmasında Sosyotropik ve Otonomik Kişilik Özelliklerinin Rolü
TÜBİTAK Projesi
Uygur S. S.
2022 - 2024
2022 - 2024
Covid19 Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin Öğrenme Kayıpları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÖZMEN Ö. N. (Yürütücü), SİYEZ D. M., BARAN B., ERGÖR O. A., ELLEZ A. M., UYGUR S. S.
2022 - 2023
2022 - 2023Üniversite Öğrencilerinin Kariyer Psikolojik Danışması Yardımı Arama İle ilgili Görüşlerinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi
Uygur S. S.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorEğitim Bilimleri Tematik Araştırmalar Dergisi
Yayın Kurul Üyesi
2021 - 2021
2021 - 2021Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Teknik Redaktör
2017 - 2021
2017 - 2021Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Teknik Redaktör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Nisan 2025
Nisan 2025Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2025
Mart 2025Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025PSYCHIATRIC QUARTERLY
SCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2024
Aralık 2024Cambridge Prisms: Global Mental Health
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2024
Ağustos 2024International Journal of Health Services Research and Policy
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2024
Temmuz 2024Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2024
Haziran 2024THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2024
Nisan 2024Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2024
Nisan 2024THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2024
Mart 2024Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2024
Mart 2024Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2024
Ocak 2024THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2023
Aralık 2023Social Sciences Studies Journal
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2023
Aralık 2023Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi (Online)
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Hakemli Bilimsel Dergi
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Ekim 2024
Ekim 2024Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAK2024)
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Uygur S. S.
Türkiye
Mart 2023
Mart 2023
ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
İkiz F. E., Siyez D. M., Yurdabakan İ., Gökdağ Baltaoğlu M., Ellez A. M., Şahin Fırat N., et al.
İzmir, Türkiye
Burslar
2018 - 2022
2018 - 20222211 A Genel Yurt İçi Doktora Bursu
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Ocak-2025
Ocak 2025Doktora Yeterlik Sınavı
- Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Doktora Yeterlik Sınavı
- Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Dokuz Eylül Üniversitesi
Ocak-2024
Ocak 2024