Yayınlar & Eserler

Makaleler 43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (16)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 71

1. Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching

Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), İtalya, 02 Şubat 2022, (Tam Metin Bildiri)

2. Uzaktan Eğitimin Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Soru Sorma Davranışlarına Etkisi

3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

3. Matematik Eğitiminde Gömülü Teori Yönteminin Kullanıldığı Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi

3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

4. 7. Sınıf Öğrencilerinin RBC+C Modeli Bağlamında Orantı Kavramına İlişkin Bilgi Oluşturma Süreçleri

3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

5. Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Yapılan Eylem Araştırması Makalelerinin İncelenmesi

3rd INTERNATIONAL SCIENCE, EDUCATION, ART & TECHNOLOGY SYMPOSIUM, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

6. Teacher Perspectives and Mathematical Knowledge for Teaching

12th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, İtalya, 02 Şubat 2022, (Tam Metin Bildiri)

7. Matematik Öğretmeni Adaylarının Klinik Mülakat Yapma Deneyimleri ve Öz Değerlendirmeleri

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

8. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Öğretimden Yararlanmak İstedikleri Konular ve Nedenleri

2nd International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

9. 7. Sınıf Öğrencilerinin RBC+C Modeli Bağlamında Oran ve Orantı Konusundaki Bilgi Oluşturma Süreçleri

2nd International Science, Education, Art & Technology Symposium, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

10. Matematik eğitiminde öğretmen yetiştirmede yeni bir model

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Üçgenler Konusuna İlişkin Problem Kurma Deneyimleri

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

13. Matematik Öğretmen Adaylarının Ders Planı Hazırlama ve Değerlendirme Becerilerinin Desteklenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

14. Matematik Ders Planı Çerçevesinin Öğretmen Adaylarının Ders Planı Hazırlama Becerilerine Etkisi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

15. Matematik Ders Planlarının İncelenmesi İçin Bir Çerçeve Önerisi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

16. Öğrenci güçlük ve yanılgıları ile başa çıkma yolları: Sonsuz limit örneği

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

17. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Üç Boyutlu Cisimler Konusunda GeoGebra Kullanma Deneyimleri

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

18. Beklenmeyen Olaylar Bilgisinin Kodları ve Alt Kodları: Gülbin’in Öğretimi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

19. Mathematical knowledge for teaching of a prospective teacher having progressive incorporation perspective

(CERME11) Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 6 - 10 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)

20. Plandan Uygulamaya: Öğretmen Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.179, (Özet Bildiri)

21. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrenci Bilgisini Destekleyici Bir Yöntem Olarak Klinik Mülakat

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.300, (Özet Bildiri)

22. Matematik Öğretmeni Adaylarının Açık Uçlu Problem Kurma Yaklaşımları

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.308, (Özet Bildiri)

23. Öğretmen Adaylarının Gözünden Öğretilmesi Zor Olan Matematik Konuları, Nedenleri ve Üstesinden Gelme Yolları

VIII. International Congress on Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.309, (Özet Bildiri)

24. Matematik Ders Kitapları ile İlgili Lisansüstü Tezler ve Makalelerin İncelenmesi

2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

28. Sınıf Öğretmenlerinin Temel Matematik ve Matematik Öğretimi Derslerinin Okul Matematiğine Yansımaları

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyallerine ilişkin Görüşleri

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. Activities Designed by Mathematics Student Teachers Related to Infinity

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

31. Mathematics Student Teachers’ Views about Misconceptions on Fractions

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

32. Matematik Öğretmeni Adaylarının Olası Öğrenci Sorusunun Üstesinden Gelme Yolları

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH AND TEACHER EDUCATION CONGRESS, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

33. Ayşe’nin Kesirlere İlişkin Kavram Yanılgılarını Belirleme ve Giderme Yaklaşımı

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH ANDTEACHER EDUCATION CONGRESS, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

34. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Süreçlerindeki İçgörülerine İlişkin Görüşleri

1st INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH ANDTEACHER EDUCATION CONGRESS, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

35. Umay'ın Limit Öğretimindeki Örnek Seçimi ve Kullanımı

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

36. Matematik Öğretmeni Adaylarını Öğrencilerinin Düşüncelerini Sorgulatmaya İten Tetikleyiciler

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2016, (Tam Metin Bildiri)

43. Birinci ve Beşinci Sınıf Matematik Öğretmeni Adaylarının Limit Kavramına Yönelik Ders Tasarımları

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

44. Matematik ve Matematik Öğretimi Bilgisi Işığında Dörtlü Bilgi Modelinin Beklenmeyen Olaylar Birimi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

45. Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Sürecinde Kullandıkları Gösterim Şekilleri

1. Türk Bilgisayar ve Matematik EğitimiSempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

53. Matematik Öğretmen Adaylarının Soru Sormayı Etkili Kullanma Durumları: Limit Örneği

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

54. Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Dili Kullanımlarının Öğretimlerine Yansımaları

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

56. DETERMINING VIEWS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS RELATED TO MATHEMATICAL MODELLING

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.509, (Tam Metin Bildiri) identifier

57. A STUDENT TEACHER'S CHOICE OF EXAMPLES IN TEACHING PROBABILITY

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.469, (Tam Metin Bildiri) identifier

58. THE ANALYSIS OF THE DESIGNED THE ESME CARPET PROBLEM'S SOLUTIONS THROUGH 7-STAGE MATHEMATICAL MODELLING PROCESS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.457, (Tam Metin Bildiri) identifier

59. EXAMINING MATHEMATICS STUDENT TEACHERS' REPRESENTATIONS: THE CASE OF LIMIT CONCEPT

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.342, (Tam Metin Bildiri) identifier

62. Bir Eğitim Seminerinden İzlenimler Matematiksel Öğrenme Etkinlikleri ve Uygulanması

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

63. Sufficiency of undergraduate education in developing mathematical pedagogical content knowledge: Student teachers' views

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2222-2226, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

64. The review of undergraduate courses aimed at developing subject matter knowledge by mathematics student teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.2233-2238, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

68. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

69. Probleme Dayalı Öğrenmenin İstatistik Eğitiminde Örneklendirilmesi

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

70. 12. Sınıf Katı Cisimler Konusunun Google Sketch-up Programı ile İşlenmesi

I. Ulusal Matematik Eğitimi Öğrenci Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

71. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretmeye İlişkin Tutumlarının İncelenmesi

8. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. Matematiksel modelleme ile ilgili Türkiye’de yapılan çalışmaların meta-sentezi

Matematiksel modelleme: Teoriden Uygulamaya bütünsel bakış, Esra Bukova Güzel, Muhammed Fatih Doğan, Aytuğ Özaltun Çelik, Editör, Pegem Akademi, ss.101-130, 2021

2. Kareköklü İfadelerin Öğretimi

Matematik Öğretiminin Temelleri-Ortaokul, Hacıömeroğlu Güney, Tarım Kamuran, Editör, Anı Yayıncılık, ss.363-374, 2019

5. Köklü İfadeler

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları-Öğrenenler ve Öğretenler İçin, ELÇİ Aysun Nüket, BUKOVA GÜZEL Esra, CANTÜRK GÜNHAN Berna, EV ÇİMEN Emre, Editör, Pegem Akademi, ss.66-106, 2016

6. Üçgen I

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları-Öğrenenler ve Öğretenler İçin, ELÇİ Aysun Nüket, BUKOVA GÜZEL Esra, CANTÜRK GÜNHAN Berna, EV ÇİMEN Emre, Editör, Pegem Akademi, ss.381-392, 2016

7. Matematik Öğretimi İçin Dörtlü Bilgi Modeli

Matematik Eğitiminde Teoriler, BİNGÖLBALİ Erhan, ARSLAN Selahattin, ZEMBAT İsmail Özgür, Editör, Pegem Akademi, ss.721-746, 2016
Metrikler

Yayın

124

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

35

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

70

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

269

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

63

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

1118

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

309

Proje

8

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları