Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Felsefi Sorgulama ile Birleştirilmiş Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Soru Sorma Becerilerine Etkisi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Çocuklar Sayıları Hisseder mi?

VI. Zeka ve Yetenek Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.1, ss.117-128

Özel Yetenekli Öğrencilerin Sayı Duyusu Düzeylerinin Belirlenmesi

INTERNATIONAL CONGRESS on GIFTED and TALENTED EDUCATION, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018

Zihni Sinir Training Environment Project: CDA (Child Development Academy)

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.43

Matematikte Sonsuzluk Kavramının Algılanmasına Yönelik Bir Sanat Etkinliği: Escher Örneği

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler KonferansıEtkinlik Programı, 19 - 21 Ekim 2017

A Mathematical and Physical Perspective of Light and Pigment Colors

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.45

2009-2013-2017 Öğretim Programları 5.-8. Sınıf Matematik Dersinin Sayı Duyusu Bileşenlerine Göre Karşılaştırılması

2. Uluslararası Eğitimde İyi Uygulamalar ve Yenilikler KonferansıEtkinlik Programı, 19 - 21 Ekim 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

“Bizim Çocuk Matematikten 5 Almış Çok Zeki”lerden misiniz?

IV. Zeka ve Yetenek Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Kasım 2016, cilt.1, ss.105-111

The Effectiveness of Using Diagrams in Order to ImprovePerformance of Two Step Mathematical Word Problem Solvingof Students with LD

6th Cyprus International Conference on EducationalResearch (CYICER-2017), Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017

The Views about Utilizing the Diagram Method to Solve Verbal MathematicalProblems for Student with Learning Disabilities

X. European Conference on Social andBehavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.378

Üstün Yetenekli Bireylerin Tanılanmasında Alternatif Değerlendirme Araçları

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.323-324

Üstün Zeka/Yetenekliler Eğitimi Üzerine Yapılan Araştırmalarda Eğilimler: Bir İçerik Analizi Çalışması

IV. Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, ss.35

Değişen ÖSS Sisteminin Öğrencilerin İntegral Konusundaki Başarılarına Etkisi

19.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010

Characterizations of Some Special Curves in Four Dimensional Euclidean Space

IV. International Geometry Symposium, Zonguldak, Türkiye, 17 - 21 Temmuz 2006

Kitap & Kitap Bölümleri

Matematik Uygulamaları Atölyesi

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Sayı Hissi-3

Matbeg Eğitim ve Bilişim Danışmanlığı , İzmir, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Ölçüsüzlük Serüveni

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kriptoloji Serüveni

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Verilerin Serüveni

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Matematiği Fen Bilimleri ile İlişkilendirme

Matematik Eğitiminde İlişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.141-160, 2023

SAYI HİSSİ-1

Matbeg Eğitim ve Bilişim Danışmanlığı A.Ş., İzmir, 2022

SAYI HİSSİ-2

Matbeg Eğitim ve Bilişim Danışmanlığı A.Ş., İzmir, 2022

MATEMATİK ALAN BECERİLERİ

K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ, ÖZER MAHMUT,AŞKAR PETEK,TOPÇU HALİL İBRAHİM,ALTUN ARİF,CIRIK İLKER,KANDIRMAZ MUSTAFA, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.64-82, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Sorgulama Temelli Matematik Öğretimi

Özel Yeteneklilerde Matematik Öğretimi ve Matematiksel Yaratıcılığın Desteklenmesi, Gülşah BATDAL KARADUMAN; Şeyma Şengil AKAR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.242-258, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Geometrik Düşünmenin Geliştirilmesi ve Geometrik Kavramlar

İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim, DURMUŞ SONER, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.500-543, 2021

ORTAOKULDAKİ ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİNMATEMATİKSEL YARATICILIK VE ELEŞTİRELDÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ1

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları, Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.151-162, 2020

Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Özel Yetenekli Öğrenciler için Eğitim Uygulamaları

OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu Uygar Kanlı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.311-332, 2019

A Colorful STEAM Activity

CIRCE MAGAZIN: STEAM EDITION, Gillian Judson Jailson Lima, Editör, Simon Fraser University, ss.108-120, 2019

A Colorful STEAM Activity

CIRCE STEAM Magazine, Gillian Judson Jailson Lima, Editör, Centre for Imagination in Research, Culture EducationSimon Fraser University, ss.108-120, 2019

9. İlk ve ortaokul öğrencilerinde FST, yurttaşlık, ahlaki erdem ve akademik performans üzerine 10.Sonsöz geçmiş, şimdi ve gelecek?

Düşünmeyi Dönüştürmek -İlk ve Orta Sınıflarda Felsefi Sorgulama, Gülen. Kurtul, Boyacı Nihal Petek, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.172-199, 2018

6 Yaşından 16 Yaşındakilere Kadar FST’ye Başkanlık Etmek İçin Bilmeniz Gerekenler

DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç, Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.113-130, 2017

Her Yaştan Kişilerle Bir Felsefi Sorgulama Topluluğu (FST) Yaratma

DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.80-92, 2017

Temel Düzlem Geometri

TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, Yrd. Doç. Dr. Aysun Nüket ELÇİ, Doç. Dr. Esra BUKOVA GÜZELDoç. Dr. Berna CANTÜRK GÜNHAN, Yrd. Doç. Dr. Emre EV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.1-6, 2016

Mentoring: The Mentor’s Specific Skills in Education

Intercultural Competences for Vocational Education and Training, Bignami Filippo, Onorati Maria Giovanna , Editör, EGEA, Milan, ss.131-142, 2014

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

68

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

35

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

13

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları