Makaleler
19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (6)
6. Öğrencilerin Sayı Duyusu Stratejilerinin Sınıf Düzeyi ve Sayı Duyusu Bileşenlerine Göre Analizi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültei Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.39-62, 2020 (Hakemli Dergi)
7. Matematik Öğretme Adaylarının Soyut Matematik Dersndeki Blgilerinin MATH Taksonomi Çerçevesinde Analizi
Pesa Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.141-161, 2020 (Hakemli Dergi)
8. Pre-service Secondary Mathematics Teachers' Behaviors in the Proving Process
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.12, sa.2, ss.203-231, 2016 (SSCI)
10. OKS SBS ve TIMSS matematik sorularının MATH taksonomi çerçevesinde karşılaştırmalı analizi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.423-444, 2012 (Hakemli Dergi)
11. Ortaöğretim öğrencilerinin kümeler konusundaki öğrenmelerinin değerlendirilmesi I
Akademik Bakis
, sa.22, 2010 (Hakemli Dergi)
13. A short view on the relationship of mathematics game from literature context and concept of the educational mathematics game
World Applied Sciences Journal
, cilt.9, sa.3, ss.314-321, 2010 (Hakemli Dergi)
14. Matematik eğitimi ve dilbilim etkileşimine dayalı bir araştırma ve metodoloji alanı söylem çözümleme
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.1, ss.173-184, 2010 (Hakemli Dergi)
15. Matematik eğitimi literatüründen yazma aktiviteleri üzerine genel bir bakış
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.2, ss.494-507, 2009 (Hakemli Dergi)
16. Matematik ve oyun etkileşimi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.3, ss.75-98, 2008 (Hakemli Dergi)
18. Matematik öğretmen adaylarının ispat yapmaya yönelik görüşleri
Kastamonu Eğitim Dergisi,
, cilt.14, sa.1, ss.147-160, 2006 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
35
4. 2017-2022 Yılları Arasında Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların Betimsel Analizi
IX. International EJER Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
16. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretimlerinde Sıkıntı Yaşayacaklarını Düşündükleri Konular: Nedenler ve Öneriler
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
17. Matematikte Yetenekli Olan Ortaöğretim Öğrencilerinin Sözsüz İspat Oluşturma Yaklaşımları
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.314-315, (Özet Bildiri)
18. Matematik öğretmen adaylarının bir ispat yapma etkinliğinde sergiledikleri yaklaşımlardan izlenimler
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Yayınlanmadı)
19. Matematik öğrenme-öğretme sürecinde, ispat kavramına yönelik öğretmen söylemlerinin bazı sosyal-göstergebilimsel karakteristikleri
X. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, ss.164-165, (Özet Bildiri)
20. Bir matematik sınıfının ispat ve ispatlamaya yönelik sözcük dağarcığı ve bu dağarcık çerçevesinde kurulan iletişimin anlambilimsel yapısı
X. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, ss.165-166, (Özet Bildiri)
23. Matematiğe ve onun doğasına ilişkin matematik öğretmen adaylarının metafofik algıları ve zihinsel imajları
Uluslararası V. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Yayınlanmadı)
24. Metaforlar ve matematik öğretimi
I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.391, ss.171-172, (Özet Bildiri)
25. Matematik eğitiminde yararlanılan yazma aktiviteleri üzerine literatürden genel bir bakış
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.56-57, (Özet Bildiri)
31. İlköğretim okulları 7. sınıflarda uygulanmakta olan fen dersi konularının öğretiminde görülen okullar arası farklılıklar
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.125-130, (Tam Metin Bildiri)
32. İlköğretim Birinci Kademesinde Matematik Öğretmine Uygun Materyallerin Geliştirilmesi ve Uygulanması
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.669-674, (Tam Metin Bildiri)
33. The Use of Computer Technology in Seventh Grade Science Topics Which Contain Mathematics
Fifth International Special Education Congress, Birleşik Krallık, 24 - 26 Temmuz 2000, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
6
Atıf (WoS)
7
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
7
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
11
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
35
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
370
H-İndeks (Sobiad)
9
Atıf (Diğer Toplam)
44
Proje
5
Tez Danışmanlığı
8
