SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Matematiksel Gözlemlerden İnşâ Problemlerine bir yolculuk
Matematik Dünyası
, cilt.2022, sa.129, ss.27-32, 2022 (Hakemsiz Dergi)
1/3 Sayı Doğrusunda Tam Olarak Nerede?
Matematik Dünyası
, cilt.2022, sa.127, 2022 (Hakemsiz Dergi)
2009-2013-2017 ORTAOKUL MATEMATIK OGRETIM PROGRAMLARININ SAYI DUYUSU BILESENLERINE GORE KARSILASTIRILMASI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.4, ss.1760-1774, 2019 (Hakemli Dergi)
Where is 1/3?: Constructing rational numbers on the number line by using parallel lines
Australian Mathematics Education Journal
, cilt.1, sa.4, ss.27-33, 2019 (Hakemli Dergi)
YARATICILIK VE ÜSTÜN YETENEKLİLİĞİN BAZI ZEKA KURAMLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.40, ss.86-109, 2015 (Hakemli Dergi)
Predicting Student Satisfaction in Physics Courses
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.28, ss.96-102, 2012 (Hakemli Dergi)
Yeni ÖSS Sisteminin Öğrencilerin İntegral Konusundaki Başarıları Üzerine Etkisi
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.29, ss.192-202, 2011 (Hakemli Dergi)
Probleme Dayalı Öğrenmenin Matematik Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Vektörler Konularındaki Başarıları Üzerindeki Etkisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.313-322, 2011 (Hakemli Dergi)
How Candidate Teachers Use Learning Strategies in Physics The Effects of Gender and Department
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.857-865, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Fizik Dersine Yönelik Başarı Güdüleri Cinsiyet ve Anabilim Dalının Etkileri
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.30, ss.351-361, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME MODELİ UYGULAMALARI
UBEST, Türkiye, 25 Eylül 2022
Üstün yetenekli öğrencilerin Van Hielegeometri düzeylerine göre matematikselyeteneklerinin incelenmesi
VI. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019
Investigation Of Mathematical Competence Levels Of Students According To Item Response Theory Talent Points : Matbeg Case
4th International Turkish Computer Mathematics Education Syposium, 26 - 28 Eylül 2019, cilt.1
Çocuklar Sayıları Hisseder mi?
VI. Zeka ve Yetenek Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Eylül 2018, cilt.1, ss.117-128
ÜSTÜN/ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN GEOMETRİ DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN BELİRLENMESİ
IGATE 2018, 1 - 03 Kasım 2018
Özel Yetenekli Öğrencilerin Sayı Duyusu Düzeylerinin Belirlenmesi
INTERNATIONAL CONGRESS on GIFTED and TALENTED EDUCATION, Malatya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018
“Bizim Çocuk Matematikten 5 Almış Çok Zeki”lerden misiniz?
IV. Zeka ve Yetenek Kongresi, Ankara, Türkiye, 19 - 20 Kasım 2016, cilt.1, ss.105-111
The Views about Utilizing the Diagram Method to Solve Verbal MathematicalProblems for Student with Learning Disabilities
X. European Conference on Social andBehavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.378
Üstün Yetenekli Bireylerin Tanılanmasında Alternatif Değerlendirme Araçları
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.323-324
Okul Öncesi Dönemde Üstün Yetenekli Çocukları Tanılamak Amacıyla Uyarlanan Gifted Rating Scale Preschool Kindergarten Ölçeğinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.326
The Reliability and Validity of a Turkish Translated Version of the Gifted Rating Scale Preschool Kindergarten Form
15th International ECHA Conference, Viyana, Avusturya, 2 Mart - 02 Mayıs 2016
The Reliability and Validity of a Turkish Translated Version of the Gifted Rating Scale Preeschool Kindergarten Form
EUROPEAN COUNCIL OF HIGHER ABILITY, VİYANA, Avusturya, 2 - 05 Mart 2016
Zihin Engelliler Öğretmen Adaylarının Matematik Kaygı Düzeylerinin Belirlenmesi
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
Üstün Zeka/Yetenekliler Eğitimi Üzerine Yapılan Araştırmalarda Eğilimler: Bir İçerik Analizi Çalışması
IV. Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, ss.35
Öğretmen Adaylarının Empati Becerilerinin Öz Yeterlik İnançlarının ve Bazı Değişkenlerin Kaynaştırmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
23. Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ocak - 01 Kasım 2013
Otizm Spekturum Bozukluğu Zihinsel Yetersizlik ve Normal Gelişim Gösteren 9 16 Yaş Grubu Çocukların Empati Düzeylerinin Karşılaştırılması
Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.218
Değişen ÖSS Sisteminin Öğrencilerin İntegral Konusundaki Başarılarına Etkisi
19.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010
Characterizations of Some Special Curves in Four Dimensional Euclidean Space
IV. International Geometry Symposium, Zonguldak, Türkiye, 17 - 21 Temmuz 2006
İlköğretim 6 Sınıfta Kesirlerin Ondalık Gösterimi Ünitesinin Öğretilmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Geleneksel Yönteme Göre Öğrenci Başarısına Etkisi
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematiği Fen Bilimleri ile İlişkilendirme
Matematik Eğitiminde İlişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.141-160, 2023
SAYI HİSSİ-1
Matbeg Eğitim ve Bilişim Danışmanlığı A.Ş., İzmir, 2022
SAYI HİSSİ-2
Matbeg Eğitim ve Bilişim Danışmanlığı A.Ş., İzmir, 2022
MATEMATİK ALAN BECERİLERİ
K12 BECERİLER ÇERÇEVESİ TÜRKİYE BÜTÜNCÜL MODELİ, ÖZER MAHMUT,AŞKAR PETEK,TOPÇU HALİL İBRAHİM,ALTUN ARİF,CIRIK İLKER,KANDIRMAZ MUSTAFA, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, ss.64-82, 2022
Geometrik Düşünmenin Geliştirilmesi ve Geometrik Kavramlar
İlkokul ve Ortaokul Matematiği-Gelişimsel Yaklaşımla Öğretim, DURMUŞ SONER, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.500-543, 2021
ORTAOKULDAKİ ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİNMATEMATİKSEL YARATICILIK VE ELEŞTİRELDÜŞÜNME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ1
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları, Ömer Tuğrul KARA, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.151-162, 2020
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Özel Yetenekli Öğrenciler için Eğitim Uygulamaları
OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, Fitnat Köseoğlu Uygar Kanlı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.311-332, 2019
MATEMATİKTE KARŞILAŞILAN KAVRAM YANILGILARI VE KARŞI ÖRNEKLER
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2018
9. İlk ve ortaokul öğrencilerinde FST, yurttaşlık, ahlaki erdem ve akademik performans üzerine 10.Sonsöz geçmiş, şimdi ve gelecek?
Düşünmeyi Dönüştürmek -İlk ve Orta Sınıflarda Felsefi Sorgulama, Gülen. Kurtul, Boyacı Nihal Petek, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.172-199, 2018
6 Yaşından 16 Yaşındakilere Kadar FST’ye Başkanlık Etmek İçin Bilmeniz Gerekenler
DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç, Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.113-130, 2017
Her Yaştan Kişilerle Bir Felsefi Sorgulama Topluluğu (FST) Yaratma
DÜŞÜNMEYİ DÖNÜŞTÜRMEK: İlk ve orta sınıflarda Felsefi Sorgulama, Kurtul Gülenç Nihal Petek Boyacı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.80-92, 2017
Temel Düzlem Geometri
TEMEL MATEMATİKSEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALARI, Yrd. Doç. Dr. Aysun Nüket ELÇİ, Doç. Dr. Esra BUKOVA GÜZELDoç. Dr. Berna CANTÜRK GÜNHAN, Yrd. Doç. Dr. Emre EV ÇİMEN, Editör, Pegem Akademi Yay. Eğt. Dan. Hizm. Tic. Ltd. Şti., Ankara, ss.1-6, 2016
Mentoring: The Mentor’s Specific Skills in Education
Intercultural Competences for Vocational Education and Training, Bignami Filippo, Onorati Maria Giovanna , Editör, EGEA, Milan, ss.131-142, 2014