Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching

Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), İtalya, 02 Şubat 2022

Uzaktan Eğitimin Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Soru Sorma Davranışlarına Etkisi

3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, 23 Eylül 2022

7. Sınıf Öğrencilerinin RBC+C Modeli Bağlamında Orantı Kavramına İlişkin Bilgi Oluşturma Süreçleri

3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Türkiye, 23 Eylül 2022

Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching

12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, İtalya, 02 Şubat 2022

Matematik Öğretmeni Adaylarının Klinik Mülakat Yapma Deneyimleri ve Öz Değerlendirmeleri

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021

7. Sınıf Öğrencilerinin RBC+C Modeli Bağlamında Oran ve Orantı Konusundaki Bilgi Oluşturma Süreçleri

2nd International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021

Matematik eğitiminde öğretmen yetiştirmede yeni bir model

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Üçgenler Konusuna İlişkin Problem Kurma Deneyimleri

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019

Matematik Ders Planlarının İncelenmesi İçin Bir Çerçeve Önerisi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019

Öğrenci güçlük ve yanılgıları ile başa çıkma yolları: Sonsuz limit örneği

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Cisimler Konusunda GeoGebra Kullanma Deneyimleri

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019

Beklenmeyen Olaylar Bilgisinin Kodları ve Alt Kodları: Gülbin’in Öğretimi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019

Plandan Uygulamaya: Öğretmen Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.179

Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenci Bilgisini Destekleyici Bir Yöntem Olarak Klinik Mülakat

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.300

Matematik Öğretmeni Adaylarının Açık Uçlu Problem Kurma Yaklaşımları

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.308

Matematik Ders Kitapları ile İlgili Lisansüstü Tezler ve Makalelerin İncelenmesi

2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018

Sınıf Öğretmenlerinin Temel Matematik ve Matematik Öğretimi Derslerinin Okul Matematiğine Yansımaları

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyallerine ilişkin Görüşleri

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Activities Designed by Mathematics Student Teachers Related to Infinity

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017

Mathematics Student Teachers’ Views about Misconceptions on Fractions

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017

Matematik Öğretmeni Adaylarının Olası Öğrenci Sorusunun Üstesinden Gelme Yolları

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017

Ayşe’nin Kesirlere İlişkin Kavram Yanılgılarını Belirleme ve Giderme Yaklaşımı

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH ANDTEACHER EDUCATION CONGRESS, 14 - 16 Eylül 2017

Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Süreçlerindeki İçgörülerine İlişkin Görüşleri

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH ANDTEACHER EDUCATION CONGRESS, 14 - 16 Eylül 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Umay'ın Limit Öğretimindeki Örnek Seçimi ve Kullanımı

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016

Matematik Öğretmeni Adaylarını Öğrencilerinin Düşüncelerini Sorgulatmaya İten Tetikleyiciler

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016

Matematik Öğretmen Adaylarının Soru Sormayı Etkili Kullanma Durumları: Limit Örneği

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012

DETERMINING VIEWS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS RELATED TO MATHEMATICAL MODELLING

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.509 identifier

A STUDENT TEACHER'S CHOICE OF EXAMPLES IN TEACHING PROBABILITY

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.469 identifier

THE ANALYSIS OF THE DESIGNED THE ESME CARPET PROBLEM'S SOLUTIONS THROUGH 7-STAGE MATHEMATICAL MODELLING PROCESS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.457 identifier

EXAMINING MATHEMATICS STUDENT TEACHERS' REPRESENTATIONS: THE CASE OF LIMIT CONCEPT

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.342 identifier

Bir Eğitim Seminerinden İzlenimler Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri ve Uygulanması

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers' views

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2222-2226 identifier identifier

The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2233-2238 identifier identifier

12. Sınıf Katı Cisimler Konusunun Google Sketch-up Programı ile İşlenmesi

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009

Kitap & Kitap Bölümleri

Matematiksel modelleme ile ilgili Türkiye’de yapılan çalışmaların meta-sentezi

Matematiksel modelleme: Teoriden Uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.101-130, 2021

Kareköklü İfadelerin Öğretimi

Matematik Öğretiminin Temelleri-Ortaokul, Hacıömeroğlu Güney, Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, ss.363-374, 2019

Köklü İfadeler

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları-Öğrenenler ve Öğretenler İçin, ELÇİ Aysun Nüket, BUKOVA GÜZEL Esra, CANTÜRK GÜNHAN Berna, EV ÇİMEN Emre, Editör, Pegem Akademi, ss.66-106, 2016

Üçgen I

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları-Öğrenenler ve Öğretenler İçin, ELÇİ Aysun Nüket, BUKOVA GÜZEL Esra, CANTÜRK GÜNHAN Berna, EV ÇİMEN Emre, Editör, Pegem Akademi, ss.381-392, 2016

Matematik Öğretimi İçin Dörtlü Bilgi Modeli

Matematik Eğitiminde Teoriler, BİNGÖLBALİ Erhan, ARSLAN Selahattin, ZEMBAT İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.721-746, 2016

Metrikler

Yayın

116

Atıf (WoS)

12

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

61

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

79

H-İndeks(Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

57

H-Index (TrDizin)

4

Proje

11

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları