Doç. Dr. KÜRŞAT ARSLAN


Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı


Araştırma Alanları: Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

E-posta: kursat.arslan[at]deu.edu.tr
İş Telefonu: +90 232 301 2064
Web: https://avesis.deu.edu.tr/kursat.arslan
Posta Adresi: Buca Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Binası, Kat 1

Metrikler

Yayın

62

Atıf (WoS)

25

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

4

Fikri Mülkiyet

1

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2005 - 2013

2005 - 2013

Bütünleşik Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (Dr), Türkiye

1999 - 2003

1999 - 2003

Lisans

Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Bütünleşik Doktora

The lived experience of elementary school teachers implementing learning object based instruction: A phenomenological study

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç.Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2015 - 2022

2015 - 2022

Dr.Öğr.Üyesi

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2013 - 2015

2013 - 2015

Öğretim Görevlisi Dr.

Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2011 - 2013

2011 - 2013

Araştırma Görevlisi

The University of Alabama at Birmingham, College Of Arts & Sciences, Department Of Chemistry

2005 - 2012

2005 - 2012

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2022

2022

Developing Learning Environments for Enhancing Digital Literacy of University Students

KAHYAOĞLU ERDOĞMUŞ Y., AKPINAR E., BARAN B., ARSLAN K.

4th IITEE 2022 - International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium, İzmir, Türkiye, 07 Şubat 2022, ss.11

2021

2021

Investigation of Turkish University Students' Digital Literacy in the DIGCOMP Framework

BARAN B., KAHYAOĞLU ERDOĞMUŞ Y., ARSLAN K., AKPINAR E.

2nd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.258

2021

2021

Üniversite Öğrencilerinin DIGCOMP Çerçevesinde Dijital Okuryazarlıklarının Belirlenmesi

BARAN B., KAHYAOĞLU ERDOĞMUŞ Y., ARSLAN K., AKPINAR E.

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.258

2020

2020

Üniversite Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlıklarının Geliştirilmesine Yönelik ERASMUS Projesi : E-DigiLit

KAHYAOĞLU Y., BARAN B., AKPINAR E., ARSLAN K.

3rd IITEE International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium, 17 - 18 Eylül 2020

2020

2020

E-DigiLit Project: An Investigation of Digital Literacy Needs of Students in the View of Stakeholders

ARSLAN K., KAHYAOĞLU Y., AKPINAR E., BARAN B., VILLAR ONRUBIA D., ARNAB S., et al.

3rd IITEE International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium, 17 - 18 Eylül 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Practitioners’ Handbook for Developing ICT Teacher Candidates’ Pedagogical Skills about Teaching Coding to Children

BARAN B., ARSLAN K., AKPINAR E., PESEK I., KERMEK D., HAJDIN G., et al.

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019/1st International Science, Education, Art Technology Symposium UBEST 2019, 2 - 04 Mayıs 2019

2019

2019

Çevrimiçi Değerlendirme Sistemlerininin Eğitimde Kullanımına Yönelik Bir İçerik Analizi

ARSLAN K., Gamze Y.

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019

2019

2019

“Yerli” Bir Öğrenme Yönetim Sistemi: Gall’ın Geliştirilmesi ve Uygulanması

ARSLAN K.

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019

2018

2018

BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin ÇeşitliDeğişkenlerle İlişkisinin İncelenmesi

ARSLAN K., Akçelik M.

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim TeknolojileriSempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2018

2017

2017

Bir öğrenme nesnesi olarak Arduino

ARSLAN K.

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017

2017

2017

ARDUİNO İLE DİNLEYEN ÖĞRENCİLERDEN YAPAN ÖĞRENCİLERE GEÇİŞ

ARSLAN K., TANEL Z.

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017

2017

2017

Üniversite Öğrencilerinin Çevre Duyarlılıklarının İncelenmesi:İzmir İli Örneği

Kızıldağ H. A., ARSLAN K.

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017

2017

2017

Scratch Öğreniminin Öğretmen Adaylarının ProgramlamaKonusunda Fikir ve Tutumlarına Etkisi

Akçelik M., ARSLAN K.

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017

2017

2017

Alan Temelli Yazılım Kullanımının Öğretmen AdaylarınınTeknopedagojik Eğitim Yeterliklerine Etkisi

TANEL Z., ARSLAN K.

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017

2015

2015

Preservice physical education students perceptions about Web 2 0

ARSLAN K.

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, 5 - 07 Kasım 2015

2012

2012

DIGITAL VIDEO TECHNOLOGY IN THE SERVICE OF EDUCATION CHALLENGES OPPORTUNITIES AND EZSNIPS

Brande S., ARSLAN K.

Society for Design and Process Science, 5 - 07 Eylül 2012, cilt.2012

2010

2010

Teachers acceptance of interactive white boards A case study

SALTAN F., ARSLAN K., GÖK A.

Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 29 - 31 Mart 2010, cilt.2010

2010

2010

Motivating Teachers to Use Learning Objects

ARSLAN K., GÖK A., SALTAN F.

Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 29 - 31 Mart 2010, cilt.2010

2010

2010

Evaluation of learning objects from different aspects of effectiveness Learning learning object benefit and learning object quality

ARSLAN K.

Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 29 - 31 Mart 2010, cilt.2010

2009

2009

A new teacher tool interactive white boards a meta analysis

SALTAN F., ARSLAN K.

Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 2 - 06 Mart 2009, cilt.2009

2009

2009

The Online Teacher Education Trends A Research Review Study of Recent Years

GÖK A., ARSLAN K., SALTAN F.

Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 2 - 06 Mart 2009, cilt.2009

Kitap & Kitap Bölümleri

2024

2024

Spss İle adim adim bağimsiz örneklem t testi̇ uygulama ve apa formatinda raporlama

Arslan K.

Eğitimde Güncel Araştırmalar, Figen AKÇA, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.125-138, 2024

2022

2022

Development And Application Of S-GALL: An Online Examination System For Higher Education In Turkey

Arslan K., Semenderoğlu A.

Multidisciplinary Perspectives In Educational And Social Sciences, M. KAHYAOĞLU, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.95-114, 2022

2022

2022

Örgün Eğitim Öğretmen Adaylarının Online Sınav Algıları

Arslan K., Semenderoğlu A.

Eğitimde Güncel Araştırmalar, O. Zahal,H. Taş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.363-387, 2022

2020

2020

TARIHSEL SÜREÇTE TURIZM, FINDIKLI’DA TURIZM BAKIMINDAN BAZI DEĞERLENDİRMELER VE TURIZM GELİŞİMİNDE SOSYAL MEDYANIN ÖNEMİ

UYANIK E., ÇAKICIOĞLU OBAN R., ARSLAN K.

Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar, Doç. Dr. Erdem Sarıkaya, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.183-211, 2020

2020

2020

Tarihsel Süreçte Turizm, Fındıklı’da Turizm Bakımından Bazı Değerlendirmeler Ve Turizm Gelişiminde Sosyal Medyanın Önemi

Uyanık E., Çakıcıoğlu Oban R., Arslan K.

Sosyal ve Beşerî Bilimlerde Teori ve Araştırmalar, Sarıkaya Erdem, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.183-212, 2020 Creative Commons License

2019

2019

Ünite 1 - Bölüm 2: BT/STEM Öğretmenleri için Kodlama Eğitimin Önemi

AKPINAR E., Oreski P., ARSLAN K., Vesel A.

EDUCODE - Öğretmen Elkitabı, Bahar Baran, Kürşat Arslan, Ercan Akpınar, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-38, 2019

2019

2019

Ünite 2 - Bölüm 2: Kodlama Eğitimi İçin Öğretim Materyalleri ve Araçlar

ARSLAN K., Oreski P., Hoyne S.

EDUCODE - Öğretmen Elkitabı, Bahar Baran, Kürşat Arslan, Ercan Akpınar, Editör, Anı Yayıncılık, ss.57-61, 2019

2019

2019

Ünite 1- Bölüm 2 BT/STEM ÖĞRETMENLERİ İÇİN KODLAMA EĞİTİMİNİN ÖNEMİ

AKPINAR E., ORESKİ P., ARSLAN K., VESEL A.

EDUCODE Ögretmen Elkitabı - Kodlamayı Etkili Şekilde Öğretme Rehberi, Bahar BARAN, Kürşat Arslan, Ercan AKPINAR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-36, 2019

2019

2019

Ünite 4 - Bölüm 1: Kodlama Eğitiminin Değerlendirilmesi

Krasna M., Kermek D., ARSLAN K.

EDUCODE - Öğretmen Elkitabı, Bahar Baran, Kürşat Arslan, Ercan Akpınar, Editör, Anı Yayıncılık, ss.84-109, 2019

2019

2019

Ünite 2 - Bölüm 1: Kodlama Eğitimi İçin Öğretim Materyalleri ve Araçlar

ARSLAN K., Oreski P., Hoyne S.

EDUCODE - Öğretmen Elkitabı, Bahar Baran, Kürşat Arslan, Ercan Akpınar, Editör, Anı Yayıncılık, ss.39-56, 2019

Patent

2012

2012

Generation and Consumption of Discrete Segments of Digital Media

Faydalı Model

Tescil Edildi, Buluşun Tescil No: US20130097644A1 , Standart Tescil



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 26

h-indeksi (WOS): 2