Akademik Unvanlar
-
2023 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
-
2014 - 2023 Doç.Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2021 - 2023 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
-
2020 - 2023 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
-
2020 - 2023 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
-
2015 - 2018 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
-
2011 - 2014 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2011 - 2014 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2009 - 2011 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Lisans ETKİNLİK YÖNETİMİ
-
Lisans INTRODUCTION TO TOURISM AND TRAVEL INDUSTRY
-
Lisans WORLD GEOGRAPHY AND TRAVEL DESTINATIONS
-
Yüksek Lisans TURİZM PAZARLAMASI
-
Doktora TURİZMDE PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Lisans VİSİTOR ATTRACTİONS MANAGEMENT
-
Lisans DESTİNATİON MARKETİNG
-
Yüksek Lisans DENİZ TURİZMİNDE DESTİNASYON YÖNETİMİ
-
Yüksek Lisans Deniz Turizminde Güncel Olaylar
Yönetilen Tezler
-
MEKANSAL UYARICILAR KAPSAMINDA FUAR ZİYARETÇİLERİNİN DENEYİMİ
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Rekreatif gruplara üyelik, üyeliğin devamlılığı ve sosyal kimlik: Motosiklet grupları incelemesi
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Etkinliklerde sponsorluk: Arkas Aegean Lınk Regatta örneği
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Turizm işletmelerinin kriz dönemlerinde tutundurma faaliyetleri: Kruvaziyer turizmi ve Kuşadası örneği
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Etnik temalı restoranlarda otantiklik: Yönetici ve tüketici bakış açılarına yönelik karşılaştırmalı bir çalışma
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Turistlerin aldatılmaya yönelik algısı: İstanbul'u ziyaret eden yerli ve yabancı turistler üzerine karşılaştırmalı bir çalışma
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Etkinlik pazarlamasında reklam mesajlarının analizine yönelik bir çalışma
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Otel işletmelerinde teknoloji temelli özniteliklerin doyum, sadakat, tekrar ziyaret ve ağızdan ağza iletişime etkisi: Model önerisi
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Destinasyonlarda stratejik pazarlama planlaması: Selçuk örneği
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Televizyon dizilerinin destinasyon imajına etkisi
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Marketing in postmodernity: Experiential marketing and imagineering
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Y kuşağının internet üzerinden turizm ürünü satın alma alışkanlıkları üzerine bir araştırma
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Otel işletmelerinde e-pazarlama: Astana (Kazakistan)'daki dört ve beş yıldızlı otel işletmeleri üzerine bir araştırma
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Otel işletmelerinde halkla ilişkiler: Azerbaycan'daki beş yıldızlı otel işletmeleri üzerine uygulamalı bir çalışma
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Kültürler arası yönetim: Konaklama işletmeleri çalışanlarının kültürler arası uyum becerileri üzerine bir çalışma
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Küçük ölçekli konaklama işletmelerinde müşteri ilişkileri yönetimi: Alaçatı örneği
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Konaklama İşletmelerinde Yenileşim Yönetimi
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Turizm pazarlamasında bilgi iletişim teknolojileri: Seyahat acentaları internet siteleri üzerine uygulamalı bir çalışma
AKTAŞ G. (Danışman)
-
Bankaların Finansal Yapılarının Verimlilik ve Karlılık Üzerine Etkileri: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama