Yayınlar & Eserler

Makaleler 20
Tümü (20)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

1. Tasarım Bağlamında Üst Düzey Düşünme ve Geometri Eğitiminin BİLSEM Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine Etkisi

X. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

4. Üst Düzey Düşünme Becerilerinin Farklı Ülkeler ve Uluslararası Değerlendirme Kurulları Tarafından Ele Alınış Biçimlerinin İncelenmesi

International Education Congress 2024 / EDUCongress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.2198-2200, (Özet Bildiri)

6. Üstün yetenekli öğrencilerin Van Hielegeometri düzeylerine göre matematikselyeteneklerinin incelenmesi

VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

7. Investigation Of Mathematical Competence Levels Of Students According To Item Response Theory Talent Points : Matbeg Case

4th International Turkish Computer Mathematics Education Syposium, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.1, (Özet Bildiri)

8. Felsefi Sorgulama ile Birleştirilmiş Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Soru Sorma Becerilerine Etkisi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

9. Çocuklar Sayıları Hisseder mi?

VI. Zeka ve Yetenek Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.1, ss.117-128, (Tam Metin Bildiri)

11. Özel Yetenekli Öğrencilerin Sayı Duyusu Düzeylerinin Belirlenmesi

INTERNATIONAL CONGRESS on GIFTED and TALENTED EDUCATION, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

12. Zihni Sinir Training Environment Project: CDA (Child Development Academy)

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.43, (Özet Bildiri)

13. 2009-2013-2017 Öğretim Programları 5.-8. Sınıf Matematik Dersinin Sayı Duyusu Bileşenlerine Göre Karşılaştırılması

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler KonferansıEtkinlik Programı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. A Mathematical and Physical Perspective of Light and Pigment Colors

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.45, (Özet Bildiri)

15. Matematikte Sonsuzluk Kavramının Algılanmasına Yönelik Bir Sanat Etkinliği: Escher Örneği

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler KonferansıEtkinlik Programı, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. “Bizim Çocuk Matematikten 5 Almış Çok Zeki”lerden misiniz?

IV. Zeka ve Yetenek Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Kasım 2016, cilt.1, ss.105-111, (Tam Metin Bildiri)

17. The Effectiveness of Using Diagrams in Order to ImprovePerformance of Two Step Mathematical Word Problem Solvingof Students with LD

6th Cyprus International Conference on EducationalResearch (CYICER-2017), Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

18. The Views about Utilizing the Diagram Method to Solve Verbal MathematicalProblems for Student with Learning Disabilities

X. European Conference on Social andBehavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.378, (Özet Bildiri)

20. Üstün Yetenekli Bireylerin Tanılanmasında Alternatif Değerlendirme Araçları

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.323-324, (Özet Bildiri)

21. The Reliability and Validity of a Turkish Translated Version of the Gifted Rating Scale Preschool Kindergarten Form

15th International ECHA Conference, Viyana, Avusturya, 2 Mart - 02 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

23. Üstün Zeka/Yetenekliler Eğitimi Üzerine Yapılan Araştırmalarda Eğilimler: Bir İçerik Analizi Çalışması

IV. Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, ss.35, (Özet Bildiri)

26. Değişen ÖSS Sisteminin Öğrencilerin İntegral Konusundaki Başarılarına Etkisi

19.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010

27. Characterizations of Some Special Curves in Four Dimensional Euclidean Space

IV. International Geometry Symposium, Zonguldak, Türkiye, 17 - 21 Temmuz 2006
Kitaplar 23

2. Matematik Uygulamaları Atölyesi

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Sayı Hissi ve İşlem Becerileri Geliştirme Seti 3.Sınıf

Matbeg Eğitim ve Bilişim Danışmanlığı , İzmir, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

4. Verilerin Serüveni

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Ölçüsüzlük Serüveni

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Kriptoloji Serüveni

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Matematiği Fen Bilimleri ile İlişkilendirme

Matematik Eğitiminde İlişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.141-160, 2023

10. Sayı Hissi ve İşlem Becerileri Geliştirme Seti 1.Sınıf

Matbeg Eğitim ve Bilişim Danışmanlığı A.Ş., İzmir, 2022

11. Sayı Hissi ve İşlem Becerileri Geliştirme Seti 2.Sınıf

Matbeg Eğitim ve Bilişim Danışmanlığı A.Ş., İzmir, 2022

12. MATEMATİK ALAN BECERİLERİ

K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ, ÖZER MAHMUT,AŞKAR PETEK,TOPÇU HALİL İBRAHİM,ALTUN ARİF,CIRIK İLKER,KANDIRMAZ MUSTAFA, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.64-82, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Sorgulama Temelli Matematik Öğretimi

Özel Yeteneklilerde Matematik Öğretimi ve Matematiksel Yaratıcılığın Desteklenmesi, Gülşah BATDAL KARADUMAN; Şeyma Şengil AKAR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.242-258, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

14. Geometrik Düşünmenin Geliştirilmesi ve Geometrik Kavramlar

İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim, DURMUŞ SONER, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.500-543, 2021

15. ORTAOKULDAKİ ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİNMATEMATİKSEL YARATICILIK VE ELEŞTİRELDÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ1

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları, Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.151-162, 2020

16. A Colorful STEAM Activity

CIRCE MAGAZINE: STEAM EDITION, Gillian Judson Jailson Lima, Editör, Centre for Imagination in Research, Culture Education Simon Fraser University, ss.108-120, 2019

17. Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Özel Yetenekli Öğrenciler için Eğitim Uygulamaları

OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu Uygar Kanlı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.311-332, 2019

19. 9. İlk ve ortaokul öğrencilerinde FST, yurttaşlık, ahlaki erdem ve akademik performans üzerine 10.Sonsöz geçmiş, şimdi ve gelecek?

Düşünmeyi Dönüştürmek -İlk ve Orta Sınıflarda Felsefi Sorgulama, Gülen. Kurtul, Boyacı Nihal Petek, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.172-199, 2018

20. 6 Yaşından 16 Yaşındakilere Kadar FST’ye Başkanlık Etmek İçin Bilmeniz Gerekenler

DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç, Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.113-130, 2017

21. Her Yaştan Kişilerle Bir Felsefi Sorgulama Topluluğu (FST) Yaratma

DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.80-92, 2017

22. Temel Düzlem Geometri

TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, Yrd. Doç. Dr. Aysun Nüket ELÇİ, Doç. Dr. Esra BUKOVA GÜZELDoç. Dr. Berna CANTÜRK GÜNHAN, Yrd. Doç. Dr. Emre EV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.1-6, 2016

23. Mentoring: The Mentor’s Specific Skills in Education

Intercultural Competences for Vocational Education and Training, Bignami Filippo, Onorati Maria Giovanna , Editör, EGEA, Milan, ss.131-142, 2014
Metrikler

Yayın

79

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

17

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

19

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

268

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

25

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

231

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

88

Proje

13

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları