Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (5)
Scopus (4)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (12)
3. The Effect of Human Images in Advertisements on Consumer Attention by Product Type and Gender: An Eye-Tracking Study
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.329-358, 2021 (TRDizin)
4. Machine Learning Applications in Social Media Analytics: A State-of-Art Analysis.
Journal of Yaşar University
, cilt.16, sa.61, ss.95-127, 2021 (Hakemli Dergi)
7. Motives Underlying Organic Food Consumption in Turkey: Impact of Health, Environment, and Consumer Values on Purchase Intentions ,
Economics World
, cilt.5, sa.4, ss.333-345, 2017 (Hakemli Dergi)
9. RELATIONSHIP BETWEEN WEB BASED USER INNOVATION TOOLSAND FIRMS INNOVATIVENESS
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.291-317, 2016 (TRDizin)
13. Sustainable Retailing An Exploratory Analysis of Supermarkets in Turkey
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, 2016 (TRDizin)
15. How Brand Jealousy Influences the Relationship between Brand Attachment and Word of Mouth Communication
Acta Universitatis Danabius. Communicato
, cilt.20, sa.1, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Internet Banking Usage An Empirical Analysis on Turkish Consumers
The International Journal of Emerging and Transition Economies
, cilt.4, ss.1-22, 2011 (Hakemli Dergi)
17. Internet Bankinng Usage An Empirical Analysis on Turkish Consumers
The International Journal of Emerging and Transition Economies,
, sa.Vol.4 / 1-22 /2011, ss.41-222011, 2011 (Hakemli Dergi)
18. Attitudes towards Purchasing from Foreign Apparel Retailers The Effects of Age and Foreign Country Visits
EGE ACADEMIC REVIEW
, sa.9/1/43-60/2009, ss.2009, 2009 (ESCI, TRDizin)
20. Mevduat Bankalarında İlişkisel Fayda ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme: İzmir İli Örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.1-31, 2009 (TRDizin)
22. Lise Öğrencilerinin Alışveriş Merkezi Gereksinimlerinin Kano Modeli ile Sınıflandırılması İzmir İli Uygulaması
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.141-162, 2007 (TRDizin)
23. Sosyal Pazarlama Engeller ve Öneriler
EGE ACADEMIC REVIEW
, sa.Cilt 7 Sayı 1 Yıl 20, ss.71200, 2007 (ESCI, TRDizin)
24. Kar Amacı Gütmeyen Sosyal İçerikli Pazarlama Uygulamaları Sosyal Pazarlama
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.Sayı 28, sayfa 49-64, ss.2849-64200, 2007 (TRDizin)
25. 5W s and 1H for Shopping Malls Gender Effect and Teenagers
D.E.Ü., Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.9/1/474-495/2007, ss.2007, 2007 (Hakemli Dergi)
26. High School Girls Shopping Mall Experiences Perceptions and Expectations A Qualitative Study
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.6, sa.1, ss.107-120, 2006 (ESCI, TRDizin)
27. Marketing and Cost Dimensions of ISO 9001 Implementations of Small and Medium Sized Manufacturers: A Case Analysis
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.6, sa.2, ss.47-58, 2006 (ESCI, TRDizin)
28. Süpermarket İmaj Kriterlerinin Değerlendirmesi İzmir İli Uygulaması
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
, cilt.10, sa.1, ss.131-148, 2005 (Hakemli Dergi)
29. Süpermarket İmaj Kriterlerinin Değerlendirilmesi İzmir İli Uygulaması
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.131-148, 2005 (Hakemli Dergi)
31. Influence of Salesperson Type on Consumers Attitudes and Purchasing Decision An Application in Izmir
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.Cilt 2 sayfa 68-89 Y, ss.68-89200, 2004 (TRDizin)
34. Firma İhracat Davranışı ve Etkileyen Faktörler
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.14/ 2/1999, ss.1421999, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
3. Alışveriş değerinin özel markalı ürün kullanımı ile mağaza sadakati arasındaki ilişki üzerine moderatör etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 1 - 05 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
4. Ünlü CEO ların saygınlıkları, kişilik özellikleri ve temsil ettikleri firmanın marka kişiliği ile uyumlaru
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 1 - 05 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
6. Attitudes toward holy feast and new year celebrations and effect consumption in Turkey: Urban vs. Suburban Areas
First global marketing conferance, Birleşik Arap Emirlikleri, 1 - 05 Mart 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru
Literatür Yayıncılık, 2009
Metrikler
Yayın (WoS)
9
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
78
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
84
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
721
H-İndeks (Scholar)
13
Atıf (TrDizin)
11
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
254
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
71
Tez Danışmanlığı
13
