Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 35

1. Öğretmenlerin Çevrimiçi Ortamda Teknoloji Kabul ve Kullanımlarının İncelenmesi

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu (6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6)), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.174-175, (Özet Bildiri)

2. MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

13. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2020, ss.24-25, (Özet Bildiri)

3. Lise Matematik Öğretmen Adaylarının ‘Aparatlı Matematik Problemi’ Algıları

III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.114, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Matematik Eğitiminde Kullanımına Yönelik Örnekler

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.111-112, (Özet Bildiri)

6. Gerçekçi Matematik Eğitimi Bağlamında Öğrencilerin Matematiksel İlişkilendirme Becerilerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.22-23, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Matematik Öğretmenlerinin WEB 2.0'a Yönelik Görüşleri

Ubest 2021, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.823-830, (Tam Metin Bildiri)

9. Eğitimde 2011-2018 Yılları Arasında Yapılan Artırılmış Gerçeklik Çalışmalarının Eğilimlerinin İncelenmesi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.953-959, (Tam Metin Bildiri)

10. Hatalı İspatlar Yoluyla Ortaöğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İspatDeğerlendirme Becerilerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.584-586, (Özet Bildiri)

11. Ortaokul Öğrencilerinin Alan ve Çevre Konularındaki Kavram Algılarının İncelnmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.33-34, (Özet Bildiri)

14. PISA Sınavlarında Sorulan Soruların Math Taksonomi Çerçevesinde Analizi

V. ULUSAL EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KONGRESİ, 1 - 03 Eylül 2016, ss.181, (Özet Bildiri)

15. Matematik Öğretmenliği Alan Bilgisi Sınavlarındaki Soruların MATH Taksonomi Çerçevesinde Analizi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Konya, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2014, ss.633-637, (Tam Metin Bildiri)

17. Matematikte Yetenekli Olan Ortaöğretim Öğrencilerinin Sözsüz İspat Oluşturma Yaklaşımları

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.314-315, (Özet Bildiri)

18. Matematik öğretmen adaylarının bir ispat yapma etkinliğinde sergiledikleri yaklaşımlardan izlenimler

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Yayınlanmadı)

19. Matematik öğrenme-öğretme sürecinde, ispat kavramına yönelik öğretmen söylemlerinin bazı sosyal-göstergebilimsel karakteristikleri

X. Uluslararası Dil, Yazın ve Deyişbilim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2010, ss.164-165, (Özet Bildiri)

21. Matematik öğretmen adaylarının ispat ve ispatlamaya yönelik bazı temel kavramlar üzerine düşünceleri

9. Matematik Sempozyumu, Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Yayınlanmadı)

22. OKS, SBS ve TIMSS Matematik Sorularının 'MATH Taksonomi' Çerçevesinde Analizi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.98, (Özet Bildiri)

23. Matematiğe ve onun doğasına ilişkin matematik öğretmen adaylarının metafofik algıları ve zihinsel imajları

Uluslararası V. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Yayınlanmadı)

24. Metaforlar ve matematik öğretimi

I. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, cilt.391, ss.171-172, (Özet Bildiri)

25. Matematik eğitiminde yararlanılan yazma aktiviteleri üzerine literatürden genel bir bakış

7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.56-57, (Özet Bildiri)

26. Matematik öğretmen adaylarının "matematik ve oyun" dersi çalışma örneklerinin irdelenmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Yayınlanmadı)

27. Çevrimiçi Aktif Öğrenme

XIV. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİNDE, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.11-16, (Tam Metin Bildiri)

28. Matematik ve oyun etkileşimi

Eğitimde Yeni Yönelimler II, Eğitimde Oyun Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 14 Mayıs 2005, ss.144-150, (Tam Metin Bildiri)

29. Turkish Primary Schools Students Difficulties in Science Topics that Involves Mathematics and Ways to Overcome Them

4th European Symposium on Conceptual Change, Athens, Yunanistan, 19 - 23 Mayıs 2004, (Yayınlanmadı)

30. Matematikte Problem Kurma ve Problem Çözme

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.521-523, (Yayınlanmadı)

32. İlköğretim Birinci Kademesinde Matematik Öğretmine Uygun Materyallerin Geliştirilmesi ve Uygulanması

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.669-674, (Tam Metin Bildiri)

33. The Use of Computer Technology in Seventh Grade Science Topics Which Contain Mathematics

Fifth International Special Education Congress, Birleşik Krallık, 24 - 26 Temmuz 2000, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

34. Öğrenci algısına göre matematik öğretiminde yaşanan sorunlar

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu I, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Kasım 1997, (Yayınlanmadı)
Kitaplar 1

1. 2017-2022 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN BETİMSEL ANALİZİ

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler I, Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR, Editör, Duvar Yayınevi, İzmir, ss.751-770, 2022
Metrikler

Yayın

55

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

7

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

11

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

35

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

370

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

44

Proje

5

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları