Articles Published in Other Journals
Mevduat Bankalarında İlişkisel Fayda ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme: İzmir İli Örneği
Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.11, no.1, pp.1-31, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
E hizmet kalitesi müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkisi İşletme fakültesi öğrencileri üzerine bir araştırma
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.1, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Attitudes towards Purchasing from Foreign Apparel Retailers The Effects of Age and Foreign Country Visits
EGE ACADEMIC REVIEW
, no.9/1/43-60/2009, pp.2009, 2009 (ESCI)
Lise Öğrencilerinin Alışveriş Merkezi Gereksinimlerinin Kano Modeli ile Sınıflandırılması İzmir İli Uygulaması
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, vol.8, no.2, pp.141-162, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
5W s and 1H for Shopping Malls Gender Effect and Teenagers
D.E.Ü., Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.9/1/474-495/2007, pp.2007, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Pazarlama Engeller ve Öneriler
EGE ACADEMIC REVIEW
, no.Cilt 7 Sayı 1 Yıl 20, pp.71200, 2007 (ESCI)
Kar Amacı Gütmeyen Sosyal İçerikli Pazarlama Uygulamaları Sosyal Pazarlama
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, no.Sayı 28, sayfa 49-64, pp.2849-64200, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
High School Girls Shopping Mall Experiences Perceptions and Expectations A Qualitative Study
EGE ACADEMIC REVIEW
, vol.6, no.1, pp.107-120, 2006 (ESCI)
Marketing and Cost Dimensions of ISO 9001 Implementations of Small and Medium Sized Manufacturers: A Case Analysis
EGE ACADEMIC REVIEW
, vol.6, no.2, pp.47-58, 2006 (ESCI)
Süpermarket İmaj Kriterlerinin Değerlendirmesi İzmir İli Uygulaması
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
, vol.10, no.1, pp.131-148, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Influence of Salesperson Type on Consumers Attitudes and Purchasing Decision An Application in Izmir
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.Cilt 2 sayfa 68-89 Y, pp.68-89200, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Değişik Ölçekli Firmalarda İhracat Pazar Fırsatlarına Yönelik Yaklaşımlar
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, no.6/4/2004, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye nin Uluslararası Pazar Fırsatlarının Belirlenmesinde SWOT Analizi Uygulaması
Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.8, no.1, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Firma İhracat Davranışı ve Etkileyen Faktörler
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, no.14/ 2/1999, pp.1421999, 1999 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Alışveriş değerinin özel markalı ürün kullanımı ile mağaza sadakati arasındaki ilişki üzerine moderatör etkisi
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 1 - 05 June 2015
Ünlü CEO ların saygınlıkları, kişilik özellikleri ve temsil ettikleri firmanın marka kişiliği ile uyumlaru
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Turkey, 1 - 05 June 2013
Attitudes toward holy feast and new year celebrations and effect consumption in Turkey: Urban vs. Suburban Areas
First global marketing conferance, United Arab Emirates, 1 - 05 March 2011
Books & Book Chapters
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru
Literatür Yayıncılık, 2009