Makaleler
43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (18)
10. Opinions of Pre-service Elementary School Mathematics Teachers on Misconceptions
Research on Education and Psychology
, cilt.6, sa.2, ss.236-253, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Öğrenci hata ve yanılgıları ile başa çıkma yolları: Limit örneği
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.11, sa.2, ss.528-551, 2020 (TRDizin)
14. Prospective mathematics teachers’ choice and use of representations in teaching limit concept
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.5, sa.1, ss.134-156, 2019 (Scopus)
15. Matematik Öğretmeni Adaylarının Limit Öğretimlerindeki Matematik Dili Kullanımları
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.12-28, 2019 (Hakemli Dergi)
19. The Knowledge Quartet in the Light of the Literature on Subject Matter and Pedagogical Content Knowledge
Acta Didactica Napocensia
, cilt.11, sa.2, ss.27-42, 2018 (Hakemli Dergi)
20. Mathematics Student Teachers' Modelling Approaches While Solving the Designed Esme Rug Problem
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.13, sa.3, ss.873-892, 2017 (SSCI, Scopus)
21. Conceptualizing Pre-Service Mathematics Teachers Responding to Students Ideas while Teaching Limit Concept
European Journal of Education Studies
, cilt.2, sa.13, ss.33-57, 2016 (Hakemli Dergi)
22. Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirler Konusundaki Olası Kavram Yanılgılarına İlişkin Görüşleri
Manisa Celal Bayar Üniversites Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-14, 2016 (Hakemli Dergi)
23. A Student Teacher’s Choice and Use of Examples in Teaching Probabilty
Acta Didactica Napocensia
, cilt.8, sa.4, ss.55-70, 2015 (Hakemli Dergi)
24. A Student Teacher’s Choice and Use of Examples in Teaching Probability
Acta Didactica Napocensia
, cilt.8, sa.4, ss.55-70, 2015 (Hakemli Dergi)
30. Türev ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel Analitik ve Harmonik Çözüm Tercihleri
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.108-119, 2014 (Hakemli Dergi)
32. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelinin Beklenmeyen Olaylar Birimi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.89-107, 2014 (TRDizin)
33. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelinin Beklenmeyen Olaylar Bilgisi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.5, sa.1, ss.89-107, 2014 (TRDizin)
35. Matematik öğretmeni adaylarının modelleme sürecinde kullandıkları gösterim şekilleri
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.66-88, 2013 (Hakemli Dergi)
40. Matematik öğretmenlerinin öğrenme etkinlikleri hakkındaki görüş ve deneyimleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, ss.103-123, 2010 (TRDizin)
41. The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.2233-2238, 2010 (Hakemli Dergi)
42. Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers' views
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.2222-2226, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
71
20. Plandan Uygulamaya: Öğretmen Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.179, (Özet Bildiri)
21. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenci Bilgisini Destekleyici Bir Yöntem Olarak Klinik Mülakat
VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.300, (Özet Bildiri)
22. Matematik Öğretmeni Adaylarının Açık Uçlu Problem Kurma Yaklaşımları
VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.308, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen Adaylarının Gözünden Öğretilmesi Zor Olan Matematik Konuları, Nedenleri ve Üstesinden Gelme Yolları
VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.309, (Özet Bildiri)
24. Matematik Ders Kitapları ile İlgili Lisansüstü Tezler ve Makalelerin İncelenmesi
2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
25. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenci Düşüncesine ilişkin Bilgilerini Ders Planına Yansıtma Durumları
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
26. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kavram Yanılgılarına ilişkin Görüşleri
International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
27. Mikro-Öğretim Yöntemiyle Öğretmen Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerinin İncelenmesi ve Desteklenmesi
VIII. International Congress on Research in Education, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.301, (Özet Bildiri)
30. Activities Designed by Mathematics Student Teachers Related to Infinity
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
37. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Karşılaştıkları Beklenmeyen Olaylara Yönelik Yaklaşımlarının Dörtlü Bilgi Modeli Bağlamında Kavramsallaştırılması
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
38. Matematik öğretmenleri modellemeye dayalı ders planı hazırlarken nelere dikkat ediyorlar?
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
39. Matematik Öğretmenleri Modellemeye Dayalı Ders Planı Hazırlarken Nelere Dikkat Ediyorlar?
2. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
40. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Karşılaştıkları Beklenmeyen Olaylara Yönelik Yaklaşımlarının Öğrencilerin Düşüncelerine Yanıt Verme Bağlamında Kavramsallaştırılması
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
41. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Karşılaştıkları Beklenmeyen Olaylara Yönelik Yaklaşımlarının Araç ve Kaynakların Erişebilirliğine Yanıt Verme Bağlamında Kavramsallaştırılması
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
42. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretimlerinde Karşılaştıkları Beklenmeyen Olaylara Yönelik Yaklaşımlarının Öğretmen İçgörüsü Bağlamında Kavramsallaştırılması
International Symposium On Changes And New Trends In Education, 22 - 24 Aralık 2013, (Özet Bildiri)
43. Birinci ve Beşinci Sınıf Matematik Öğretmeni Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Ders Tasarımları
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
44. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelinin Beklenmeyen Olaylar Birimi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
45. Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Sürecinde Kullandıkları Gösterim Şekilleri
1. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
46. Teknoloji destekli matematiksel modelleme süreci çerçevesinde uzaklık problemi çözümlerinin incelenmesi
12. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
47. Teknoloji Destekli Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde Uzaklık Problemi Çözümlerinin İncelenmesi
12. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
48. Öğretmen Adaylarının Piramit Problemi Çözümlerinin Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde İncelenmesi
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
49. Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemi Tasarlarken Dikkate Aldıkları Temel Unsurlar
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
50. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretimlerinde Sıkıntı Yaşayacaklarını Düşündükleri Konular: Nedenler ve Öneriler
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
51. Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Öğrenci Hatasını Belirlemeye ve Gidermeye Yönelik Yaklaşımları
11. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
52. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Programının Amaçlarına Yönelik İnanışlarının Limit Kavramına İlişkin Öğretimlerine Yansımaları
X. Ulusal Fen Bilimleri veMatematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
53. Matematik Öğretmen Adaylarının Soru Sormayı Etkili Kullanma Durumları: Limit Örneği
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
54. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Dili Kullanımlarının Öğretimlerine Yansımaları
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
55. Matematik Öğretmen Adaylarının Yürüttükleri Derslerinde Limit Kavramına İlişkin Kullandıkları Öğretim Stratejileri
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
60. Matematik Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgıları Bilgisinin İncelenmesi: Limit Örneği
9. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
61. Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramına İlişkin Alan ve Alan Öğretimi Bilgilerinin Dörtlü Bilgi Modelinin Temel Bilgi Bileşeni Açısından İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
62. Bir Eğitim Seminerinden İzlenimler Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri ve Uygulanması
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
65. Matematik Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırmanın Doğası ve Uygulanışına Yönelik Yaklaşımlarının Analizi
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
66. Reflections of Mathematics Student Teachers’ Pedagogical Content Knowledge on Lesson Plan and Preparing Activities
The 5th International Balkan Education and Science Congress, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
67. Matematik Öğretmen Adaylarının Alan ve Alan Öğretimi Bilgilerinin İncelenmesi: Katı Cisimler Örneği
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
68. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi
I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
69. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi
I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)
71. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
1. Matematiksel modelleme ile ilgili Türkiye’de yapılan çalışmaların meta-sentezi
Matematiksel modelleme: Teoriden Uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.101-130, 2021
2. Kareköklü İfadelerin Öğretimi
Matematik Öğretiminin Temelleri-Ortaokul, Hacıömeroğlu Güney, Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, ss.363-374, 2019
5. Köklü İfadeler
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları-Öğrenenler ve Öğretenler İçin, ELÇİ Aysun Nüket, BUKOVA GÜZEL Esra, CANTÜRK GÜNHAN Berna, EV ÇİMEN Emre, Editör, Pegem Akademi, ss.66-106, 2016
6. Üçgen I
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları-Öğrenenler ve Öğretenler İçin, ELÇİ Aysun Nüket, BUKOVA GÜZEL Esra, CANTÜRK GÜNHAN Berna, EV ÇİMEN Emre, Editör, Pegem Akademi, ss.381-392, 2016
7. Matematik Öğretimi İçin Dörtlü Bilgi Modeli
Matematik Eğitiminde Teoriler, BİNGÖLBALİ Erhan, ARSLAN Selahattin, ZEMBAT İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.721-746, 2016
Metrikler
Yayın (WoS)
13
Yayın (Scopus)
13
Atıf (WoS)
35
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
70
H-İndeks (Scopus)
5
Atıf (Scholar)
269
H-İndeks (Scholar)
7
Atıf (TrDizin)
63
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
1118
H-İndeks (Sobiad)
9
Atıf (Diğer Toplam)
309
Proje
8
Tez Danışmanlığı
10