Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Yaptığı Tezler
2003
2003Doktora
A NATIONWIDE STUDY OF U.S. PRIMARY TEACHERS’ SENSE OF EFFICACY,TEACHING PHILOSOPHY AND BELIEFS ABOUT CONTROLIN THE CLASSROOM
Indiana University, Eğitim
1993
1993Yüksek Lisans
An Analysis of the pronunciation problems of Turkish learners of English
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğretimi (Uoylp-Ma Tefl) (Yl) (Tezli)
1992
1992Yüksek Lisans
The Attitudes and Behaviors of the Students of Buca Faculty of Education towards English as a Service Course
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi (Yl)
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Araştırma Alanları
Sınıf Öğretmenliği
İngilizce Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProf. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2018 - 2023
2018 - 2023Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2005 - 2022
2005 - 2022Öğretim Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
1991 - 2005
1991 - 2005Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
1990 - 1991
1990 - 1991Okutman
Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük, Yabancı Diller Bölümü
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
2022 - 2024
2022 - 2024Merkez Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük, Akademik ve Kişisel Gelişimi Destekleme Uygulama ve Araştırma Merkezi
2009 - 2019
2009 - 2019Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Rektörlük, Anlaşmazlık Çözümü Araştırma ve Uygulama Merkezi
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİ İLE EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI KONUSUNDAKİ ÖZ-YETERLİLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Kaçmaz T. (Danışman)
A.GÜNEYSU(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Evaluation of the victim-offender mediation process from the perspective of mediators
KAÇMAZ T. (Danışman)
H.TÜRNÜKLÜ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Crisis of the maritime jurisdiction at the Mediterranean sea and EU's effect on solution
KAÇMAZ T. (Danışman)
D.GÜNEY(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (3)
Scopus (10)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (1)
2021
20211. Reducing prejudice toward Syrian refugee children: A vicarious contact intervention among Turkish elementary school children
Terkan M., Bisagno E., Cocco V. M., KAÇMAZ T., TÜRNÜKLÜ A., Stathi S., et al.
JOURNAL OF COMMUNITY PSYCHOLOGY
, cilt.49, sa.2, ss.564-587, 2021 (SSCI)
2020
20202. GRUPLARARASI OLUMLU VE OLUMSUZ TEMAS: AYNI SINIFTA EĞİTİM GÖREN TÜRKİYELİ VE SURİYELİ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ İLİŞKİLERİNİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖZÜNDEN İNCELENMESİ
ÖZKAN Ö. S., tercan m., TÜRNÜKLÜ A., KAÇMAZ T.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.601-630, 2020 (TRDizin)
2020
20203. Intergroup Attitudes: School Counselors' Experiences Regarding the Attitudes of Turkish and Syrian Primary School Classmates towards each other
TÜRNÜKLÜ A., TÜRK F., Tercan M., KAÇMAZ T.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.8, sa.2, ss.565-598, 2020 (ESCI, TRDizin)
2019
20194. Gruplar Arası Olumlu ve Olumsuz Temas: Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Sınıf İçi Etkileşimlerinin İncelenmesi
TÜRK F., TÜRNÜKLÜ A., TERCAN M., KAÇMAZ T.
Nesne Psikoloji Dergisi , cilt.7, sa.15, ss.214-235, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20195. Despite Our Different Social Identities, We Can Co-Exist: Intergroup Positive and Negative Contact
TÜRNÜKLÜ A., Karazor V., KAÇMAZ T.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.3, ss.1205-1231, 2019 (ESCI, TRDizin)
2019
20196. Intergroup Contact: An Investigation of Intergroup Contact between Students with Different Social Identities Living in The Same Dormitory Room
KAÇMAZ T., TÜRNÜKLÜ A., Karazor V.
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.7, sa.2, ss.688-709, 2019 (ESCI, TRDizin)
2018
20187. Farklı sosyal kimliklerimize rağmen, aynı yurt odasında birlikte yaşayabiliriz: Gruplar arası empati
karazor v., TÜRNÜKLÜ A., KAÇMAZ T.
nesne psikoloji dergisi (NPD) , cilt.6, sa.13, ss.407-438, 2018 (TRDizin)
2018
20188. Okul Psikolojik Danışmanlarının Penceresinden Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Gruplararası Empati Deneyimlerinin İncelenmesi
TÜRK F., KAÇMAZ T., TÜRNÜKLÜ A., TERCAN M.
İlköğretim Online
, cilt.17, sa.2, ss.786-811, 2018 (Scopus, TRDizin)
2016
20169. Polatlı Müzakereci Arabulucu Lider Öğrenci Yetişiyor Projesinin Değerlendirilmesi
GÖĞEBAKAN YILDIZ D., çetin h., TÜRNÜKLÜ A., tercan m., ÇETİN C., KAÇMAZ T.
İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.15, sa.2, ss.650-670, 2016 (Scopus)
2016
201610. Polatlı Müzakereci Arabulucu-Lider Öğrenci Yetişiyor
GÖĞEBAKAN YILDIZ D., ÇETİN H., TÜRNÜKLÜ A., TERCAN M., ÇETİN C., KAÇMAZ T.
İlköğretim Online (elektronik) , cilt.15, sa.2, ss.650-670, 2016 (TRDizin)
2011
201111. Perspectives of Primary School Peer Mediators on Their Mediation Practices
KAÇMAZ T.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.11, sa.43, ss.125-141, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2011
201112. Akran Arabulucuların Gözünden İlköğretim ÖğrencilerininArabuluculuk Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin İncelenmesi
KAÇMAZ T., TÜRNÜKLÜ A., TÜRK F.
Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri , cilt.17, sa.4, ss.555-579, 2011 (SSCI, TRDizin)
2011
201113. Akran Arabulucuların Perspektifinden Çatışan Öğrencilerin Arabuluculuk Sürecinde Yaşadığı Zorluklar
KAÇMAZ T., TÜRNÜKLÜ A.
İlköğretim Online , ss.3798-81, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201014. The effects of conflict resolution and peer mediation training on primary school students' level of aggression
TÜRNÜKLÜ A., KAÇMAZ T., GÜRLER S., Sevkin B., Turk F., Kalender A., et al.
Education 3-13
, cilt.38, sa.1, ss.13-22, 2010 (SCI-Expanded, Scopus)
2010
201015. Effects of Conflict Resolution and Peer Mediation Training in a Turkish High School
TÜRNÜKLÜ A., KAÇMAZ T., Sunbul D., Ergul H.
AUSTRALIAN JOURNAL OF GUIDANCE AND COUNSELLING
, cilt.20, sa.1, ss.69-80, 2010 (SSCI, Scopus)
2010
201016. The effects of conflict resolution and peer mediation training on Turkish elementary school students' conflict resolution strategies
TÜRNÜKLÜ A., KAÇMAZ T., GÜRLER S., Turk F., Kalender A., Zengin F., et al.
Journal of Peace Education
, cilt.7, sa.1, ss.33-45, 2010 (Scopus)
2009
200917. The Effects of Conflict Resolution and Peer Mediation Education on Students' Empathy Skills
TÜRNÜKLÜ A., KAÇMAZ T., GÜRLER S., Kalender A., Zengin F., Sevkin B.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.34, sa.153, ss.15-24, 2009 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2009
200918. Helping students resolve their conflicts through conflict resolution and peer mediation training
TÜRNÜKLÜ A., KAÇMAZ T., turk f., kalender a., sevkin b., zengin f.
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.0, ss.639-647, 2009 (Scopus)
2009
200919. Does peer mediation really work effects of conflict resolution and peer mediation training on high school students conflicts
TÜRNÜKLÜ A., KAÇMAZ T., sunbul d., ergül h.
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.1, sa.0, ss.630-638, 2009 (Scopus)
Desteklenen Projeler
2018 - 2019
2018 - 2019Farklı Sosyal-Kimlik Kategorilerine Sahip Üniversite Öğrencilerinin, Yurt Yaşamlarında DeneyimledikleriGruplararası Temas, Arkadaşlık, Empati, Kaygı ve Tutum Süreçlerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Kaçmaz T.
2015 - 2016
2015 - 2016Polatlı Müzakereci - Arabulucu Lider Öğrenci Yetişiyor Projesi
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
KAÇMAZ T., TÜRNÜKLÜ A., ÇETİN C.
2012 - 2015
2012 - 2015Müzakere ve Akran Arabuluculuk Modelinin Üniversite Öğrenci Anlaşmazlıkları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
TÜBİTAK Projesi
KAÇMAZ T., TÜRNÜKLÜ A.
2006 - 2009
2006 - 2009Okul Temelli Çatışma Çözümü ve Akran Arabuluculuk Projesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Gürler S., Türnüklü A. (Yürütücü), KAÇMAZ T.
2006 - 2009
2006 - 2009Müzakere Problem Çözme ve Arabuluculuk Eğitim Programının Lise Öğrenci Çatışmaları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Kaçmaz T.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2011 - 2015
2011 - 2015e-İlköğretim Online (elektronik)
Yabancı Dil Redaktörü
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2023
Ocak 2023SUSTAINABILITY
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2022
Kasım 2022SOCIAL SCIENCES (BASILEA : SUIZA)
ESCI Kapsamındaki Dergi
Burslar
1996 - 2003
1996 - 2003Milli Eğitimi Geliştirme Projesi
Dünya Bankası
1992 - 1993
1992 - 1993Y. Lisans
Fulbright Programı
1992 - 1992
1992 - 1992Yaz Okulu
British Council
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 75
h-indeksi (WOS): 6
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2020
Mayıs 2020