SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of Human Images in Advertisements on Consumer Attention by Product Type and Gender: An Eye-Tracking Study
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.329-358, 2021 (Hakemli Dergi)
Machine Learning Applications in Social Media Analytics: A State-of-Art Analysis.
Journal of Yaşar University
, cilt.16, sa.61, ss.95-127, 2021 (Hakemli Dergi)
Motives Underlying Organic Food Consumption in Turkey: Impact of Health, Environment, and Consumer Values on Purchase Intentions ,
Economics World
, cilt.5, sa.4, ss.333-345, 2017 (Hakemli Dergi)
RELATIONSHIP BETWEEN WEB BASED USER INNOVATION TOOLSAND FIRMS INNOVATIVENESS
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.291-317, 2016 (Hakemli Dergi)
İnovasyon Faaliyetlerinde Kullanıcının Yeri ve Çevrimiçi Kullanıcı İnovasyon Araçları
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.35-56, 2016 (Hakemli Dergi)
Sustainable Retailing An Exploratory Analysis of Supermarkets in Turkey
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, 2016 (Hakemli Dergi)
How Brand Jealousy Influences the Relationship between Brand Attachment and Word of Mouth Communication
Acta Universitatis Danabius. Communicato
, cilt.20, sa.1, 2016 (Hakemli Dergi)
Internet Banking Usage An Empirical Analysis on Turkish Consumers
The International Journal of Emerging and Transition Economies
, cilt.4, ss.1-22, 2011 (Hakemli Dergi)
Attitudes towards Purchasing from Foreign Apparel Retailers The Effects of Age and Foreign Country Visits
EGE ACADEMIC REVIEW
, sa.9/1/43-60/2009, ss.2009, 2009 (ESCI)
Mevduat Bankalarında İlişkisel Fayda ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme: İzmir İli Örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.1-31, 2009 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Alışveriş Merkezi Gereksinimlerinin Kano Modeli ile Sınıflandırılması İzmir İli Uygulaması
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.141-162, 2007 (Hakemli Dergi)
5W s and 1H for Shopping Malls Gender Effect and Teenagers
D.E.Ü., Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.9/1/474-495/2007, ss.2007, 2007 (Hakemli Dergi)
Sosyal Pazarlama Engeller ve Öneriler
EGE ACADEMIC REVIEW
, sa.Cilt 7 Sayı 1 Yıl 20, ss.71200, 2007 (ESCI)
Kar Amacı Gütmeyen Sosyal İçerikli Pazarlama Uygulamaları Sosyal Pazarlama
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.Sayı 28, sayfa 49-64, ss.2849-64200, 2007 (Hakemli Dergi)
High School Girls Shopping Mall Experiences Perceptions and Expectations A Qualitative Study
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.6, sa.1, ss.107-120, 2006 (ESCI)
Marketing and Cost Dimensions of ISO 9001 Implementations of Small and Medium Sized Manufacturers: A Case Analysis
EGE ACADEMIC REVIEW
, cilt.6, sa.2, ss.47-58, 2006 (ESCI)
Süpermarket İmaj Kriterlerinin Değerlendirmesi İzmir İli Uygulaması
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
, cilt.10, sa.1, ss.131-148, 2005 (Hakemli Dergi)
Değişik Ölçekli Firmalarda İhracat Pazar Fırsatlarına Yönelik Yaklaşımlar
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.6/4/2004, 2004 (Hakemli Dergi)
Influence of Salesperson Type on Consumers Attitudes and Purchasing Decision An Application in Izmir
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.Cilt 2 sayfa 68-89 Y, ss.68-89200, 2004 (Hakemli Dergi)
Firma İhracat Davranışı ve Etkileyen Faktörler
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.14/ 2/1999, ss.1421999, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Alışveriş değerinin özel markalı ürün kullanımı ile mağaza sadakati arasındaki ilişki üzerine moderatör etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 1 - 05 Haziran 2015
Ünlü CEO ların saygınlıkları, kişilik özellikleri ve temsil ettikleri firmanın marka kişiliği ile uyumlaru
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 1 - 05 Haziran 2013
Attitudes toward holy feast and new year celebrations and effect consumption in Turkey: Urban vs. Suburban Areas
First global marketing conferance, Birleşik Arap Emirlikleri, 1 - 05 Mart 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru
Literatür Yayıncılık, 2009